Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари)
Очікувана вартість
7 038,24 UAH
UA-2020-03-05-000717-c 79a6d099080744ac89ff04c5d186f970
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долиняк Яніна Вікторівна

380507363651 kzmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 05 березня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
Код ЄДРПОУ: 38802559
Місцезнаходження: 25006, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул.Кропивницького, 22
Контактна особа: Долиняк Яніна Вікторівна
380507363651
kzmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


(Ручка кульк. синя - 20 шт; Ручка кульк масл - 4 шт; Стридень кульк - 4 шт; Клей ПВА - 10 шт; Олівець графіт - 24 шт; Скріпка кольорова - 20 шт; Папка швидкозш. з проз. верхом - 62 шт; Папка швидкозшивач А4 - 30 шт; Папка пластикова з файлами - -2 шт; блок паперу для нотаток - 10 шт; Папка швидкозшивач для док-в - 200 шт; Закладки з клейким шаром - 10 шт; Чинка з контейнером кругла - 10 шт; Папка реєстратор А4 - 5 шт; Папка для док-в на зав₴язках - 40 шт; Папка-файл пласт - 10 паков; Скотч - 3 шт; Скотч прозорий - 20 шт; Стрічка клеюча пакув - 1 шт; Стрічка клеюча пакув зелена - 1 шт; Стрічка клеюча пакув жовта - 1 шт; Стрічка клеюча пакув. синя - 1 шт; Фарба штемпельна - 3 шт; Біндери 41 мм - 2 пак; Біндери 32 мм - 2 паков; Лінійка пласт - 1 шт; Дирокол метал - 2 шт; Лоток для док-в 3 відділ - 2 шт; Лоток горизонт - 2 шт; Калькулятор бухг. - 1 шт; Лоток на 3 відділ. металевий - 2 шт; Роздільник арк. пласт. - 1 шт; Роздільник арк какрт - 1 шт; Алфавітний індекс розділювач - 1 шт; Цифровий індекс розділювач - 1 шт; Папка А4 з швидкозшивачем - 4 шт; Папка на гумках А4 - 4 шт; Куточок А4 - 10 шт; Щоденник А5 недат. - 2 шт)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
529 штуки
Канцтовари
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25006, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Кропивницького, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

05 березня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 березня 2020 11:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Лимар Віктор Олександрович
#2710710891
Переможець 7 038,24
UAH
05 березня 2020 11:26

Документи

05 березня 2020 11:25
Електронний підпис
05 березня 2020 11:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 березня 2020 11:29
Договір 25_2020.pdf укладений
05 березня 2020 11:29