Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 11 лотів
Drugs for the treatment of cancer patients, 11 lots
Drugs for the treatment of cancer patients, 11 lots
Очікувана вартість
104 342 661,78 UAH
UA-2020-05-08-002396-a ● bfa2537572ac4ef68b008d5d445563b9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Вебсайт: | http://health.kievcity.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Контактна особа: |
Беденок Лілія Василівна +380442840810 doztender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration) |
National ID: | 02012906 |
Contact point: |
Bedenok Liliya Vasylivna +380442840810 doztender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 08 травня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 травня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 червня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 104 342 661,78 UAH з ПДВ |
Publication date: | 08 травня 2020 15:50 |
Enquiries until: | 30 травня 2020 18:00 |
Complaints submission until: | до 05 червня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 червня 2020 18:00 |
Information
Estimated total value: | 104 342 662 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)
Тендерна документація
29 травня 2020 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 травня 2020 15:21 |
Внесення змін 2.pdf | |
29 травня 2020 15:21 |
ТД онкологія зміни 2.pdf | |
29 травня 2020 15:21 |
Додаток 3 (Документи після акцепту) зміни 2.pdf | |
27 травня 2020 15:32 |
Внесення змін 1.PDF | |
27 травня 2020 15:32 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf | |
08 травня 2020 15:51 |
Оголошення про заплановану закупівлю (19).pdf | |
08 травня 2020 15:51 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf | |
08 травня 2020 15:51 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf | |
08 травня 2020 15:51 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf |
29 травня 2020 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
29 травня 2020 15:21 |
Внесення змін 2.pdf
|
||||
29 травня 2020 15:21 |
ТД онкологія зміни 2.pdf
|
||||
29 травня 2020 15:21 |
Додаток 3 (Документи після акцепту) зміни 2.pdf
|
||||
27 травня 2020 15:32 |
Внесення змін 1.PDF
|
||||
27 травня 2020 15:32 |
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
|
||||
08 травня 2020 15:51 |
Оголошення про заплановану закупівлю (19).pdf
|
||||
08 травня 2020 15:51 |
Додаток 5 (Загальна інформація про учасника).pdf
|
||||
08 травня 2020 15:51 |
Додаток 4 (Проект договору).pdf
|
||||
08 травня 2020 15:51 |
Додаток 1 (Кваліфікація).pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо терміну придатності
Дата подання: 23 травня 2020 15:20
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:02
Відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації «термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності товару». Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 3 додатку 2 до тендерної документації в такій редакції: "термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% або не менше 12 місяців від встановленого інструкцією терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності товару".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З урахуванням Вашого питання внесено відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Документи переможця
Дата подання: 26 травня 2020 16:16
Дата відповіді: 27 травня 2020 09:48
Доброго дня! Відповідно до п. 6 Додатку 3 тендерної документації учасник-переможець торгів має надати " оригінал або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що діє станом на дату подання документа». ЯКИЙ ВІДПОВІДНИЙ ОРГАН оформлює та ВИДАЄ такі документи відповідного змісту: про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми ТА з ТЕРМІНОМ: що ДІЄ СТАНОМ НА ДАТУ ПОДАННЯ ДОКУМЕНТА ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо, зокрема, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 5 Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 18.04.2012 № 303 (далі - Положення) держателем (володільцем) Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр) є Міністерство внутрішніх справ (далі - МВС).
Пунктом 7 Положення визначено, що МВС надає з використанням захищених каналів зв'язку суб'єктам, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, цілодобовий доступ до зазначених відомостей через офіційний веб-сайт МВС.
Таким чином інформація, яка міститься в Єдиному державному реєстрі злочинів торгівлі людьми, не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 5 Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 18.04.2012 № 303 (далі - Положення) держателем (володільцем) Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр) є Міністерство внутрішніх справ (далі - МВС).
Пунктом 7 Положення визначено, що МВС надає з використанням захищених каналів зв'язку суб'єктам, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, цілодобовий доступ до зазначених відомостей через офіційний веб-сайт МВС.
Таким чином інформація, яка міститься в Єдиному державному реєстрі злочинів торгівлі людьми, не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Уточнення до відповіді на запитання "Документи переможця"
Дата подання: 27 травня 2020 16:42
Дата відповіді: 29 травня 2020 15:38
Відповідно до пункту 5 Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 18.04.2012 № 303 (далі - Положення) держателем (володільцем) Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр) є Міністерство внутрішніх справ (далі - МВС). Пунктом 7 Положення визначено, що МВС надає з використанням захищених каналів зв'язку суб'єктам, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, цілодобовий доступ до зазначених відомостей через офіційний веб-сайт МВС.
Після офіційного звернення до до Міністерство внутрішніх справ України ( dovidka@mvs.gov.ua ) - була отримана відповідь про те, що окремого реєстру щодо правопорушень, пов’язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми наразі не існує. ДІ МВС надає довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи судимості за всіма статтями Кримінального кодексу України, в тому числі за статтями 149 (Торгівля людьми), 150 (Експлуатація дітей) та 150¹ (Використання малолітньої дитини для заняття жебрацтвом). Так, на сьогоднішній день окремого Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 18.04.2012 № 303, не існує, що унеможливлює подачу документу з даного реєстру нами, як потенційного переможця процедури закупівлі.
З огляду на зазначене просимо внести зміни до тендерної документації щодо надання документів переможця, відповідно до п. 6 Додатку 3 тендерної документації, а саме: інформація в довільній формі за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена його печаткою, яка містить підтвердження того, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що діє станом на дату подання документа !?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: З урахуванням Вашого питання внесено зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002396-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА", Код ЄДРПОУ:42210926
Дата подання: 25 червня 2020 14:30
Щодо відхилення тендерної пропозиції
Шановний замовнику!
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА»» умовам тендерної документації, зокрема, технічним вимогам.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій зазначено наступне: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю, зокрема технічним вимогам, оскільки на підтвердження пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.»
Вважаємо, що така підстава відхилення тендерної пропозиції є необґрунтованою, з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА», а саме у файлі «Технічна частина» на сторінках № 25-30 та сторінках № 46-48 надані сертифікати аналізу, та сертифікати відповідності на запропоновані товари.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА»» умовам тендерної документації, зокрема, технічним вимогам.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій зазначено наступне: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю, зокрема технічним вимогам, оскільки на підтвердження пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.»
Вважаємо, що така підстава відхилення тендерної пропозиції є необґрунтованою, з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА», а саме у файлі «Технічна частина» на сторінках № 25-30 та сторінках № 46-48 надані сертифікати аналізу, та сертифікати відповідності на запропоновані товари.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 16:44
Згідно висновків, наданих Постійною робочою групою Департаменту відповідного напрямку службовою запискою від 18.06.2020 № 245/03.02, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА», подані на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 11 лотів), ідентифікатор UA-2020-05-08-002396-a, щодо лотів №№ 6, 9, не відповідають технічним вимогам тендерної документації на закупівлю, оскільки на підтвердження пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.
У файлі «Технічна частина» на сторінках №№ 25-30, 46-48, на які посилається у своїх скаргах товариство з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА», учасником надано сертифікати аналізу та сертифікати відповідності, видані виробниками запропонованих товарів, а не відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, як це передбачалось Загальними вимогами Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
У файлі «Технічна частина» на сторінках №№ 25-30, 46-48, на які посилається у своїх скаргах товариство з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА», учасником надано сертифікати аналізу та сертифікати відповідності, видані виробниками запропонованих товарів, а не відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, як це передбачалось Загальними вимогами Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Номер вимоги: UA-2020-05-08-002396-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА", Код ЄДРПОУ:42210926
Дата подання: 25 червня 2020 14:30
Щодо відхилення тендерної документації
Шановний замовнику!
