Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібника, друк посібників, друк документів)
Очікувана вартість
154 850,00 UAH
UA-2020-05-29-005579-b 04e7737026924c61ab784fdb87036c7b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Андріївна Фесик

+380664488125 olesya@eenu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Код ЄДРПОУ: 02125102
Вебсайт: http://eenu.edu.ua
Місцезнаходження: 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, просп. Волі, 13
Контактна особа: Олеся Андріївна Фесик
+380664488125
olesya@eenu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 травня 2020 18:57
Звернення за роз’ясненнями: до 04 червня 2020 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 154 850,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79810000-5: Друкарські послуги


Лот 1 – код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібника)
Лот 2 – код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібників)
Лот 3 – код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк документів)
Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів.
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі:Викладено у ВИМОГАХ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
Перелік критеріїв – Ціна
Питома вага критерію – 100 %
Ціна пропозиції визначається учасником самостійно:
(a) відповідно до чинного законодавства України та умов закупівлі;
(b) у валюті, передбаченій в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, з точністю до сотих (з двома десятковими знаками після коми) відповідної грошової одиниці.
(c) з урахування вартісних та інших характеристик робіт, що становлять предмет закупівлі, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, прибутку, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов закупівлі.
Ціна пропозиції повинна включати (враховувати):
(d) ПДВ, у разі якщо учасник є платником ПДВ відповідно до законодавства. ПДВ нараховується відповідно до норм Податкового кодексу України;
(e) витрати на сплату інших податків і зборів (обов’язкових платежів), які сплачуються, або мають бути сплачені відповідно до законодавства, і які включаються у собівартість продукції (товарів, робіт і послуг);
(f) усі інші, крім ціни, умови тендерної пропозиції, зокрема умови щодо строку виконання договору про закупівлю, умов оплати, якості, гарантій якості (гарантійних строків, строків придатності товару) тощо;
(g) усі витрати на виконання договору про закупівлю на умовах, визначених замовником, в тому числі ті, що стосуються супутніх послуг. Неврахована учасником в ціні вартість або супутніх послуг замовником окремо оплачуватися не буде, а витрати на їх поставку/виконання вважаються врахованими у загальній ціні пропозиції.
Ціна пропозиції та усі її вартісні елементи (ціна за одиницю, статті витрат тощо) повинні відповідати вимогам чинного законодавства України, в тому числі податкового законодавства, законодавства про ціни та ціноутворення, в тому числі законодавства, що регулює провадження господарської діяльності та особливості ціноутворення у сфері реалізації предмета закупівлі.
До ціни пропозиції не включаються витрати, пов’язані з участю у торгах.
Інша інформація Це оголошення розроблене відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», інших актів законодавства.
Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги".
Учасник повинен надати інформаційну довідку з відомостями про банківські реквізити учасника (в довільній формі).
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

запитання
Дата подання: 02 червня 2020 10:28
Дата відповіді: 02 червня 2020 16:06
Лот 1 і 2: 1) обкладинка тверда чи м’яка? якщо тверда,- не може бути 4 сторінки. 2) згідно з Постановою КМ № 608 ми доставляємо обов’зкові примірники в Книжкову палату, Парламентську бібліотеку, Бібліотеку ім.Вернадського. Лот 3: 1) Диплом (7 видів) 3500 шт - не вказано, скільки яких. Вони виготовляються як загальний шаблон для вісх, чи друкуються П.І.Б.? 2) Сертифікат - запитання аналогічне. Дякую
Розгорнути Згорнути
Відповідь: РОЗ’ЯСНЕННЯ
щодо документації (Вимоги до предмета закупівлі) для проведення спрощеної закупівлі
щодо предмета закупівлі: “ Код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк посібника, друк посібників, друк документів) ”,
затвердженої рішенням Уповноваженої особи Фесик О.А. від 02.06.2020 р.
(в порядку частини сьомою статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі”)

02.06.2020 р. через електронну систему закупівель (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-29-005579-b) надійшло звернення за роз’ясненнями щодо наступного:
«Лот 1 і 2: 1) обкладинка тверда чи м’яка? якщо тверда,- не може бути 4 сторінки. 2) згідно з Постановою КМ № 608 ми доставляємо обов’зкові примірники в Книжкову палату, Парламентську бібліотеку, Бібліотеку ім.Вернадського.
Лот 3: 1) Диплом (7 видів) 3500 шт - не вказано, скільки яких. Вони виготовляються як загальний шаблон для вісх, чи друкуються П.І.Б.? 2) Сертифікат - запитання аналогічне. Дякую»

Керуючись статтею 5, частиною шостою і десятою статті 11, частиною сьомою статті 14 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) уповноважена особа роз’яснює:

