Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до пасажирських вагонів
Очікувана вартість
2 148 804,34 UAH
UA-2020-04-13-002748-a 5fbcd57e8aa442dc81497cff38618374
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

+380444650882 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська обл., Київ, Повітрофлотський проспект, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
+380444650882
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 квітня 2020 18:03
Звернення за роз’ясненнями: до 18 травня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 травня 2020 10:00
Очікувана вартість: 2 148 804,34 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Запасні частини до пасажирських вагонів

Тендерна документація

21 травня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 09:16
Додаток №9 Лот №1 нова редакція 20 05 2020.docx
21 травня 2020 09:16
3797 ТД зч до пас.вагонів нова редакція 20 05 2020.docx
21 травня 2020 09:16
Зміни до тендеру_3797_20 05 2020.doc
13 квітня 2020 18:00
Додаток №9 Лот №2.docx
21 травня 2020 09:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 квітня 2020 18:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 травня 2020 09:16
Додаток №9 Лот №1 нова редакція 20 05 2020.docx
13 квітня 2020 18:00
Додаток №9 Лот №1.docx
21 травня 2020 09:16
3797 ТД зч до пас.вагонів нова редакція 20 05 2020.docx
13 квітня 2020 18:00
3797 ТД зч до пас.вагонів.docx
21 травня 2020 09:16
Зміни до тендеру_3797_20 05 2020.doc
13 квітня 2020 18:00
Додаток №9 Лот №2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 18 квітня 2020 20:59
Вимога замовнику
У п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сказано наступне: «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…».
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує норми Статті 5 «Закону України про публічні закупівлі «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників…», оскільки іноземні виробники не зможуть надати вказані документи.
Враховуючи вищевказане, для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників, просимо озвучену вимогу «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…» видалити з п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:19
Вносити зміни Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 21:59
Вимога
Наше підприємство, як виробник комплектуючих до рухомого складу, має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак не має змоги, оскільки замовник виклав продукцію, що вимагається до закупівлі одним лотом, до якого увійшла номенклатура абсолютно різних виробників. Це робить неможливим участь у торгах особисто виробника, що, в свою чергу, призводить до збільшення вартості продукції, оскільки прийняти участь у закупівлі зможе лише посередник. Ми вважаємо це грубим порушенням принципів добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 3).
Враховуючи вищенаведене, просимо розбити перелік продукції, що вимагається до закупівлі в лоті №1, в окремі лоти, а саме: Лот №1 - Гасник коливань тип ГКГ-ЦП 190; лот №2 - Насос циркуляційний системи опалення 110В; лот №3 - Вал карданный в сборе МАБ-2; лот №4 - Генератор .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:20
Замовником прийнято рішення, що відокремлювати позиції в окремі лоти є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:17
Вимога
В тендерній документації до даної процедури закупівлі позиція Насос циркуляційний системи опалення 110В вказана як продукція залізничного призначення.
Дана продукція не є продукцією виключно залізничного призначення та може використовуватись у машинобудуванні та інших галузях промисловості.
У зв’язку із вищенаведеним, просимо по продукції Насос циркуляційний системи опалення 110В видалити позначку «+» з колонки Продукція залізничного призначення в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції (Генератор, вал карданний, насос циркуляційний, гасник коливань)» додатку №1 Тендерної документації.
Також просимо змінити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та викласти його у наступній редакції:
«2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.3.3 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.3.1 – 2.3.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.»
В іншому разі просимо викласти нормативний документ, згідно якого Насос циркуляційний системи опалення 110В визначений як продукція залізничного призначення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:20
Видалення позначки «+» з колонки «Продукція залізничного призначення» в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції» Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:29
Вимога щодо ТД
Наше підприємство є представником іноземного виробника продукції, що вимагається до закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції укладається на продукцію та у кількості відповідно замовлення. У зв’язку з тим, що до моменту отримання повідомлення про намір укладання договору, неможливо наперед передбачити номенклатуру та кількість, на яку буде укладено договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, для можливості участі нашого підприємства у даних торгах просимо Вас викласти розділ 3.2 вимог до якісних та технічних характеристик закупівлі в наступній редакції: "Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції; або в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:20
Вносити зміни Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:29
Вимога
У пункті 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сказано наступне: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…».
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас дану частину пункту 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викласти у наступній редакції: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається погодження ТУ з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД…» Також просимо Вас доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції іноземного виробництва (яка виготовлена на території країн СНД), допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 09:20
Стосовно п. 2.1 Додатку 1 Тендерної документації – Замовником внесено зміни.
Стосовно п. 2.3 Додатку 1 Тендерної документації – замовник вважає внесення змін недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:30
Вимога щодо тендерної документації
Так як факт проведення інспекційного контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) підтверджує факт завершення підготовки і освоєння виробництва та погодження необхідної нормативно технічної документації, просимо Вас в розділ "Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію" додати, що Пункти 2.1, 2.3 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль згідно п. 3.2, при чому п.3.2 викласти у редакції : "Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції; або в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 09:21
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.a7
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:31
Вимога
У зв’язку з введенням карантину на території України та переходом на дистанційну форму роботи, просимо Вас доповнити Додаток №6 тендерної документації можливістю надання відтвореної на папері електронної копії довідки МВС України або відповідного територіального підрозділу
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 09:21
Замовником внесено зміни.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.b8
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:32
Вимога
Наше підприємство, як виробник комплектуючих до рухомого складу, має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак не має змоги, оскільки замовник виклав продукцію, що вимагається до закупівлі одним лотом, до якого увійшла номенклатура абсолютно різних виробників. Це робить неможливим участь у торгах особисто виробника, що, в свою чергу, призводить до збільшення вартості продукції, оскільки прийняти участь у закупівлі зможе лише посередник. Ми вважаємо це грубим порушенням принципів добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 3).
Враховуючи вищенаведене, просимо розбити перелік продукції, що вимагається до закупівлі в лоті №2, в окремі лоти, а саме: Лот №5 - Вузол ВДИП (із сповіщувачем СП212-5), Пульт сигналізації ПС-1 з вузлом встановлення і підключення, Сповіщувач тепловий; лот №6 - Пожежний кран-комплект універсальний маловитратний; лот №7 - Насос пожежогасіння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:21
Замовником прийнято рішення, що відокремлювати позиції в окремі лоти є недоцільним.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-22-000061 ● 8b0c464009f4442c8562ee812bc3e439
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 серпня 2020 18:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


