Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лікарські засоби для лікування хворих на розсіяний склероз, 4 лоти
Drugs for the treatment of patients with multiple sclerosis, 4 lots
Очікувана вартість
29 938 474,04 UAH
UA-2020-05-08-002247-a dbcc0a9e942c4d15a3acfbaac2619377
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беденок Лілія Василівна

+380442840810 doztender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Вебсайт: http://health.kievcity.gov.ua
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Контактна особа: Беденок Лілія Василівна
+380442840810
doztender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Health Department of the Kyiv City Council (Kyiv City State Administration)
National ID: 02012906
Contact point: Bedenok Liliya Vasylivna
+380442840810
doztender@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 08 травня 2020 15:20
Звернення за роз’ясненнями: до 30 травня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 29 938 474,04 UAH з ПДВ
Publication date: 08 травня 2020 15:20
Enquiries until: 30 травня 2020 18:00
Complaints submission until: до 05 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 червня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 29 938 474 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Строк поставки товарів: протягом 2020 року (не більше 10 днів з дати отримання письмової заявки Замовника)
Delivery term: during 2020 (no more than 10 days from the date of receipt of the Customer's written request)

Тендерна документація

29 травня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 травня 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 травня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 травня 2020 16:07
Внесення змін 2.pdf
29 травня 2020 16:07
ТД розсіяний склероз зміни 2.pdf
27 травня 2020 15:26
ТД розсіяний склероз зміни 1.pdf
08 травня 2020 15:21
ТД_розсіяний_склероз.PDF
29 травня 2020 16:07
Додаток 3 (Документи після акцепту) зміни 2.pdf
08 травня 2020 15:21
Додаток_3_(Документи_після_акцепту).PDF
27 травня 2020 15:26
Внесення змін 1.PDF
27 травня 2020 15:26
Додаток 2 (Технічні вимоги) зміни 1.pdf
08 травня 2020 15:21
Додаток_2_(Технічні_вимоги).PDF
08 травня 2020 15:21
Оголошення_про_заплановану_закупівлю.PDF
08 травня 2020 15:21
Додаток_5_(Загальна_інформація_про_учасника).PDF
08 травня 2020 15:21
Додаток_4_(Проект_договору).PDF
08 травня 2020 15:21
Додаток_1_(Кваліфікація).PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо терміну придатності
Дата подання: 23 травня 2020 15:19
Дата відповіді: 27 травня 2020 13:02
Відповідно до пункту 3 додатку 2 до тендерної документації «термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% загального терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності товару». Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 75% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та викласти пункт 3 додатку 2 до тендерної документації в такій редакції: "термін придатності товару на момент поставки повинен бути не менше, як 75% або не менше 12 місяців від загального терміну придатності. Для підтвердження учасник надає гарантійний лист про термін придатності товару".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням Вашого питання внесено відповідні зміни до технічних вимог тендерної документації на закупівлю.
Довідка про вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Дата подання: 25 травня 2020 10:53
Дата відповіді: 26 травня 2020 12:37
Шановний замовник просимо вас роз'яснити інформацію Додаток № 3 до тендерної документації пункт 6. оригінал або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал документа, виданого відповідним органом, який має такі повноваження, з інформацією про те, що службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми, що діє станом на дату подання документа". Хочемо звернути увагу що згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303 затверджено Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр). Відповідно до пункту 5 Положення Держателем (володільцем) Реєстру є МВС. Наразі можна вимагати довідку в довільній формі на підтвердження відсутності цієї підстави. Просимо вас внести зміни до тендерної документації ,а саме встановити вимогу даної довідки у довільній формі адже отримання довідки від уповноваженої установи на даний момент неможливо .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини першої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо, зокрема, службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми.
Частиною 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Відповідно до пункту 5 Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми, затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 18.04.2012 № 303 (далі - Положення) держателем (володільцем) Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр) є Міністерство внутрішніх справ (далі - МВС).
Пунктом 7 Положення визначено, що МВС надає з використанням захищених каналів зв'язку суб'єктам, які здійснюють заходи у сфері протидії торгівлі людьми, цілодобовий доступ до зазначених відомостей через офіційний веб-сайт МВС.
Таким чином інформація, яка міститься в Єдиному державному реєстрі злочинів торгівлі людьми, не є публічною інформацією, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
Довідка про вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми (в продовження розмови)
Дата подання: 27 травня 2020 11:19
Дата відповіді: 29 травня 2020 16:19
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу на те, що Пунктом 7 Положення визначено, що «МВС НАДАЄ З ВИКОРИСТАННЯМ ЗАХИЩЕНИХ КАНАЛІВ ЗВ'ЯЗКУ СУБ'ЄКТАМ, ЯКІ ЗДІЙСНЮЮТЬ ЗАХОДИ У СФЕРІ ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ, цілодобовий доступ до зазначених відомостей через офіційний веб-сайт МВС.» В зазначеному Положенні відсутня будь яка інформація про надання такої інформації фізичним особам. Порядок отримання довідок не визначено ЖОДНИМ законодавчим актом.( В тому, числі і в ЗУ «Про публічні закупівлі» НЕ ВКАЗАНО СПОСІБ підтвердження відсутності підстави визначеної п. 12 ч.1 ст. 17 ЗУ) Через колізію законодавства України виникає багото питань стосовно таких довідок, як у Учасників, так і у Замовників. Наразі Мінекономіки готує узагальнену відповідь щодо застосування вимог статті 17 Закону, ураховуючи численні запити, що надходять від користувачів Інфоресурсу. ТОБТО НАРАЗІ ТАКІ ДОВІДКИ НЕ МОЖЛИВО ОТРИМАТИ. НАГОЛОШУЄМО, що згідно інформації з офіційного джерела: « https://infobox.prozorro.org/articles/chomu-ne-varto-vimagati-u-peremozhcya-informaciyu-z-vidkritih-reyestriv » : "Пункт 12 частини 1 статті 17 - службову (посадова) особа учасника, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми. Постановою Кабінету Міністрів України від 18.04.2012 № 303 затверджено Положення про створення та функціонування Єдиного державного реєстру злочинів торгівлі людьми (далі - Реєстр). Відповідно до пункту 5 Положення Держателем (володільцем) Реєстру є МВС. НАРАЗІ МОЖНА ВИМАГАТИ ДОВІДКУ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДСУТНОСТІ ЦІЄЇ ПІДСТАВИ." Також, нагодуємо, що пунктом 6. ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті."- тобто НЕ ВКАЗАНО "оригінал або нотаріально завірена копія, або електронний оригінал документа, виданого відповідним органом", а відповідно можна задовольнитись довідкою в довільній формі. Просимо прийняти до уваги і всеж таки внести зміни до тендерної документації, зважаючи на численні запити на Вашу адресу від потенційних Учасників. Дякуємо на розуміння.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: З урахуванням Вашого питання внесено зміни до вимог тендерної документації на закупівлю.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: лот 3 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Глатирамеру ацетат (Glatiramer acetate), 20 мг, амп., фл., шпр. - 23800 од.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 13 446 048,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 67 230,24 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 403300 UAH


Title: lot 3 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Glatiramer acetate (Glatiramer acetate), 20 mg, amp., fl., spr. - 23800 units
Current status: Complete
Estimated total value: 13 446 048,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 67 230,24 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 23 червня 2020 13:58
Auction planned date: 23 червня 2020 13:58
Закінчення: 23 червня 2020 14:19
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

23800 од
лот 3 - 33600000-6 Фармацевтична продукція - Глатирамеру ацетат (Glatiramer acetate), 20 мг, амп., фл., шпр. - 23800 од. (Категорія замовника: орган місцевого самоврядування. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Glatiramer acetate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, м. Київ, Шевченківський район, вулиця Прорізна, будинок 19
Дата доставки: 31 грудня 2020

lot 3 - 33600000-6 Pharmaceutical products - Glatiramer acetate (Glatiramer acetate), 20 mg, amp., fl., spr. - 23800 units (Customer category: local government. Language in which tenders should be prepared: ukrainian.)
CPV: 33600000-6

