Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картриджі
Очікувана вартість
227 100,00 UAH
UA-2020-05-22-003341-c 8ea9ab58ca0d47449bff34a04061d1bb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ящук

+380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 22933548
Вебсайт: http://my.zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40
Контактна особа: Вікторія Ящук
+380444258604
zakypivli@ko.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 14:00
Очікувана вартість: 227 100,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

27 травня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:46
тендерна документація картриджі (зі змінами).docx
27 травня 2020 12:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 12:46
тендерна документація картриджі (зі змінами).docx
22 травня 2020 13:24
тендерна документація картриджі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

еквівалент
Дата подання: 25 травня 2020 11:33
Дата відповіді: 27 травня 2020 14:41
чому не враховано у відкритих торгах стаття 22 ЗУ "Про публічні закупівлі"? чи Замовник не буде розглядати еквівалент? якщо не буде, то чому?
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація складена відповідно до ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" у чинній редакції.
Застосування виразу "або еквівалент" законом не передбачено.
аналог або еквівалент
Дата подання: 27 травня 2020 15:10
Дата відповіді: 28 травня 2020 14:43
чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції учасників з аналогічними товарами, які відповідають Вашим технічним, якісним та кількісним х-кам до предмету закупівлі?
Відповідь: Так

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-003341-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ОЛМАКС СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37100998
Дата подання: 28 травня 2020 13:31
Технічна специфікація
Доброго дня. Компанія HP Inc. не рекомендує використовувати не оригінальні картриджі у своїй друкувальній техніці. Вимагаємо Вас внести зміни до тендерної документації у звязку з тим, що у друкувальній техніці виробленій HP Inc. можуть бути використанні картриджі тільки виробника друкувальної техніки.
Інформаційний лист від HP Inc. додається.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 11:59
Доброго дня! Дякуємо за рекомендації.
Номер вимоги: UA-2020-05-22-003341-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "АЛЬТАІР І К", Код ЄДРПОУ:37658125
Дата подання: 28 травня 2020 13:40
Kартриджі лазерні
Шановний Замовник , у Додаток 1до тендерної документації кількість картриджів становить 221 шт, але перерахував їх за кожної позиції ,кількість ії становить 220 шт. Просимо виправити неточність, та вказати вірну кількість.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 травня 2020 14:54
Доброго дня! Кількість потрібних картриджів 220 шт. Відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону допущення учасником формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення тендерної пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Картрижді матричні та бобіни
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 98 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 981,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 червня 2020 12:20
Закінчення: 09 червня 2020 12:41
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

75 шт
Картрижді матричні та бобіни
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

технічні питання
Дата подання: 26 травня 2020 14:25
Дата відповіді: 27 травня 2020 12:48
Уточніть , будь-ласка. В позиції 2 таблиці до Лоту № 2 Предмет закупівлі: ДК 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Картриджі (бобіни)) Додаток 1 до тендерної документації прописано: Бобіна OKI ML MX50/100/150/200 вона сумісна з принтером OKI MX 100 (поз. 1 таблиці); парт. номер107675-007 (50 млн) підходить також до принтеру OKI MX 100 . В позиції 2 таблиці прописана сумісність з принтером OKI Microline MX 1100, можливо Ви мали на увазі: Бобіна ( для принтеру) OKI ML MX1050/1100/1150/1200 (179499-001). Дякуємо за відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Була технічна помилка. Внесено зміни до вказаної позиції.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 12:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ 80 220,00
UAH з ПДВ
79 239,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Інформаційні Авіа Технології" 90 060,00
UAH з ПДВ
80 219,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 13:28
18. ст. 17 Закону.pdf
17 червня 2020 13:28
Довідка МВС від 27.05.pdf
17 червня 2020 13:28
Довідка ДФС.pdf
17 червня 2020 13:27
Довідка НАЗК.pdf
07 червня 2020 11:22
Електронний підпис
07 червня 2020 11:20
12. Аналогічні договори.pdf
07 червня 2020 11:20
13.1. Настанова.pdf
07 червня 2020 11:20
27. Довідка ДПС.pdf
07 червня 2020 11:20
4. Витяг з ЄДР.pdf
07 червня 2020 11:20
24.1 Гарантійний лист.pdf
07 червня 2020 11:20
9. Рахунок з ДФС.pdf
07 червня 2020 11:20
11. ІПН.pdf
07 червня 2020 11:20
28. Довідка МВС.pdf
07 червня 2020 11:20
20. Документи.pdf
07 червня 2020 11:20
23. Документи.pdf
07 червня 2020 11:20
29. Довідка НАЗК.pdf
07 червня 2020 11:20
3. Виписка з реєстру.pdf
07 червня 2020 11:20
32. Наказ_щодо_COVID-19.pdf
07 червня 2020 11:20
33. Настанова COVID-19.pdf
07 червня 2020 11:20
14. Додаток.pdf
07 червня 2020 11:20
Настанова COVID-19.pdf
07 червня 2020 11:20
15. Лист Санкції.pdf
07 червня 2020 11:20
Наказ_щодо_COVID-19.pdf
07 червня 2020 11:20
24. Гарантійний лист.pdf
07 червня 2020 11:20
26. ст.17.pdf
07 червня 2020 11:20
10. Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ

ТОВ "Інформаційні Авіа Технології"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Рішення скасоване 79 239,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ
#3360211252
Відхилено 79 239,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Інформаційні Авіа Технології"
#38648598
Переможець 80 219,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 17:17

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ВІНАТ АРТЕМ ВАЛЕНТИНОВИЧ #3360211252

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

09 липня 2020 17:08
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 17:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Інформаційні Авіа Технології"
#38648598
80 219,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:04
Електронний підпис укладений
22 липня 2020 14:29
Договір бобіни.PDF укладений
22 липня 2020 14:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80 219,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 369,83 UAH)