Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Смоли іонообмінні для ВП ЗАЕС, ВП ЮУАЕС, ВП ХАЕС
Ion-exchange resins for the ZNPP, SUNPP, KhNPP
Ion-exchange resins for the ZNPP, SUNPP, KhNPP
Очікувана вартість
56 489 295,00 UAH
UA-2020-04-15-002350-c ● a1bd8bfd88ea4548ae6a5b07e0629585
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Курдельчук Сніжана Володимирівна +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
УВТК ВП ЗАЕС Вербіна С.В. (06139) 5-57-46 uptk39333@mgw.npp.zp.ua Литвин О. Є. (044) 201-09-42 a.litvin@ak.atom.gov.ua Інженер УВТК ВП ЮУАЕС Кашуба М.О. (05136) 4-40-63 n_kashuba@sunpp.atom.gov.ua УВТК ВП ХАЕС Гілянчук О.І. (03842) 6-33-02 gilyanchuk.oleksandr@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company ‘Energoatom’ ” (Detached subdivision SU NPP) |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Kurdelchuk Snezhana +38-044-206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
УВТК ВП ЗАЕС Вербіна С.В. (06139) 5-57-46 uptk39333@mgw.npp.zp.ua Литвин О. Є. (044) 201-09-42 a.litvin@ak.atom.gov.ua Інженер УВТК ВП ЮУАЕС Кашуба М.О. (05136) 4-40-63 n_kashuba@sunpp.atom.gov.ua УВТК ВП ХАЕС Гілянчук О.І. (03842) 6-33-02 gilyanchuk.oleksandr@khnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 15 квітня 2020 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 56 489 295,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 15 квітня 2020 18:29 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 56 489 295 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24320000-3: Основні органічні хімічні речовини
Scope of the procurement
лот 1 – смоли іонообмінні «PUROLITE» для ЗАЕС – 25 400 л, лот 2 – смоли іонообмінні «LEWATIT» для ВП ЗАЕС – 23 200 л, лот 3 – смоли іонообмінні «КУ-2-8 чс» для ВП ЮУАЕС – 1,58 т, лот 4 – смоли іонообмінні «AMBERLITE» для ВП ХАЕС для досипки – 148 400 л, лот 5 – смоли іонообмінні«AMBERLITE» для ВП ХАЕС для заміни – 3 000 л
Lot 1 - Ion-exchange resins «PUROLITE» for ZNPP - 25 400 l, Lot 2 - Ion exchange resins «LEWATIT» for ZNPP – 23200 l, Lot 3 - Ion exchange resins "КУ-2-8 чс" for SUNPP – 1.58 t, Lot – 4 Ion-exchange resins «AMBERLITE» for SUNPP, KhNPP for filling – 148 400 l, Lot 5 - Ion-exchange resins «AMBERLITE» for KhNPP for replacement – 3000 l
Тендерна документація
05 травня 2020 18:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 травня 2020 17:34 |
Додаток 3 - проект договору - 1.pdf | |
05 травня 2020 17:34 |
6529-ТД - 1.doc | |
05 травня 2020 17:34 |
6529 - перелік ЗТД - 1.doc | |
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 4 - Витяги з СОУ.pdf | |
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 6 - митні платежі.docx | |
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx | |
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 2 до ТД - інформ про тех характ.docx | |
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx | |
15 квітня 2020 18:26 |
6529 - procurement notice.docx |
05 травня 2020 18:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 травня 2020 17:34 |
Додаток 3 - проект договору - 1.pdf
|
|||
05 травня 2020 17:34 |
6529-ТД - 1.doc
|
|||
05 травня 2020 17:34 |
6529 - перелік ЗТД - 1.doc
|
|||
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 4 - Витяги з СОУ.pdf
|
|||
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 6 - митні платежі.docx
|
|||
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 5 - досвід виконання.docx
|
|||
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 2 до ТД - інформ про тех характ.docx
|
|||
15 квітня 2020 18:26 |
Додаток 1 до ТД - тендерна пропозиція цінова.docx
|
|||
15 квітня 2020 18:26 |
6529 - procurement notice.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
запитання щодо 3,4,5 лотів
Дата подання: 08 травня 2020 10:53
Дата відповіді: 13 травня 2020 15:32
враховучи , що іоннообмінні смоли , не є небезпечним матеріалом, карта данних небезпечного фактору не офрмлюється .Прошу змінити у ТД та в договорі постачання- у наступнвй редакціїї п 5.12:"Постачальник при відівантаженні продукції , надає наступну супровідну документацію: у пп 5.12.1 - вантажоодержувачу: копія паспорту безспечності речовини"
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» внесено. Допускається надання копії карти даних небезпечного фактору або копії паспорту безпечності речовини, або обох цих документів за наявності.
Відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» внесено. Допускається надання копії карти даних небезпечного фактору або копії паспорту безпечності речовини, або обох цих документів за наявності.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 21 квітня 2020 15:39
Стосовно умов розрахунків
У зв’язку з затримками «Покупцем» оплати за поставлену продукцію, що веде до ускладнення виконання договору-поставки та фінансових збитків «Постачальника», змінити строк оплати: відтермінування платежу з 120 на 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 12:06
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним.
Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 21 квітня 2020 15:41
Стосовно умов оплати
У зв’язку з затримками «Покупцем» оплати за поставлену продукцію, що веде до ускладнення виконання договору-поставки та фінансових збитків «Постачальника», змінити строк оплати: відтермінування платежу з 120 на 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 12:07
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним.
Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 21 квітня 2020 15:42
Стосовно умов оплати
У зв’язку з затримками «Покупцем» оплати за поставлену продукцію, що веде до ускладнення виконання договору-поставки та фінансових збитків «Постачальника», змінити строк оплати: відтермінування платежу з 120 на 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 12:08
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним.
Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 30 квітня 2020 10:34
Стосовно внесення змін до ТД та договору поставки
1). У зв’язку з тим, що оригінал технічного паспорту якості на смоли іонообмінні видається Виробником на весь вироблений об’єм (заводську партію) продукції в одному екземплярі а постачається (відвантажується) незначна кількість товару, що не уможливлює надання оригіналу паспорта, прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Розгорнути
Згорнути
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 11:56
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 30 квітня 2020 10:36
Стосовно внесення змін до ТД та договору поставки
1). У зв’язку з тим, що оригінал технічного паспорту якості на смоли іонообмінні видається Виробником на весь вироблений об’єм (заводську партію) продукції в одному екземплярі а постачається (відвантажується) незначна кількість товару, що не уможливлює надання оригіналу паспорта, прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Розгорнути
Згорнути
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 12:00
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 30 квітня 2020 10:38
Стосовно внесення змін до ТД та договору поставки
1). У зв’язку з тим, що оригінал технічного паспорту якості на смоли іонообмінні видається Виробником на весь вироблений об’єм (заводську партію) продукції в одному екземплярі а постачається (відвантажується) незначна кількість товару, що не уможливлює надання оригіналу паспорта, прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Розгорнути
Згорнути
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 12:00
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 08 травня 2020 10:30
Стосовно внесення змін до ТД та договору поставки
У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється.
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Розгорнути
Згорнути
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 15:37
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»): відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» внесено. Допускається надання копії карти даних небезпечного фактору або копії паспорту безпечності речовини, або обох цих документів за наявності.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b8
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 08 травня 2020 10:33
Стосовно змін до ТД та договору
У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється.
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Розгорнути
Згорнути
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 15:38
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»): відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» внесено. Допускається надання копії карти даних небезпечного фактору або копії паспорту безпечності речовини, або обох цих документів за наявності.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b9
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 08 травня 2020 10:36
Стосовно змін до ТД та договору поставки
У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється.
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Розгорнути
Згорнути
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 15:39
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»): відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» внесено. Допускається надання копії карти даних небезпечного фактору або копії паспорту безпечності речовини, або обох цих документів за наявності.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.c10
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Техэнергохим", Код ЄДРПОУ:22161169
Дата подання: 19 червня 2020 11:31
Скасування рішення про допуск учасника до аукціону
Вимагаємо скасувати рішення за Протоколом розгляду тендерних пропозицій, у частині допуску до аукціону підприємства ТОВ «Енергохімсервіс» за лотом № 1 «Смоли іонообмінні «PUROLITE» для ЗАЕС, Код ДК 021: 24320000-3 Основні органічні хімічні речовини».
Рішення замовника: Очікується
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.a11
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Техэнергохим", Код ЄДРПОУ:22161169
Дата подання: 01 липня 2020 16:26
Скасування рішення про визначення переможця торгів
Скасування рішення про визначення переможцем торгів постачальника ТОВ «Енергохімсервіс», тендерна пропозиція якого не відповідає встановленим замовником вимогам.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 липня 2020 09:25
1. Тендерна документація (п.6, частина III) не містить вимогу, щодо надання ТУ, узгоджених і затверджених в ДП «НАЕК «Енергоатом».
2. Тендерна документація не містить обов’язкову вимогу щодо надання інформації про проходження промислової експлуатації.
3. Марки смол запропоновані до закупівлі учасником ТОВ «Енергохімсервіс» не внесені до документу «Перечень фильтрующих материалов и химических реагентов сложного состава, успешно прошедших испытания на АЭС ГП «НАЭК «Энергоатом» ПР-Т.0.03.114-16.
4. В Додатку 2 до ТД в стовпчику 2 вказані технічні характеристики предмету закупівлі. Пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОХІМСЕРВІС» в частині технічних характеристик не містить інформацію в повному обсязі, а по деяким характеристикам не відповідає вимогам Додатку 2 до ТД. Такий показник, як осмотична стабільність згідно СОУ 0072016 є обов’язковим. Інформація в пропозиції відсутня.
2. Тендерна документація не містить обов’язкову вимогу щодо надання інформації про проходження промислової експлуатації.
3. Марки смол запропоновані до закупівлі учасником ТОВ «Енергохімсервіс» не внесені до документу «Перечень фильтрующих материалов и химических реагентов сложного состава, успешно прошедших испытания на АЭС ГП «НАЭК «Энергоатом» ПР-Т.0.03.114-16.
4. В Додатку 2 до ТД в стовпчику 2 вказані технічні характеристики предмету закупівлі. Пропозиція ТОВ «ЕНЕРГОХІМСЕРВІС» в частині технічних характеристик не містить інформацію в повному обсязі, а по деяким характеристикам не відповідає вимогам Додатку 2 до ТД. Такий показник, як осмотична стабільність згідно СОУ 0072016 є обов’язковим. Інформація в пропозиції відсутня.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b12
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Техэнергохим", Код ЄДРПОУ:22161169
Дата подання: 02 липня 2020 10:58
Оскарження рішення про визначення переможця
Скасування рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «Енергохімсервіс».
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 15:12
Шановний учаснику! Повідомляємо, що через технічну помилку при оприлюдненні відповідь на вимогу від 01.07.2020 № UA-2020-04-15-002350-c.a11 було некоректно відображено в електронній системі закупівель. Тому нижче наводимо відповідь, підготовлену технічними фахівцями виконавчої дирекції з виробництва, у повному обсязі.
1. Тендерна документація (п.6, частина III) не містить вимогу щодо надання ТУ, узгоджених і затверджених у ДП «НАЕК «Енергоатом».
2. Тендерна документація не містить обов’язкову вимогу щодо надання інформації про проходження промислової експлуатації.
3. Марки смол, запропоновані до закупівлі учасником ТОВ «Енергохімсервіс» не внесені до документа «Перечень фильтрующих материалов и химических реагентов сложного состава, успешно прошедших испытания на АЭС ГП «НАЭК «Энергоатом» ПР-Т.0.03.114-16 (далі – Перелік).
Проте ані СОУ НАЕК 007, ані зазначений Перелік не визначають , що внесення до Переліку має бути здійснене до подання тендерної пропозиції. Внесення до Переліку може бути здійснене до моменту постачання продукції. У разі невнесення продукції до Переліку, вона буде забракована при проведенні вхідного контролю.
4. В Додатку 2 до тендерної документації в стовпчику 2 визначені технічні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають технічним характеристикам продукції, запропонованої учасником. Таким чином, учасник торгів ТОВ «Енергохімсервіс» виконав вимогу тендерної документації щодо підтвердження технічних характеристик продукції.
Твердження Скаржника базується на аналізі наданих додаткових інформаційних матеріалів, які стосуються раніше поставленої продукції не для АЕС.
При постачанні продукції для АЕС, до моменту постачання, постачальник зобов’язаний розробити ТУ на продукцію відповідно до вимог СОУ НАЕК 077, які будуть враховувати всі специфічні вимоги згідно з СОУ НАЕК 007. Перевірка виконання цих вимог буде здійснюватися на етапі вхідного контролю продукції на АЕСю у разі їх невиконання, продукція буде забракована.
За результатами розгляду вимоги від 02.07.2020 № UA-2020-04-15-002350-c.a13 повідомляємо таке.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) (в редакції, відповідно до якої оголошено дану процедуру закупівлі) будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Право звертатися будь-якій фізичній/юридичній особі (у тому числі учасникам) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій Законом не передбачено.
Разом з тим статтею 30 Закону передбачено право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь у встановлений Законом строк.
З огляду на те, що тендерна пропозиція учасника, який звернувся з вимогою, замовником не відхилялася, а саме звернення відповідно не містить вимоги щодо надання додаткової інформації, вимога від 02.07.2020 № UA-2020-04-15-002350-c.a13 задоволенню не підлягає.
1. Тендерна документація (п.6, частина III) не містить вимогу щодо надання ТУ, узгоджених і затверджених у ДП «НАЕК «Енергоатом».
2. Тендерна документація не містить обов’язкову вимогу щодо надання інформації про проходження промислової експлуатації.
3. Марки смол, запропоновані до закупівлі учасником ТОВ «Енергохімсервіс» не внесені до документа «Перечень фильтрующих материалов и химических реагентов сложного состава, успешно прошедших испытания на АЭС ГП «НАЭК «Энергоатом» ПР-Т.0.03.114-16 (далі – Перелік).
Проте ані СОУ НАЕК 007, ані зазначений Перелік не визначають , що внесення до Переліку має бути здійснене до подання тендерної пропозиції. Внесення до Переліку може бути здійснене до моменту постачання продукції. У разі невнесення продукції до Переліку, вона буде забракована при проведенні вхідного контролю.
4. В Додатку 2 до тендерної документації в стовпчику 2 визначені технічні характеристики предмета закупівлі, які повністю відповідають технічним характеристикам продукції, запропонованої учасником. Таким чином, учасник торгів ТОВ «Енергохімсервіс» виконав вимогу тендерної документації щодо підтвердження технічних характеристик продукції.
Твердження Скаржника базується на аналізі наданих додаткових інформаційних матеріалів, які стосуються раніше поставленої продукції не для АЕС.
При постачанні продукції для АЕС, до моменту постачання, постачальник зобов’язаний розробити ТУ на продукцію відповідно до вимог СОУ НАЕК 077, які будуть враховувати всі специфічні вимоги згідно з СОУ НАЕК 007. Перевірка виконання цих вимог буде здійснюватися на етапі вхідного контролю продукції на АЕСю у разі їх невиконання, продукція буде забракована.
За результатами розгляду вимоги від 02.07.2020 № UA-2020-04-15-002350-c.a13 повідомляємо таке.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) (в редакції, відповідно до якої оголошено дану процедуру закупівлі) будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Право звертатися будь-якій фізичній/юридичній особі (у тому числі учасникам) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій Законом не передбачено.
Разом з тим статтею 30 Закону передбачено право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь у встановлений Законом строк.
З огляду на те, що тендерна пропозиція учасника, який звернувся з вимогою, замовником не відхилялася, а саме звернення відповідно не містить вимоги щодо надання додаткової інформації, вимога від 02.07.2020 № UA-2020-04-15-002350-c.a13 задоволенню не підлягає.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.a14
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Техэнергохим", Код ЄДРПОУ:22161169
Дата подання: 08 липня 2020 13:32
Про усунення порушень проведення аукціону та відміну рішення тендерної комісії
Про усунення порушень проведення аукціону та відміну рішення тендерної комісії
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 15:34
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) (в редакції, відповідно до якої оголошено дану процедуру закупівлі) будь-яка фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції.
Право звертатися будь-якій фізичній/юридичній особі (у тому числі учасникам) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій Законом не передбачено.
Разом з тим статтею 30 Закону передбачено право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь у встановлений Законом строк.
З огляду на те, що тендерна пропозиція учасника, який звернувся з вимогою, замовником не відхилялася, а саме звернення не містить вимоги щодо надання додаткової інформації, вимога задоволенню не підлягає.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Порядок проведення автоматичного електронного аукціону визначений у ст. 29 Закону.
Таким чином, замовник жодним чином не впливає на перебіг та результати електронного аукціону.
Крім того, варто наголосити на тому, що, незважаючи на відсутність в учасника передбачених Законом підстав для звернення з вимогою про усунення порушення після закінчення строку подання тендерних пропозицій, замовник надавав обгрунтовані відповіді по суті вимог ТОВ «Техенергохім», що надходили через електронну систему закупівель.
Право звертатися будь-якій фізичній/юридичній особі (у тому числі учасникам) з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі після спливу кінцевого строку подання тендерних пропозицій Законом не передбачено.
Разом з тим статтею 30 Закону передбачено право учасника, тендерна пропозиція якого відхилена, звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь у встановлений Законом строк.
З огляду на те, що тендерна пропозиція учасника, який звернувся з вимогою, замовником не відхилялася, а саме звернення не містить вимоги щодо надання додаткової інформації, вимога задоволенню не підлягає.
Окремо звертаємо Вашу увагу на те, що відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Порядок проведення автоматичного електронного аукціону визначений у ст. 29 Закону.
Таким чином, замовник жодним чином не впливає на перебіг та результати електронного аукціону.
Крім того, варто наголосити на тому, що, незважаючи на відсутність в учасника передбачених Законом підстав для звернення з вимогою про усунення порушення після закінчення строку подання тендерних пропозицій, замовник надавав обгрунтовані відповіді по суті вимог ТОВ «Техенергохім», що надходили через електронну систему закупівель.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-04-15-002350-c.a13
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "Техэнергохим", Код ЄДРПОУ:22161169
Дата подання: 03 липня 2020 10:44
Дата подання: 03 липня 2020 10:44
Скасування рішення про визначення переможця закупівлі
Скасування рішення про визначення переможця закупівлі на підставі невідповідності пропозиції вимогам тендерної документації.
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
Рішення від 07.07.2020 № 13163 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 08 липня 2020 11:47
Лоти
Інформація про лот
Information about lots
Предмет закупівлі: | Лот 3. |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 194 103,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 194,10 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1941.03 UAH |
Title: Lot 3.
Current status: Complete
Estimated total value: 194 103,00 UAH
including VAT
Minimal lowering step: 194,10 UAH
including VAT
Аукціон
Початок: 23 червня 2020 14:19
Auction planned date: 23 червня 2020 14:19
Закінчення: 23 червня 2020 14:40
Позиції
1.58 т
Смоли іонообмінні «КУ-2-8 чс» для ВП ЮУАЕС
ДК 021:2015: 24320000-3 — Основні органічні хімічні речовини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
01 липня 2020
—
31 липня 2020
Ion exchange resins "КУ-2-8 чс" for SUNPP
CPV: 24320000-3
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 120-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів першого та другого етапів (ВК1, ВК2), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 120 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Стосовно змін до ТД та договору поставки
Дата подання: 30 квітня 2020 10:32
Дата відповіді: 05 травня 2020 11:52
1). У зв’язку з тим, що оригінал технічного паспорту якості на смоли іонообмінні видається Виробником на весь вироблений об’єм (заводську партію) продукції в одному екземплярі а постачається (відвантажується) незначна кількість товару, що не уможливлює надання оригіналу паспорта, прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Стосовно змін до ТД та договору поставки
Дата подання: 08 травня 2020 10:32
Дата відповіді: 13 травня 2020 15:33
У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється.
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»):
Відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» внесено. Допускається надання копії карти даних небезпечного фактору або копії паспорту безпечності речовини, або обох цих документів за наявності.
Відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» внесено. Допускається надання копії карти даних небезпечного фактору або копії паспорту безпечності речовини, або обох цих документів за наявності.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 21 квітня 2020 15:39
Стосовно умов розрахунків
У зв’язку з затримками «Покупцем» оплати за поставлену продукцію, що веде до ускладнення виконання договору-поставки та фінансових збитків «Постачальника», змінити строк оплати: відтермінування платежу з 120 на 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2020 12:06
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним.
Враховуючи поточний фінансовий стан та з метою недопущення порушень зобов’язань з оплати за поставлену продукцію, внесення змін в тендерну документацію в частині зміни умов оплати вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 30 квітня 2020 10:34
Стосовно внесення змін до ТД та договору поставки
1). У зв’язку з тим, що оригінал технічного паспорту якості на смоли іонообмінні видається Виробником на весь вироблений об’єм (заводську партію) продукції в одному екземплярі а постачається (відвантажується) незначна кількість товару, що не уможливлює надання оригіналу паспорта, прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Розгорнути
Згорнути
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника).
2) У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється. Прошу внести зміни до ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу:
- документ про якість (паспорт) виробника на Продукцію (ксерокопія, завірена печаткою Постачальника);
- копія карти даних небезпечного фактору АБО копія паспорту безпечності речовини.
3) У зв’язку з тим, що згідно п.п. 4.2. проекту договору: Оплата поставленої Продукції за Специфікацією здійснюється Покупцем у термін 120 робочих днів від дати підписання акту приймання-передачі, просимо внести до розділу проекту договору VII. Відповідальність Сторін: наступну вимогу: «У разі недотримання Покупцем строків оплати за поставлену продукцію, зазначених у п.п.4.2. проекту договору, Покупцю нараховується пеня у розмірі 0,1 % від суми несплаченого зобов’язання за кожний день прострочення несвоєчасної сплати боргу за поставлену продукцію.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 травня 2020 11:56
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»:
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Замовником розглянуто Ваше звернення. За пунктами 1 і 2 зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку. За пунктом 3 внесення змін вважаємо недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-15-002350-c.b7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"", Код ЄДРПОУ:14345702
Дата подання: 08 травня 2020 10:30
Стосовно внесення змін до ТД та договору поставки
У зв’язку з тим, що «смоли іонообмінні» не є небезпечним матеріалом «карта даних небезпечного фактору» на даний вид товарів не оформлюється.
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Розгорнути
Згорнути
Прошу змінити у ТД та договору у наступній редакції: п. 5.12. Постачальник при відвантаженні Продукції надає наступну супровідну документацію: п.п. 5.12.1. Вантажоодержувачу: - копія паспорту безпечності речовини або у такій редакції: " копія паспорту безпечності речовини АБО копія карти даних небезпечного фактору".
Рішення замовника: Вимога задоволена
13 травня 2020 15:37
Відповідь підготовлена підрозділом-ініціатором процедури закупівлі (ВП «Атомкомплект» ДП «НАЕК «Енергоатом»): відповідні зміни до додатку 3 до тендерної документації «Проект договору» внесено. Допускається надання копії карти даних небезпечного фактору або копії паспорту безпечності речовини, або обох цих документів за наявності.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 червня 2020
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 червня 2020 14:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" |
194 098,26
UAH з ПДВ
|
194 098,26
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "ЕКОСОФТ" |
194 103,00
UAH з ПДВ
|
194 103,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Спільне українсько-латвійське підприємство "Хімімпекс"" #14345702 |
Переможець |
194 098,26
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 16:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 20:01
|
Договір 53-129-01-20-02143.pdf | укладений |
15 липня 2020 20:00
|