Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

77340000-5 - Підрізання дерев і живих огорож (послуги з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ 10-35-110 кВ (19 Лотів))
77340000-5 Tree pruning and hedge trimming tree pruning (services in the protection zones of 10-35-110 kV power lines (19 lots))
Очікувана вартість
8 300 346,53 UAH
UA-2020-04-07-002691-b be5c02cab0cf408bbe488ea531dcee84
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мосійчук Анатолій Федорович

+380332283525 tender@energy.volyn.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПрАТ Волиньобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131512
Вебсайт: http://energy.volyn.ua/
Місцезнаходження: 43023, Україна , Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4
Контактна особа: Мосійчук Анатолій Федорович
+380332283525
tender@energy.volyn.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Private LC Volunoblenergo
National ID: 00131512
Contact point: Mosijtshuk Anatolij Fedorovych
+380332283525
tender@energy.volyn.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 квітня 2020 15:15
Звернення за роз’ясненнями: до 04 травня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 травня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 травня 2020 09:00
Очікувана вартість: 8 300 346,53 UAH з ПДВ
Publication date: 07 квітня 2020 15:15
Enquiries until: 04 травня 2020 09:00
Complaints submission until: до 10 травня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 травня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 8 300 347 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77340000-5: Підрізання дерев і живих огорож


Scope of the procurement

Тендерна документація

06 травня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:44
Тендерна документація Нова редакція.docx
06 травня 2020 16:38
Додаток 4 Нова редакція (2).docx
06 травня 2020 16:38
Додаток 3 Нова редакція.docx
06 травня 2020 16:38
Додаток 2 Нова редакція.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток 5.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток 4.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток3.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток 2.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток 1.docx
07 квітня 2020 15:16
Тендерна документація.docx
06 травня 2020 16:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 квітня 2020 15:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 травня 2020 16:44
Тендерна документація Нова редакція.docx
06 травня 2020 16:38
Тендерна документація Нова редакція.docx
06 травня 2020 16:38
Додаток 4 Нова редакція (2).docx
06 травня 2020 16:38
Додаток 3 Нова редакція.docx
06 травня 2020 16:38
Додаток 2 Нова редакція.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток 5.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток 4.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток3.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток 2.docx
07 квітня 2020 15:16
Додаток 1.docx
07 квітня 2020 15:16
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічний договір
Дата подання: 08 квітня 2020 17:54
Дата відповіді: 13 квітня 2020 15:28
Добрий день.Чи буде вважатися аналогічним договір з надання послуг по обрізці дерев в охоронних зонах ПЛ 330 кВ?
Відповідь: Добрий день! Ні не буде вважатись аналогічним договір з надання послуг по обрізці дерев в охоронних зонах ПЛ 330 кВ. Тендерною документацію визначено аналогічність договору, а саме: аналогічним вважатиметься договір, предметом якого були послуги з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ 10-35-110 кВ.
Дайте роз'яснення щодо додатку 4 ТД
Дата подання: 09 квітня 2020 10:51
Дата відповіді: 13 квітня 2020 15:45
Прошу дати роз'яснення стосовно таких вимог тендерної документації: 1.В Розділі 3 п.9 "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" ТД вимагається надання письмового погодженя вимог до надання послуг, запропонованих на відкриті торги в Додатоку №4.В цьому додатку в ПЛАН-ГРАФІКУ НАДАННЯ ПОСЛУГ зазначено що по лоту №3 в І кв.необхідно розчистити 27,644 Га,по лоту №9 в І кв.необхідно розчистити 0,4 Га,по лоту №11 в І кв.необхідно розчистити 0,195 Га,по лоту №17 в І кв.необхідно розчистити 0,35 Га.Скажіть будь-ласка яким чином мають бути виконані ці об'єми якщо перший квартал вже минув? 2.В Додатку 4 Розділі ІІ п.1.2 вимагається надання " Опис та основні вимоги до предмету закупівлі (додаток 3 до тендерної документації...)".Згідно тендерної документації Додаток 3-це "ФОРМА ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ " в якій зазначено що "Дана форма пропозиції подається переможцем".Скажіть будь-ласка чи подавати учаснику у складі тендерної пропозиції завірений підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства Додаток 3,чи це має бути поданий завірений Додаток 4,а посилання на Дотаток 3 є помилковим?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник, щодо терміну надання послуг, повідомляємо, що Проектом договору про закупівлю передбачено: «Початок надання послуг та закінчення надання послуг». Отже термін надання послуг з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ 10-35-110 кВ (18 лотів) - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 77340000-5 Підрізання дерев і живих огорож з дня підписання договору по 31.12.2020р.
В Додатку 4 Розділі ІІ п.1.2 вимагається надання " Опис та основні вимоги до предмету закупівлі (додаток 3 до тендерної документації...)" подавати учаснику у складі тендерної пропозиції завірений підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства має бути поданий завірений Додаток 4, а посилання на Дотаток 3 є помилковим. (Опис та основні вимоги до предмету закупівлі (додаток 4 до тендерної документації), завірений підписом уповноваженої особи та печаткою підприємства (вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно діючого законодавства))
ДИСКРИМІНАЦІЙНІ УМОВИ
Дата подання: 15 квітня 2020 15:07
Дата відповіді: 21 квітня 2020 15:33
Добрий день шановний Замовник!На нашу вимогу прибрати дискримінаційні вимоги щодо аналогічності договору Ви відповіли,що "оскільки предметом закупівлі є послуга з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ 10-35-110 кВ( в зонах підвищеної небезпеки) які відносяться до робіт в діючих електроустановках і для виконання таких робіт необхідні відповідні знання та досвід, що власне й передбачено в даній тендерній документації".Тоді дайте відповідь,чому Ви не вважаєте аналогічним договором виконання робіт в охоронних зонах повітряної лінії 330 Кв(питання яке задав учасник),яка має напругу вищу ніж Ваші лінії,так само як і ПЛ 110 кВ відноситься до класу високих напруг і також знаходиться в зоні підвищеної небезпеки?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону. Конкретна кількість документально підтверджених договорів (один, два або більше) Законом не передбачено, отже Замовник встановлює необхідну кількість самостійно для підтвердження наявності в учасників торгів достатнього досвіду надання послуг.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-07-002691-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ВОЛИНЬ АМБЕР ЛТД", Код ЄДРПОУ:39046545
Дата подання: 08 квітня 2020 19:00
Дискримінаційні вимоги
В Розділі 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" п.8 "Кваліфікаційні критерії до учасників" Тендерної документації для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору вимагається надання договору, предметом якого були послуги з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ 10-35-110 кВ.Вважаємо вимогу "в охоронних зонах ПЛ 10-35-110 кВ" дискримінаційною та такою що звужує коло потенційних учасників.Наше підприємство має досвід виконання аналогічних робіт в лісгоспах України та в межах населенних пунктів,забезпечене кваліфікованими лісорубами та якісними механізмами і ми вважаємо що під терміном "аналогічні послуги" слід вважати саме технологію виконання робіт без привязки до охоронних зон ПЛ чи інших конкретних об'єктів.Наявність такої умови вказує на можливе застосування дискримінаційних вимог для забезпечення перемоги тому учаснику, який має досвід роботи тільки в межах повітряних ліній. Стаття 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначає, що одним із принципів закупівель є недискримінація учасників. Частиною 3 ст. 5 Закону встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи викладене, вимагаємо внести зміни в Тендерну документацію, виключивши з неї вимогу "Аналогічним вважатиметься договір, предметом якого були послуги з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ 10-35-110 кВ".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 квітня 2020 16:44
Добрий день шановний учасник! Ознайомившись зі змістом вашої вимоги, у нас склалось враження, що у вашому розумінні стаття 16 Закону України «Про публічні закупівлі» є теж дискримінаційною оскільки вимагає від замовника встановлення одного або декількох кваліфікаційних критеріїв, в тому числі наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Вважаємо вашу вимогу безпідставною, оскільки предметом закупівлі є послуга з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ 10-35-110 кВ( в зонах підвищеної небезпеки) які відносяться до робіт в діючих електроустановках і для виконання таких робіт необхідні відповідні знання та досвід, що власне й передбачено в даній тендерній документації.

Документи

13 квітня 2020 16:44
Протокол-відповідь.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Послуга з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ-10кВ Л-35-01, оп.23-45; 49-62; 189-194; 197-202; 284-288, Тростянець, Журавичі, Омельне, інв № 10330507922; ПЛ-10кВ Л 29-04, оп.229-240; 270-291; 308-344; 332-368, с.Розничі, інв. № 10330506050; ПЛ-10кВ Л 53-03, оп.110-116; 123-129, с.Тельчі, інв. № 10330506066; ПЛ-10кВ Л 29-02, оп.66-69; 70-74, смт.Колки, інв. № 10330506042
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 709 275,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 546,38 UAH з ПДВ


Title: Tree pruning service in security areas of PL-10kV
Current status: Complete
Estimated total value: 709 275,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 3 546,38 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 17 червня 2020 12:24
Auction planned date: 17 червня 2020 12:24
Закінчення: 17 червня 2020 12:45
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуга з обрізки дерев в охоронних зонах ПЛ-10кВ Л-35-01, оп.23-45; 49-62; 189-194; 197-202; 284-288, Тростянець, Журавичі, Омельне, інв № 10330507922; ПЛ-10кВ Л 29-04, оп.229-240; 270-291; 308-344; 332-368, с.Розничі, інв. № 10330506050; ПЛ-10кВ Л 53-03, оп.110-116; 123-129, с.Тельчі, інв. № 10330506066; ПЛ-10кВ Л 29-02, оп.66-69; 70-74, смт.Колки, інв. № 10330506042
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 77340000-5 — Підрізання дерев і живих огорож
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40000, Україна, Волинська область, територія Волинської області, територія Волинської області
Дата доставки: 31 грудня 2020

Tree pruning service in security areas of PL-10kV
CPV: 77340000-5

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 11 червня 2020
UA-2020-04-07-002691-bbe5c02cab0cf408bbe488ea531dcee84
Найменування: ПрАТ Волиньобленерго
Код ЄДРПОУ: 00131512
Місцезнаходження: 43023, Україна, Волинська область обл., Луцьк, вул.Єршова, 4
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ВЕСТКОМ БУД Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 18:30
Електронний підпис
13 травня 2020 17:11
Електронний підпис
13 травня 2020 17:11
Електронний підпис
13 травня 2020 17:09
Електронний підпис
13 травня 2020 17:09
Електронний підпис
13 травня 2020 17:07
Папка 6.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 5.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 4.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 3.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 2.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 1.rar

Документи

Публічні документи

23 червня 2020 22:02
Електронний підпис
23 червня 2020 17:03
Довідка ДПС
23 червня 2020 17:03
Довідка МВС
23 червня 2020 17:03
Тендерна пропозиція
14 травня 2020 07:48
Електронний підпис
14 травня 2020 07:48
Електронний підпис
14 травня 2020 07:46
Папка 5.rar
14 травня 2020 07:46
Папка 3.rar
14 травня 2020 07:45
Папка 6.rar
14 травня 2020 07:45
Папка 4.rar
14 травня 2020 07:45
Папка 2.rar
14 травня 2020 07:45
Папка 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК"

ТОВ ВЕСТКОМ БУД

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 червня 2020 12:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТКОМ БУД 567 500,00
UAH з ПДВ
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК" 703 600,00
UAH з ПДВ
330 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 22:02
Електронний підпис
23 червня 2020 17:03
Довідка ДПС
23 червня 2020 17:03
Довідка МВС
23 червня 2020 17:03
Тендерна пропозиція
14 травня 2020 07:48
Електронний підпис
14 травня 2020 07:48
Електронний підпис
14 травня 2020 07:46
Папка 5.rar
14 травня 2020 07:46
Папка 3.rar
14 травня 2020 07:45
Папка 6.rar
14 травня 2020 07:45
Папка 4.rar
14 травня 2020 07:45
Папка 2.rar
14 травня 2020 07:45
Папка 1.rar

Публічні документи

23 червня 2020 18:30
Електронний підпис
13 травня 2020 17:11
Електронний підпис
13 травня 2020 17:11
Електронний підпис
13 травня 2020 17:09
Електронний підпис
13 травня 2020 17:09
Електронний підпис
13 травня 2020 17:07
Папка 6.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 5.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 4.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 3.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 2.rar
13 травня 2020 17:07
Папка 1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВЕСТКОМ БУД

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМЕК"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВЕСТКОМ БУД
#40792456
Переможець 315 000,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 червня 2020 14:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВЕСТКОМ БУД
#40792456
315 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:05
Звіт про виконання умов договоруЛот _ 18.docx укладений
31 грудня 2020 14:05
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 16:43
Повідомлення 18.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:40
ДУ 19-20-657.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 16:40
Електронний підпис укладений
09 липня 2020 11:10
19-20-657 Лот 18.pdf укладений
09 липня 2020 11:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 19/20-657
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 314 991,60
UAH (в тому числі ПДВ 52 498,60 UAH)