Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сканери
Очікувана вартість
177 000,00 UAH
UA-2020-05-22-003220-c 1272223e35b74b0e80b11bed17e3c598
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Ящук

+380444258604 zakypivli@ko.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Київській області
Код ЄДРПОУ: 22933548
Вебсайт: http://my.zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 04071, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Ярославська, 40
Контактна особа: Вікторія Ящук
+380444258604
zakypivli@ko.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 травня 2020 13:11
Звернення за роз’ясненнями: до 28 травня 2020 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 червня 2020 14:00
Очікувана вартість: 177 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Тендерна документація

22 травня 2020 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 травня 2020 13:11
тендерна документація сканери.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 26 травня 2020 11:31
Дата відповіді: 29 травня 2020 11:29
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі. Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня! Ми будемо розглядати товари, що відповідають визначеними тендерною документацією технічним характеристикам.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-05-22-003220-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 16 червня 2020 18:13
Щодо необгрунтованої дискваліфікації
Шановний Замовнику, відповідно до Протоколу засідання тендерного комітету №65 від 16.06.2020 року пропозицію ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" було відхилено як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації та Додатку № 1 до тендерної документації Замовника. Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі" у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає НЕДОСТАТНЬОЮ аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник ЗОБОВ'ЯЗАНИЙ надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через П'ЯТЬ ДНІВ з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи те, що Головним управлінням Пенсійного фонду України в Київській області не було наведено ЖОДНОЇ конкретної підстави для відхилення пропозиції ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" та з метою усунення порушення законодавства України, вимагаємо надати ДЕТАЛЬНУ АРГУМЕНТАЦІЮ щодо причин відхилення пропозиції ТОВ "ІНТЕР СИСТЕМС" у встановлений законом строк.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 червня 2020 13:56
Учасник зобов’язаний надати листа від виробника або офіційного дистриб’юрера сканеру, в якому підтверджується повна відповідність запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника (включаючи рівень сервісу), а також підтвердження, що учасник уповноважений продавати та обслуговувати запропоноване обладнання на території України.
У авторизаційному листі, який надав Учасник, не надано інформації стосовно підтвердження того що учасник уповноважений продавати та обслуговувати запропоноване обладнання на території України. Також звертаємо Вашу увагу на те що найменування організації яка видала авторизаційний лист не має перекладу на українську мову.
2. Відповідно до вимог тендерної документації Додаток 1 пояснюємо, що книжковий сканер, який пропонується до постачання Учасником має інші технічні характеристики (відповідно до інформації з офіційного сайту виробника Shenzhen Eloam Technology Co., Ltd http://www.eloamscanner.com/BS2000P.html) ніж ті які Учасник надав у документі «Таблиця відповідності» виходячи з цього Учасник надав неправдиву інформацію, а саме:
п.4 Область сканування для сканеру CZUR ET 16 PLUS –А3 і більше
для сканеру Eioam BS2000P-А2/А3 і все;
п.6 Підсвітка для сканеру CZUR ET 16 PLUS – верхні світлодіодні фонарі + бічні фонарі
для сканеру Eioam BS2000P- 1 натуральний світ+додатковий світлодіодний світ і все;
п.9 Лазерний модуль для сканеру CZUR ET 16 PLUS –3 лазерних проміня
для сканеру Eioam BS2000P-інформація на офіційному сайті відсутня;
п.14 Підтримка ОС для сканеру CZUR ET 16 PLUS –Win XP, 7,8,10 32/64 bit; macOS 10.11 та вище
для сканеру Eioam BS2000P- Win XP, Vista, 7,8,10. macOS 10.11 не підтримує взагалі,
також відсутні інші технічні характеристики та особливості програмного забезпечення.
Виходячи з вищезазначеного відповідно до закону «Про публічні закупівлі» стаття 31 ч.1 пункт 2 така пропозиція повинна бути відхилена.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Книжкові сканери
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 51 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 510,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 09 червня 2020 15:23
Закінчення: 09 червня 2020 15:44
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

3 шт
Книжкові сканери
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 червня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 41 250,00
UAH з ПДВ
41 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ" 50 994,00
UAH з ПДВ
50 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 червня 2020 12:36
Електронний підпис
04 червня 2020 12:35
7. Лист-пояснення.pdf
04 червня 2020 12:35
4. Довідка довкілля.pdf
04 червня 2020 12:35
21. Тендерна пропозиція.pdf
04 червня 2020 12:35
20. Розрахунок ціни.pdf
04 червня 2020 12:35
2. Уповноважена особа.pdf
04 червня 2020 12:35
18. Згода на обробку ПД.pdf
04 червня 2020 12:35
16. Довідка стаття 17.pdf
04 червня 2020 12:35
15. Довідка досвід.pdf
04 червня 2020 12:35
14. Довідка працівники.pdf
04 червня 2020 12:34
13. Довідка МТБ.pdf
04 червня 2020 12:34
12. Проект договору.pdf
04 червня 2020 12:34
11. Лист від виробника.pdf
04 червня 2020 12:34
10. Авторизаційний лист.pdf
04 червня 2020 12:33
1. Установчі документи.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 14:51
Електронний підпис
01 липня 2020 14:49
Довідка податкової.pdf
01 липня 2020 14:49
Довідка МВС.PDF
05 червня 2020 19:36
Електронний підпис
05 червня 2020 19:35
17Витяг 14.04.20.pdf
05 червня 2020 19:35
16Витяг ПДВ.pdf
05 червня 2020 19:35
11Статут-копія.pdf
05 червня 2020 19:35
7Авторизаційні листи.pdf
05 червня 2020 19:35
1Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Відхилено 41 250,00
UAH з ПДВ
16 червня 2020 17:28
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
Переможець 50 994,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 18:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 18:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІНФОСЕЙФ ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ"
#39996917
50 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 15:57
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 16:26
Договір книжкові сканери.PDF укладений
08 липня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 50 994,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 449,00 UAH)