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА»» умовам тендерної документації, зокрема, технічним вимогам.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій зазначено наступне: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю, зокрема технічним вимогам, оскільки на підтвердження пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.»
Вважаємо, що така підстава відхилення тендерної пропозиції є необґрунтованою, з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА», а саме у файлі «Технічна частина» на сторінках № 25-30 та сторінках № 46-48 надані сертифікати аналізу, та сертифікати відповідності на запропоновані товари.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
На підставі частини 3 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємося з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА»» умовам тендерної документації, зокрема, технічним вимогам.
Протоколом розгляду тендерних пропозицій зазначено наступне: «Тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації Відповідно до ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації на закупівлю, зокрема технічним вимогам, оскільки на підтвердження пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.»
Вважаємо, що така підстава відхилення тендерної пропозиції є необґрунтованою, з огляду на те, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «АТ-ФАРМА», а саме у файлі «Технічна частина» на сторінках № 25-30 та сторінках № 46-48 надані сертифікати аналізу, та сертифікати відповідності на запропоновані товари.
Рішення замовника: Вимога відхилена
26 червня 2020 16:45
Згідно висновків, наданих Постійною робочою групою Департаменту відповідного напрямку службовою запискою від 18.06.2020 № 245/03.02, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА», подані на закупівлю: 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лікарські засоби для лікування онкологічних хворих, 11 лотів), ідентифікатор UA-2020-05-08-002396-a, щодо лотів №№ 6, 9, не відповідають технічним вимогам тендерної документації на закупівлю, оскільки на підтвердження пункту 8 Загальних вимог Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю учасником в складі тендерної пропозиції не надано сертифікат відповідності, який виданий відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, і який підтверджує встановлені вимоги до товарів, робіт і послуг та (чи) об’єктів, через які реалізуються послуги, якщо це передбачено законодавством України.
У файлі «Технічна частина» на сторінках №№ 25-30, 46-48, на які посилається у своїх скаргах товариство з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА», учасником надано сертифікати аналізу та сертифікати відповідності, видані виробниками запропонованих товарів, а не відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, як це передбачалось Загальними вимогами Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
У файлі «Технічна частина» на сторінках №№ 25-30, 46-48, на які посилається у своїх скаргах товариство з обмеженою відповідальністю «АТ-ФАРМА», учасником надано сертифікати аналізу та сертифікати відповідності, видані виробниками запропонованих товарів, а не відповідним органом з сертифікації, акредитованим національним органом України з акредитації, як це передбачалось Загальними вимогами Додатку 2 до тендерної документації на закупівлю.
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | лот 2 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Бевацизумаб (Bevacizumab), 400 мг, амп., фл., шпр. - 400 од. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 14 683 312,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 73 416,56 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 440400 UAH |
Title: lot 2 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Bevacizumab (Bevacizumab), 400 mg, amp., fl., spr. - 400 units
Current status: Complete
Estimated total value: 14 683 312,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 73 416,56 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 30 червня 2020 11:01
Auction planned date: 30 червня 2020 11:01
Закінчення: 30 червня 2020 11:22
Позиції
400 од
лот 2 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Бевацизумаб (Bevacizumab), 400 мг, амп., фл., шпр. - 400 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Bevacizumab
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки:
31 грудня 2020
lot 2 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Bevacizumab (Bevacizumab), 400 mg, amp., fl., spr. - 400 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 23 червня 2020
Найменування: | Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 02012906 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 червня 2020 11:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Бізнес Центр Фармація" |
14 637 600,00
UAH з ПДВ
|
14 487 143,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» |
14 629 040,00
UAH з ПДВ
|
14 481 380,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» #38737616 |
Переможець |
14 481 380,00
UAH з ПДВ
|
07 липня 2020 12:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2022 13:29
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 16:46
|
Додаткова угода 1 до Договору _84.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
21 липня 2020 16:27
|
Договір 84 | укладений |
21 липня 2020 16:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 84 про закупівлю товарів за державні кошти від «21» липня 2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 84 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |