Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39402835 |
Місцезнаходження: | 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, вул. Українська, 88а |
Контактна особа: |
Андрич Михайло Григорович +380373021993 cbvvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 квітня 2020 18:13 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 квітня 2020 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 травня 2020 20:00 |
Очікувана вартість: | 356 527,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
18 квітня 2020 18:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 квітня 2020 18:13 |
ТД.doc | |
18 квітня 2020 18:13 |
Додаток 3.doc | |
18 квітня 2020 18:13 |
Додаток 2.doc | |
18 квітня 2020 18:13 |
Додаток 1.doc | |
18 квітня 2020 18:13 |
договір.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-01-000040 ● 142adcd0341742bdb63256e51c395f9f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 червня 2020 14:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
01.06.2020 № 19
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 01 червня 2020 року № 19
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-04-18-000550-a від 18.04.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо не зазначення питомої ваги критеріїв оцінки, повідомляємо, що п.1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено Єдиним критерієм оцінки є «ціна» з ПДВ. Питома вага критеріїв оцінки зазначається у разі визначення більше одного критерію, оскільки п.9 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає критерії (зазначено в множині), тобто більше одного. Щодо невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації повідомляємо, що відповідно до п.1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.05.2020, а отже всі документи, що вимагаються подати учасником після зазначеного терміну не вважаються частиною тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене відхилити пропозицію Учасника який не подав після 03.05.2020 оновлену тендерну пропозицію буде не правомірно. Дане твердження регламентується численними рішеннями антимонопольного комітету. Щодо не надання документів переможцем процедури закупівлі, повідомляємо, що Додатком 3 тендерної документації визначено, що Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом (УМВС) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом про те, що учасник не має (або має) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна станом на дату подання документу або на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому спосіб подачі даних документів тендерною документацією не визначений. 12.05.2020 до Замовника надано листа та довідки про відсутність судимості та про відсутність заборгованості за податками, які зареєстровані за вх. номером 410 від 12.05.2020. Таким чином Учасником не порушено вимоги щодо надання вище перелічених документів у 5-денний строк з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Щодо неузгодженості строків поставки повідомляємо, що оголошення про проведення відкритих торгів передбачає можливість визначення конкретної дати поставки товару, тоді як договір передбачає строки у відповідності до укладеного договору. Також дана неузгодженість не свідчить про порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином причин для розгляду питання щодо розірвання договору про закупівлю немає.
2020-06-03 13:29:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK2-17_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Дошка шкільна |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 450,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | джерело фінансування кошти місцевого бюджету | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" |
79 312,00
UAH з ПДВ
|
79 312,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович |
89 600,00
UAH з ПДВ
|
87 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТОПАЛО-ПАРАЩУК ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА |
88 000,00
UAH з ПДВ
|
88 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" #42366394 |
Відхилено |
79 312,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 13:37
|
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович #3106520134 |
Переможець |
87 900,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2020 13:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2021 19:51
|
Електронний підпис | укладений |
22 травня 2020 10:00
|
img802.jpg | укладений |
22 травня 2020 09:55
|
img801.jpg | укладений |
22 травня 2020 09:55
|
img800.jpg | укладений |
22 травня 2020 09:54
|
img799.jpg | укладений |
22 травня 2020 09:54
|