Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Sodium chloride», «Sodium chloride», «Glucose», «Levofloxacin», «Metronidazole», «Mannitol», «Comb drug», «Comb drug», «Comb drug», «Comb drug», «Metamizole sodium», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Ceftriaxone», «Ceftriaxone», «Ceftazidime», «Meropenem», «Azithromycin», «Vancomycin», «Levofloxacin», «Paracetamol», «Paracetamol», «Paracetamol», «Epinephrine», «Theophylline», «Tranexamic acid», «Gentamicin», «Dexamethasone», «Moxifloxacin», «Digoxin», «Diclofenac», «Dopamine», «Lidocaine», «Lidocaine», «Magnesium sulfate», «Magnesium sulfate», «Metoclopramide», «Drotaverine», «Omeprazole», «Omeprazole», «Prednisolone», «Prednisolone», «Salbutamol», «Furosemide», «Furosemide», «Carbamazepine», «Cefotaxime», «Оndansetron», «Bupivacaine», «Benzylbenzoate», «Cyanocobalamin», «Nifedipine», «Glucose», «Atropine», «Paracetamol», «Acetylsalicylic acid», «Ibuprofen», «Ibuprofen», «Amitriptyline», «Loperamide», «Loratadine», «Loratadine», «Amoxicillin», «Amoxicillin», «Cefalexin», «Cefixime», «Ciprofloxacin», «Clarithromycin», «Metronidazole», «Clotrimazole», «Fluconazole», «Nystatin», «Aciclovir», «Saccharated iron oxide», «Enoxaparin», «Bisoprolol», «Bisoprolol», «Metoprolol», «Carvedilol», «Glyceryl trinitrate», «Isosorbide dinitrate», «Verapamil», «Digoxin», «Lidocaine», «Verapamil», «Amiodarone», «Amiodarone», «Amlodipine», «Amlodipine», «Atenolol», «Enalapril», «Enalapril», «Enalapril», «Hydrochlorothiazide», «Losartan», «Losartan», «Spironolactone», «Clopidogrel», «Acetylsalicylic acid», «Simvastatin», «Chlorhexidine», «Multienzymes (lipase, protease etc.)», «Ranitidine», «Metoclopramide», «Insulin (human)», «Insulin (human)», «Metformin», «Oxytocin», «Potassium chloride», «Allopurinol», «Ammonia», «Aqua pro injectioni», «Comb drug», «Sodium bicarbonate», «Neostigmine», «Heparin», «Ethanol», «Ethanol», «Thiopental», «Atracurium», «Suxamethonium», «Propofol», «Morphine», «Fentanyl», «Diazepam»
Очікувана вартість
1 116 600,00 UAH
UA-2020-06-03-007732-b 708339502b29472c9fed5c68888d14a5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Голубович

+380971122069 volvolcrl1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01991607
Місцезнаходження: 12134, Україна , Житомирська обл., Хорошівський район, село Топорище, вулиця Житомирська, будинок 86-А
Контактна особа: Ольга Голубович
+380971122069
volvolcrl1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 19:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 1 116 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Мова, якою повині готуватися тендерні пропозиції – українська

Тендерна документація

03 червня 2020 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 19:43
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
03 червня 2020 19:43
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
03 червня 2020 19:43
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
03 червня 2020 19:43
4 ТД ліки.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-007732-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 02 липня 2020 10:59
Вимога про усунення порушення при визначенні переможця
22 червня 2020 року відбувся аукціон по процедурі відкриті торги (UA-2020-06-03-007732-b, замовник Комунальне некомерційне підприємство «Хорошівська центральна районна лікарня» Хорошівської районної ради) на закупівлю: код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» («Sodium chloride», «Sodium chloride», «Glucose», «Levofloxacin», «Metronidazole», «Mannitol», «Comb drug», «Comb drug», «Comb drug», «Comb drug», «Metamizole sodium», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Ceftriaxone», «Ceftriaxone», «Ceftazidime», «Meropenem», «Azithromycin», «Vancomycin», «Levofloxacin», «Paracetamol», «Paracetamol», «Paracetamol», «Epinephrine», «Theophylline», «Tranexamic acid», «Gentamicin», «Dexamethasone», «Moxifloxacin», «Digoxin», «Diclofenac», «Dopamine», «Lidocaine», «Lidocaine», «Magnesium sulfate», «Magnesium sulfate», «Metoclopramide», «Drotaverine», «Omeprazole», «Omeprazole», «Prednisolone», «Prednisolone», «Salbutamol», «Furosemide», «Furosemide», «Carbamazepine», «Cefotaxime», «Оndansetron», «Bupivacaine», «Benzylbenzoate», «Cyanocobalamin», «Nifedipine», «Glucose», «Atropine», «Paracetamol», «Acetylsalicylic acid», «Ibuprofen», «Ibuprofen», «Amitriptyline», «Loperamide», «Loratadine», «Loratadine», «Amoxicillin», «Amoxicillin», «Cefalexin», «Cefixime», «Ciprofloxacin», «Clarithromycin», «Metronidazole», «Clotrimazole», «Fluconazole», «Nystatin», «Aciclovir», «Saccharated iron oxide», «Enoxaparin», «Bisoprolol», «Bisoprolol», «Metoprolol», «Carvedilol», «Glyceryl trinitrate», «Isosorbide dinitrate», «Verapamil», «Digoxin», «Lidocaine», «Verapamil», «Amiodarone», «Amiodarone», «Amlodipine», «Amlodipine», «Atenolol», «Enalapril», «Enalapril», «Enalapril», «Hydrochlorothiazide», «Losartan», «Losartan», «Spironolactone», «Clopidogrel», «Acetylsalicylic acid», «Simvastatin», «Chlorhexidine», «Multienzymes (lipase, protease etc.)», «Ranitidine», «Metoclopramide», «Insulin (human)», «Insulin (human)», «Metformin», «Oxytocin», «Potassium chloride», «Allopurinol», «Ammonia», «Aqua pro injectioni», «Comb drug», «Sodium bicarbonate», «Neostigmine», «Heparin», «Ethanol», «Ethanol», «Thiopental», «Atracurium», «Suxamethonium», «Propofol», «Morphine», «Fentanyl», «Diazepam») (надалі за текстом - код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція»).
01 липня 2020 року Рішенням №27 про розгляд тендерної пропозиції уповноваженої особи було прийняте рішення:
1. Визначити переможцем торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» - по лоту №1 - ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ", оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону;
2. Прийняти рішення про намір укласти договір із ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» - по лоту №1;
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір із ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" на веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель, протягом 1 (одного) дня після прийняття такого рішення.
Проаналізувавши документи, подані учасником ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) у складі їх тендерної пропозиції, щодо відповідності вимогам які були зазначені у тендерній документації щодо процедури відкритих торгів, зазначаємо наступне:
Згідно з п.7 Додатку 2 до тендерної документації - ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) по позиції 27 було запропоновано: ГЕМОТРАН® р-н д/ін. 100 мг/мл, по 5 мл №5 (Фармак) Ціна за од. (форма пакування) (грн.)без ПДВ 260,00
Відповідно до Додатка 1 до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404 Задекларовані зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 15 червня 2020 року, що вносяться до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Витяг з Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 15.06.2020
Торговельна назва лікарського засобу: ГЕМОТРАН® , Задекларована зміна оптово-відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва, грн. 73,30 грн.
Тендерна пропозиція учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" сформована 18.06.2020р. Отже вони повинні були врахувати зміни, що вносились до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути Ваші рішення та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації та вимогам нормативно - правових актів.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 16:31
За результатами розгляду вашої вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до вимог частин першої та другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Учасником ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" надано повний перелік документів, що вимагалися умовами тендерної документації.
При цьому, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника із зазначених вами зауважень, Законом не встановлено.
Таким чином, наразі у Замовника відсутні підстави, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" із підстав визначених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-06-03-007732-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 07 липня 2020 18:05
Вимога 2
Не погоджуючись з Рішенням замовника, щодо наданої відповіді на вимогу ТОВ «УКРЕРА» (Ідентифікатор:UA-2020-06-03-007732-b.c1), зазначаємо, що Ваше твердження стосовно того, що відсутні підстави, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" із підстав визначених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не є дійсними.
Звертаємо вашу увагу, що у вашій тендерній документації та додатками до неї (що є невід’ємною частиною) передбачено:
П. 7 Загальних вимог Додатка 2 до тендерної документації, де зазначено: Ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) по позиції 27 було запропоновано: ГЕМОТРАН® р-н д/ін. 100 мг/мл, по 5 мл №5 (Фармак) Ціна за од. (форма пакування) (грн.)без ПДВ 260,00 Відповідно до Додатка 1 до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404 Задекларовані зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 15 червня 2020 року, що вносяться до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Витяг з Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 15.06.2020 Торговельна назва лікарського засобу: ГЕМОТРАН® , Задекларована зміна оптово-відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва, грн. 73,30 грн. Тендерна пропозиція учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" сформована 18.06.2020р., що не відповідає вимогам п.7 Додатка 2 до тендерної документації.
Невідповідність ціни за одиницю товару, запропонованої учасником, Постанові КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами, є грубим порушенням умов тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного Ви порушуєте норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме абзац 1, п.2 ч.1 ст.31, де зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути ваше рішення та відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
В іншому випадку ТОВ «УКРЕРА» буде вимушено скористатись своїм правом щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції зі сторони замовника та звернутися до третіх осіб з метою моніторингу закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 18:28
За результатами повторного розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов п.4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару медико – технічним вимогам Додатку №2 ТД.
Згідно із п.7 Додатку 2 до ТД, ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
ПП «ФІРМА «ОПТІКОМ» у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару.
При цьому, повідомляємо, що, а ні умовам и тендерної документації, а ні нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника з описаних Вами підстав.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ФІРМА «ОПТІКОМ».

Документи подані скаржником

02 липня 2020 10:58
Вимога UA-2020-06-03-007732-b.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: «Morphine», «Fentanyl», «Diazepam»
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 16 212,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 81,06 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 22 червня 2020 15:02
Закінчення: 22 червня 2020 15:23
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

100 амп
Morphine
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошівський район, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата доставки: 31 грудня 2020
80 амп
Fentanyl
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошівський район, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата доставки: 31 грудня 2020
50 амп
Diazepam
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12101, Україна, Житомирська область, Хорошівський район, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 4.1. Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.2. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. 4.3. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 15:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" 16 092,80
UAH з ПДВ
16 092,80
UAH з ПДВ
Документи
Комунальне підприємство "Фармація" 16 211,70
UAH з ПДВ
16 211,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 09:19
Електронний підпис
26 червня 2020 09:18
МВС.pdf
26 червня 2020 09:18
МВС.p7s
26 червня 2020 09:18
Довідки ст17.pdf
19 червня 2020 09:29
Електронний підпис
19 червня 2020 09:28
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 17:12
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"

Комунальне підприємство "Фармація"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
Переможець 16 092,80
UAH з ПДВ
25 червня 2020 17:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК"
#40477029
16 092,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 15:56
ДУ 3 до дог 205 ТОВ Діаліз Медік.pdf зміни до договору
29 січня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 12:45
ДУ 3 до договору 205.pdf зміни до договору
27 січня 2021 12:44
ДУ 3 до договору 205.pdf зміни до договору
27 січня 2021 12:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:38
Ду 2 до дог 205 20 відсотків ТОВ Діаліз медік.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:32
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 13:31
ДУ 1 до дог 205 ТОВ Діаліз Медік.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 13:27
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 12:43
Договір 205 ЛОТ 2.pdf укладений
08 липня 2020 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 205
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 11 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 826,00 UAH)