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості товарів, зазначених в специфікації до договору, після їх отримання та згідно пред'явленої учасником видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 червня 2020
UA-2020-05-08-002247-adbcc0a9e942c4d15a3acfbaac2619377
Найменування: Департамент охорони здоров'я виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 02012906
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., місто Київ, вулиця Прорізна, 19
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» Документи
Допущено до аукціону
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

05 червня 2020 17:17
Електронний підпис
05 червня 2020 17:16
Електронний підпис
05 червня 2020 17:15
Технічна частина.PDF
05 червня 2020 17:15
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Документи

Публічні документи

30 червня 2020 21:06
Електронний підпис
30 червня 2020 21:05
7 Довідки МВС.pdf
30 червня 2020 21:05
6 Довідка санкції.pdf
30 червня 2020 21:05
5 ДФС.pdf
30 червня 2020 21:05
4 Довідка банкрутство.pdf
30 червня 2020 20:39
Електронний підпис
30 червня 2020 20:37
Цінова після аукціону.pdf
09 червня 2020 15:20
Електронний підпис
09 червня 2020 15:20
Електронний підпис
09 червня 2020 15:19
6 Технічна частина.pdf
09 червня 2020 15:19
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 червня 2020 15:19
Dovirenist_Savchenko.zip
09 червня 2020 15:19
Dovirenist Savchenko 32_2020.zip
09 червня 2020 15:19
Dovidka pro nazvu.zip
09 червня 2020 15:19
Bankivska Litsenziia.zip
09 червня 2020 15:19
Bankivska Licenzia.zip
09 червня 2020 15:19
202167_19-62_55_699 300.zip
09 червня 2020 15:19
5 Проект договору.PDF
09 червня 2020 15:19
4 Повноваження.pdf
09 червня 2020 15:19
3 Кваліфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 13 399 400,00
UAH з ПДВ
13 331 570,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ» 13 420 582,00
UAH з ПДВ
13 351 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 21:06
Електронний підпис
30 червня 2020 21:05
7 Довідки МВС.pdf
30 червня 2020 21:05
6 Довідка санкції.pdf
30 червня 2020 21:05
5 ДФС.pdf
30 червня 2020 21:05
4 Довідка банкрутство.pdf
30 червня 2020 20:39
Електронний підпис
30 червня 2020 20:37
Цінова після аукціону.pdf
09 червня 2020 15:20
Електронний підпис
09 червня 2020 15:20
Електронний підпис
09 червня 2020 15:19
6 Технічна частина.pdf
09 червня 2020 15:19
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
09 червня 2020 15:19
Dovirenist_Savchenko.zip
09 червня 2020 15:19
Dovirenist Savchenko 32_2020.zip
09 червня 2020 15:19
Dovidka pro nazvu.zip
09 червня 2020 15:19
Bankivska Litsenziia.zip
09 червня 2020 15:19
Bankivska Licenzia.zip
09 червня 2020 15:19
202167_19-62_55_699 300.zip
09 червня 2020 15:19
5 Проект договору.PDF
09 червня 2020 15:19
4 Повноваження.pdf
09 червня 2020 15:19
3 Кваліфікація.pdf

Публічні документи

05 червня 2020 17:17
Електронний підпис
05 червня 2020 17:16
Електронний підпис
05 червня 2020 17:15
Технічна частина.PDF
05 червня 2020 17:15
Кваліфікаційні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
Переможець 13 331 570,00
UAH з ПДВ
30 червня 2020 16:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 16:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"
#21642228
13 331 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2022 13:17
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 16:01
Додаткова угода 2 до Договору _76.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 17:21
Додаткова угода 1 до договору 76.pdf зміни до договору
16 липня 2020 17:03
Електронний підпис укладений
16 липня 2020 14:27
Договір 76 укладений
16 липня 2020 14:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов п.п.5 п.1.3 Договору № 76 про закупівлю товарів за державні кошти від 16.07.2020 року. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 23800 од.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 8 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», умов підпункту 8 пункту 1.3 Договору № 76 про закупівлю товарів за державні кошти від « 16» липня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 13 318 718,00
UAH (в тому числі ПДВ 871 318,00 UAH)