Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

надання соціальних послуг окремим соціально-вразливим категоріям
Очікувана вартість
600 000,00 UAH
UA-2020-06-04-005198-c fdb7c905aaf646eaa5cb8596be3e5728
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Немчук Микола Юрійович

380685001190 simploda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 25254902
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, Львівська область
Контактна особа: Немчук Микола Юрійович
380685001190
simploda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 червня 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 21:00
Очікувана вартість: 600 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85320000-8: Соціальні послуги


Мова підготовки тендерної пропозиції - українська.

Тендерна документація

15 червня 2020 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 17:07
рішення про внесення змін.docx
15 червня 2020 17:05
Тендерна_документацiя.doc
04 червня 2020 17:22
Проект договору.docx
04 червня 2020 17:22
Технічна специфікація.doc
15 червня 2020 17:13
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
15 червня 2020 17:07
рішення про внесення змін.docx
15 червня 2020 17:05
Тендерна_документацiя.doc
04 червня 2020 17:21
Тендерна_документацiя.doc
04 червня 2020 17:22
Проект договору.docx
04 червня 2020 17:22
Технічна специфікація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи
Дата подання: 12 червня 2020 14:14
Дата відповіді: 16 червня 2020 14:51
Чи потрібно долучати додатково технічні документи на будівлі, документ про освіту соціальних працівників та їх медичні книжки? Чи достатньо лише довідки в довільній формі про технічні вимоги будівель і споруд, фаховості працівників та проходження ним медичних оглядів для участі в тендері?
Відповідь: Доброго дня. У складі пропозиції пвоинні бути надані документом про освіту, свідоцтвом про підвищення кваліфікації та/або про проходження атестації відповідно до законодавства, все решта підтверджується довідками у довільній формі.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот № 2 – Надання тимчасового притулку для осіб, які зазнали насильства в сім’ї та їхніх дітей
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 200 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 000,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 23 червня 2020 15:41
Закінчення: 23 червня 2020 16:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Лот № 2 – Надання тимчасового притулку для осіб, які зазнали насильства в сім’ї та їхніх дітей
ДК 021:2015: 85320000-8 — Соціальні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування. кошти обласного бюджету Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Благодійний Фонд Назарет 193 248,00
UAH з ПДВ
188 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Громадська організація "Центр "Жіночі перспективи" 199 328,00
UAH з ПДВ
188 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:26
Електронний підпис
03 липня 2020 15:20
Договір дарування .pdf
03 липня 2020 15:16
декларація нова.pdf
03 липня 2020 15:14
декларація нова.pdf
22 червня 2020 19:25
Електронний підпис
22 червня 2020 19:23
Електронний підпис
22 червня 2020 19:11
Кошторис.pdf
22 червня 2020 19:11
Контракт.pdf
22 червня 2020 19:11
IMG_3307.JPG
22 червня 2020 19:11
декларація.pdf
22 червня 2020 19:11
Реєстр надавачів.pdf
22 червня 2020 19:11
Програма для жінок .pdf
22 червня 2020 19:11
Лабораторія здоров'я.pdf
22 червня 2020 19:11
Технічні вимоги.pdf
22 червня 2020 19:11
Договір із ЗОЗ.pdf
22 червня 2020 19:11
Тех.паспорт авто.pdf
22 червня 2020 19:11
Статут, опис.pdf
22 червня 2020 19:11
СЕРТИФІКАТИ ЯКОСТІ.pdf
22 червня 2020 19:11
Публічний звіт.pdf
22 червня 2020 19:11
захист довкілля.jpeg
22 червня 2020 19:11
Договір з ЗОЗ про ПМД.PDF
22 червня 2020 19:11
ДИКРЕТ.jpeg
22 червня 2020 19:11
ЦП притулок.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 16:50
Електронний підпис
22 червня 2020 16:45
Тех паспорт3.jpg
22 червня 2020 16:45
Тех паспорт2.jpg
22 червня 2020 16:45
Тех паспорт1.jpg
22 червня 2020 16:45
Проект договору.pdf
22 червня 2020 16:45
Потужність.pdf
22 червня 2020 16:45
Ліцензія.jpg
22 червня 2020 16:45
Копія статуту.pdf
22 червня 2020 16:45
Копія договору оренди.pdf
22 червня 2020 16:45
Копія витягу.pdf
22 червня 2020 16:45
Калькуляція витрат.xlsx
22 червня 2020 16:45
Документи про освіту.pdf
22 червня 2020 16:45
Договір соц працівник.pdf
22 червня 2020 16:45
Довідки2.pdf
22 червня 2020 16:45
Довідки1.pdf
22 червня 2020 16:45
Довідки_ тех.спец.pdf
22 червня 2020 16:45
Довідки_ листи.pdf
22 червня 2020 16:45
Диплом.pdf
22 червня 2020 16:45
Витяг з протоколу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Благодійний Фонд Назарет

Громадська організація "Центр "Жіночі перспективи"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Благодійний Фонд Назарет
#34327083
Відхилено 188 700,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 липня 2020 15:43
Громадська організація "Центр "Жіночі перспективи"
#25550109
Відхилено 188 800,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 17:31

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - у складі тендерної документації встановлено наступні вимоги згідно ч.1 розділу 1 додатку 1: - Довідка у довільній формі про наявність наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання соціальних послуг, правового статусу, власного чи орендованого, приміщення, яке відповідає: - ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”, що документально підтверджується фахівцем з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат. У разі неможливості повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю, забезпечується їх розумне пристосування відповідно до частини другої статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, що підтверджується інформацією засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю; – санітарним та протипожежним вимогам, що підтверджується засвідченою в установленому порядку копією декларації відповідності матеріально-технічної бази надавача вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, – для надання соціальних послуг, що передбачають цілодобове перебування/проживання, нічне перебування у приміщенні надавача;. У випадку використання орендованої матеріально-технічної бази – учасник подає копії чинних договорів оренди матеріально-технічної бази); Тобто , учасник у складі пропозиції повинен надати дані наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання соціальних послуг, правового статусу, власного чи орендованого, приміщення. Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність матеріально – технічної бази , а саме основний будинок загальною площею 1400 м2. На підтвердження надано договір на право користування житловим майном від «02» січня 2020р, однак згідно з даним договором площа будинку становить 853, 1 м2. Згідно декларацією відповідності матеріальності – технічної бази вимогам законодавства з питань пожежної безпеки об’єктом, що декларується є будинок площею 131,5 м2. 2) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Інформаційну довідку про наявність наявність матеріально-технічної бази, необхідної для надання соціальних послуг, правового статусу, власного чи орендованого, приміщення, яке відповідає: - ДБН В.2.2-40:2018 “Будинки і споруди. Інклюзивність будівель і споруд. Основні положення”, що документально підтверджується фахівцем з питань технічного обстеження будівель і споруд, який має кваліфікаційний сертифікат. У разі неможливості повністю пристосувати об’єкти надавача для потреб осіб з інвалідністю, забезпечується їх розумне пристосування відповідно до частини другої статті 27 Закону України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”, що підтверджується інформацією засновника (власника) надавача за погодженням із громадськими об’єднаннями осіб з інвалідністю; – санітарним та протипожежним вимогам, що підтверджується засвідченою в установленому порядку копією декларації відповідності матеріально-технічної бази надавача вимогам законодавства з питань пожежної безпеки, – для надання соціальних послуг, що передбачають цілодобове перебування/проживання, нічне перебування у приміщенні надавача;. У випадку використання орендованої матеріально-технічної бази – учасник подає копії чинних договорів оренди матеріально-технічної бази). Дані документи подаються на приміщення, що зазначене у довідці передбаченої п .1.1. ч1 розділу 1 Додатку 1 тендерної документації.. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей

Документи

08 липня 2020 17:31
Електронний підпис
08 липня 2020 17:30
протокол розгляду.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
08 липня 2020 17:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі