Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Sodium chloride», «Sodium chloride», «Glucose», «Levofloxacin», «Metronidazole», «Mannitol», «Comb drug», «Comb drug», «Comb drug», «Comb drug», «Metamizole sodium», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Ceftriaxone», «Ceftriaxone», «Ceftazidime», «Meropenem», «Azithromycin», «Vancomycin», «Levofloxacin», «Paracetamol», «Paracetamol», «Paracetamol», «Epinephrine», «Theophylline», «Tranexamic acid», «Gentamicin», «Dexamethasone», «Moxifloxacin», «Digoxin», «Diclofenac», «Dopamine», «Lidocaine», «Lidocaine», «Magnesium sulfate», «Magnesium sulfate», «Metoclopramide», «Drotaverine», «Omeprazole», «Omeprazole», «Prednisolone», «Prednisolone», «Salbutamol», «Furosemide», «Furosemide», «Carbamazepine», «Cefotaxime», «Оndansetron», «Bupivacaine», «Benzylbenzoate», «Cyanocobalamin», «Nifedipine», «Glucose», «Atropine», «Paracetamol», «Acetylsalicylic acid», «Ibuprofen», «Ibuprofen», «Amitriptyline», «Loperamide», «Loratadine», «Loratadine», «Amoxicillin», «Amoxicillin», «Cefalexin», «Cefixime», «Ciprofloxacin», «Clarithromycin», «Metronidazole», «Clotrimazole», «Fluconazole», «Nystatin», «Aciclovir», «Saccharated iron oxide», «Enoxaparin», «Bisoprolol», «Bisoprolol», «Metoprolol», «Carvedilol», «Glyceryl trinitrate», «Isosorbide dinitrate», «Verapamil», «Digoxin», «Lidocaine», «Verapamil», «Amiodarone», «Amiodarone», «Amlodipine», «Amlodipine», «Atenolol», «Enalapril», «Enalapril», «Enalapril», «Hydrochlorothiazide», «Losartan», «Losartan», «Spironolactone», «Clopidogrel», «Acetylsalicylic acid», «Simvastatin», «Chlorhexidine», «Multienzymes (lipase, protease etc.)», «Ranitidine», «Metoclopramide», «Insulin (human)», «Insulin (human)», «Metformin», «Oxytocin», «Potassium chloride», «Allopurinol», «Ammonia», «Aqua pro injectioni», «Comb drug», «Sodium bicarbonate», «Neostigmine», «Heparin», «Ethanol», «Ethanol», «Thiopental», «Atracurium», «Suxamethonium», «Propofol», «Morphine», «Fentanyl», «Diazepam»
Очікувана вартість
1 116 600,00 UAH
UA-2020-06-03-007732-b ● 708339502b29472c9fed5c68888d14a5
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХОРОШІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" ХОРОШІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01991607 |
Місцезнаходження: | 12134, Україна , Житомирська обл., Хорошівський район, село Топорище, вулиця Житомирська, будинок 86-А |
Контактна особа: |
Ольга Голубович +380971122069 volvolcrl1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 19:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 1 116 600,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Категорія замовника п.3 ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Мова, якою повині готуватися тендерні пропозиції – українська
Мова, якою повині готуватися тендерні пропозиції – українська
Тендерна документація
03 червня 2020 20:01 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 19:43 |
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx | |
03 червня 2020 19:43 |
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
03 червня 2020 19:43 |
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx | |
03 червня 2020 19:43 |
4 ТД ліки.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-03-007732-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 02 липня 2020 10:59
Вимога про усунення порушення при визначенні переможця
22 червня 2020 року відбувся аукціон по процедурі відкриті торги (UA-2020-06-03-007732-b, замовник Комунальне некомерційне підприємство «Хорошівська центральна районна лікарня» Хорошівської районної ради) на закупівлю: код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» («Sodium chloride», «Sodium chloride», «Glucose», «Levofloxacin», «Metronidazole», «Mannitol», «Comb drug», «Comb drug», «Comb drug», «Comb drug», «Metamizole sodium», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Amoxicillin and enzyme inhibitor», «Ceftriaxone», «Ceftriaxone», «Ceftazidime», «Meropenem», «Azithromycin», «Vancomycin», «Levofloxacin», «Paracetamol», «Paracetamol», «Paracetamol», «Epinephrine», «Theophylline», «Tranexamic acid», «Gentamicin», «Dexamethasone», «Moxifloxacin», «Digoxin», «Diclofenac», «Dopamine», «Lidocaine», «Lidocaine», «Magnesium sulfate», «Magnesium sulfate», «Metoclopramide», «Drotaverine», «Omeprazole», «Omeprazole», «Prednisolone», «Prednisolone», «Salbutamol», «Furosemide», «Furosemide», «Carbamazepine», «Cefotaxime», «Оndansetron», «Bupivacaine», «Benzylbenzoate», «Cyanocobalamin», «Nifedipine», «Glucose», «Atropine», «Paracetamol», «Acetylsalicylic acid», «Ibuprofen», «Ibuprofen», «Amitriptyline», «Loperamide», «Loratadine», «Loratadine», «Amoxicillin», «Amoxicillin», «Cefalexin», «Cefixime», «Ciprofloxacin», «Clarithromycin», «Metronidazole», «Clotrimazole», «Fluconazole», «Nystatin», «Aciclovir», «Saccharated iron oxide», «Enoxaparin», «Bisoprolol», «Bisoprolol», «Metoprolol», «Carvedilol», «Glyceryl trinitrate», «Isosorbide dinitrate», «Verapamil», «Digoxin», «Lidocaine», «Verapamil», «Amiodarone», «Amiodarone», «Amlodipine», «Amlodipine», «Atenolol», «Enalapril», «Enalapril», «Enalapril», «Hydrochlorothiazide», «Losartan», «Losartan», «Spironolactone», «Clopidogrel», «Acetylsalicylic acid», «Simvastatin», «Chlorhexidine», «Multienzymes (lipase, protease etc.)», «Ranitidine», «Metoclopramide», «Insulin (human)», «Insulin (human)», «Metformin», «Oxytocin», «Potassium chloride», «Allopurinol», «Ammonia», «Aqua pro injectioni», «Comb drug», «Sodium bicarbonate», «Neostigmine», «Heparin», «Ethanol», «Ethanol», «Thiopental», «Atracurium», «Suxamethonium», «Propofol», «Morphine», «Fentanyl», «Diazepam») (надалі за текстом - код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція»).
01 липня 2020 року Рішенням №27 про розгляд тендерної пропозиції уповноваженої особи було прийняте рішення:
1. Визначити переможцем торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» - по лоту №1 - ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ", оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону;
2. Прийняти рішення про намір укласти договір із ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» - по лоту №1;
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір із ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" на веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель, протягом 1 (одного) дня після прийняття такого рішення.
Проаналізувавши документи, подані учасником ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) у складі їх тендерної пропозиції, щодо відповідності вимогам які були зазначені у тендерній документації щодо процедури відкритих торгів, зазначаємо наступне:
Згідно з п.7 Додатку 2 до тендерної документації - ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) по позиції 27 було запропоновано: ГЕМОТРАН® р-н д/ін. 100 мг/мл, по 5 мл №5 (Фармак) Ціна за од. (форма пакування) (грн.)без ПДВ 260,00
Відповідно до Додатка 1 до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404 Задекларовані зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 15 червня 2020 року, що вносяться до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Витяг з Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 15.06.2020
Торговельна назва лікарського засобу: ГЕМОТРАН® , Задекларована зміна оптово-відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва, грн. 73,30 грн.
Тендерна пропозиція учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" сформована 18.06.2020р. Отже вони повинні були врахувати зміни, що вносились до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути Ваші рішення та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації та вимогам нормативно - правових актів.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Розгорнути
Згорнути
01 липня 2020 року Рішенням №27 про розгляд тендерної пропозиції уповноваженої особи було прийняте рішення:
1. Визначити переможцем торгів на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» - по лоту №1 - ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ", оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідна, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону;
2. Прийняти рішення про намір укласти договір із ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" на закупівлю «код ДК 021:2015 - 33600000-6 «Фармацевтична продукція» - по лоту №1;
3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір із ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" на веб-порталі Уповноваженого органу, через електронну систему закупівель, протягом 1 (одного) дня після прийняття такого рішення.
Проаналізувавши документи, подані учасником ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) у складі їх тендерної пропозиції, щодо відповідності вимогам які були зазначені у тендерній документації щодо процедури відкритих торгів, зазначаємо наступне:
Згідно з п.7 Додатку 2 до тендерної документації - ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) по позиції 27 було запропоновано: ГЕМОТРАН® р-н д/ін. 100 мг/мл, по 5 мл №5 (Фармак) Ціна за од. (форма пакування) (грн.)без ПДВ 260,00
Відповідно до Додатка 1 до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404 Задекларовані зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 15 червня 2020 року, що вносяться до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби.
Витяг з Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 15.06.2020
Торговельна назва лікарського засобу: ГЕМОТРАН® , Задекларована зміна оптово-відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва, грн. 73,30 грн.
Тендерна пропозиція учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" сформована 18.06.2020р. Отже вони повинні були врахувати зміни, що вносились до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути Ваші рішення та відхилити його пропозицію, як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації та вимогам нормативно - правових актів.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, до Постійно діючої адміністративній колегії АМК з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та/або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 16:31
За результатами розгляду вашої вимоги можемо повідомити наступне.
Відповідно до вимог частин першої та другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Учасником ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" надано повний перелік документів, що вимагалися умовами тендерної документації.
При цьому, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника із зазначених вами зауважень, Законом не встановлено.
Таким чином, наразі у Замовника відсутні підстави, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" із підстав визначених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно до вимог частин першої та другої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився.
Учасником ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" надано повний перелік документів, що вимагалися умовами тендерної документації.
При цьому, підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника із зазначених вами зауважень, Законом не встановлено.
Таким чином, наразі у Замовника відсутні підстави, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" із підстав визначених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Номер вимоги: UA-2020-06-03-007732-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРЕРА", Код ЄДРПОУ:42979027
Дата подання: 07 липня 2020 18:05
Вимога 2
Не погоджуючись з Рішенням замовника, щодо наданої відповіді на вимогу ТОВ «УКРЕРА» (Ідентифікатор:UA-2020-06-03-007732-b.c1), зазначаємо, що Ваше твердження стосовно того, що відсутні підстави, щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" із підстав визначених статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», не є дійсними.
Звертаємо вашу увагу, що у вашій тендерній документації та додатками до неї (що є невід’ємною частиною) передбачено:
П. 7 Загальних вимог Додатка 2 до тендерної документації, де зазначено: Ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) по позиції 27 було запропоновано: ГЕМОТРАН® р-н д/ін. 100 мг/мл, по 5 мл №5 (Фармак) Ціна за од. (форма пакування) (грн.)без ПДВ 260,00 Відповідно до Додатка 1 до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404 Задекларовані зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 15 червня 2020 року, що вносяться до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Витяг з Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 15.06.2020 Торговельна назва лікарського засобу: ГЕМОТРАН® , Задекларована зміна оптово-відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва, грн. 73,30 грн. Тендерна пропозиція учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" сформована 18.06.2020р., що не відповідає вимогам п.7 Додатка 2 до тендерної документації.
Невідповідність ціни за одиницю товару, запропонованої учасником, Постанові КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами, є грубим порушенням умов тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного Ви порушуєте норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме абзац 1, п.2 ч.1 ст.31, де зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути ваше рішення та відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
В іншому випадку ТОВ «УКРЕРА» буде вимушено скористатись своїм правом щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції зі сторони замовника та звернутися до третіх осіб з метою моніторингу закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо вашу увагу, що у вашій тендерній документації та додатками до неї (що є невід’ємною частиною) передбачено:
П. 7 Загальних вимог Додатка 2 до тендерної документації, де зазначено: Ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
У складі тендерної пропозиції учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" (Код ЄДРПОУ: 22064897) по позиції 27 було запропоновано: ГЕМОТРАН® р-н д/ін. 100 мг/мл, по 5 мл №5 (Фармак) Ціна за од. (форма пакування) (грн.)без ПДВ 260,00 Відповідно до Додатка 1 до наказу Міністерства охорони здоров'я України від 16.06.2020 No1404 Задекларовані зміни оптово-відпускних цін на лікарські засоби станом на 15 червня 2020 року, що вносяться до реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби. Витяг з Реєстр оптово - відпускних цін на лікарські засоби станом на 15.06.2020 Торговельна назва лікарського засобу: ГЕМОТРАН® , Задекларована зміна оптово-відпускної ціни на лікарський засіб вітчизняного та/або іноземного виробництва, грн. 73,30 грн. Тендерна пропозиція учасника ПП "ФІРМА "ОПТІКОМ" сформована 18.06.2020р., що не відповідає вимогам п.7 Додатка 2 до тендерної документації.
Невідповідність ціни за одиницю товару, запропонованої учасником, Постанові КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами, є грубим порушенням умов тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного Ви порушуєте норми Закону України «Про публічні закупівлі», а саме абзац 1, п.2 ч.1 ст.31, де зазначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника якщо вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Виходячи з вище наведеного просимо переглянути ваше рішення та відхилити пропозицію, як таку, що не відповідає технічній специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі.
В іншому випадку ТОВ «УКРЕРА» буде вимушено скористатись своїм правом щодо об’єктивної та неупередженої оцінки тендерної пропозиції зі сторони замовника та звернутися до третіх осіб з метою моніторингу закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 18:28
За результатами повторного розгляду Вашого звернення можемо повідомити наступне.
Відповідно до умов п.4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару медико – технічним вимогам Додатку №2 ТД.
Згідно із п.7 Додатку 2 до ТД, ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
ПП «ФІРМА «ОПТІКОМ» у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару.
При цьому, повідомляємо, що, а ні умовам и тендерної документації, а ні нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника з описаних Вами підстав.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ФІРМА «ОПТІКОМ».
Відповідно до умов п.4 Додатку 2 до тендерної документації, Учасник у складі пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару медико – технічним вимогам Додатку №2 ТД.
Згідно із п.7 Додатку 2 до ТД, ціни за одиницю товару запропоновані учасником повинні формуватись, згідно Постанови КМУ від 2 липня 2014 р. № 240 «Про референтне ціноутворення на лікарські засоби та вироби медичного призначення, що закуповуються за кошти державного та місцевих бюджетів», Постанови КМУ від 17.10.2008 р. №955 «Про заходи щодо стабілізації цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» зі змінами.
ПП «ФІРМА «ОПТІКОМ» у складі тендерної пропозиції надано порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару.
При цьому, повідомляємо, що, а ні умовам и тендерної документації, а ні нормами Закону України «Про публічні закупівлі» не встановлено підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника з описаних Вами підстав.
Враховуючи вищевикладене в Замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ПП «ФІРМА «ОПТІКОМ».
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | «Morphine», «Fentanyl», «Diazepam» |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 16 212,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 81,06 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
100 амп
Morphine
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Morphine
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12101, Україна, Житомирська область, Хорошівський район, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата доставки:
31 грудня 2020
80 амп
Fentanyl
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Fentanyl
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12101, Україна, Житомирська область, Хорошівський район, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата доставки:
31 грудня 2020
50 амп
Diazepam
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Diazepam
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12101, Україна, Житомирська область, Хорошівський район, селище міського типу Хорошів, ВУЛИЦЯ РИНКОВА, будинок 3-Б
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | 4.1. Розрахунки за Договором проводяться на підставі накладних шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. 4.2. Розрахунки проводяться протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару. 4.3. У разі затримки фінансування, розрахунки проводяться на протязі 5 банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАЛІЗ МЕДИК" #40477029 |
Переможець |
16 092,80
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 17:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2021 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 січня 2021 15:56
|
ДУ 3 до дог 205 ТОВ Діаліз Медік.pdf | зміни до договору |
29 січня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 січня 2021 12:45
|
ДУ 3 до договору 205.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 12:44
|
ДУ 3 до договору 205.pdf | зміни до договору |
27 січня 2021 12:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:38
|
Ду 2 до дог 205 20 відсотків ТОВ Діаліз медік.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:31
|
ДУ 1 до дог 205 ТОВ Діаліз Медік.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
08 липня 2020 12:43
|
Договір 205 ЛОТ 2.pdf | укладений |
08 липня 2020 12:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 205 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 205 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 205 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 205 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |