Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of principal motor road in public use T-04-03 Marianske - Beryslav - /R-47/ in Kherson region (4 lots):
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Вебсайт: | http://ks.ukravtodor.gov.ua |
Місцезнаходження: | 73000, Україна , Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Kherson Oblast |
National ID: | 25899361 |
Contact point: |
Funtova Nadia Sergiyivna 380552367768 sadho-tender@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2020 16:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 травня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 травня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 травня 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 192 835 344,00 UAH з ПДВ |
Publication date: | 27 березня 2020 16:45 |
Enquiries until: | 08 травня 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 14 травня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 18 травня 2020 00:00 |
Information
Estimated total value: | 192 835 344 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Тендерна документація
06 травня 2020 09:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 травня 2020 09:20 |
Документація (нова редакція5).doc | |
06 травня 2020 09:20 |
Оголошення про проведення відкритих торгів (англ. мов.)(нова редакція5).doc | |
06 травня 2020 09:20 |
Зміни ТД5.doc | |
06 травня 2020 09:19 |
ДОДАТОК 1(нова редакція5).doc | |
06 травня 2020 09:17 |
ДОДАТОК 2 (нова редакція5).doc | |
06 травня 2020 09:17 |
ДОДАТОК 3 (нова редакція5).doc | |
06 травня 2020 09:17 |
ДОДАТОК 4 (нова редакція5).doc | |
06 травня 2020 09:12 |
ДОДАТОК 5 (нова редакція5).doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
За результатами розгляду повідомляємо:
Відповідно до пункту 1.1.3. Додатку 1 тендерної документації
«Учасник повинен мати власний або залучений (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України) асфальтобетонний завод або договір поставки, договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо.
Учасник надає довідку згідно форми наведеної Таблиці 3 про наявність асфальтобетонного(их) заводу(ів).
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного(них) заводу(ів), Учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку за формою Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів випуску асфальтобетону та/або ЩМАС щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник у складі тендерної пропозиції надає:
- документ(и), що підтверджує(ють) право власності на нього(них);
- бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів), який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця.
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів), що буде(уть) залучений(і) при виконанні робіт (наданні послуг) на об’єкті згідно предмету закупівлі, Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- договір(и) оренди (лізингу) (для договору(ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт/надання послуг);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- лист-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником потужностей заводу для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати довідку згідно форми Таблиці 3 та під таблицею в довідці Учасником додатково зазначається інформація щодо запланованих обсягів відпуску асфальтобетону та/або ЩМАС Виробником /Постачальником щомісячно протягом строку виконання робіт із зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт (надання послуг). В підтвердження інформації, викладеної в довідці згідно форми Таблиці 3 Учасник надає:
- договір (договір поставки асфальтобетону та/або ЩМАС та/або договір надання послуг з виготовлення асфальтобетону та/або ЩМАС тощо), чинного протягом всього строку виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі (в договорі або в додатках до нього має бути обов’язково зазначено марка, тип, кількість та обсяги поставки/відвантаження асфальтобетону та/або ЩМАС);
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетону та/або ЩМАС адресований Учаснику про безперебійне постачання Учаснику асфальтобетону та/або ЩМАС із зазначенням кожної марки, типу, кількості та щомісячних обсягів поставки/відвантаження протягом всього строку виконання робіт (надання послуг) (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі).
Учасник додатково у складі своєї тендерної пропозиції надає картку(ки) обліку основних засобів власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (інвентарна(ні) картка(ки) за типовою формою №ОЗ-6), що містить усі необхідні записи відповідно до форми, що затверджена чинним законодавством України.
Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) зазначений(ні) Учасником у довідці повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015. В підтвердження інформації щодо атестації АБЗ, Учасник надає:
- атестат виробництва;
- договір на проведення атестації з усіма додатками, які є невід’ємною частиною договору).
Відстань транспортування асфальтобетонних сумішей та/або ЩМАС від моменту їх випуску до моменту укладання не повинна перевищувати значень, що вказані в таблиці 20.2а ДБН В.2.3-4 (зі зміною 1), при цьому час транспортування асфальтобетонних сумішей не повинен перевищувати трьох годин. В підтвердження дотримання Учасником даних вимог щодо часу транспортування асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС Учасник надає транспортну схему за формою наведеною в Таблиці 4.»
Виходячи з вищевикладеного, окремих вимог щодо типу АБЗ , а саме мобільний чи стаціонарний, тендерною документацію не передбачено, та разом з тим, умови тендерної документації не обмежують Учасників щодо використання різних типів АБЗ з дотримання вище перелічених вимог, що підтверджують наявність та право користування АБЗ під час надання послуг згідно предмету закупівлі.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
За результатами розгляду повідомляємо:
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019р. №1070 розмір та строк попередньої оплати, кількість платежів з попередньої оплати в межах строку, а також положення щодо здійснення в поточному бюджетному періоді попередньої оплати таких послуг, що згідно з договорами про закупівлю передбачається надати протягом поточного чи наступного бюджетного періоду, визначаються головним розпорядником бюджетних коштів виходячи із необхідності, що обґрунтовується, зокрема, реальним станом надання послуг, помісячним розподілом бюджетних асигнувань та сезонністю робіт. Служба автомобільних доріг у Херсонській області не є головним розпорядником і відповідно не приймає рішення щодо розміру та строку попередньої оплати.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Відповідь: Тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Херсонській області (протокол від 10.04.2020 року № 108) розглянуто ваше запитання від 08.04.2020 року.
За результатами розгляду повідомляємо:
Для підтвердження кваліфікації Учасника, відповідно до п.1.1.1 Учасники повинні надати документальне підтвердження наявності наступних механізмів: 11. Машина маркірувальна для нанесення горизонтальної розмітки холодним пластиком - 1 од.
12. Машина маркірувальна для нанесення горизонтальної розмітки фарбою - 1 од.
У разі наявності у Учасника ніверсальної маркірувальної машину здатної наносити розмітку фарбою та холодним пластиком, то Учасник подає для підтвердження кваліфікації дві такі машини.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
За результатами розгляду повідомляємо:
Щодо підтвердження аналогічних видів робіт, які виконувалися за межами України до пункту 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Додатку 1 тендерної документації – Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Усі закупівлі здійснюються Замовником за принципами, визначеними статтею 3 Закону.
Вимоги про усунення порушення
Вами встановлена Вимога щодо виконання аналогічного договору не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору.
Ця вимога є дискримінаційною, оскільки унеможливлює участь у даній закупівлі багатьох потенційних учасників, адже аналогічний договір може знаходитись на стадії виконання і бути виконаним менше ніж на 85% від загальної ціни договору. Тим не менше, учасником уже було виконано ряд робіт у достатніх обсягах. Окрім цього, поширеними є випадки, коли під час оголошення закупівель, а також під час виконання договору у Замовників не було достатніх бюджетних призначень на всю (загальну) суму договору, а виключно на суму наявних у Замовників бюджетних призначень, про що сторонами укладаються відповідні зміни і доповнення до договорів, погоджуються строки і обсяги їх виконання.
Таким чином у договорах, які є значними за їх сумою, Замовники, як правило, встановлюють загальну суму договору повну (на суму ремонту усієї дороги), однак фактично доручають підрядникам виконувати роботи виключно в межах сум наявних бюджетних призначень (про що безпосередньо вказується у відповідних договорах), а не на загальну суму укладених договорів, а відповідно підрядники зобов’язані і виконують такі договори в меншій сумі (ніж загальна сума договору), не з власної вини, а виключно згідно вказівок Замовників та у відповідності до вимог чинного бюджетного законодавства України.
Просимо внести зміни у тендерну документацію шляхом виключення вимоги "Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85% від загальної ціни договору".
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 104 від 09.04.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 06.04.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-03-27-002015-a.b1) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Частиною 2 статті 16 Закону визначено такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору таке формулювання вимагає саме факту «виконання», а не «укладення» договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладення. З метою підтвердження позитивного досвіду виконання аналогічних договорів учасник має документально підтвердити факт належного виконання в повному обсязі зобов’язань за договором.
Виходячи з міркувань забезпечення можливості підрядної організації виконати весь комплекс робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги в межах технічного завдання згідно проектної документації та з дотриманням нормативних та беручи до уваги сезонність, терміновість й різноманітність робіт, Замовником визначений відсоток виконання аналогічного договору в розмірі не менше 85% від загальної ціні договору.
Враховуючи вищенаведене, вимоги щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям дають Замовнику захист від недобросовісних учасників, створюють необхідні умови для професійного та якісного надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Вами встановлено ряд дискримінаційних, антиконкурентних вимог, що створюють значні корупційні ризики, надаючи Замовнику можливість відхилити пропозицію майже будь-якого небажаного учасника. До таких вимог слід віднести:
*Аналогічним договором є договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Вимога Замовника щодо надання підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення є дискримінаційною, оскільки види робіт, які передбачені технічним завданням тендерної документації, виконуються не тільки на дорогах державного значення, але і на дорогах місцевого значення. Технологія виконання робіт, як і на дорогах державного значення, так і на дорогах місцевого значення, здійснюється згідно існуючих в Україні норм, правил та стандартів, та не буде відрізнятись.
Також вимогами встановлено, що договір має бути укладений від конктертної дати "від дати, що передує даті оголошення закупівлі". Тобто якщо наш договір на день або 7 днів був укладений пізнізніше, ніж вимагає Замовник, такий договір вже не буде відповідати квалафікаційним вимогам?!!!
Враховуючи вище зазначене, просимо усунити дискримінаційні вимоги та внести наступні зміни у тендерну документацію :
1. Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування саме державного значення та визначення "від дати, що передує даті оголошення закупівлі"
або
викласти в наступній редакції: "*Аналогічним договором є договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування будь-якої категорії, укладений протягом 2017-2020 років."
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 104 від 09.04.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 06.04.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-03-27-002015-a.c2) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Чинним законодавством України також не визначено поняття – «аналогічний договір», власне, як і критерії його визначення. Крім того, не передбачено вимог щодо конкретного переліку документів та/чи способів, якими може бути підтверджено виконання учасником аналогічного договору. Відтак, у кожному конкретному випадку Замовник в тендерній документації самостійно визначає, що саме буде вважатися аналогічним договором та перелік документів (способів), якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Рішення щодо визначення «аналогічного договору» на дану закупівлю було прийнято тендерним комітетом виходячи з предмету закупівлі, а саме - поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ в Херсонській області.
3 огляду на вищевказане, аналогічними договорами на цю закупівлю буде вважатись договір(и) на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення будь-якої категорії.
Конкретний період виконання аналогічного договору, встановлений з метою конкретизації вимог щодо строку виконання аналогічного договору ,є загальною для усіх потенційних учасників та не встановлює часових та кількісних обмежень, щодо підтвердження Учасниками досвіду виконання аналогічного(них) договору(ів). Така конкретизація встановлена для однозначного розуміння вимог Замовника.
Крім того, слід зазначити, що відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації Учаснику для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору достатньо надати один або декілька договорів, який(і) виконувався(лись) ним протягом останніх 3-х років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
До таких вимог слід віднести
Вимога щодо відгуку:
- позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Дана вимога Замовника також є дискримінаційною, враховуючи що лист-відгук, відповідно до міжнародної практики, надається замовником робіт ОДИН раз після виконання проекту у довільній формі!!!!
З огляду на вищевказане, просимо внести зміни до тендерної документації з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, шляхом усунення вимоги щодо конкретного змісту, який має бути у листі-відгуку.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 104 від 09.04.2020 року.
У відповідь на вимогу, що надійшла 06.04.2020р. (ідентифікатор вимоги: UA-2020-03-27-002015-a.c3) повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до частини 2 ст. 22 Закону, тендерна документація має містити вимоги до учасників та до предмета закупівлі, в т.ч. п.2 ч.2 ст. 22 Закону – «один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до ст. 16, ...».
Встановлення Замовником кваліфікаційних критеріїв дає можливість підтвердити кваліфікаційну відповідність Учасників для ефективного відбору тих Учасників, які мають відповідну підготовку, професійні знання, навички, аналогічний досвід, здатність виконувати роботи, що є предметом закупівлі.
Відповідно до ч.2 ст.16 Закону Замовник може встановлювати, зокрема такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Замовник зазначає в тендерній документації інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників такому критерію. Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному критерію, визначається Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Чинним законодавством України також не визначено поняття – «аналогічний договір», власне, як і критерії його визначення. Крім того, не передбачено вимог щодо конкретного переліку документів та/чи способів, якими може бути підтверджено виконання учасником аналогічного договору. Відтак, у кожному конкретному випадку Замовник в тендерній документації самостійно визначає, що саме буде вважатися аналогічним договором та перелік документів (способів), якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію, виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації, Учасник надає документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії одним договором або сумарно (за будь-який період протягом останніх 3-х років).
В підтвердження інформації, Учасник надає:
- аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів);
- довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору**;
- акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору**;
- позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору.
Замовник приймає рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків***, якщо це зазначено у листі-відгуку.
Замовник може прийняти рішення про невідповідність Учасника кваліфікаційному критерію «наявність підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» з подальшим відхиленням тендерної пропозиції у разі невиконання/неналежного виконання учасником договірних обов’язків*** з надання послуг/виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг, де Замовником виступала Служба автомобільних доріг у Херсонській області.
Підтвердження інформації, яка має міститися у листі-відгуку, може надати лише Замовник, який приймав роботи/послуги у відповідних Учасників-виконавців.
Замовник несе відповідальність за якість прийнятих робіт/послуг, використання бюджетних коштів та безпеку руху на автомобільних дорогах загального користування, тому позитивний відгук, який містить необхідну йому інформацію, є запорукою якісного виконання робіт/надання послуг Учасником.
Зазначена вимога свідчить про спроможність Учасника виконувати роботи/надавати послуги та організовувати роботи по об’єкту в цілому, з розподілом функцій між усіма учасниками виробничого процесу в якості генерального підрядника(підрядника) а також, надає Замовнику гарантію, що до Учасника не застосовувались оперативно-господарські санкцій у зв’язку з невиконанням/неналежним виконанням своїх договірних обов’язків.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 3 та статті 5 Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 13 травня 2020 21:47
Дата подання: 21 червня 2020 15:20
Дата подання: 21 червня 2020 15:26
Дата подання: 21 червня 2020 15:29
Дата подання: 21 червня 2020 15:32
Дата подання: 21 червня 2020 15:02
Дата подання: 21 червня 2020 15:16
Дата подання: 21 червня 2020 15:30
Дата подання: 21 червня 2020 15:47
Дата подання: 19 червня 2020 16:57
Дата подання: 19 червня 2020 17:04
Дата подання: 19 червня 2020 17:06
Дата подання: 19 червня 2020 17:10
Дата подання: 27 липня 2020 16:01
Дата подання: 27 липня 2020 16:04
Дата подання: 27 липня 2020 16:07
Дата подання: 27 липня 2020 16:09
Дата подання: 01 вересня 2020 15:56
Дата подання: 01 вересня 2020 15:59
Дата подання: 01 вересня 2020 16:03
Дата подання: 01 вересня 2020 16:05
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000002 ● f65002b5394045518eaa204a242b6fe1
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2020 14:44 |
03.08.2020 № 153
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 03.08.2020 № 153
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5
UA-2020-03-27-002015-а
27.03.2020 Служба автомобільних доріг у Херсонській області
(код за ЄДРПОУ 25899361)
Дані автоматичних індикаторів ризиків;
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-04 10:21:43
Про зупинення моніторингу
НАКАЗ
04.08.2020 № 156
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номерами UA-2020-03-27-002015-а.a17, UA-2020-03-27-002015-а.c18, UA-2020-03-27-002015-а.b19, UA-2020-03-27-002015-а.c20 в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинг закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-03-27-002015-а (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 27 березня 2020 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03 серпня 2020 року №153 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-05 11:14:07
Про зупинення моніторингу
Відповідно до Наказу від 04.08.2020 №156 моніторинг закупівлі UA-2020-03-27-002015-а зупинено, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номерами UA-2020-03-27-002015-а.a17, UA-2020-03-27-002015-а.c18, UA-2020-03-27-002015-а.b19, UA-2020-03-27-002015-а.c20 в електронній системі закупівель,
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-09-03 16:34:32
Про зупинення моніторингу
НАКАЗ
02.09.2020 № 178
Дніпро
Про зупинення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номерами UA-2020-03-27-002015-а.а21, UA-2020-03-27-002015-а.с22, UA-2020-03-27-002015-а.а23, UA-2020-03-27-002015-а.b24, в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
Зупинити моніторинг закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі: UA-2020-03-27-002015-а (оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу 27 березня 2020 року), який розпочато на підставі наказу Східного офісу Держаудитслужби від 03 серпня 2020 року №153 «Про початок здійснення моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-09-04 15:06:31
Про зупинення моніторингу
Відповідно до Наказу від 02.09.2020 №178 моніторинг закупівлі UA-2020-03-27-002015-а зупинено, з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарг за номерами UA-2020-03-27-002015-а.а21, UA-2020-03-27-002015-а.с22, UA-2020-03-27-002015-а.а23, UA-2020-03-27-002015-а.b24 в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Служба автомобільних доріг у Херсонській області надає аргументовані заперечення до висновку Східного офісу Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг) (4 лоти). (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-27-002015-a), оприлюдненого в електронній системі закупівель 24.09.2020.
2020-10-01 16:56:46
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 вересня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | На виконання вимог ч.10 ст.7 (1) Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) в редакції до 19.04.2020, Служба автомобільних доріг у Херсонській області інформує про оскарження висновку до суду шляхом подання 08.10.2020 року Адміністративного позову №11-9/1908 від 08.10.2020. |
Дата публікації: | 09 жовтня 2020 |
Документи:
09 жовтня 2020 10:31
|
Електронний підпис |
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
RISK2-14
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ на ділянці км 46+600 – км 48+800 в Херсонській області |
Опис предмету закупівлі: |
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-04-03 Мар’янське – Берислав – /Р-47/ на ділянці км 46+600 – км 48+800 в Херсонській області (45233142-6 Ремонт доріг).
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 23 224 580,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 116 122,90 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 696737.4 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості послуг. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-085:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування - бюджетні кошти. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 21 червня 2020 15:26
Дата подання: 21 червня 2020 15:16
Дата подання: 19 червня 2020 17:04
Дата подання: 27 липня 2020 16:04
Дата подання: 01 вересня 2020 15:59
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Херсонській області |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73000, Україна, Херсонська область обл., Херсон, вулиця Поповича, будинок 23 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ МИКОЛАЇВБУДЦЕНТР | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГО ЛТД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ОАО "ДСТ № 4 г.Брест" | Документи |
Відхилено
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО З ІНОЗЕМНИМИ ІНВЕСТИЦІЯМИ "УПС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2020 14:58
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
23 100 000,00
UAH з ПДВ
|
21 550 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
21 831 102,00
UAH з ПДВ
|
21 549 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
21 549 900,00
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2020 09:19
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 14:40
|
Додаткова угода 4 до договору №10-РДС20.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
09 жовтня 2020 15:32
|
Договір 10-РДС20 від 09.10.2020.pdf | укладений |
09 жовтня 2020 15:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Закон України «Про публічні закупівлі» та п. 13.1 р. ХІIІ «Інші умови» - «Істотні умови договору про закупівлю можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань Сторонами у повному обсязі, у випадках передбачених Законом України «Про публічні закупівлі»: узгодженої зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг)» |
Номер договору про закупівлю: | №10-РДС/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |