Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Організація харчування дітей в закладах освіти Приморського району м.Одеси
Organization of food for children in educational establishments of the Primorsky district of Odessa
Очікувана вартість
12 851 728,00 UAH
UA-2020-03-06-002159-a 865bb7397ea640dba1a702004acdbef7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сафронова Ірина

+380487069772 buh_prim134@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Контактна особа: Сафронова Ірина
+380487069772
buh_prim134@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Municipal Institution "Center for Financing and Economic Activity of Educational Institutions and Institutes of the Primorsky District of Odessa"
National ID: 40703130
Contact point: Safronova Iryna
+380487069772
buh_prim134@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 06 березня 2020 14:28
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2020 18:00
Очікувана вартість: 12 851 728,00 UAH без ПДВ
Publication date: 06 березня 2020 14:28
Enquiries until: 30 березня 2020 18:00
Complaints submission until: до 05 квітня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 09 квітня 2020 18:00

Information

Estimated total value: 12 851 728 UAH excluding VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Scope of the procurement

Тендерна документація

02 квітня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 10:51
Перелік змін 2.docx
02 квітня 2020 10:50
ТД харчування зі змінами 2.docx
01 квітня 2020 14:45
Перелік змін.docx
02 квітня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2020 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 березня 2020 10:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 березня 2020 14:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2020 10:51
Перелік змін 2.docx
02 квітня 2020 10:50
ТД харчування зі змінами 2.docx
01 квітня 2020 14:44
ТД харчування зі змінами.docx
06 березня 2020 14:38
ТД харчування.docx
01 квітня 2020 14:45
Перелік змін.docx

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Організація харчування в закладах освіти Приморського району м. Одеси: ЗОШ № 10, 21, 26, 37, 50, 58, 105, 121, 122, Маріїнська гімназія, ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул.Гаванна,5а), ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул.Канатна,4).
Опис предмету закупівлі:
Організація харчування в закладах освіти Приморського району м. Одеси: ЗОШ № 10, 21, 26, 37, 50, 58, 105, 121, 122, Маріїнська гімназія, ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул.Гаванна,5а), ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул.Канатна,4).
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 136 627,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 9 409,88 UAH без ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31366.27 UAH


Title: Organization of food in educational establishments of the Primorsky district of Odessa: secondary school № 10, 21, 26, 37, 50, 58, 105, 121, 122, Mariinsky gymnasium, Secondary school «Gymnasium № 2 secondary school - I degree» (5A Gavanna str. ), Secondary School «Secondary School Gymnasium # 2» (Kanatna St., 4).
Description: Organization of food in educational establishments of the Primorsky district of Odessa: secondary school № 10, 21, 26, 37, 50, 58, 105, 121, 122, Mariinsky gymnasium, Secondary school «Gymnasium № 2 secondary school - I degree» (5A Gavanna str. ), Secondary School «Secondary School Gymnasium # 2» (Kanatna St., 4).
Current status: Complete
Estimated total value: 3 136 627,00 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 9 409,88 UAH excluding VAT

Аукціон

Початок: 21 квітня 2020 15:18
Auction planned date: 21 квітня 2020 15:18
Закінчення: 21 квітня 2020 15:39
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2990 люд
Організація харчування в закладах освіти Приморського району м. Одеси: ЗОШ № 10, 21, 26, 37, 50, 58, 105, 121, 122, Маріїнська гімназія, ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул.Гаванна,5а), ОНВК «Гімназія № 2 СЗШ – І ступеня» (вул.Канатна,4).
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Organization of food in educational establishments of the Primorsky district of Odessa: secondary school № 10, 21, 26, 37, 50, 58, 105, 121, 122, Mariinsky gymnasium, Secondary school «Gymnasium № 2 secondary school - I degree» (5A Gavanna str. ), Secondary School «Secondary School Gymnasium # 2» (Kanatna St., 4).
CPV: 55510000-8

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 банківських днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. Надати довідку банку про відкриті рахунки. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 квітня 2020
UA-2020-03-06-002159-a865bb7397ea640dba1a702004acdbef7
Найменування: Комунальна установа "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Приморського району м. Одеси"
Код ЄДРПОУ: 40703130
Місцезнаходження: 65039, Україна, Одеська область обл., Одеса, вул. Канатна, буд.134
Учасник Документи Рішення
СТ "Центр" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

22 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:11
КВАЛІФІКАЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
02 квітня 2020 13:56
Електронний підпис
02 квітня 2020 13:56
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:51
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:50
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:46
Проект договору.pdf
01 квітня 2020 14:46
Інформація субпідряд.pdf
01 квітня 2020 14:46
Декларації.pdf
01 квітня 2020 14:46
Меню, калорійність.pdf
01 квітня 2020 14:46
Інші документи.pdf
01 квітня 2020 14:46
Ст. 17.pdf
01 квітня 2020 14:46
Договір 2019.pdf
01 квітня 2020 14:46
Договір 2018.pdf
01 квітня 2020 14:46
Договір 2017.pdf
01 квітня 2020 14:46
Автомобіль.pdf
01 квітня 2020 14:46
Кваліфікаційні дані.pdf
01 квітня 2020 14:46
Банковская гарантія.pdf
01 квітня 2020 14:46
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:12
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:29
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:29
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:29
Ліцензія Восток.zip
09 квітня 2020 13:29
Довіренісь Путря.zip
09 квітня 2020 13:29
Банківська гарантія.zip
09 квітня 2020 13:29
6.Інші документи.pdf
09 квітня 2020 13:29
5. Проект договору.pdf
09 квітня 2020 13:29
4.Повноваження.pdf
09 квітня 2020 13:29
2.Відповідність ст.17.pdf
09 квітня 2020 13:29
МЕНЮ Школи загальне.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СТ "Центр"

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 квітня 2020 15:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ" 3 136 626,80
UAH
3 136 626,80
UAH
Документи
СТ "Центр" 3 136 125,60
UAH
3 136 125,60
UAH
Документи

Публічні документи

23 квітня 2020 16:12
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:29
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:29
Електронний підпис
09 квітня 2020 13:29
Ліцензія Восток.zip
09 квітня 2020 13:29
Довіренісь Путря.zip
09 квітня 2020 13:29
Банківська гарантія.zip
09 квітня 2020 13:29
6.Інші документи.pdf
09 квітня 2020 13:29
5. Проект договору.pdf
09 квітня 2020 13:29
4.Повноваження.pdf
09 квітня 2020 13:29
2.Відповідність ст.17.pdf
09 квітня 2020 13:29
МЕНЮ Школи загальне.pdf

Публічні документи

22 квітня 2020 14:14
Електронний підпис
22 квітня 2020 14:11
КВАЛІФІКАЦІЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
02 квітня 2020 13:56
Електронний підпис
02 квітня 2020 13:56
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:51
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:50
Електронний підпис
01 квітня 2020 14:46
Проект договору.pdf
01 квітня 2020 14:46
Інформація субпідряд.pdf
01 квітня 2020 14:46
Декларації.pdf
01 квітня 2020 14:46
Меню, калорійність.pdf
01 квітня 2020 14:46
Інші документи.pdf
01 квітня 2020 14:46
Ст. 17.pdf
01 квітня 2020 14:46
Договір 2019.pdf
01 квітня 2020 14:46
Договір 2018.pdf
01 квітня 2020 14:46
Договір 2017.pdf
01 квітня 2020 14:46
Автомобіль.pdf
01 квітня 2020 14:46
Кваліфікаційні дані.pdf
01 квітня 2020 14:46
Банковская гарантія.pdf
01 квітня 2020 14:46
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ"

СТ "Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СТ "Центр"
#03380322
Переможець 3 136 125,60
UAH
22 квітня 2020 16:10

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 квітня 2020 16:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СТ "Центр"
#03380322
3 136 125,60
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:55
SCAN0157.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 14:55
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 08:44
SCAN0056.PDF зміни до договору
11 грудня 2020 08:43
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 09:47
SCAN0039.PDF зміни до договору
09 грудня 2020 09:46
Електронний підпис укладений
16 червня 2020 15:22
SCAN0106.PDF зміни до договору
16 червня 2020 15:21
Електронний підпис укладений
08 травня 2020 14:39
SCAN0072.PDF укладений
08 травня 2020 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди зниження загальної вартості вищезазначеного Договору. Загальна сума договору зменшується на 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) без ПДВ. В зв’язку з чим погодилися викласти п. 3.1 розділу 3 Ціна договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: СТ/Л3
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди зниження загальної вартості договору на 800 000,00 грн. без ПДВ. Викласти п. 3.1 розділ 3 Ціна договору в новій редакції, а саме: "3.1. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2230 - 1 836,125,60 грн без ПДВ. Вартість одноденного харчування: - учні 1-4 класів – 10,00 грн. - учні пільгового контингенту – 22,00 грн. - оздоровлення в пришкільних таборах – 27,60 грн.
Номер договору про закупівлю: СТ/Л3
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли до взаємної згоди зниження загальної вартості Договору на 149 007,60 грн без ПДВ. В зв'язку з чим викласти п. 3.1. розділ 3 Ціна договору в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить за КЕКВ 2230 – 1 687 118,00 без ПДВ. Вартість одноденного харчування: - учні 1-4 класів – 10,00 грн. - учні пільгового контингенту – 22,00 грн. - оздоровлення в пришкільних таборах – 27,60 грн.
Номер договору про закупівлю: СТ/Л3
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIIІ (зі змінами та доповненнями), а також згідно з пунктом 10.1 розділу Х. "Строк дії договору" Договору № СТ/Л3 від 08.05.2020 року, відповідно до якого дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору № СТ/Л3 від 08.05.2020 року (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2021 року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі. 2. Внести зміни в пункт 10.1 розділу Х "Строк дії договору " Договору та викласти в такій редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.03.2021 р. та до повного виконання обов’язків сторін.»
Номер договору про закупівлю: СТ/Л3
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 687 118,00
UAH