Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

приладдя для шкільних кабінетів
Очікувана вартість
356 527,00 UAH
UA-2020-04-18-000550-a 121063b888d74af9b434b287356f50bd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрич Михайло Григорович

+380373021993 cbvvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Вижницької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39402835
Місцезнаходження: 59200, Україна , Чернівецька обл., Вижниця, вул. Українська, 88а
Контактна особа: Андрич Михайло Григорович
+380373021993
cbvvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 квітня 2020 18:13
Звернення за роз’ясненнями: до 23 квітня 2020 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 травня 2020 20:00
Очікувана вартість: 356 527,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

18 квітня 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2020 18:13
ТД.doc
18 квітня 2020 18:13
Додаток 3.doc
18 квітня 2020 18:13
Додаток 2.doc
18 квітня 2020 18:13
Додаток 1.doc
18 квітня 2020 18:13
договір.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-01-000040 ● 142adcd0341742bdb63256e51c395f9f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 01 червня 2020 14:45
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.06.2020 № 19

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА

Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 01 червня 2020 року № 19
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2020-04-18-000550-a від 18.04.2020 - Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Щодо не зазначення питомої ваги критеріїв оцінки, повідомляємо, що п.1 Розділу «Оцінка тендерної пропозиції» зазначено Єдиним критерієм оцінки є «ціна» з ПДВ. Питома вага критеріїв оцінки зазначається у разі визначення більше одного критерію, оскільки п.9 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачає критерії (зазначено в множині), тобто більше одного. Щодо невідповідності тендерної пропозиції умовам тендерної документації повідомляємо, що відповідно до п.1 Розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» тендерної документації кінцевий строк подання тендерних пропозицій 03.05.2020, а отже всі документи, що вимагаються подати учасником після зазначеного терміну не вважаються частиною тендерної пропозиції. Враховуючи вищенаведене відхилити пропозицію Учасника який не подав після 03.05.2020 оновлену тендерну пропозицію буде не правомірно. Дане твердження регламентується численними рішеннями антимонопольного комітету. Щодо не надання документів переможцем процедури закупівлі, повідомляємо, що Додатком 3 тендерної документації визначено, що Учасник-переможець у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати: Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом (УМВС) про те, що фізична особа, яка є учасником, не була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Довідка (оригінал, або нотаріально завірена копія), видана уповноваженим органом про те, що учасник не має (або має) заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), яка дійсна станом на дату подання документу або на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій. При цьому спосіб подачі даних документів тендерною документацією не визначений. 12.05.2020 до Замовника надано листа та довідки про відсутність судимості та про відсутність заборгованості за податками, які зареєстровані за вх. номером 410 від 12.05.2020. Таким чином Учасником не порушено вимоги щодо надання вище перелічених документів у 5-денний строк з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір. Щодо неузгодженості строків поставки повідомляємо, що оголошення про проведення відкритих торгів передбачає можливість визначення конкретної дати поставки товару, тоді як договір передбачає строки у відповідності до укладеного договору. Також дана неузгодженість не свідчить про порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Таким чином причин для розгляду питання щодо розірвання договору про закупівлю немає.

2020-06-03 13:29:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Дошка шкільна
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 90 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 450,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 05 травня 2020 14:55
Закінчення: 05 травня 2020 15:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

16 шт
Дошка шкільна
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 59200, Україна, Чернівецька область, Вижниця, вул.Українська, 88-а
Дата доставки: 01 липня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару джерело фінансування кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 травня 2020 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 79 312,00
UAH з ПДВ
79 312,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович 89 600,00
UAH з ПДВ
87 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ТОПАЛО-ПАРАЩУК ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА 88 000,00
UAH з ПДВ
88 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2020 19:52
Електронний підпис
02 травня 2020 19:51
Висновок СЕС 16371.pdf
02 травня 2020 19:51
Договір оренди.pdf
02 травня 2020 19:51
Декларація.pdf
02 травня 2020 19:51
Сертифікат14001 меблі.PDF
02 травня 2020 19:51
Проект договора ЛОТ1.pdf
02 травня 2020 19:51
Договір меблі.pdf
02 травня 2020 19:51
Висновок СЕС 22046.pdf
02 травня 2020 19:51
Установчі документи.pdf
02 травня 2020 19:51
Довідка з банку1.pdf
02 травня 2020 19:51
Сертифікат 9001 меблі.PDF
02 травня 2020 19:51
Аналогічні договори.pdf
02 травня 2020 19:51
Техпаспорт.pdf
02 травня 2020 19:51
Довідка з банку2.pdf
02 травня 2020 19:51
Баланс.pdf
02 травня 2020 19:51
Авторизація дошки.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 15:32
IMG_4494.jpg
03 травня 2020 15:32
IMG_4493.jpg
03 травня 2020 15:32
IMG_4492.jpg
03 травня 2020 15:32
платіжка.pdf
03 травня 2020 15:32
IMG_4475.jpg
03 травня 2020 15:32
оренда_авто.pdf
03 травня 2020 15:32
IMG_4474.jpg
03 травня 2020 15:32
дпі рахунки.pdf
03 травня 2020 15:32
IMG_4473.jpg
03 травня 2020 15:32
довідка приват.pdf
03 травня 2020 15:32
витяг ЄП.jpg
03 травня 2020 15:31
IMG_4472.jpg
03 травня 2020 15:31
IMG_4471.jpg
03 травня 2020 15:31
IMG_4469.jpg
03 травня 2020 15:31
12 захист довкілля.pdf
03 травня 2020 15:31
9 лист договір.pdf
03 травня 2020 15:31
23 розвантаження.pdf
03 травня 2020 15:31
8 реквізити.pdf
03 травня 2020 15:31
7неподання статуту.pdf
03 травня 2020 15:31
22 гарантійний термін.pdf
03 травня 2020 15:31
6уповноважена.pdf
03 травня 2020 15:31
21 гарантійни.pdf
03 травня 2020 15:31
5 підпис.pdf
03 травня 2020 15:31
20 санкції.pdf
03 травня 2020 15:31
4податки.pdf
03 травня 2020 15:31
19 бенефеціар.pdf
03 травня 2020 15:31
18 звітність.pdf
03 травня 2020 15:31
17 Проект договору.pdf
03 травня 2020 15:31
16ТЗ.pdf
03 травня 2020 15:31
3Довідка ст17.pdf
03 травня 2020 15:31
2 довідка договори.pdf
03 травня 2020 15:31
15 довідка рахунки.pdf
03 травня 2020 15:31
1ДОВІДКА мтб (1).pdf
03 травня 2020 15:31
14КП.pdf

Публічні документи

03 травня 2020 15:45
9 повноваження.pdf
03 травня 2020 15:45
8 захист довкілля.pdf
03 травня 2020 15:45
7 витяг ЄДРПОУ.pdf
03 травня 2020 15:45
6 субпідряд.pdf
03 травня 2020 15:45
5ТЗ прил.pdf
03 травня 2020 15:45
4 КП прилад.pdf
03 травня 2020 15:45
3 реквізити.pdf
03 травня 2020 15:45
2Довідка ст17.pdf
03 травня 2020 15:45
2Довідка податки.pdf
03 травня 2020 15:45
1ДОВІДКА мтб.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович

ФОП ТОПАЛО-ПАРАЩУК ОКСАНА ВАЛЕРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"
#42366394
Відхилено 79 312,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 13:37
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович
#3106520134
Переможець 87 900,00
UAH з ПДВ
07 травня 2020 13:38

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 травня 2020 13:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Фізична особа-підприємець Шерневський Василь Петрович
#3106520134
87 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 19:51
Електронний підпис укладений
22 травня 2020 10:00
img802.jpg укладений
22 травня 2020 09:55
img801.jpg укладений
22 травня 2020 09:55
img800.jpg укладений
22 травня 2020 09:54
img799.jpg укладений
22 травня 2020 09:54

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 87 900,00
UAH