Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка» ) ( 4 Лоти )
Очікувана вартість
845 000,00 UAH
UA-2020-05-04-000815-c ● da9db156a9a14372a3b3697d93a7b9d3
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 травня 2020 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 845 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування
ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка» ) ( 4 Лоти )
Тендерна документація
08 травня 2020 12:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 11:58 |
+нова ПУБЛ ТД КОШТОРИСИ 4 лотів ПР 2020 08.05..docx | |
08 травня 2020 11:48 |
+Перелік змін 4 лоти 08.05.docx | |
04 травня 2020 16:31 |
ПУБЛ ТД КОШТОРИСИ 4 лотів ПР 2020.docx | |
04 травня 2020 16:31 |
ПУБЛ ПОЕКТ ДОГКОШТОР 4 лотів ПР 2020.docx |
08 травня 2020 12:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2020 11:58 |
+нова ПУБЛ ТД КОШТОРИСИ 4 лотів ПР 2020 08.05..docx
|
|||
08 травня 2020 11:48 |
+Перелік змін 4 лоти 08.05.docx
|
|||
04 травня 2020 16:31 |
ПУБЛ ТД КОШТОРИСИ 4 лотів ПР 2020.docx
|
|||
04 травня 2020 16:31 |
ПУБЛ ПОЕКТ ДОГКОШТОР 4 лотів ПР 2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-05-04-000815-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 05 травня 2020 11:48
Дискримінаційні вимоги
Замовником в п. 5.1.3 Тендерної документації на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначена вимога про надання аналогічного договору з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) проектної документації на будівництво та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення протягом 2015-2020 років з встановленими вимогами по протяжності дороги. Крім того, Замовник вимагає надання позитивного відгуку від Замовника по аналогічному договору.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників, в зв’язку з тим, що Замовнику потрібен досвід виконання проектів по дорогах державного значення. Право на проектування даних видів робіт надається кваліфікаційними сертифікатами, виданими інженерам – проектувальникам, що поділяються на категорії та дають право на проектування доріг і загального користування державного значення і місцевого значення за категоріями (СС1-незначні наслідки, СС2-середні наслідки та ін.). Дана закупівля підпадає під категорію – СС1 – незначні наслідки, отже проект може виконуватися інженером – проектувальником навіть 2 категорії (клас наслідків – СС1).
Вимога Замовника щодо наявності досвіду в проектуванні доріг державного значення не дає змогу брати участь у закупівлі учасникам, які виконували проекти по дорогах місцевого значення та звужує конкуренцію серед учасників, які за своєю кваліфікацією не гірше, ніж ті, в яких є досвід у проектуванні доріг саме державного значення.
Крім того, вимога щодо надання позитивного відгуку від Замовника безпідставна, оскільки підтвердженням якісно (позитивно) виконаного проекту є позитивний експертний звіт, який видається уповноваженими експертними установами після виконання проекту.
Відповідно до п. 6. Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Згідно п. 7 вищевказаною Постанови, експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій.
В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши: «аналогічним договором на підтвердження досвіду вважати також досвід з виконаних договорів з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) на будівництво та/або капітальний ремонт, та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного, та/або місцевого значення протягом 2015-2020 років».
Крім того, прохаємо виключити вимогу щодо надання позитивного відгуку від замовника щодо виконаного договору з проектування, натомість зазначивши в надання підтвердження позитивного висновку експертизи робочого проекту, оскільки саме експертна організація визначає якість виконаного проекту.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників, в зв’язку з тим, що Замовнику потрібен досвід виконання проектів по дорогах державного значення. Право на проектування даних видів робіт надається кваліфікаційними сертифікатами, виданими інженерам – проектувальникам, що поділяються на категорії та дають право на проектування доріг і загального користування державного значення і місцевого значення за категоріями (СС1-незначні наслідки, СС2-середні наслідки та ін.). Дана закупівля підпадає під категорію – СС1 – незначні наслідки, отже проект може виконуватися інженером – проектувальником навіть 2 категорії (клас наслідків – СС1).
Вимога Замовника щодо наявності досвіду в проектуванні доріг державного значення не дає змогу брати участь у закупівлі учасникам, які виконували проекти по дорогах місцевого значення та звужує конкуренцію серед учасників, які за своєю кваліфікацією не гірше, ніж ті, в яких є досвід у проектуванні доріг саме державного значення.
Крім того, вимога щодо надання позитивного відгуку від Замовника безпідставна, оскільки підтвердженням якісно (позитивно) виконаного проекту є позитивний експертний звіт, який видається уповноваженими експертними установами після виконання проекту.
Відповідно до п. 6. Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Згідно п. 7 вищевказаною Постанови, експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій.
В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши: «аналогічним договором на підтвердження досвіду вважати також досвід з виконаних договорів з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) на будівництво та/або капітальний ремонт, та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного, та/або місцевого значення протягом 2015-2020 років».
Крім того, прохаємо виключити вимогу щодо надання позитивного відгуку від замовника щодо виконаного договору з проектування, натомість зазначивши в надання підтвердження позитивного висновку експертизи робочого проекту, оскільки саме експертна організація визначає якість виконаного проекту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 13:17
Аналогічним буде вважається виконаний договір/договори з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) проектної документації на будівництво та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування протягом 2015-2020 років загальною протяжністю не менше:
для лоту № 1 - 10,0 км,
для лоту № 2 - 6,81 км,
для лоту № 3 - 9,65 км,
для лоту № 4 - 12,05 км.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
для лоту № 1 - 10,0 км,
для лоту № 2 - 6,81 км,
для лоту № 3 - 9,65 км,
для лоту № 4 - 12,05 км.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот № 4 ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 134+100 - км 146+147» |
Опис предмету закупівлі: |
лот № 4 ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 134+100 - км 146+147»
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 220 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 200,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 посл
лот № 4 ДК 021:2015: 71320000-7 Послуги з інженерного проектування ( Розробка проектної документації «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-19-06 Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин – Лантратівка на ділянці км 134+100 - км 146+147»
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Індекс автомобільних доріг: T-19-06 — Контрольно-пропускний пункт “Рижівка” - Білопілля - Миколаївка - Лебедин - Лантратівка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
21 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 10 днів від дати підписання акту про надані послуги зобов'язаний розрахуватись із Виконавцем за отриману проектну продукцію, за умови наявності коштів на оплату відповідних послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 травня 2020 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС" |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
165 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
180 100,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Державне підприємство – Український державний інститут з проектування об’єктів дорожнього господарства “Укрдіпродор” |
200 000,00
UAH з ПДВ
|
200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Проектдормісттехнологія" |
213 360,00
UAH з ПДВ
|
180 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕРЛАС ПЛЮС" #40999633 |
Відхилено |
165 000,00
UAH з ПДВ
|
27 травня 2020 13:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 травня 2020 16:21
|
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович #2881713312 |
Рішення скасоване |
180 100,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 11:16
|
|
Фізична особа-підприємець Кроть Роман Станіславович #2881713312 |
Відхилено |
180 100,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 11:17
|
|
ТОВ "Проектдормісттехнологія" #34867256 |
Переможець |
180 600,00
UAH з ПДВ
|
25 червня 2020 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2020 08:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 липня 2020 12:15
|
Скан дог 07-07-02 4 лот.pdf | укладений |
07 липня 2020 12:12
|