Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 33600000-6 Фармацевтична продукція (хіміотерапевтичні препарати) – 3 лоти
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2020-03-31-000913-a 885c45ac3e1c411da37f56d1661ab831
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Миколаївна Кольба

+380532609579
+380532609579
pokod.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство «Полтавський обласний клінічний онкологічний диспансер Полтавської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 02008951
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7а
Контактна особа: Наталія Миколаївна Кольба
+380532609579,+380532609579
pokod.tender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 31 березня 2020 12:42
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2020 16:00
Очікувана вартість: 1 000 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Тендерна документація

31 березня 2020 12:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
31 березня 2020 12:43
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

довідка про відсутність заборгованості
Дата подання: 01 квітня 2020 13:28
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:05
у зв'язку з інтеграцією PгoZorro з реєстром Державної податкової служби від 29.10.2019, відповідно до спільного наказу Мінекономрозвитку та Мінфіну № 37/11, просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати вимогу про надання переможцем довідки про відсутність заборгованості із сплати податків і зборів.
Відповідь: Замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону, зокрема інформацію щодо відсутності/наявності заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів) з дотриманням законодавства в цілому. Окрім, того Учасникам процедури закупівлі надано право вибору: надати оригінал або копію довідки, що видається в паперовому вигляді; або довідку, що видається в електронному вигляді (із зазначенням: індивідуального податкового номеру, номеру довідки та дати довідки). Таким чином, лікувальний заклад не порушив чинне законодавство та не встановив дискримінаційні вимоги.
щодо довідки про незасудження
Дата подання: 04 квітня 2020 21:37
Дата відповіді: 06 квітня 2020 11:12
Доброго дня у зв'язку з карантинними обмеженнями та труднощами нашої компанії в отриманні довідок в електронному вигляді просимо змінити вимогу про надання довідки двомісячної давнини на довідку трьохмісячної давнини. Дякуємо
Відповідь: Замовник самостійно зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження переможцем інформації про відсутність підстав, зазначених в статті 17 Закону, зокрема інформацію щодо відсутності судимості. Окрім, того Учасникам процедури закупівлі надано право вибору: надати електронний варіант довідки, або оригінал або копію паперової довідки видана відповідним регіональним органом Міністерства внутрішніх справ України. Таким чином, лікувальний заклад не порушив чинне законодавство та не встановив дискримінаційні вимоги.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-31-000913-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ Сандоз Україна, Код ЄДРПОУ:38419586
Дата подання: 06 квітня 2020 10:46
Усунути порушення щодо форми випуску
Щодо трактування термінів у Національному переліку
Пояснення стосовно форм випуску лікарських засобів, включених до Національного переліку основних лікарських засобів, наведені у Додатку 2 до Положення про застосування Національного переліку основних лікарських засобів під час організації процесу забезпечення населення лікарськими засобами в закладах і установах охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів (пункт 4), затвердженого наказом МОЗ України від 17.07.2017 № 801, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 серпня 2017 р. за № 952/30820 {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства охорони здоров'я № 1 від 02.01.2018} «Про затвердження Положення про застосування Національного переліку основних лікарських засобів під час організації процесу забезпечення населення лікарськими засобами в закладах і установах
2
охорони здоров’я, що повністю або частково фінансуються з державного та місцевих бюджетів». Відповідно, до лікарських форми для парентерального медичного застосування у Національному переліку використовуються наступні терміни:
Термін Визначення
Ін’єкція - Розчини, суспензії та емульсії, включаючи ті, що отримані з порошків або концентрованих розчинів
Ін’єкція (категорії) - Шлях введення вказується у дужках за необхідності
Ін’єкція (олійна) - Термін «ін’єкція» у відповідних записах містить уточнення (олійна)
Внутрішньовенна інфузія - Розчини, суспензії та емульсії, включаючи ті, що утворюються з порошків або концентрованих розчинів.
З відповідним наказом ви можете ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0952-17
Таким чином просимо усунути порушення та внести відповідні зміни щодо технічніих вимог до предмета закупівлі лот 1 Гемцитабін ліоф. д/ р-ну д/інф 1000мг або лот 1 Гемцитабін конц. д/ р-ну д/інф 1000мг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 09:00
Замовник визначив форму випуску препарату Гемцитабін (Gemcitabine) у відповідності до Національного переліку основних лікарських засобів, затвердженого Постановою КМУ №333 від 25.03.2009 р. «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення», а саме: ліоф. д/ р-ну д/інф 1000мг. Таким чином, лікувальний заклад жодним чином не порушив чинне законодавство.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Паклітаксел (Paclitaxel)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 706 200,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 531,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3531 UAH

Аукціон

Початок: 17 квітня 2020 11:13
Закінчення: 17 квітня 2020 11:34
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

200 флак
Паклітаксел (Paclitaxel)
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Paclitaxel
АТХ: L01CD01
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Миколи Дмитрієва, 7 а (кабінет провізора)
Дата доставки: 25 вересня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника протягом 20-ти банківських днів з моменту поставки Товару. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА" 702 800,00
UAH з ПДВ
702 800,00
UAH з ПДВ
Документи
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" 704 060,00
UAH з ПДВ
704 060,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2020 11:33
Електронний підпис
13 травня 2020 11:33
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
13 травня 2020 11:33
Dovirenist_Savchenko.zip
13 травня 2020 11:32
Dovidka pro nazvu.zip
13 травня 2020 11:32
Bankivska Licenzia.zip
13 травня 2020 11:32
201394_ГР_1252_35 140.zip
30 квітня 2020 14:36
Електронний підпис
30 квітня 2020 14:36
Ключ для довідки МВС.p7s
30 квітня 2020 14:36
Довідка МВС.pdf
30 квітня 2020 14:36
Ключ для довідки ДПІ.p7s
30 квітня 2020 14:36
Довідка ДПІ.pdf
30 квітня 2020 14:36
Документи переможця.pdf
17 квітня 2020 17:29
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:32
Електронний підпис
16 квітня 2020 11:32
Nakaz.zip
16 квітня 2020 11:32
Dovirenist_Nazarenko.zip
16 квітня 2020 11:32
Dovidka pro nazvu (6).zip
16 квітня 2020 11:32
Bank_licenzia.zip
16 квітня 2020 11:32
201394_ГР_1006_3 531,00.ZIP
16 квітня 2020 11:32
201394_ГР_1005_641,47.ZIP
16 квітня 2020 11:32
201394_ГР_1004_827,53.ZIP
16 квітня 2020 11:32
Технічна частина.pdf
16 квітня 2020 11:32
Тендерна пропозиція (1).pdf

Публічні документи

04 травня 2020 11:50
Електронний підпис
04 травня 2020 11:47
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
04 травня 2020 11:47
Dovirenist_Savchenko.zip
04 травня 2020 11:47
Dovidka pro nazvu.zip
04 травня 2020 11:47
Bankivska Licenzia.zip
04 травня 2020 11:47
202167_19-62_52_6 409 30.zip
27 квітня 2020 19:50
Електронний підпис
27 квітня 2020 19:48
МВС.pdf
27 квітня 2020 19:48
ДФС.pdf
16 квітня 2020 14:49
Електронний підпис
16 квітня 2020 14:44
6 Інші документи.pdf
16 квітня 2020 14:44
1 Тендерні пропозиції.pdf
16 квітня 2020 14:44
Nakaz.zip
16 квітня 2020 14:44
Dovirenist_Nazarenko.zip
16 квітня 2020 14:44
Dovidka pro nazvu.zip
16 квітня 2020 14:44
Bank_licenzia.zip
16 квітня 2020 14:44
202167_19-62_51_5 000.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"

СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
Переможець 702 800,00
UAH з ПДВ
27 квітня 2020 16:27

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 квітня 2020 16:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АТ-ФАРМА"
#42210926
702 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 16:44
Електронний підпис зміни до договору
11 лютого 2021 11:40
Додаткова угода №2 (20%) .pdf зміни до договору
11 лютого 2021 11:38
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 12:17
ДУ №1 Договір №20-0037 ТОВ АТ Фарма.pdf зміни до договору
02 січня 2021 12:15
Електронний підпис укладений
15 травня 2020 18:01
Договір ТОВ АТ Фарма №20-0037 (лот 3).pdf укладений
15 травня 2020 18:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» № 992-VIII від 25.12.2015 р., а саме: дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до «31» березня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 20-0037
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
11 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року Сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 140 560,00 грн. (Сто сорок тисяч п'ятсот шістдесят грн. 00 коп.), що не перевищує 20 % суми визначеної в договорі укладеного в попередньому році та внести зміни до п. 4.1. договору та викласти його в наступній редакції: «4.1. Договірна ціна даного Договору становить 843 360,00 грн. (Вісімсот сорок три тисячі триста шістдесят грн. 00 коп.) в т.ч. ПДВ 55 173,08 грн.»
Номер договору про закупівлю: 20-0037
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 843 360,00
UAH (в тому числі ПДВ 55 173,08 UAH)