На питання перше щодо лотів 1 і 2 додатково уточнюємо вимоги до обкладинки – тверда, прошивка нитками, ламінація глянцева (100 мкм), форзаци – білі.
На питання 2 щодо лотів 1 і 2 повідомляємо, що файлі з Вимогами до предмету закупівлі передбачено надання наступних додаткових (супутніх) послуг в тому числі доставка (розсилка) обов’язкових примірників видавничої продукції відповідно до законів України «Про видавничу справу» та «Про обов’язковий примірник документів» і постанови Кабінету Міністрів України від 10.05.02 № 608 «Про порядок доставляння обов’язкових примірників документів», якою затверджено перелік одержувачів обов’язкового безоплатного примірника видань в Україні доставка готової продукції до місця поставки.
На питання 1 щодо лоту 3 інформуємо, що Дипломи виготовляються не за загальним шаблоном для всіх, а персонально для кожного студента. Текстова частина форми Диплома та Сертифіката 1 повинна містити уточнені персональні дані щодо кожного студента/слухача, які додатково надаватимуться замовником для внесення виконавцем у відповідну форму Диплома та Сертифіката 1. Щодо кількісних характеристик за видами дипломів – точна кількість буде уточнена замовником при виконанні договору про закупівлю, за результатами заліково-екземенаційної сесії.
На питання 2 щодо лоту 3 доводимо до відома, що Сертифікат 2 та Свідоцтво виготовляються за загальним шаблоном для всіх.
Одночасно повідомляємо, що згідно із частиною сьомою статті 14 Закону замовник має право внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, в тому числі за результатами звернень. На основі вище викладеного, інформуємо, що найближчим часом буде внесено зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, та/або вимог до предмета закупівлі, в тому числі в частині уточнення питань, які порушено у звернені від 02.06.2020 р.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк документів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 93 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 468,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 червня 2020 15:21
Закінчення: 17 червня 2020 15:48
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

22800 од
код ДК 021:2015 – 79810000-5 Друкарські послуги (друк документів)
ДК 021:2015: 79810000-5 — Друкарські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43000, Україна, Волинська область, місто Луцьк, вул. Винниченка, 30а
Дата доставки: 01 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється Замовником за фактично надані послуги, згідно з актом надання послуг, протягом 20 календарних днів з дати надання послуг. Валюта закупівлі: Національна валюта України - гривня. Категорія замовника юридична особа, яка є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 цієї частини), яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак: юридична особа є розпорядником бюджетних коштів Пiсляоплата 20 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 15:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ" 52 980,00
UAH з ПДВ
52 099,99
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ 81 000,00
UAH з ПДВ
52 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Цимбал Руслан Анатолійович 68 700,00
UAH з ПДВ
68 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 10:37
Витяг травень зав..PDF
11 червня 2020 10:37
Свідоцтво_завір..PDF
11 червня 2020 10:37
Статут ПДФ.pdf
11 червня 2020 10:37
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

16 червня 2020 15:34
Витяг з ЄДР 29.01.20.pdf
16 червня 2020 15:34
Проет договору Лот 3.pdf
16 червня 2020 15:34
Панов ІПН.pdf
16 червня 2020 15:34
Панов ІПН.pdf

Публічні документи

15 червня 2020 21:55
Електронний підпис
15 червня 2020 21:54
Виписка.pdf
15 червня 2020 21:54
Свідоцтво_єд_под.pdf
15 червня 2020 21:54
Витяг_ЦРА.pdf
15 червня 2020 21:54
Лист-згода_2020.pdf
15 червня 2020 21:54
Довідка довкілля_2020.pdf
15 червня 2020 21:54
Довідка_ст17_2020.pdf
15 червня 2020 21:54
Код.pdf
15 червня 2020 21:54
Цінова пропозиція_2020_.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"

Фізична особа-підприємець ПАНОВ АНДРІЙ МИКОЛАЙОВИЧ

Фізична особа підприємець Цимбал Руслан Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Переможець 52 099,99
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:14

Документи

22 червня 2020 16:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
52 099,99
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 червня 2020 16:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 16:06
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2020 17:02
Додаткова угода до Договору 202У-17В від 03.07.2020.pdf.zip зміни до договору
19 листопада 2020 16:59
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 12:17
Договір_3лот.pdf укладений
03 липня 2020 12:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода не змінює істотні та інші умови Договору № 202У-17В від 03.07.2020 р., жодним чином не встановлює нових, не припиняє і не змінює існуючих зобов’язань Сторін за Договором, а спрямована виключно на тлумачення і конкретизацію змісту окремих умов Договору в процесі його виконання, з метою забезпечення його правильного, однакового та однозначного розуміння, виконання і застосування Сторонами та третіми особами. У зв’язку із зміною назви ЗАМОВНИКА відповідно до Наказу Міністерства освіти і науки України від 17.08.2020 № 1057 «Щодо перейменування Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки» та наказу ректора від 25.08.2020 року № 207-з «Про перейменування Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки» у Волинський національний університет імені Лесі Українки, «Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки» перейменовано на «Волинський національний університет імені Лесі Українки». Сторони домовилися, що дія цієї Додаткової угоди поширюється на правові відносини, що виникли між Сторонами з моменту підписання цієї Додаткової угоди. Всі інші умови вищезазначеного Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними у попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов’язковість щодо себе. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 202У-17В від 03.07.2020 р. Дана Угода складена в двох примірниках, які мають однакову юридичну силу, по одному для кожної Сторони.
Номер договору про закупівлю: 202У-17В
Договір:
Номер додаткової угоди: 25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 52 099,99
UAH (в тому числі ПДВ 8 683,33 UAH)