Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (Дихальні системи, рукавички, шприці)
Очікувана вартість
1 453 600,00 UAH
UA-2020-05-28-004625-b 46ccbfad5e5c45d6aacbf5e764a2863a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Сердюченко

+380512589617 odb.serin@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Миколаївська обласна дитяча клінічна лікарня" Миколаївської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02007070
Місцезнаходження: 54018, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Миколаївська, буд. 21
Контактна особа: Ірина Сердюченко
+380512589617
odb.serin@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 14:34
Звернення за роз’ясненнями: до 03 червня 2020 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 червня 2020 23:00
Очікувана вартість: 1 453 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Тендерна документація

28 травня 2020 14:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 14:34
ТД шприці.doc
28 травня 2020 14:34
Додаток 1 (Проект договору шприці).doc
28 травня 2020 14:34
Додаток 2 ТЗ шприці.docx
28 травня 2020 14:34
Перелік для оголошення.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-19-000023 ● 2247d396b87d4dc5a0c1529e610dad28
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 червня 2020 15:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

19.06.2020 № 183

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-05-28-004625-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 28 травня 2020 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відсутність порушень з боку Замовника

2020-06-26 10:42:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Рукавички
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 198 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 994,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 червня 2020 12:37
Закінчення: 15 червня 2020 12:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1000 пар
Рукавички хірургічні латексні стерильні неприпудрені, розмір 6,5
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Дата доставки: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
500 пар
Рукавички хірургічні латексні стерильні неприпудрені, розмір 8,5
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Дата доставки: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
3500 пар
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені, розмір L
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Дата доставки: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
18000 пар
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені, розмір M
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Дата доставки: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
3000 пар
Рукавички оглядові нітрилові нестерильні неприпудрені, розмір S
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54018, Україна, Миколаївська область, м.Миколаїв, вул.Миколаївська, 21
Дата доставки: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К." 197 825,00
UAH з ПДВ
197 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЦФАРМ" 198 130,00
UAH з ПДВ
198 130,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 червня 2020 11:38
ЕЦП.pdf.p7s
24 червня 2020 23:31
Пакет переможця Лот 3.pdf
12 червня 2020 23:09
Електронний підпис
12 червня 2020 21:58
7 Інші документи.pdf
12 червня 2020 21:58
5 МТВ.pdf
12 червня 2020 21:58
4 Повноваження.pdf
12 червня 2020 21:58
2 Тендерна пропозиція.pdf
12 червня 2020 21:58
1 Реєстр.pdf

Публічні документи

13 червня 2020 22:54
Пропозиція 198 130.00.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."

ТОВ "СОЦФАРМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
Переможець 197 825,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ " Медичний центр "М.Т.К."
#21633086
197 825,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 09:36
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 09:34
Рукавички МТК.pdf зміни до договору
16 січня 2021 09:29
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 10:29
Додаткова угода № 3 001.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 15:44
Додаткова угода № 1 МТК 001.pdf зміни до договору
12 серпня 2020 15:41
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:24
договор МТК лот № 3 001.pdf укладений
03 липня 2020 14:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 13/20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)
Номер договору про закупівлю: 13/20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 13/20/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 74 605,00
UAH (в тому числі ПДВ 0,00 UAH)