Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка кошторисної документації: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)» ( 7 Лотів )
Очікувана вартість
1 465 000,00 UAH
UA-2020-04-30-000827-c ● d00d532e1c9e4a82b80c3bf05455102d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2020 17:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 1 465 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка кошторисної документації: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)» ( 7 Лотів )
Тендерна документація
06 травня 2020 11:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 11:53 |
Скан проттокол відміни 05.05.pdf | |
30 квітня 2020 17:11 |
Проект договору 7 лотів ПР 2020 (1).docx | |
30 квітня 2020 17:11 |
ТД КОШТОРИСИ 7 лотів ПР 2020 (2).docx |
06 травня 2020 11:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 травня 2020 11:53 |
Скан проттокол відміни 05.05.pdf
|
|||
30 квітня 2020 17:11 |
Проект договору 7 лотів ПР 2020 (1).docx
|
|||
30 квітня 2020 17:11 |
ТД КОШТОРИСИ 7 лотів ПР 2020 (2).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-30-000827-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 05 травня 2020 11:45
Дискримінаційні вимоги
Замовником в п. 5.1.3 Тендерної документації на підтвердження документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору зазначена вимога про надання аналогічного договору з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) проектної документації на будівництво та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного значення протягом 2015-2020 років з встановленими вимогами по протяжності дороги. Крім того, Замовник вимагає надання позитивного відгуку від Замовника по аналогічному договору.
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників, в зв’язку з тим, що Замовнику потрібен досвід виконання проектів по дорогах державного значення. Право на проектування даних видів робіт надається кваліфікаційними сертифікатами, виданими інженерам – проектувальникам, що поділяються на категорії та дають право на проектування доріг і загального користування державного значення і місцевого значення за категоріями (СС1-незначні наслідки, СС2-середні наслідки та ін.). Дана закупівля підпадає під категорію – СС1 – незначні наслідки, отже проект може виконуватися інженером – проектувальником навіть 2 категорії (клас наслідків – СС1).
Вимога Замовника щодо наявності досвіду в проектуванні доріг державного значення не дає змогу брати участь у закупівлі учасникам, які виконували проекти по дорогах місцевого значення та звужує конкуренцію серед учасників, які за своєю кваліфікацією не гірше, ніж ті, в яких є досвід у проектуванні доріг саме державного значення.
Крім того, вимога щодо надання позитивного відгуку від Замовника безпідставна, оскільки підтвердженням якісно (позитивно) виконаного проекту є позитивний експертний звіт, який видається уповноваженими експертними установами після виконання проекту.
Відповідно до п. 6. Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Згідно п. 7 вищевказаною Постанови, експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій.
В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши: «аналогічним договором на підтвердження досвіду вважати також досвід з виконаних договорів з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) на будівництво та/або капітальний ремонт, та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного, та/або місцевого значення протягом 2015-2020 років».
Крім того, прохаємо виключити вимогу щодо надання позитивного відгуку від замовника щодо виконаного договору з проектування, натомість зазначивши в надання підтвердження позитивного висновку експертизи робочого проекту, оскільки саме експертна організація визначає якість виконаного проекту.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує конкуренцію серед учасників, в зв’язку з тим, що Замовнику потрібен досвід виконання проектів по дорогах державного значення. Право на проектування даних видів робіт надається кваліфікаційними сертифікатами, виданими інженерам – проектувальникам, що поділяються на категорії та дають право на проектування доріг і загального користування державного значення і місцевого значення за категоріями (СС1-незначні наслідки, СС2-середні наслідки та ін.). Дана закупівля підпадає під категорію – СС1 – незначні наслідки, отже проект може виконуватися інженером – проектувальником навіть 2 категорії (клас наслідків – СС1).
Вимога Замовника щодо наявності досвіду в проектуванні доріг державного значення не дає змогу брати участь у закупівлі учасникам, які виконували проекти по дорогах місцевого значення та звужує конкуренцію серед учасників, які за своєю кваліфікацією не гірше, ніж ті, в яких є досвід у проектуванні доріг саме державного значення.
Крім того, вимога щодо надання позитивного відгуку від Замовника безпідставна, оскільки підтвердженням якісно (позитивно) виконаного проекту є позитивний експертний звіт, який видається уповноваженими експертними установами після виконання проекту.
Відповідно до п. 6. Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», метою проведення експертизи проектів будівництва (далі - експертиза) є визначення якості проектних рішень шляхом виявлення відхилень від вимог до міцності, надійності та довговічності будинків і споруд, їх експлуатаційної безпеки та інженерного забезпечення, у тому числі щодо додержання нормативів з питань створення безперешкодного життєвого середовища для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, санітарного і епідеміологічного благополуччя населення, охорони праці, екології, пожежної, техногенної, ядерної та радіаційної безпеки, енергозбереження, кошторисної частини проекту будівництва. Експертиза є завершальним етапом розроблення проектів будівництва.
Згідно п. 7 вищевказаною Постанови, експертизу проводять експертні організації незалежно від форми власності, що відповідають визначеним Мінрегіоном критеріям і відомості про які внесені Мінрегіоном або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності до переліку експертних організацій.
В зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, зазначивши: «аналогічним договором на підтвердження досвіду вважати також досвід з виконаних договорів з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) на будівництво та/або капітальний ремонт, та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування державного, та/або місцевого значення протягом 2015-2020 років».
Крім того, прохаємо виключити вимогу щодо надання позитивного відгуку від замовника щодо виконаного договору з проектування, натомість зазначивши в надання підтвердження позитивного висновку експертизи робочого проекту, оскільки саме експертна організація визначає якість виконаного проекту.
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 травня 2020 13:15
Аналогічним буде вважається виконаний договір/договори з розробки затверджувальної частини (стадія Проект або Робочий проект) проектної документації на будівництво та/або поточний середній ремонт автомобільних доріг загального користування протягом 2015-2020 років загальною протяжністю не менше:
для лоту № 1 - 10,35 км,
для лоту № 2 - 10,065 км,
для лоту № 3 - 9,45 км,
для лоту № 4 - 8,35 км,
для лоту № 5 - 8,0 км,
для лоту № 6 - 5,8 км,
для лоту № 7 - 7,878 км.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
для лоту № 1 - 10,35 км,
для лоту № 2 - 10,065 км,
для лоту № 3 - 9,45 км,
для лоту № 4 - 8,35 км,
для лоту № 5 - 8,0 км,
для лоту № 6 - 5,8 км,
для лоту № 7 - 7,878 км.
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | лот № 3 ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка кошторисної документації: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” на ділянці км 135+500-км 144+950(ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)» |
Опис предмету закупівлі: |
лот № 3 ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка кошторисної документації: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” на ділянці км 135+500-км 144+950(ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)»
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 215 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 150,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Початок: 25 травня 2020 13:17
Позиції
1 посл
лот № 3 ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка кошторисної документації: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” на ділянці км 135+500-км 144+950(ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)»
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Індекс автомобільних доріг: T-17-05 — Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
21 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник протягом 10 днів від дати підписання акту про надані послуги зобов'язаний розрахуватись із Виконавцем за отриману проектну продукцію, за умови наявності коштів на оплату відповідних послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 18 травня 2020 09:47 |
Кінець періоду оскарження: | 29 травня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 29 травня 2020 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити процедуру відкритих торгів оголошення №UA-2020-04-30-000827-c по предмету закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Розробка кошторисної документації: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-17-05 Лохвиця - Гадяч - Охтирка - контрольно-пропускний пункт “Велика Писарівка” (ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг)» ( 7 Лотів ) з підстави що передбачена п.1 ч.1 ст. 32 Закону, відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг, та оприлюднити в електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з дня прийняття цього рішення відповідну інформацію згідно ч. 7 ст. 32 Закону. |
Документи:
18 травня 2020 09:47
|
Електронний підпис |
18 травня 2020 09:47
|
Скан Прот відм 14.05 В.pdf |