Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 — 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Принтери, монітори, блоки живлення, карти пам’яті, токени, БФП)
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2020-03-23-001914-b 84a20916912f462da2c40cfddf474ebe
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Рябоконь

+380432668114
+380986568618
cpmsd1-vn-ekonomist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №1 М.ВІННИЦІ»
Код ЄДРПОУ: 35527334
Місцезнаходження: 21034, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Миколи Зерова, 13
Контактна особа: Ірина Рябоконь
+380432668114,+380986568618
cpmsd1-vn-ekonomist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 березня 2020 12:48
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2020 17:00
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

23 березня 2020 12:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 березня 2020 12:48
kval_kruterii_dod3.doc
23 березня 2020 12:48
texnihni_vumogu_dod2.doc
23 березня 2020 12:48
proekt_dogovory_dod4.doc
23 березня 2020 12:48
prop_dod1.doc
23 березня 2020 12:48
ogoloshennya.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-03-23-001914-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА", Код ЄДРПОУ:2951003264
Дата подання: 07 квітня 2020 11:31
Відсутність порушень при поданні документів
Шановний Замовнику!
Після отримання вимоги від учасника ФОП Кізима нашу пропозицію на торгівельному майданчику Prozorro по закупівлі UA-2020-03-23-001914-b було повернено на кваліфікацію.
Зауважимо, що немає щодних підстав для відхилення нашої тендерної пропозиції:
По-перше, 31.03.20. в той час, коли ми подавали пропозицію на участь у закупівлі UA-2020-03-23-001914-b, на торгівельному майданчику були технічні несправності. Кожен документ завантажувався на майданчик не менш, ніж з п’ятої спроби. Завдяки цьому не вдалося завантажити всі документи до закупівлі UA-2020-03-23-001914-b по лоту 1, та взагалі не вдалося завантажити документів по лоту 2. Також частина завантажених документів в результаті виявилася недоступними для перегляду. Офіційний лист від торгівельного майданчика додаємо.
По-друге, у тендерній документації по закупівлі UA-2020-03-23-001914-b у додатку 3, де перелічені документи, що мають бути надані разом із пропозицією, зазначено: «У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається ПІСЛЯ завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасник». Тобто документи повинні бути надані до оцінки після аукціону. Тому додавання документів на етапі кваліфікації після проведення аукціону по закупівлі відповідає умовам тендерної документації. Було додано тільки уточнюючі додаткові документи. Основні документи по пропозиції (цінова пропозиція, технічні специфікації, установчі документи учасника) не додавалися та не змінювалися.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 квітня 2020 12:20
Шановний Учаснику! Згідно тендерної документації, "У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати Учасника. Аукціон закінчився 01.04.2020р 13:05 год. Після цього часу ви не мали права догружати додаткові документи. У зв'язку з тим, що у роботі сайту були збої, ми дали Вам можливість догрузити лише ті файли, які не відкривались.
Згідно листа від майданчика, який Ви надали визначено наступне: " Підтверджуємо, що всі зазначені файли тендерної пропозиції ФЛП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА
СЕРГІЇВНА" були цілісними та доступними для ознайомлення і завантаження, проте 31 березня 2020 року під час завантаження тендерної пропозиції до закупівлі UA-2020-03-23-001914-b, Лот №1, виникли непередбачувані обмеження роботи електронного майданчика, які вплинули на процес завантаження деяких файлів внаслідок чого їх було пошкоджено і ці файли стали не доступними для перегляду та завантаження у зв'язку з обставинами виникнення і розвиток яких не залежать від волі ФЛП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА"."
Тобто від некоректної роботи майданчика, всі загружені документи збереглись, просто деякі стали пошкодженими і не відкривалися.
Файл "Сертифікат, висновок_Token_Автор.pdf" не був пошкоджений, він взагалі не був загружений до моменту закінчення аукціону. Ви загрузили його 03.04.2020р в 16:24 год, хоча не мали права його догружати.
Тому, ми вимушені відхилити Вашу вимогу, так як немає законних підстав на визначення Вас переможцем.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-03-23-001914-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: КІЗИМА ІВАН МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3488607996
Дата подання: 06 квітня 2020 14:08
Дискримінація учасників
Шановний Замовник. Ваше рішення щодо переможця ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГИ СЕРГІЇВНИ" це дискримінація щодо інших учасників. Адже Ви дали змогу догрузити учаснику документи після аукціону, проте в тендерній документації, а саме в Додатку 3 Ви чітко вказали: У разі відсутності сканованих документів, які вимагаються Замовником, на момент проведення оцінки (яка відбувається після завершення аукціону), Замовник має право дискваліфікувати учасника. ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГА СЕРГІЇВНА" також не надала сертифікат щодо блока живлення, натомість так як і ми загрузила в систему Документ щодо несертифікації товару. Просимо дотримуватись принципів електронних закупівель таких як: добросовісна конкуренція та недискримінація постачальників.
Вимагаємо дискваліфікувати учасника ФОП "ОНОПРІЄНКО ОЛЬГУ СЕРГІЇВНУ" та перейти до розгляду попередніх учасників.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 06 квітня 2020 21:00
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
06 квітня 2020 20:58
Шановний Учаснику! На момент проведення оцінки пропозиції ФОП Онопрієнко О.С., деякі файли, загружені в систему не відкривались, а саме:
1)лист МЕУ про несертифікацію та СЕЕ копм комплектуючі завірені.pdf
2)Висновки_товари, що не підлягають сертифікації та декларуванню.pdf.
31.03.2020 року були збої в роботі сайту zakupki.prom.ua., тому ймовірно файли пошкодились.
Зважаючи на ці обставини, ми звернулись до ФОП Онопрієнко, щоб вона перезагрузила саме ці файли в читабельному форматі. Однак, вона ще догрузила "Сертифікат, висновок_Token_Автор.pdf", якого у Вас не було. Дійсно, вона не мала права догружати документ "Сертифікат, висновок_Token_Автор.pdf" після аукціону. Ми визнаємо свою помилку, і повертаємо її пропозицію на кваліфікацію.


Документи подані скаржником

07 квітня 2020 11:30
лист_ФОП Онопрієнко.pdf

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: БФП
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 12 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 60,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 01 квітня 2020 12:49
Закінчення: 01 квітня 2020 13:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
БФП Epson L6160 with Wi-Fi duplex
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21034, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вулиця Миколи Зерова,13
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 квітня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК" 11 833,00
UAH з ПДВ
11 833,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС" 9 990,00
UAH з ПДВ
9 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЛБ ІНК"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
Переможець 9 990,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2020 10:26

Документи

02 квітня 2020 10:26
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:18
Протокол63 (1).pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2020 10:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАЙТЕКС"
#43054384
9 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2020 10:26
Електронний підпис
02 квітня 2020 10:18
Протокол63 (1).pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
07 квітня 2020 10:27
Договір (9).pdf укладений
07 квітня 2020 10:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 квітня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 9 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 665,00 UAH)