Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (2 лоти)
Очікувана вартість
414 512,00 UAH
UA-2020-04-01-001028-c 184af6b146ad4fd38d7d9555e3dd9e70
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шкарбуль Ірина Вадимівна

+380972912312 irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04052784
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70
Контактна особа: Шкарбуль Ірина Вадимівна
+380972912312
irina.shkarbul@mariupolrada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 квітня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 16:40
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 16:40
Очікувана вартість: 414 512,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

01 квітня 2020 16:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 16:36
ТД канцтовари.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вопрос
Дата подання: 02 квітня 2020 10:13
Дата відповіді: 02 квітня 2020 10:31
Добрый день! Дайте пожалуйста ответ на следующие вопросы: 1.Источник финансирования (средства собственные или бюджет)?; 2.Рассматриваете ли Вы аналоги; 3.Какое количество партий Вы планируете и сроки поставки?
Відповідь: Добрий день!
1. Відповідно до плану закупівель тип джерела фінансування - місцевий бюджет.
2. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
Однак, звертаю вашу увагу, що відповідно до додатку №3 (технічного завдання) тендерної документації по лоту 1 позиції № 36 (набір офісний), 37 (блокнот А5), 38 (папка-куточок А4), 39 (підставка під папір для нотаток) обов'язково повинні бути синього кольору.
3. Звертаю Вашу увагу, що у тендерній документації до закупівлі уся інформація прописана. За лотом 1 поставка однією партією до 15.06.2020, за лотом 2 поставка двома партіями - до 01.06.2020 та до 30.09.2020. Кількість товару, який необхідно поставити вказано у технічному завдання (додаток № 3 тендерної документації).

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-04-01-001028-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 24 квітня 2020 11:26
Порушення вимог Замовника
ТОВ «Український папір» прийняло участь в електронному аукціоні №UA-2020-04-01-001028-c «Лот №1 - Офісне устаткування та приладдя різне», який проходив 17.04.2020р. Просимо розглянути нашу вимогу, яка знаходиться у вкладенні (файл 220420 вимога UA-2020-04-01-001028-c.pdf) та відхилити пропозиції учасників ТОВ «Свіком» та ТОВ «Директ Офіс Сервіс» як такі, що не відповідають умовам та вимогам тендерної документації відповідно до ст..30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
28 квітня 2020 18:08
Добрий день!
У відповідь на Ваш лист повідомляємо наступне.
Переможцем закупівлі ТОВ "Свіком" у документах, що були надані для участі в тендері, було підтверджено відповідність учасника технічним, якіісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі.
Відповідно до тендерної документації Замовника, в місцях, де технічне завдання містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент".
Згідно технічного завдання Замовника основними характеристиками, які розглядалися для позиції ручка, були: неавтоматична кулькова ручка, яскравий колір корпусу, тонка лінія письма. Надана пропозиція учасника ТОВ "Свіком" відповідала даним характеристикам.
Зі сторони учасника ТОВ "Свіком" було також надано підтвердження, що торгівельна марка маркеру текстового, який пропонується до поставки, є німецькою.
Таким чином, Замовник, керуючись ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі", не мав підстав відхилити пропозицію учасника ТОВ "Свіком" відповідно до ст. 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Додатково, стосовно пропозиції учасника тендеру ТОВ "Директ Офіс Сервіс" повідомляємо, що оскільки учасника, який за результатами аукціону надав найменшу пропозицію, було визнано переможцем, то документи ТОВ "Директ Офіс Сервіс" Замовником детально не розглядалися.

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: лот 2 - закупівля паперу
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 215 219,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 076,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 17 квітня 2020 13:38
Закінчення: 17 квітня 2020 14:05
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1180 шт
лот 2 - закупівля паперу
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Митрополитська, 39
Дата доставки: 01 червня 2020
1155 шт
лот 2 - закупівля паперу
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, вул. Митрополитська, 39
Дата доставки: 30 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 14:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Епіцентр К" 181 019,70
UAH з ПДВ
178 747,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 184 950,00
UAH з ПДВ
171 673,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Папір-Сервіс" 183 450,30
UAH з ПДВ
179 787,30
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2020 13:22
паспорт Яковенко А.В..pdf
15 квітня 2020 13:22
4. Витяг ЄДРПОУ (20.03.2020).pdf
15 квітня 2020 13:21
Довідка довкілля.pdf
15 квітня 2020 13:21
Дод.4 Проект договору..pdf
15 квітня 2020 13:21
Довідка санкції.pdf
15 квітня 2020 13:21
Довідка працівники.pdf
15 квітня 2020 13:21
Довідка 50 відсотків.pdf

Публічні документи

27 квітня 2020 14:40
Електронний підпис
27 квітня 2020 14:40
документи переможця.rar
27 квітня 2020 14:40
документи переможця.rar
17 квітня 2020 14:24
Електронний підпис
17 квітня 2020 14:24
Пропозиція оновлена.pdf
17 квітня 2020 14:24
Пропозиція оновлена.pdf
16 квітня 2020 15:08
Електронний підпис
16 квітня 2020 10:14
Електронний підпис

Публічні документи

16 квітня 2020 09:43
Устав.pdf
16 квітня 2020 09:43
Свідоцтво.pdf
16 квітня 2020 09:43
Протокол.pdf
16 квітня 2020 09:43
Наказ.pdf
16 квітня 2020 09:43
Довідка.pdf
16 квітня 2020 09:43
Витяг.pdf
16 квітня 2020 09:43
Виписка 2.pdf
16 квітня 2020 09:43
Виписка 1.pdf
16 квітня 2020 09:43
4 ОПП.pdf
16 квітня 2020 09:43
Цінова 001.pdf
16 квітня 2020 09:43
Сертифікат.pdf
16 квітня 2020 09:43
паспорт.pdf
16 квітня 2020 09:43
Договор.pdf
16 квітня 2020 09:43
Договор пенсионный.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Папір-Сервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 171 673,20
UAH з ПДВ
24 квітня 2020 10:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 квітня 2020 10:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
171 673,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 11:55
ЗВІТ укладений
04 січня 2021 11:54
Електронний підпис укладений
12 травня 2020 11:49
Договір укладений
12 травня 2020 11:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 171 673,20
UAH (в тому числі ПДВ 28 612,20 UAH)