06.08.2020 № 222

Київ

Про початок моніторингу процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток до наказу Державної аудиторської служби України
від 06.08.2020 № 222


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-04-13-002748-a 13.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризику


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-11 10:42:58

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) очікуваною вартістю 2 148 804,34 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2020-04-13-002748-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10
Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо наступних питань:
1. Чи укладений договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів за лотом 2, товариством з обмеженою відповідальністю «КМГ ТРЕЙД»?
2. У разі укладання договору вказати, з якої причини він не оприлюднений на вебпорталі Уповноваженого органу.
3. Якщо договір не укладався, вказати відповідні причини.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-14 15:43:17

Відповідь на запит

Філією «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Філія ЦЗВ) розглянуто ваш запит від 11.08.2020 (10:42:58), розміщений в електронній системі закупівель «Prozorro» щодо закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (за №ЦБД: UA-2020-04-13-002748-a) та повідомляє наступне.
1. Договір з переможцем торгів за лотом № 2 ТОВ «КМГ Трейд» не укладався.
2. Договір з переможцем торгів за лотом № 2 ТОВ «КМГ Трейд» не укладався.
3. Договір за лотом № 2 з ТОВ «КМГ Трейд» не укладався в зв’язку з тим, переможець торгів відмовився від підписання договору.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Законом «Про публічні закупівлі» строки на прийняття рішення Замовником щодо відміни торгів чи визнання їх такими, що не відбулися не передбачено.
Зважаючи на вищевикладене, Замовником в найкоротші терміни будуть прийняті відповідні рішення. Інформація щодо прийнятих рішень буде оприлюднена в електронній системі закупівель у відповідності до Закону «Про публічні закупівлі».

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі UA-2020-04-13-002748-a Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ) 27 серпня 2020 року розміщено висновок про результати моніторингу закупівлі Запасних частин до пасажирських вагонів (код ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху) (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-13-002748-a). Згідно з висновком, ДАСУ встановила порушення вимог частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон). Акцентуємо увагу на тому, що процедура закупівлі (номер закупівлі в ЦБД UA-2020-04-13-002748-a) розпочата до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020) Відповідно до частини п’ятої Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону процедури закупівлі товарів, робіт і послуг, розпочаті до введення в дію нової редакції Закону, завершуються відповідно до порядку, що діяв до введення в дію нової редакції Закону (до 19.04.2020). Відповідно до частини восьмої статті 71 Закону надаємо свої заперечення до висновку. 1. Щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 23 Закону замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також абзацом третім частини другої статті 23 Закону встановлено, що у разі несвоєчасного надання або ненадання замовником роз’яснень щодо змісту тендерної документації строк подання тендерних пропозицій автоматично продовжується електронною системою не менш як на сім днів. На запитання, розміщені в системі Prozorro, Замовник надав відповідь пізніше триденного строку. Одночасно кінцевий строк подання тендерних пропозицій на виконання зазначених вище вимог Закону було відповідним чином продовжено. Відповідна інформація була оприлюднена відповідно до статті 10 Закону. Таким чином, Замовник дотримався вимог Закону щодо надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї.

2020-09-03 16:27:41


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання надання роз'яснень щодо тендерної документації та на вимогу учасника щодо усунення порушення установлено порушення вимог частини першої статті 23 Закону (в редакції від 02.04.2020).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 043 215,02 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 10 216,08 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 61200 UAH

Аукціон

Початок: 29 травня 2020 11:01
Закінчення: 29 травня 2020 11:22
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

6 шт
Гасник коливань тип ГКГ-ЦП 190
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
2 шт
Насос циркуляційний системи опалення 110В
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
10 шт
Вал карданный в сборе МАБ-2
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020
4 шт
Генератор
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕРА-ЛТД", Код ЄДРПОУ:39998322
Дата подання: 18 квітня 2020 20:59
Вимога замовнику
У п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сказано наступне: «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…».
Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною та такою, що порушує норми Статті 5 «Закону України про публічні закупівлі «1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах… 3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників…», оскільки іноземні виробники не зможуть надати вказані документи.
Враховуючи вищевказане, для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників, просимо озвучену вимогу «Для продукції залізничного призначення надати:
- на продукцію, яка виготовляється серійно згідно вимог стандартів або технічних умов або такої, яка раніше виготовлялась іншим підприємством згідно вимог технічних умов (далі – ТУ), узгоджених АТ «Укрзалізниця», або креслеників відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009) або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017 – копію документу, який підтверджує завершення підготовки і освоєння виробництва, а саме акт (протокол) кваліфікаційних випробувань продукції;
- для дослідних зразків (партій), установчих серій (перших промислових партій) – копію протоколу (акту) приймальної комісії щодо визначення необхідності проведення експлуатаційних випробувань (підконтрольної експлуатації) продукції, яка виготовляється згідно з вимогами технічних умов (технічних завдань) або креслеників, узгоджених АТ «Укрзалізниця», відповідно до ДСТУ 8634:2016 (ДСТУ ГОСТ 15.001:2009), або ДСТУ ГОСТ 15.902:2017.
Копії повинні бути завірені підписом виробника та печаткою - за наявності…» видалити з п. 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:19
Вносити зміни Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 21:59
Вимога
Наше підприємство, як виробник комплектуючих до рухомого складу, має намір взяти участь у даній процедурі закупівлі. Однак не має змоги, оскільки замовник виклав продукцію, що вимагається до закупівлі одним лотом, до якого увійшла номенклатура абсолютно різних виробників. Це робить неможливим участь у торгах особисто виробника, що, в свою чергу, призводить до збільшення вартості продукції, оскільки прийняти участь у закупівлі зможе лише посередник. Ми вважаємо це грубим порушенням принципів добросовісної конкуренції та Закону України «Про публічні закупівлі» (ст. 3).
Враховуючи вищенаведене, просимо розбити перелік продукції, що вимагається до закупівлі в лоті №1, в окремі лоти, а саме: Лот №1 - Гасник коливань тип ГКГ-ЦП 190; лот №2 - Насос циркуляційний системи опалення 110В; лот №3 - Вал карданный в сборе МАБ-2; лот №4 - Генератор .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:20
Замовником прийнято рішення, що відокремлювати позиції в окремі лоти є недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:17
Вимога
В тендерній документації до даної процедури закупівлі позиція Насос циркуляційний системи опалення 110В вказана як продукція залізничного призначення.
Дана продукція не є продукцією виключно залізничного призначення та може використовуватись у машинобудуванні та інших галузях промисловості.
У зв’язку із вищенаведеним, просимо по продукції Насос циркуляційний системи опалення 110В видалити позначку «+» з колонки Продукція залізничного призначення в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції (Генератор, вал карданний, насос циркуляційний, гасник коливань)» додатку №1 Тендерної документації.
Також просимо змінити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та викласти його у наступній редакції:
«2.3. Якщо продукція виготовляється за креслеником, учаснику необхідно надати:
2.3.1 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення – лист виробника або визначеного філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурного підрозділу, який підтверджує, що кресленик на запропоновану до постачання продукцію входить до повного комплекту конструкторської документації на основний виріб залізничного призначення (локомотив, світлофор, комплект рейкового скріплення тощо);
2.3.2 для виробів, які виготовляються за конструкторськими документами, що не входять до повного комплекту конструкторської документації на продукцію залізничного призначення:
- підтвердження про актуальність креслеників шляхом їх письмового узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом. Письмове узгодження визначеним філією НДКТІ АТ «Укрзалізниця» структурним підрозділом повинно бути датовано не раніше минулого календарного року;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
2.3.3 для виробів, загального призначення:
- скановану копію кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;
- документ (документи) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо);
Для випадків, зазначених у пунктах 2.3.1 – 2.3.3, якщо виробник не є власником кресленика, надати скановану копію документу, завірену підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика щодо надання права на використання даного кресленика у виробництві продукції, яка пропонується до постачання.»
В іншому разі просимо викласти нормативний документ, згідно якого Насос циркуляційний системи опалення 110В визначений як продукція залізничного призначення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:20
Видалення позначки «+» з колонки «Продукція залізничного призначення» в таблиці «Вимоги до оцінки відповідності продукції» Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:29
Вимога щодо ТД
Наше підприємство є представником іноземного виробника продукції, що вимагається до закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції укладається на продукцію та у кількості відповідно замовлення. У зв’язку з тим, що до моменту отримання повідомлення про намір укладання договору, неможливо наперед передбачити номенклатуру та кількість, на яку буде укладено договір про надання послуг з інспекторського контролю продукції, для можливості участі нашого підприємства у даних торгах просимо Вас викласти розділ 3.2 вимог до якісних та технічних характеристик закупівлі в наступній редакції: "Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції; або в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
21 травня 2020 09:20
Вносити зміни Замовник вважає недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:29
Вимога
У пункті 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сказано наступне: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95…».
Для можливості участі у процедурі закупівлі іноземних виробників просимо Вас дану частину пункту 2.1 Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі викласти у наступній редакції: «…Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95. Для продукції, яка виготовлена на території країн СНД, допускається погодження ТУ з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД…» Також просимо Вас доповнити п. 2.3. Вимог до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі наступним : «Для продукції іноземного виробництва (яка виготовлена на території країн СНД), допускається надання сканованої копії кресленика на продукцію, з підписом та печаткою (за наявності) власника кресленика;- документу (документів) виробника, що містить (містять) вимоги до способів контролю кількісних і якісних показників продукції, обсягу вибірки, умов контролю, вимог до транспортування, маркування, пакування, гарантій виробника (керівництво з експлуатації, технічний паспорт тощо)»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 09:20
Стосовно п. 2.1 Додатку 1 Тендерної документації – Замовником внесено зміни.
Стосовно п. 2.3 Додатку 1 Тендерної документації – замовник вважає внесення змін недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-04-13-002748-a.b6
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЕАЛ", Код ЄДРПОУ:40526699
Дата подання: 18 квітня 2020 22:30
Вимога щодо тендерної документації
Так як факт проведення інспекційного контролю уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) підтверджує факт завершення підготовки і освоєння виробництва та погодження необхідної нормативно технічної документації, просимо Вас в розділ "Документів щодо підтвердження виконання заданих вимог на продукцію" додати, що Пункти 2.1, 2.3 не застосовуються у випадку, якщо учасником надається документальне підтвердження того, що на продукцію, яка пропонується учасником до постачання здійснюється інспекторський контроль згідно п. 3.2, при чому п.3.2 викласти у редакції : "Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу ПАТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 № 044, учасник повинен надати один з документів чи їх копії, завірені виробником: а) копію договору про надання послуг з інспекторського контролю продукції відповідно до ДСТУ ГОСТ 32894:2016, укладений з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця»; або б) копію витягу з вищевказаного договору, який містить першу сторінку, останню сторінку (з підписами), сторінку, яка містить термін дії договору та перелік продукції; або в) копію гарантійного листа учасника щодо обов’язкового укладання договору з уповноваженою організацією АТ «Укрзалізниця» або з уповноваженою організацією залізничної адміністрації країни СНД (на продукцію, яка виготовлена на території країн СНД) на предмет проведення інспекторського контролю продукції, яка буде постачатись по договору з учасником.
На продукцію іноземного виробництва (окрім країн, що входять до країн учасників Співдружності) вимоги аналогічні тим, що встановлені для вітчизняної продукції, за виключенням тієї продукції, що вже має досвід її використання за призначенням на території України. Для продукції, що має вказаний досвід використання і є оригінальними запасними частинами учасник торгів має надати скановану копію листа - довідки від виробника про позитивний досвід постачання та використання продукції для потреб залізничного транспорту України. "
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
21 травня 2020 09:21
Замовником внесено зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 травня 2020 11:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД" 2 042 085,60
UAH з ПДВ
2 042 085,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НК ФЕНІКС ГРУП 2 043 215,02
UAH з ПДВ
2 043 215,02
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 травня 2020 18:31
Електронний підпис
27 травня 2020 18:04
Електронний підпис
27 травня 2020 17:59
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
27 травня 2020 17:59
66 ПРОТОКОЛ Рига.pdf
27 травня 2020 17:59
58 зразок паспорта нпж.pdf
27 травня 2020 17:59
57 зразок паспорта ЕЦН.pdf
27 травня 2020 17:59
55 Протокол АЙЕ.pdf
27 травня 2020 17:59
51 Декларація АЙЕ.pdf
27 травня 2020 17:59
5. Довідка ст17.pdf
27 травня 2020 17:59
49 Лист ПКТБ насос НПЖ.pdf
27 травня 2020 17:59
48 Лист ПКТБ насос ЦНС.pdf
27 травня 2020 17:59
46 Копія ГОСТ.pdf
27 травня 2020 17:59
45 ISO РЕЗ.pdf
27 травня 2020 17:59
43 Дані на товар 2.pdf
27 травня 2020 17:59
42 Дані на товар 1.pdf
27 травня 2020 17:59
40 Порівняльна таблиця.pdf
27 травня 2020 17:59
4 Витяг ПДВ.pdf
27 травня 2020 17:59
38 Декларация Веда.pdf
27 травня 2020 17:59
36 Дилерський лист.pdf
27 травня 2020 17:59
35 1 ДСТУ з перекладом.pdf
27 травня 2020 17:59
34 ДСТУ EN 671-2-2017 Веда.pdf
27 травня 2020 17:59
33 письмо сотрудники.pdf
27 травня 2020 17:59
32 письмо оборудование.pdf
27 травня 2020 17:58
30 Паспорт кран.pdf
27 травня 2020 17:58
29 Паспорт СП215-5.pdf
27 травня 2020 17:58
28 Паспорт СП 103-2А2.pdf
27 травня 2020 17:58
27 Паспорт ПС-1.pdf
27 травня 2020 17:58
26 ТУ СП 103-2А2 compressed.pdf
27 травня 2020 17:58
24 ТУ ПС-1 compressed.pdf
27 травня 2020 17:58
23 ТУ ПС-1 изменения.pdf
27 травня 2020 17:58
22 СП 212-5 compressed.pdf
27 травня 2020 17:58
19 довідки виробника.pdf
27 травня 2020 17:58
17 умовний номер.pdf
27 травня 2020 17:58
14 зразок паспорту.pdf
27 травня 2020 17:58
13 ТУ.pdf
27 травня 2020 17:58
12 ТУ зміни 2.pdf
27 травня 2020 17:58
11 зміни ТУ 1.pdf
27 травня 2020 17:58
10 Довідка щодо вимог.pdf

Публічні документи

27 травня 2020 15:19
Цінова.pdf
27 травня 2020 15:19
Рішення.pdf
27 травня 2020 15:19
Згода перс. дані.pdf
27 травня 2020 15:18
Захист довкілля техн.pdf
27 травня 2020 15:18
Декларація.pdf
27 травня 2020 15:18
Дані.pdf
27 травня 2020 15:18
Відс. підстав.pdf
27 травня 2020 15:18
Витяг пдв.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"

ТОВ НК ФЕНІКС ГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
Переможець 2 042 085,60
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КМГ ТРЕЙД"
#43248421
2 042 085,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 серпня 2021 14:21
ЗПВД_ЦЗВ_03-05020-01.pdf укладений
18 серпня 2021 14:21
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 16:34
ЦЗВ-03-05020-01 (1).pdf зміни до договору
21 грудня 2020 16:34
Електронний підпис зміни до договору
23 вересня 2020 14:47
ПЗД_ЦЗВ-03-05020-01 (1).pdf зміни до договору
23 вересня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 10:03
ЦЗВ-03-05020-01.pdf укладений
17 липня 2020 10:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-05020-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.8, ч.4 ст.36 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-03-05020-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 липня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 2 181 598,80
UAH (в тому числі ПДВ 363 599,80 UAH)