Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні послуги з дослідження продовольчої сировини (м’яса) під час проведення епідрозслідування
Очікувана вартість
19 533,70 UAH
UA-2020-04-15-003611-a f63ee5be517c4a719df3e7f9ccf90c78
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стафійчук Валентина

380679300223 rivnebuh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Держпродспоживслужби в Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 40309748
Місцезнаходження: 33025, Україна , Рівненська обл., Рівне, Малорівненська, 91
Контактна особа: Стафійчук Валентина
380679300223
rivnebuh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником двічі відмінено відкриті торги по відповідним лотам, згідно предмету закупівлі «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" - 73110000-6 Дослідницькі послуги.Лабораторні послуги з дослідження продовольчої сировини (м’яса) під час проведення епідрозслідування. Через відсутність достатньої кількості учасників та у порядку ст. 31 Закону (оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель № ID: UA-2020-03-02-001003-a та ID: UA-2020-02-14-000453-b відповідно), при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не відрізняються від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 15 квітня 2020 16:48
Оскарження наміру укласти договір: 26 квітня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:73110000-6: Дослідницькі послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32 послуга
Лабораторні послуги з дослідження продовольчої сировини (м’яса) під час проведення епідрозслідування
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 73110000-6 — Дослідницькі послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування закупівлі - кошти державного бюджету (загальний фонд) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

15 квітня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00703747
Переможець 19 533,70
UAH з ПДВ
15 квітня 2020 16:48

Документи

15 квітня 2020 16:48
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:47
Протокол -19533,70.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2020 16:48

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКА РЕГІОНАЛЬНА ДЕРЖАВНА ЛАБОРАТОРІЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ
#00703747
19 533,70
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2020 16:48
Електронний підпис
15 квітня 2020 16:47
Протокол -19533,70.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 квітня 2021 11:04
ДУ№4 до дог№17 розірвання.pdf зміни до договору
28 квітня 2021 11:01
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 09:54
ДУ №3 до дог №17.pdf зміни до договору
31 березня 2021 09:53
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 14:24
ДУ№2 до дог №17.pdf зміни до договору
27 січня 2021 14:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:31
ДУ №1 до договору №17.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:30
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 15:48
Договір№17 лабпослуги.pdf укладений
27 квітня 2020 15:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, не більше 20 %
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.8 ч.4 та ч.5 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): відповідно до п.1 ч. 5 ст. 36
Номер договору про закупівлю: 17
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 28 квітня 2021
Сума оплати за договором: 19 533,70
UAH (в тому числі ПДВ 3 255,62 UAH)