Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЛОТ 1 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Нова в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області; ЛОТ 2 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Селець Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 3 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Колки Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 4 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Берестя Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 5 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Чудель Сарненського району Рівненської області
Очікувана вартість
46 085 834,00 UAH
UA-2020-05-18-002576-a 56cba478ca3741dabe9286f04b7de897
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боришкевич Денис Васильович

380362266863
380362695222
deny159@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, Майдан Просвіти,1
Контактна особа: Боришкевич Денис Васильович
380362266863,380362695222
deny159@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 травня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 01 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 17:00
Очікувана вартість: 46 085 834,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

питання стосовно аналогічного договору..
Дата подання: 22 травня 2020 16:05
Дата відповіді: 26 травня 2020 09:35
Доброго дня! В тендерній документації на закупівлю прописано "ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013-Інше, (Згідно ДК 021:2015 код 45000000-7 Будівельні роботи та ремонт)".... в ЛОТах прописано "Нове будівництво".. З яким формулюванням буде вважатись правильним вживання "аналогічний договір на закупівлю"? (додаток 1., п.3)
Відповідь: Відповідно до вимог статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» у редакції до 19.04.2020 року Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, серед яких визначено критерій «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору».
Під поняттям «аналогічний договір» мається на увазі договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі.
В даному випадку аналогічним договором на закупівлю буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва (реконструкції) об’єктів, основними складовими якого є роботи, наведені в додатку 4 технічного завдання тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-06-000028 ● 052aa44fbebb4b33924545907293eeaa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 травня 2021 08:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

06.05.2021 № 305

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.05.2021 № 305.

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-05-18-002576-a, 18.05.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Державної аудиторської служби України від 27.04.2021 № 002000-18/5257-2021.

Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-20 10:33:01

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-05-18-002576-a, яка проводилася Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведених торгів за Лотом 2 Замовником укладено з ТОВ «Стройінвест Інжиніринг» договір підряду від 18.08.2020 № 24 (далі – Договір № 24), за Лотом 4 – договір підряду від 18.08.2020 № 23 (далі – Договір № 23), а також укладено з ТзОВ «Фірма Опорядрембуд» договір підряду від 28.07.2020 № 20 (далі – Договір № 20), що оприлюднено в електронній системі закупівель.
Проведеним аналізом наявної у вільному доступі публічної інформації встановлено, що Замовником опубліковано повідомлення про внесення змін до договору та додаткову угоду від 31.03.2021 № 5 до Договору № 24 (за Лотом № 2), додаткову угоду від 30.03.2021 № 3 до Договору № 23 (за Лотом № 3), додаткову угоду від 31.03.2021 № 6 до Договору № 20 (за Лотом № 4).
Разом з тим, частиною першою статті 10 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору - протягом трьох днів з дня внесення змін.
Водночас, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації щодо закупівлі UA-2020-05-18-002576-a, додаткові угоди № 1, 2, 3, 4 до Договору № 24 (за Лотом № 2), додаткові угоди № 1, 2 до Договору № 23 (за Лотом № 3) та додаткові угоди № 1, 2, 3, 4, 5 до Договору № 20 (за Лотом № 4) не опубліковані.
Крім цього, згідно п. 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи замовника.
Водночас, після внесення Замовником інформації у відповідні електронні поля, реалізовані в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів (протоколи розгляду, договори підряду, додаткові угоди) накладено не кваліфікований електронний підпис, а удосконалений електронний підпис.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. Чи укладались додаткові угоди № 1, 2, 3, 4 до Договору № 24 (за Лотом № 2), додаткові угоди № 1, 2 до Договору № 23 (за Лотом № 3) та додаткові угоди № 1, 2, 3, 4, 5 до Договору № 20 (за Лотом № 4)?
2. У разі укладання вищезазначених угод – пояснити причини та підстави не оприлюднення повідомлень про внесення змін до вказаних договорів?
3. Надати до моніторингу скан-копії додаткових угод № 1, 2, 3, 4 до Договору № 24 (за Лотом № 2), додаткові угоди № 1, 2 до Договору № 23 (за Лотом № 3) та додаткові угоди № 1, 2, 3, 4, 5 до Договору № 20 (за Лотом № 4).
4. З яких причин на завантажені Замовником документи (протоколи розгляду, договори підряду, додаткові угоди) накладено не кваліфікований електронний підпис, а удосконалений електронний підпис?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-25 10:32:42

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з ЛОТ 1 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Нова в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області; ЛОТ 2 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Селець Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 3 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Колки Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 4 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Берестя Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 5 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Чудель Сарненського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-18-002576-a) пояснюємо слідуюче.
Повідомляю, що до Договорів зазначених у вашому запиті вносилися зміни додатковими угодами.
Звертаємо увагу на те, що частиною першою статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) встановлено імперативну норму, згідно з якою замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Відповідно до ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ зазначено, що істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків ……
Відповідно до п.23 ст.1 розділ I Закону України Про електронні довірчі послуги удосконалений електронний підпис – електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис.
Згідно з п.23 ст.1 розділ I Закону України Про електронні довірчі послуги – кваліфікований електронний підпис - УДОСКОНАЛЕНИЙ електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

До наданих пояснень надаємо копії:
- додаткові угоди.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-05-21 10:12:27

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-05-18-002576-a, яка проводилася Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що за результатами проведених торгів за Лотом 5 Замовником відхилено пропозиції усіх учасників, крім ТзОВ «СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ».
Водночас, згідно протоколу засідання тендерного комітету Замовника відмінено торги за Лотом 5 у зв’язку з тим, що термін розгляду найбільш економічно вигідної пропозиції перевищив п’ять робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції.
Водночас, згідно частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань (з долученням відповідних документів):
1. З яких причин не продовжено термін розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» за Лотом 5?
2. З яких причин тендерним комітетом Замовника не прийнято рішення про відхилення чи визнання переможцем тендерної пропозиції ТзОВ «СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» за Лотом 5?

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно обов’язково долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-05-25 11:06:04

Інформація на запит

На Ваш запит про надання інформації у межах проведення моніторингу закупівлі робіт з ЛОТ 1 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Нова в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області; ЛОТ 2 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Селець Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 3 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Колки Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 4 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Берестя Дубровицького району Рівненської області; ЛОТ 5 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини в с.Чудель Сарненського району Рівненської області (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-05-18-002576-a) пояснюємо слідуюче.
Звертаємо увагу на те, що частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції) cтрок розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
За Лотом 5 не продовжено термін розгляду тендерної пропозиції ТзОВ «СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ» у відповідності до частини 1 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019р. № 114-ІХ замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Звертаємо увагу на те, що тендерний комітет ліквідований відповідно до Наказу №26 від 16.03.2021 року, а тому надати пояснення мотивів прийняття ними рішень по порушених питаннях є неможливим.

Надання інформації про усунення порушення замовником

З огляду на позицію викладену у висновку за результатом моніторингу UA-M-2021-05-06-000028 у закупівлі UA-2020-05-18-002576-a, повідомляємо, що зобов’язуємося врахувати позицію органу Державного фінансового контролю у майбутньому.

2021-05-27 15:51:50


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 Наказу Мінекономрозвитку №1082)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ 1 - Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Нова в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 10 651 807,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 53 259,04 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53250 UAH

Аукціон

Початок: 12 червня 2020 15:36
Закінчення: 12 червня 2020 16:28
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 роб
Нове будівництво лікарської амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул.Нова в с.Полиці Володимирецького району Рівненської області
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 26 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися на строк не більше трьох місяців в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». По закінченню тримісячного строку невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику (у разі, коли строк повернення авансу припадає на кінець грудня поточного року, то невикористані протягом трьох місяців суми попередньої оплати повертаються Замовнику у триденний термін, але не пізніше 25 грудня поточного року). Ненадання авансу не може бути підставою для невиконання договірних умов. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки здійснюються за фактично виконані роботи на підставі актів форми № КБ-2в та форми № КБ-3 згідно об’ємів виконаних робіт, але не більше як 95% загальної вартості за договірною ціною. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 65
Виконання робіт Остаточний розрахунок проводиться після здачі об’єкта в експлуатацію. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 16:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Західметал 8 173 331,00
UAH з ПДВ
8 173 331,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельна Компанія ПоліссяБудМонтаж 8 792 100,00
UAH з ПДВ
8 792 100,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд" 9 339 716,00
UAH з ПДВ
9 247 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ 9 767 908,90
UAH з ПДВ
9 247 908,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КІРАБУД 9 574 387,02
UAH з ПДВ
9 467 860,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП" 10 326 391,46
UAH з ПДВ
9 521 110,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Ремтехналадка 10 339 979,49
UAH з ПДВ
10 286 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 червня 2020 12:17
Електронний підпис
10 червня 2020 12:14
Справка_покриття_3422.zip
10 червня 2020 12:14
Гарантия_3422.zip
03 червня 2020 09:49
Електронний підпис
03 червня 2020 09:46
Договірна ціна ч.3 Лот 1.pdf
03 червня 2020 09:46
Договірна ціна ч.2 Лот 1.pdf
03 червня 2020 09:46
Договірна ціна ч.1 Лот 1.pdf
03 червня 2020 09:45
Лiцензiя_скан лот1.pdf
03 червня 2020 09:45
Лiцензiя лот1.zip
03 червня 2020 09:45
Довiренiст__скан лот 1.pdf
03 червня 2020 09:44
Довiренiст__Рижий лот 1.zip
03 червня 2020 09:44
Справка_покриття_3422.zip
03 червня 2020 09:44
Гарантия_3422.zip
03 червня 2020 09:44
Субпідряд Лот 1.pdf
03 червня 2020 09:44
Статут лот 1.pdf
03 червня 2020 09:44
Протокол зборів лот 1.pdf
03 червня 2020 09:44
Проект договору лот 1.pdf
03 червня 2020 09:44
Стаття 17 лот 1.pdf
03 червня 2020 09:44
Працівники лот1.pdf
03 червня 2020 09:44
Право підпису лот1.pdf
03 червня 2020 09:43
Опис статуту лот 1.pdf
03 червня 2020 09:43
Єдиний податок лот 1.pdf
03 червня 2020 09:43
Довкілля лот 1.pdf
03 червня 2020 09:43
Довідки банк лот 1.pdf
03 червня 2020 09:43
Баланс_груден лот1_.pdf
03 червня 2020 09:43
Баланс_березен лот 1_.pdf

Публічні документи

03 червня 2020 16:54
Електронний підпис
03 червня 2020 16:53
Захист довкілля.pdf
03 червня 2020 16:53
Технічне завдання.pdf
03 червня 2020 16:53
Тендерна пропозиція.pdf
03 червня 2020 16:53
Довідка підписант.pdf
03 червня 2020 16:52
Витяг ПДВ.pdf
03 червня 2020 16:52
Статут.PDF
03 червня 2020 16:52
Довідка санкції.pdf
03 червня 2020 16:51
Баланс.pdf
03 червня 2020 16:50
17.rar
03 червня 2020 16:48
Ліцензія.pdf
03 червня 2020 16:48
Довідка ліцензія.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 12:39
Електронний підпис
22 липня 2020 12:36
3.Довідка.zip
22 липня 2020 12:35
9. Кошториси.pdf
22 липня 2020 12:35
2. Довідка МВС.pdf
22 липня 2020 12:35
8. Лист-поясненя.pdf
22 липня 2020 12:35
6. Довідка ч.2 ст. 17.pdf
22 липня 2020 12:35
Модель.rar
22 липня 2020 12:35
4. Довідка.zip
22 липня 2020 12:34
1. Довідка ДПСУ.pdf
15 липня 2020 14:51
Електронний підпис
15 липня 2020 14:50
Лист-відгук.PDF
15 липня 2020 09:42
Електронний підпис
10 червня 2020 09:34
Електронний підпис
10 червня 2020 09:32
1. Тендерна пропозиція.pdf
10 червня 2020 09:31
1.bdcu
10 червня 2020 09:31
4. Кошториси.pdf
10 червня 2020 09:31
Банківська гарантія.rar
10 червня 2020 09:31
2. Довідки 1.pdf
10 червня 2020 09:30
3. Довідки 2.pdf

Публічні документи

12 серпня 2020 17:20
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:15
Електронний підпис
11 червня 2020 15:57
Електронний підпис
11 червня 2020 15:50
Гарантія 4665-20 зміни.7z
03 червня 2020 16:32
Електронний підпис
03 червня 2020 16:12
Протокол НР (3).7Z
03 червня 2020 16:11
Полици.rar
03 червня 2020 16:11
Наказ Фролова Ю.М (3).7Z
03 червня 2020 16:10
Лист для клієнтів (4).7z
03 червня 2020 16:10
Гарантія 4665-20.7z
03 червня 2020 16:09
відомості ЄДРПОУ.pdf
03 червня 2020 16:09
Витяг із Статуту (2).7z
03 червня 2020 16:09
Виписка з ЄДР.pdf
03 червня 2020 16:08
Банківська ліцензія (3).7z
03 червня 2020 16:08
Банк довідка покриття.pdf
03 червня 2020 16:07
20. Проект дог..pdf
03 червня 2020 16:07
19. ст.17 Закону.pdf
03 червня 2020 16:07
18. Щодо субпідр.pdf
03 червня 2020 16:07
17. ТЗ.pdf
03 червня 2020 16:07
4.3. Копія ф.КБ3.pdf
03 червня 2020 16:06
15. Лист щодо лізензії.pdf
03 червня 2020 16:06
4.2. Відгук.pdf
03 червня 2020 16:06
4.1. Копія аналог.дог.pdf
03 червня 2020 16:06
13. ДЦ та розрах (ч.2).pdf
03 червня 2020 16:06
3. Інформац.про праців..pdf
03 червня 2020 16:06
2.1. Договора МТБ.pdf
03 червня 2020 16:06
13. ДЦ та розрах (ч.1).pdf
03 червня 2020 16:05
12. Пропозиція.pdf
03 червня 2020 16:05
11. Довідки банк.pdf
03 червня 2020 16:05
10.2. Згода персон.дані.pdf
03 червня 2020 16:05
10.1. Паспорт упов.особи.pdf
03 червня 2020 16:05
10. Повнов.на уклад.дог.pdf
03 червня 2020 16:05
8. копія витягу ПДВ.pdf
03 червня 2020 16:04
7. копія Статуту.pdf
03 червня 2020 16:04
6.2. Щодо достов. інфор.pdf
03 червня 2020 16:04
6. Відсут. підстав ст.17.pdf
03 червня 2020 16:04
5. Фінан.звітність.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 15:02
Електронний підпис
11 червня 2020 15:01
Fw_ Re_ G0620_7641_Zmini.zip
03 червня 2020 13:33
Електронний підпис
03 червня 2020 13:26
Лист-відгук.pdf
03 червня 2020 13:26
кваліфікація Полиці.zip
03 червня 2020 13:26
кваліфікація Полиці ч2.zip
03 червня 2020 13:25
кваліфікація банк.pdf
03 червня 2020 13:25
310.zip

Публічні документи

11 червня 2020 16:06
Електронний підпис
11 червня 2020 16:02
Електронний підпис
11 червня 2020 14:10
Фінансовий звіт.pdf
11 червня 2020 14:10
Про субпідрядника.pdf
11 червня 2020 14:09
дод.2 п.1 Статут.pdf
11 червня 2020 14:09
Розрахунок ЗП 2020.pdf
11 червня 2020 14:08
Кошторис.pdf
11 червня 2020 14:08
23.imd
11 червня 2020 14:08
23.bdcu

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Західметал

ТОВ Будівельна Компанія ПоліссяБудМонтаж

Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"

ТОВ СТРОЙІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ

ТОВ КІРАБУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙНЕМІК ГРУП"

ТОВ Ремтехналадка

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Західметал
#32646801
Відхилено 8 173 331,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:13
ТОВ Будівельна Компанія ПоліссяБудМонтаж
#36090392
Відхилено 8 792 100,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 14:26
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
Переможець 9 247 000,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 14:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 липня 2020 15:34

Документи

10 липня 2020 14:25
Електронний підпис
10 липня 2020 14:24
Протокол №107-1-1.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Для усунення невідповідностей тендерної пропозиції: - ненадання підтвердження виконання робіт по об’єкту «Реконструкція нежитлового приміщення під адміністративну будівлю Апеляційного суду Рівненської області на вул. Драгоманова, 9 в м. Рівне» у вигляді копій довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт (форма КБ-3 може подаватись, як на повну вартість так і на частину виконання зазначеного аналогічного договору), що не відповідає вимогам п. 3.3 ч.1 додатку 1 до тендерної документації; - у складі тендерної пропозиції надано лист – відгук про належне виконання договору по об’єкту «Центральна районна лікарня в смт Рокитне Рівненської області. Терапевтичний корпус (2-й пусковий комплекс – будівництво)» виданий Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації від 30.01.2020 №192/05-10/20, що не відповідає вимогам п. 3.2 ч.1 додатку 1 до тендерної документації, учаснику процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Фірма Опорядрембуд» необхідно подати (завантажити в електронну систему закупівлі у сканкопіях) наступні документи: - довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми КБ-3 або іншій формі згідно умов договору на виконання робіт (форма КБ-3 може подаватись, як на повну вартість так і на частину виконання зазначеного аналогічного договору) по договору підряду №27/18 від 04.07.2018 року «Реконструкція нежитлового приміщення під адміністративну будівлю Апеляційного суду Рівненської області на вул. Драгоманова, 9 в м. Рівне»; - лист-відгук (виданий суб’єктом господарювання, з яким було укладено договір, із зазначенням дати і номеру договору (на який надано відгук) та інформації про належне виконання договору в строки передбачені договором) по об’єкту «Центральна районна лікарня в смт Рокитне Рівненської області. Терапевтичний корпус (2-й пусковий комплекс – будівництво)» датований не раніше оприлюднення оголошення про проведення торгів по теперішній час.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма Опорядрембуд"
#34327874
9 247 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 липня 2021 12:21
прок 1.pdf укладений
05 липня 2021 12:20
Електронний підпис зміни до договору
02 липня 2021 16:36
ДУ Полиці.pdf зміни до договору
02 липня 2021 16:35
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 12:45
Договір №21 ЛА Полиці.PDF укладений
28 липня 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами.
Номер договору про закупівлю: 21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 247 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 541 166,67 UAH)