Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кульк. синя - 20 шт; Ручка кульк масл - 4 шт; Стридень кульк - 4 шт; Клей ПВА - 10 шт; Олівець графіт - 24 шт; Скріпка кольорова - 20 шт; Папка швидкозш. з проз. верхом - 62 шт; Папка швидкозшивач А4 - 30 шт; Папка пластикова з файлами - -2 шт; блок паперу для нотаток - 10 шт; Папка швидкозшивач для док-в - 200 шт; Закладки з клейким шаром - 10 шт; Чинка з контейнером кругла - 10 шт; Папка реєстратор А4 - 5 шт; Папка для док-в на зав₴язках - 40 шт; Папка-файл пласт - 10 паков; Скотч - 3 шт; Скотч прозорий - 20 шт; Стрічка клеюча пакув - 1 шт; Стрічка клеюча пакув зелена - 1 шт; Стрічка клеюча пакув жовта - 1 шт; Стрічка клеюча пакув. синя - 1 шт; Фарба штемпельна - 3 шт; Біндери 41 мм - 2 пак; Біндери 32 мм - 2 паков; Лінійка пласт - 1 шт; Дирокол метал - 2 шт; Лоток для док-в 3 відділ - 2 шт; Лоток горизонт - 2 шт; Калькулятор бухг. - 1 шт; Лоток на 3 відділ. металевий - 2 шт; Роздільник арк. пласт. - 1 шт; Роздільник арк какрт - 1 шт; Алфавітний індекс розділювач - 1 шт; Цифровий індекс розділювач - 1 шт; Папка А4 з швидкозшивачем - 4 шт; Папка на гумках А4 - 4 шт; Куточок А4 - 10 шт; Щоденник А5 недат. - 2 шт)
Сума
7 038,24 UAH
UA-P-2020-03-05-001884-b a6bad7742b2f4edbabb3bee2e34697e5
Оголошено тендер
Опубліковано: 05 березня 2020 10:27
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

ФОРМА РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ

на 2020 рік
Перейти до оголошення про проведення закупівлі

Інформація про замовника

1. Найменування: Комунальне Некомерційне Підприємство "Центр первинної медико - санітарної допомоги №1 м. Кропивницького"Міської Ради Міста Кропивницького"
2. Код згідно з ЄДРПОУ: #38802559

Інформація про предмет закупівлі

3. Конкретна назва предмета закупівлі: Офісне устаткування та приладдя різне (Ручка кульк. синя - 20 шт; Ручка кульк масл - 4 шт; Стридень кульк - 4 шт; Клей ПВА - 10 шт; Олівець графіт - 24 шт; Скріпка кольорова - 20 шт; Папка швидкозш. з проз. верхом - 62 шт; Папка швидкозшивач А4 - 30 шт; Папка пластикова з файлами - -2 шт; блок паперу для нотаток - 10 шт; Папка швидкозшивач для док-в - 200 шт; Закладки з клейким шаром - 10 шт; Чинка з контейнером кругла - 10 шт; Папка реєстратор А4 - 5 шт; Папка для док-в на зав₴язках - 40 шт; Папка-файл пласт - 10 паков; Скотч - 3 шт; Скотч прозорий - 20 шт; Стрічка клеюча пакув - 1 шт; Стрічка клеюча пакув зелена - 1 шт; Стрічка клеюча пакув жовта - 1 шт; Стрічка клеюча пакув. синя - 1 шт; Фарба штемпельна - 3 шт; Біндери 41 мм - 2 пак; Біндери 32 мм - 2 паков; Лінійка пласт - 1 шт; Дирокол метал - 2 шт; Лоток для док-в 3 відділ - 2 шт; Лоток горизонт - 2 шт; Калькулятор бухг. - 1 шт; Лоток на 3 відділ. металевий - 2 шт; Роздільник арк. пласт. - 1 шт; Роздільник арк какрт - 1 шт; Алфавітний індекс розділювач - 1 шт; Цифровий індекс розділювач - 1 шт; Папка А4 з швидкозшивачем - 4 шт; Папка на гумках А4 - 4 шт; Куточок А4 - 10 шт; Щоденник А5 недат. - 2 шт)

4. Коди відповідних класифікаторів предмета закупівлі:
ДК021-2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

5. Код згідно з КЕКВ: відсутній

6. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 7 038,24 UAH

Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Інше Медичні послуги за програмою медичних гарантій пацієнта 7038.24 UAH

7. Процедура закупівлі: Закупівля без використання електронної системи

8. Орієнтовний початок проведення процедури закупівлі: березень, 2020

Документи замовника

05 березня 2020 10:49
Електронний підпис