Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лот №1 - Наркотичні засоби, МНН Кетаміну гідрохлорид, Фентаніл, Морфіну гідрохлорид, Тримеперидину гідрохлорид, Діазепам; Лот №2 - Наркотичні засоби, МНН Натрію оксибутират; Лот №3 - Наркотичні засоби, МНН Морфін комбінації; Лот №4 - Наркотичні засоби, МНН Клонідину гідрохлорид
Lot №1 - Drugs, INN Ketamine hydrochloride, Fentanyl, Morphine hydrochloride, Trimeperidine hydrochloride, Diazepam; Lot №2 - Drugs, INN Sodium oxybutyrate; Lot №3 - Drugs, INN Morphine combinations; Lot №4 - Drugs, INN Clonidine hydrochloride
Lot №1 - Drugs, INN Ketamine hydrochloride, Fentanyl, Morphine hydrochloride, Trimeperidine hydrochloride, Diazepam; Lot №2 - Drugs, INN Sodium oxybutyrate; Lot №3 - Drugs, INN Morphine combinations; Lot №4 - Drugs, INN Clonidine hydrochloride
Очікувана вартість
3 135 000,00 UAH
UA-2020-04-27-001643-a ● c9e3d4ba197346f2a6a6a16f9028e57b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна , Львівська область обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Контактна особа: |
Федорович Людмила Михайлівна +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Municipal non-profit enterprise "Lviv Emergency Clinical Hospital" |
National ID: | 01996639 |
Contact point: |
Fedorovich Lyudmila Lyudmila +380322587021 emergencyhospital_zakupky_lviv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 квітня 2020 18:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 червня 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 липня 2020 23:00 |
Очікувана вартість: | 3 135 000,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 27 квітня 2020 18:34 |
Enquiries until: | 29 червня 2020 23:00 |
Complaints submission until: | до 05 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 09 липня 2020 23:00 |
Information
Estimated total value: | 3 135 000 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Scope of the procurement
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою.
Тендерна документація
01 липня 2020 15:42 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 липня 2020 15:21 |
Рішення про внесення змін_3.docx | |
01 липня 2020 15:21 |
Тендерна_документацiя_наркотики_нова редакція_3.doc | |
10 червня 2020 12:07 |
Рішення про внесення змін_2.docx | |
10 червня 2020 12:07 |
Проект договору_нова редакція_2.docx | |
10 червня 2020 12:07 |
Технічна специфікація_нова редакція_2.docx | |
22 травня 2020 18:01 |
Рішення про внесення змін.docx |
01 липня 2020 15:42 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
01 липня 2020 15:21 |
Рішення про внесення змін_3.docx
|
|||||||||
01 липня 2020 15:21 |
Тендерна_документацiя_наркотики_нова редакція_3.doc
|
|||||||||
10 червня 2020 12:07 |
Рішення про внесення змін_2.docx
|
|||||||||
10 червня 2020 12:07 |
Проект договору_нова редакція_2.docx
|
|||||||||
10 червня 2020 12:07 |
Технічна специфікація_нова редакція_2.docx
|
|||||||||
22 травня 2020 18:01 |
Рішення про внесення змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти та щодо терміну придатності товару
Дата подання: 04 травня 2020 18:03
Дата відповіді: 05 травня 2020 11:11
Відповідно до умов тендерної документації предмет закупівлі складається з переліку лікарських засобів, що містить 10 найменувань. Між тим, серед переліку є лікарські засоби, які не мають на фармацевтичному ринку України аналогів (еквівалентів) та виробляються лише одним виробником. Крім того, за позиціями №9 и №10 замовник планує здійснити закупівлю товарів, що не є лікарськими засобами (Ацетон, Толуол). Лікарські засоби "Натрію оксибутират", "Омнопон", "Клофелін" за своїми характеристиками (склад діючих речовин, дозування) не мають аналогів на території України. "Натрію оксибутират" виробляється лише ПАТ "ФАРМАК". "Омнопон", "Клофелін" виробляються лише ТОВ "Харківське фармацевтичне підприємство "Здоров'я народу". Об’єднуючи в одну частину предмету закупівлі (лот) лікарські засоби, які виробляються в Україні лише одним виробником з іншими лікарськими засобами, в сукупності з вимогою щодо надання гарантійних листів від виробника, замовник штучно звужує коло потенційних учасників, а отже призводить до їх дискримінації, оскільки прийняти участь, перемогти у закупівлі та отримати контракт на поставку товарів зможе лише учасник, який запропонує повний перелік. Вищевказані вимоги тендерної документації ставлять учасників в залежне становище від виробників тих товарів, що не мають на ринку аналогів. Задля уникнення дискримінації потенційних учасників, просимо виправити допущені порушення та розділити предмет закупівлі у відповідності до вимог Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: розділити предмет закупівлі на окремі частини предмету закупівлі (лоти) за принципом одна позиція - один лот.
Крім того, пунктом 3 Додатку 2 до тендерної документації та пунктом 2.3. проекту договору передбачено, що 2.3. залишковий термін придатності товару повинен становити на день поставки не менше як 70% від загального терміну придатності (гарантійний термін).
Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до ч. 14 ст. 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду. Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 70% від загального є дискримінаційною. Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2020 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до пункт 3 Додатку 2 до тендерної документації та пункт 2.3. проекту договору та встановити такі строк придатності для товару: "Залишковий термін придатності товару повинен становити на день поставки не менше як 70% або не менше 12 місяців від загального терміну придатності (гарантійний термін)".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Щодо поділу предмету закупівлі на окремі лоти:
Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Тобто, розділення предмету закупівлі за його окремими частинами (лотами) не є обов’язком, а є виключно правом Замовника. При цьому, рішення щодо встановлення або не встановлення окремих частин предмету закупівлі (лотів) належить до виключної компетенції Замовника торгів виходячи з потреб та умов закупівлі конкретного предмету закупівлі виходячи з особливостей постачання товару, що закуповується.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Додатковою підставою нелотової закупівлі, є доцільність придбання продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика.
Щодо встановлення вимоги надання гарантійного листа від виробника лікарського засобу:
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому, замовником встановлено вимогу про те, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати скановану з оригіналу копію листа(ів) авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Сьогодні поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Також показовою у даному плані є практика Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення від 17.05.2018 № 4681-р/пк-пз щодо закупівлі за оголошенням № UA-2018-04-18-000069-b.
Щодо надання гарантій про залишковий термін придатності:
В перелік лікарських засобів, які закуповуються замовником входять наркотичні засоби. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 333 від 13 травня 2013 р., якою керується Замовник дані лікарські засоби потребують особливих умов зберігання, а саме зберігання препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів здійснюється в обсягах, що не перевищують місячної потреби закладу в них. Зважаючи на такі строки на момент проведення закупівлі, замовник не може бути впевнений в тому, скільки буде використано даних засобів протягом цього періоду, оскільки потреба використання формується на основі, оперативних втручань, які неможливо спрогнозувати. Вимоги щодо надання гарантій про залишковий термін придатності не менше 70 % є важливою для забезпечення протягом всього строку закладу якісними препаратами.
Крім того, заначений Вами лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 р. носить лише рекомендаційний та інформативний характер та не встановлює норм права.
Щодо поділу предмету закупівлі на окремі лоти:
Відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 17.03.2016 № 454, із змінами, під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів. Тобто, розділення предмету закупівлі за його окремими частинами (лотами) не є обов’язком, а є виключно правом Замовника. При цьому, рішення щодо встановлення або не встановлення окремих частин предмету закупівлі (лотів) належить до виключної компетенції Замовника торгів виходячи з потреб та умов закупівлі конкретного предмету закупівлі виходячи з особливостей постачання товару, що закуповується.
Отже, за нормами діючого законодавства Замовник має право (може) визначити окремі частини предмета закупівлі. Тобто, чинне законодавство не зобов’язує, а залишає за Замовником торгів альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі, а у разі поділу предмета закупівлі на частини (лоти) залишає право за замовником на поділ предмета закупівлі на лоти відповідно до його потреб.
Додатковою підставою нелотової закупівлі, є доцільність придбання продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на продукцію (витрати по транспортуванню, підхід до цінової політики, тощо), на оперативність і своєчасність здійснення поставок та зменшує ризики відміни торгів з причини відсутності учасників по лотах, де сума закупівлі невелика.
Щодо встановлення вимоги надання гарантійного листа від виробника лікарського засобу:
Згідно з ч. 3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тому, замовником встановлено вимогу про те, що з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати скановану з оригіналу копію листа(ів) авторизації від виробника (у разі якщо товар не виробляється на території України, листом авторизації від представника товаровиробника в Україні) про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару в Україні у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене в електронній системі публічних закупівель ProZorro Як засвідчує практика, без надання учасниками торгів гарантій виконання майбутніх поставок товарів у формі листів авторизації від виробників чи офіційних дистриб’юторів, ризики невиконання учасниками-переможцями торгів суттєво зростають і є невиправданими та недопустимими. Тендерний комітет вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі Медико-технічних вимог тендерної документації та безсумнівно стверджує, що такі документи є необхідними для уникнення можливості фальсифікації товару та забезпечення законності процедури поставки лікарських засобів.
Сьогодні поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне надання медичної допомоги, життя та здоров’я людини.
Виробники медичних препаратів, як вітчизняні так і іноземні, це як правило, великі компанії з позитивною репутацією та багаторічним досвідом, а тому вони зацікавлені у продажі своїх товарів через надійних партнерів, в укладенні з ними відповідних договорів та наданні гарантій щодо належного виконання своїх зобов’язань у майбутньому. Таким чином, вказані виробники чи їх офіційні представника (дистриб’ютори) на практиці не застосовують жодних обмежень щодо видачі гарантійних листів особам, які бажають реалізовувати їх продукцію.
Тому, вимога про надання листів авторизації (гарантійних листів) не є порушенням законодавства України у сфері публічних закупівель та не створює дискримінаційних умов і перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, які насправді мають можливість гарантовано поставляти якісні товари, що є предметом зазначеної процедури закупівлі.
Також показовою у даному плані є практика Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішення від 17.05.2018 № 4681-р/пк-пз щодо закупівлі за оголошенням № UA-2018-04-18-000069-b.
Щодо надання гарантій про залишковий термін придатності:
В перелік лікарських засобів, які закуповуються замовником входять наркотичні засоби. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України № 333 від 13 травня 2013 р., якою керується Замовник дані лікарські засоби потребують особливих умов зберігання, а саме зберігання препаратів наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів здійснюється в обсягах, що не перевищують місячної потреби закладу в них. Зважаючи на такі строки на момент проведення закупівлі, замовник не може бути впевнений в тому, скільки буде використано даних засобів протягом цього періоду, оскільки потреба використання формується на основі, оперативних втручань, які неможливо спрогнозувати. Вимоги щодо надання гарантій про залишковий термін придатності не менше 70 % є важливою для забезпечення протягом всього строку закладу якісними препаратами.
Крім того, заначений Вами лист Мінекономрозвитку та МОЗ щодо закупівлі лікарських засобів № 3301-04_55905-03_01.7_33810 від 19.12.2018 р. носить лише рекомендаційний та інформативний характер та не встановлює норм права.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-27-001643-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 21 травня 2020 09:54
Дата подання: 21 травня 2020 09:54
Учунення дискримінаційних вимог
Оскарження вимог тендерної документації, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 травня 2020 19:19
Рішення від 25.05.2020 № 10127 + лис Замовнику .pdf
Дата публікації: 25 травня 2020 19:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 02.06.2020 № 10928.pdf
Дата публікації: 03 червня 2020 18:45
рішення від 02.06.2020 № 10928.pdf
Дата публікації: 05 червня 2020 21:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовником торгів були внсені відповідні зміни до процедури закупівлі з метою виконання рішення АМКУ.
Дата виконання рішення замовником: 01 липня 2020 15:43
Номер скарги: UA-2020-04-27-001643-a.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ДІАТОМ», Код ЄДРПОУ:38737616
Дата подання: 12 червня 2020 12:43
Дата подання: 12 червня 2020 12:43
Усунення дискримінаційних вимог
Оскарження вимог тендерної документації, які обмежують конкуренцію та дискримінують учасників.
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 червня 2020 11:21
рішення від 16.06.2020 № 11834 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 червня 2020 11:21
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.06.2020 № 12370.pdf
Дата публікації: 24 червня 2020 22:01
рішення від 23.06.2020 № 12370.pdf
Дата публікації: 26 червня 2020 19:31
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот №2 - Наркотичні засоби, МНН Натрію оксибутират |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 183 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 915,00 UAH з ПДВ |
Title: Lot №2 - Drugs, INN Sodium oxybutyrate
Current status: Complete
Estimated total value: 183 000,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 915,00 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 20 липня 2020 15:08
Auction planned date: 20 липня 2020 15:08
Закінчення: 20 липня 2020 15:29
Позиції
1 measures.name.symbol
Лот №2 - Наркотичні засоби, МНН Натрію оксибутират
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Sodium oxybate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79059, Україна, Львівська область, Львів, вул. Миколачука, 9
Дата доставки:
31 грудня 2020
Lot №2 - Drugs, INN Sodium oxybutyrate
CPV: 33600000-6
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник здійснює оплату товару на підставі виставленого рахунку та накладної на умовах відстрочки платежу на термін не менше 30 календарних днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 13 липня 2020
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова" |
Код ЄДРПОУ: | 01996639 |
Місцезнаходження: | 79059, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. І. Миколайчука, буд. 9 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ Аптека №44 | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
КП Львівської обласної ради "Міжлікарняна аптека № 272" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 липня 2020 16:29
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Аптека №44 #33667438 |
Переможець |
182 000,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 20:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2021 10:35
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:13
|
Додатку до договору 233.PDF | зміни до договору |
31 грудня 2020 10:12
|
Електронний підпис | укладений |
31 липня 2020 15:02
|
Договір | укладений |
31 липня 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку |
Номер договору про закупівлю: | 233 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |