Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція (лікарські засоби та вакцини)
Очікувана вартість
3 037 735,94 UAH
UA-2020-05-28-000312-a 8b4d1c1b44294b818b16000335197b74
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пивовар Ігор Никифорович

+380384040429 shecrl@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП КНП "Шепетівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004812
Місцезнаходження: 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вулиця Валі Котика, 85
Контактна особа: Пивовар Ігор Никифорович
+380384040429
shecrl@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 травня 2020 10:35
Звернення за роз’ясненнями: до 05 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 червня 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 037 735,94 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

01 червня 2020 18:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 травня 2020 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 червня 2020 16:45
Зміни до тендерної документації 3.docx
01 червня 2020 16:45
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
01 червня 2020 16:12
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
28 травня 2020 16:43
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
28 травня 2020 10:35
4.2 Додаток 2 Технічне завдання.docx
01 червня 2020 16:12
Зміни до тендерної документації 2.docx
28 травня 2020 16:43
Зміни до тендерної документації.docx
28 травня 2020 10:35
4.3 Додаток 3 Проект договору.docx
28 травня 2020 10:35
4.1 Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
28 травня 2020 10:35
4 ТД ліки 2 лота.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-28-000312-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 01 червня 2020 08:53
запит на зміни
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 червня 2020 16:14
По вказаним позиціям здійснено уточнення. Внесено зміни в тендерну документацію.
Номер вимоги: UA-2020-05-28-000312-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ, Код ЄДРПОУ:21738610
Дата подання: 19 червня 2020 12:47
Вимога відхилення тендерної пропозиції
Замовником, КП КНП "Шепетівська центральна районна лікарня", у Додатку №2 до тендерної документації (технічне завдання), у медико – технічних вимогах до лота №1 , на позицію №15 вимагався препарат «Бензилбензоат» у кількості 30 флаконів, а на позицію №20 – «Бупівакаїн спінал хеві» з дозуванням 5г/мл амп. №10 (тобто по 10 ампул в упаковці) у кількості 50 упаковок.


ТзОВ «БАДМ-Б» у своїй тендерній пропозиції позицію №15 «Бензилбензоат» надає у кількості 24 флакони. На позицію №20 «Бупівакаїн» ТзОВ «БАДМ-Б» надає «НОВОСТЕЗИН СПІНАЛ ХЕВІ Розчин для ін`єкцій, 5 мг/мл по 4 мл у флаконах № 5 (5х1)» (тобто по 5 флаконів в упаковці, внаслідок чого загальна кількість по даній позиції буде становити 250 флаконів, а натоміть вимагалось 500). Дані дві позиції не відповідають медико – технічним вимогам до лота №1, які заявлені замовником КП КНП "Шепетівська центральна районна лікарня".

Також Замовником вимагався гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів (дана вимога стосувалась позицій у кількості яких більше або дорівнює 100 одиниць). ТзОВ «БАДМ-Б» у своїй тендерній пропозиції не надав на всі позиції гарантійні листи виробника, що порушує вимоги тендерної документації.

Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Фірма «Волиньфарм» у формі товариства з обмеженою відповідальністю вимагає відхилити тендерну пропозицію ТзОВ «БАДМ-Б» на підставі пункту 2 частини 1 статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» у зв’язку з невідповідністю вимогам технічної специфікації та іншим вимогам тендерної документації та приступити до розгляду тендерної пропозиції ТзОВ Фірми «Волиньфарм».

В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до порядку оскарження та в терміні визначені статтею 18 Закону, викласти інформацію стосовно процедури в Постійно діючій адміністративній колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель з наступним стягненням витрат із Замовника в судовому порядку ,та або розміщення на порталі DOZORRO за для моніторингу громадськими спільнотами та іншими контролюючими органами. Повідомляємо, що також згідно статті 164-14 невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-05-28-000312-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БАДМ-Б", Код ЄДРПОУ:39273420
Дата подання: 02 липня 2020 15:50
оскарження
вимога у додатку
Рішення замовника: Вимога відхилена
06 липня 2020 09:33
Відхилити тендерну пропозицію фірми "Волиньфарм" немає підстав, так як в позиції №15 фірма "Волиньфарм" має можливість поставити Бензил бензоат емульсія 20% як по 50 мл так і по 40 мл., що відповідає технічному завданні.
По позиції №69 фірма "Волиньфарм" подала пропозицію на Метопролол таб.25 мг. №60, як і вимагає Замовник.
По позиції №97 фірма "Волиньфарм" подала пропозицію на Перекис водню р-н 3% 50 мл., як і вимагає Замовник.
По позиції №121 Учасник пропонує Медаксон пор.д/ін. 1000мг. №10 в кількості 30 уп., тому гарантійний лист на дану позицію не вимагається (Замовник вимагає гарантійні листи на позиції в кількості 100 од. та більше).
Під час переговорів із фірмою "Волиньфарм" всі технічні неточності та розбіжності були розглянуті та усунені. Поставка продукції буде проводитись згідно вимог Замовника.

Документи подані скаржником

01 червня 2020 08:53
уточнення.docx

Документи подані скаржником

02 липня 2020 15:50
Оскарження.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-17-000021 ● 74f9ff2c7146473783d0f2b1e28d502c
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020 14:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.07.2020 № 45
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області від 17.07.2020 № 45

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Працівник, відповідальний за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
5 UA-2020-05-28-000312-a 28.05.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Сабадаш Д. О.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-22 16:22:51

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2020-05-28-000312-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення.
При закупівлі лікарських засобів за лотом №1 Вами у додатку №2 до тендерної документації вказані наступні медико-технічні вимоги:
1) Бензилбензоат (Benzyl benzoate) Бензилбензоат 20% 40,0мл у кількості 30 флаконів,
2) Метопролол (Metoprolol) Метопролол табл.25мг №60 1 упаковку
3) Перекис (HYDROGENII PEROXIDUM) Перекис водню 3% 50мл 200 флаконів
Додатково Вами зазначено, що Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджуються можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів. У листі від виробника або офіційного представництва в Україні обов’язково зазначається номер оголошення, та назва замовника торгів. Дана вимога стосується позицій, у кількості яких більше або дорівнює 100 одиниць.
Учасник, який визнаний переможцем торгів ТОВ "Волиньфарм" у складі своєї тендерної надав:
1) препарат під реєстраційним номером UA/8378/01/01, що відповідає реєстраційному номеру препарату Бензилбензоату емульсія нашкірна 20% по 50мл у флаконах з маркуванням українською мовою ТОВ"ДКП" Фармацевтична фабрика", Україна.
2) препарат під реєстраційним номером UA /2548/01/01, що відповідає реєстраційному номеру препарату Метопролол, упаковки якого №30.
3) гарантійний лист виробника від ТОВ"ДКП Фармацевтична Фабрика", Україна на перекис водню розчин для зовнішнього застосування 3% по 40 мл у флаконах.
Відповідно до абзацу 2 пункту 2 частини першої статті 31 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію ТОВ "Волиньфарм" як таку що не відповідає вимогам тендерної документації?
Пояснення та документальні підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту відповідно до статті 8 Закону.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-23 14:07:05

Відповідь

На виконання вимог ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі», запитання по моніторингу закупівлі UA-2020-05-28-000312-а розглянуто. За результатами розгляду можемо повідомити наступне:
Відхилити тендерну пропозицію фірми "Волиньфарм" не було підстав, так як в позиції №15 фірма "Волиньфарм" має можливість поставити Бензил бензоат емульсія 20% як по 50 мл так і по 40 мл., що відповідає технічному завданні.
По позиції №69 фірма "Волиньфарм" подала пропозицію на Метопролол таб.25 мг. №60, як і вимагає Замовник.
По позиції №97 фірма "Волиньфарм" подала пропозицію на Перекис водню р-н 3% 50 мл., як і вимагає Замовник.
По позиції №121 Учасник пропонує Медаксон пор.д/ін. 1000мг. №10 в кількості 30 уп., тому гарантійний лист на дану позицію не вимагається (Замовник вимагає гарантійні листи на позиції в кількості 100 од. та більше).
В додатку №2 до тендерної документації в п 6 передбачено надання учасником аналоги лікарських засобів.
Крім того, одним з принципів здійснення державних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність.
Тому, відхилення тендерної пропозиції фірми "Волиньфарм" є економічно не вихідним і неефективним, так як наступного учасника ТОВ «Медичний центр М.Т.К.» тендерна пропозиція становить - 2 616 566,21 грн., що на 314 586,11 грн. більше від пропозиції Фірми «Волиньфарм», якого пропозиція становить 2 301 980,10 грн.
Під час переговорів із фірмою "Волиньфарм" всі технічні неточності та розбіжності були розглянуті та усунені. 14.07.2020 року був підписаний договір №60 про закупівлю товарів. Поставка продукції проводиться згідно вимог Замовника.
Також, додатково, що у зв’язку із ситуацією, яка склалась в країні за наслідками інфекційної хвороби (Коронавірусне захворювання (COVID-19) у випадку розірвання договору з фірмою "Волиньфарм" про закупівлю товару наша лікарня не буде мати змоги забезпечувати повну роботу закладу в умовах картину при максимальній економії і ефективності. В таких умовах лікарня має працювати та проводити усі необхідні заходи для лікування, підтримання та проведення усіх необхідних заходів, щоб запобігти поширенню хвороби.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь у доданому файлі

2020-07-31 13:13:22


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання своєчасності надання відповіді на вимогу про усунення порушення встановлено порушення частини четвертої статті 33 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Вакцини
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 80 934,94 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 404,67 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 16 червня 2020 15:41
Закінчення: 16 червня 2020 16:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

14 пач
Індіраб (вакцина антирабічна)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Rabies, inactivated, whole virus
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівка, вул. Валі Котика, 85
Дата доставки: 31 грудня 2020
3 пач
Анатоксин правцевий
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tetanus toxoid
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30400, Україна, Хмельницька область, Шепетівка, вул. Валі Котика, 85
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 червня 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Валанж-Фарм" 64 782,94
UAH з ПДВ
63 567,63
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БАДМ-Б" 65 432,63
UAH з ПДВ
63 567,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 15:54
Налогова.pdf
17 червня 2020 13:16
Банкрутство.pdf
17 червня 2020 13:16
ГЛ ч.2.pdf
17 червня 2020 13:16
ГЛ ч.1 п.12 на Пугачова.pdf
17 червня 2020 13:16
Дов дов корупція ЮО.pdf
17 червня 2020 13:16
Dovidka_МВС от 09.06.pdf
17 червня 2020 13:16
Аукціон ЦП.pdf
15 червня 2020 11:31
Електронний підпис
15 червня 2020 11:31
опис док єдрпоу.pdf
15 червня 2020 11:28
5957933 валанж.pdf
15 червня 2020 11:28
Дог 1207.pdf
15 червня 2020 11:28
відгук.pdf
15 червня 2020 11:28
накл 4244_7 (за дог 1207).pdf
15 червня 2020 11:28
Склад паспорт.pdf
15 червня 2020 11:28
АП подпис.PDF
15 червня 2020 11:28
серт висн інді №10 подп.pdf
15 червня 2020 11:28
Протокол.pdf
15 червня 2020 11:28
ЭДРПОУ.pdf
15 червня 2020 11:28
РУ інді.pdf
15 червня 2020 11:28
Ліцензія.pdf
15 червня 2020 11:28
інструкція інді.pdf
15 червня 2020 11:28
Від ЄДРПОУ.pdf
15 червня 2020 11:28
Витяг ПДВ.pdf
15 червня 2020 11:28
Виписка .pdf
15 червня 2020 11:28
4ОПП.pdf
15 червня 2020 11:28
Документація.pdf

Публічні документи

24 червня 2020 17:23
Електронний підпис
18 червня 2020 15:05
Електронний підпис
15 червня 2020 11:02
Електронний підпис
15 червня 2020 10:59
тч.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p451-476.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p421-450.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p391-420.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p361-390.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p331-360.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p301-330.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p271-300.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p241-270.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p211-240.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p181-210.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p151-180.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p121-150.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p091-120.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p061-090.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p031-060.pdf
15 червня 2020 10:59
кч_p001-030.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Валанж-Фарм"

ТОВ "БАДМ-Б"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Валанж-Фарм"
#37090770
Переможець 63 567,63
UAH з ПДВ
17 червня 2020 12:15
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Валанж-Фарм" #37090770

№ рішення у справі

60/51-р/к

Дата рішення у справі

24.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Валанж-Фарм"
#37090770
63 567,63
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 12:14
Електронний підпис укладений
30 червня 2020 09:25
Договір _37 по вакцині.pdf укладений
30 червня 2020 09:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 63 567,63
UAH (в тому числі ПДВ 4 158,63 UAH)