Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство Перемишлянська центральна районна лікарня |
Код ЄДРПОУ: | 01996504 |
Місцезнаходження: | 81200, Україна , Львівська обл., місто Перемишляни, вулиця Галицька 12 |
Контактна особа: |
Гавінська Любов Степанівна +380326321586 kppcrl@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 травня 2020 15:44 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 травня 2020 15:44 |
Очікувана вартість: | 406 400,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Тендерна документація
08 травня 2020 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 травня 2020 15:16 |
ТД-Бензин 2020 зміни.doc |
08 травня 2020 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 травня 2020 15:16 |
ТД-Бензин 2020 зміни.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-04-000079 ● 6cdb2ded62194c8db8797419ee03095b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 травня 2020 17:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.05.2020 № 75
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини першої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 04.05.2020 № 75.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-04-29-001671-a 29.04.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Згідно Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №490 від 22.02.2016 року КП Перемишлянська центральна районна лікарня затверджено форму річного плану на 2020 рік. В даній формі містяться відомості: 1. Найменування замовника*. 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 3. Конкретна назва предмета закупівлі. 4. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі (за наявності). 5. Код згідно з КЕКВ (для бюджетних коштів). 6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі. 7. Процедура закупівлі. 8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі. 9. Примітки. * Заповнюється електронною системою закупівель автоматично. (Форма із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі № 45 від 17.01.2017) В електронній системі в меню «Мої плани» Замовником заповнені всі необхідні реквізити. В тендерну документацію внесено зміни та виправлення відповідно до зауважень, які виникли в результаті проведення моніторингу закупівлі UA-P-2020-04-29-002805-b 09130000-9 - Нафта і дистиляти (БензинА-95, БензинА-92, Паливо дизельне)
2020-05-08 15:19:12
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 травня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | БЕНЗИН А-95, БЕНЗИН А-92 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 118 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 180,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно накладних | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Переможець |
93 780,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2020 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 15:21
|
ДУ ОККО від14.09.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 15:04
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 11:59
|
ДУ ОККО.pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 11:56
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2020 10:58
|
договір 09.06.2020.pdf | укладений |
09 червня 2020 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24ПТ-23248/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 24ПТ-23248/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |