Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Instruments for measuring
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Скрипник Дар'я Сергіївна +380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | municipal enterprise of the executive body of the Kiev city council (Kiev City State Administration) "Kyivteploenergo" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Skrypnyk Daria +380442076145 SKRIPNIK.DARYA@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2020 15:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 квітня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 квітня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 4 845 031,12 UAH з ПДВ |
Publication date: | 25 березня 2020 15:57 |
Enquiries until: | 17 квітня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 23 квітня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 квітня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 4 845 031 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38420000-5: Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Манометр вантажопоршневий типу МП-60 класу точності 0,05 (прес манометричний МП-60), манометр вантажопоршневий типу МП-600 класу точності 0,05 (прес манометричний МП-600) Мета застосування: Преса манометричні МП-60 та МП-600 входять до складу манометрів вантажопоршневих та призначені для створення надлишкового тиску в еталонних засобах вимірювань та засобах вимірювань, що піддягають повірці, калібруванню та перевірці метрологічних характеристик тиску.
Вимоги про усунення порушення
Повідомляємо, що згідно з останньою і єдиною редакцією Закона України про "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 02.08.2017 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1314-18/ більше не передбачено поняття та процедура: «первинна перевірка». Також докладаємо лист від ННЦ "Інститут метрології" м. Харків, який підтверджує цей факт.
Повідомляємо, що згідно з останньою і єдиною редакцією Закона України про "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 02.08.2017 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1314-18/ більше не передбачено поняття та процедура: "Свідоцтво про повірку ЗВТ", "повірка", "свідоцтво про метрологічну повірку" тощо. Також докладаємо лист від ННЦ "Інститут метрології" м. Харків, який підтверджує цей факт.
Повідомляємо, що згідно з останньою і єдиною редакцією Закона України про "Про метрологію та метрологічну діяльність" від 02.08.2017 http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1314-18/ більше не передбачено поняття та процедура: «первинна перевірка» тощо. Також докладаємо лист від ННЦ "Інститут метрології" м. Харків, який підтверджує цей факт.
В цьому лоті 51 товарна позиція, понад двадцяти шести різних виробників продукції, що фактично унеможливлює виконання цієї вимоги.
У цьому полягає принцип свободи договору.
Тендерні пропозиції учасників відхилені на
підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про
публічні закупівлі» як такі, що не
відповідають умовам тендерної
документації. У складі тендерної пропозиції
на надано наступні документи, що
вимагалися Додатком 4 тендерної
документації: інформація щодо умов
експлуатації та зберігання: у відповідності
до нормативних документів; підтвердження
можливості гарантійного сервісного
обслуговування предмету закупівлі на
території України.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-02-000036 ● 64a41a404aed4da8a76997ab77b4a958
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 червня 2020 12:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.06.2020 № 146
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
05.06.2020 № 146
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-03-25-001216-c 25.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-06-10 18:47:53
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі приладів для вимірювання, очікуваною вартістю 4 845 031,12 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-03-25-001216-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів, вами здійснено розрахунок та визначена очікувана вартість предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-06-15 15:40:04
Відповідь на запит
Надаємо пояснення у прикріплених файлах.
- Відповідь на запит_3842.pdf
- Віктер комерційні.pdf
- Договір 1646-ДЗЗ-19 від 28.08.2019 Манометри.pdf
- Договір № 73_ДЗЗ-19 від 12.12.2019.pdf
- Европрилад.pdf
- Завод манометр.pdf
- Інпрем.pdf
- Пергам.pdf
- Промікс.pdf
- Промприлад.pdf
- Розрахунок очікуваної вартості.xlsx
- Текноу.pdf
- Укпромпоставка.pdf
- Хімлаборреактив.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до Висновку розміщено у прикріпленому файлі.
2020-07-08 11:08:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | На підставі ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовником оскаржено висновок до суду 13.07.2020. |
Дата публікації: | 13 липня 2020 |
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 2 – Газові лічильники |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 141 558,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 415,58 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |