Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЧЕРКАСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ ДИСПАНСЕР ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
Код ЄДРПОУ: | 02005603 |
Вебсайт: | https://cherkaskij-oblasnij-protituberkuloznij-dispaser.webnode.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 19601, Україна , Черкаська обл., с. Геронимівка, вул. Диспансерна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Наталія Сула +380472339045 otd_ekn@zdrav.ck.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 червня 2020 12:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 червня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 387 884,20 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Тендерна документація
04 червня 2020 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 червня 2020 12:04 |
ТД ЛІКИ 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-24-000050 ● df5b4abfb26340359c0c1726db6654f6
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 14:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.06.2020 № 43
Черкаси
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області від 24.06.2020 № 43
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
UA-2020-06-04-003164-b, 04.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Ольга СЛАВІЧ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-24 15:27:13
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Фармацевтична продукція» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-04-003164-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступного питання:
- чому в п.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 04.06.2020, зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій? Дана вимога суперечить вимогам п.11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень, щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-25 14:15:29
Щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-06-04-003164-b за предметом «Фармацевтична продукція»
В п.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 04.06.2020, зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, було допущено технічну/механічну помилку, а саме пропущено слово "не менше" .
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-25 14:19:53
Щодо закупівлі за номером ID: UA-2020-06-04-003164-b за предметом «Фармацевтична продукція»
В п.4 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, що затверджена рішенням тендерного комітету від 04.06.2020, зазначено, що строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними – 90 (дев’яносто) днів з дати розкриття тендерних пропозицій, було допущено технічну/механічну помилку, а саме пропущено слово "не менше" .
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником усунуто порушення, щодо закупівлі UA-2020-06-04-003164-b фармацевтична продукція, шляхом викладення протоколу тендерного комітету про скасування процедури закупівлі про неможливість усунення порушень, що виникли під час публікації тендерної документації.
2020-07-08 08:59:11
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Замовником прийнято рішення про відміну торгів
2020-07-08 09:08:30
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лікарські засоби (не НП) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 79 904,07 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 399,52 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Основні етапи фінансування | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |