Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ХАРКІВ) |
Код ЄДРПОУ: | 43315445 |
Вебсайт: | https://kharkivobljust.gov.ua |
Місцезнаходження: | 61002, Україна , Харківська обл., місто Харків, вулиця Ярослава Мудрого, буд. 16 |
Контактна особа: |
Олександр Ржевський +380577003534 buh_gospodar@kh.minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2020 21:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 4 045 300,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
20 березня 2020 21:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2020 21:53 |
Оголошення_30190000-7.pdf | |
20 березня 2020 21:53 |
ТД_30190000-7.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники паперу для друку формату А4(210 мм х 297 мм): непрозорість, % не менш 93, товщина, мікрон не менш 106. Надати аналог згідно встановлених параметрів разом з іншими параметрами– неможливо.
Просимо Вас зробити коригування до паперу для друку формату А4(210 мм х 297 мм), а саме показник паперу: непрозорість, % не менш 92, товщина, мікрон не менш 104 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.
(м. Харків) (далі - Замовник) повідомляє наступне.
Технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі встановлені відповідно до пункту третього частини другої статті 22 Закону України “Про публічні закупівлі” та викладені у Додатку 3 до тендерної документації “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі”, зокрема: формат — А4, щільність або маса або грамаж або базова вага, г/м² не менш 77, білизна або чистота або білість, % (CIE) не менш 161, непрозорість, % не менш 93, товщина, мікрон не менш 106. У Вимозі зазначено, що технічні вимоги до паперу для друку формату А4 (210 мм х 297 мм) були встановлені Замовником для конкретної марки паперу. Членами тендерного комітету Замовника було проаналізовано інформацію, викладену у Вимозі щодо неможливості надання аналогу згідно вищезазначених технічних вимог, та встановлено, що на ринку паперової продукції достатньо виробників паперу та їх торгівельних марок, які виготовляють продукцію із аналогічними характеристиками, а саме: непрозорість, % не менш 93, товщина, мікрон не менш 106. Наприклад, ТМ “Pioneer”, виробник: The Navigator Company: непрозорість 94, товщина 108; ТМ “Zoom Image”, виробник: Stora Enso: непрозорість 93, товщина 112. Крім того, у Додатку 3 до тендерної документації відсутні посилання на будь-якого конкретного виробника паперу або торгівельну марку. Таким чином, доводи Учасника щодо того, що інші марки паперу, які можуть бути запропоновані іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме: показники паперу для друку формату А4 (210 мм х 297 мм) непрозорість, % не менш 93, товщина, мікрон не менш 106, слід вважати необґрунтованими, а вимога щодо зниження технічних показників паперу для друку формату А4 (210 мм х 297 мм) в частині: непрозорість, % не менш 92; товщина, мікрон не менш 104, є недоцільною, адже таке зниження технічних вимог сприятиме зниженню якості паперу і негативно вплине на працездатність офісної техніки, що в свою чергу може спричинити вихід такої офісної техніки з ладу та необґрунтовані витрати Замовника на її ремонт.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 квітня 2020 15:58
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000011 ● 7c057f49405e4afeae6f5dea6bc31596
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 квітня 2020 16:34 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.03.2020 № 76
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
31.03.2020 № 76
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2020-03-20-005393-b 20.03.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-2_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | код ДК 021:2015:30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку формату А4 (210 мм х 297 мм): лот № 3 - папір для друку формату А4 (210 мм х 297 мм) для структурних підрозділів Східного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Харків), розташованих у Луганській області |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 601 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 6 015,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем після пред'явлення Постачальником накладної на оплату товару. Покупець здійснює оплату Постачальнику на підставі накладної протягом 10 (десяти) банківських днів шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про відміну
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), а саме: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. |
01 квітня 2020 20:29
|
Протокол відміни_30190000-7.docx |
Дата відміни: | 01 квітня 2020 20:42 |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), а саме: порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом. |
01 квітня 2020 20:42
|
Електронний підпис |
01 квітня 2020 20:32
|
Протокол відміни_30190000-7.docx |