Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі офісні
Очікувана вартість
25 000,00 UAH
UA-2020-03-03-002500-a ● daa507fb76c94e199811d13b255475a2
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Український державний центр радіочастот" Центральна філія державного підприємства "Український державний центр радіочастот" |
Код ЄДРПОУ: | 21908235 |
Вебсайт: | http://ucrf.gov.ua |
Місцезнаходження: | 49064, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро , проспект Сергія Нігояна, 41 |
Контактна особа: |
Олександр Шигимага +380501555547 dp@ucrf.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 березня 2020 13:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 15:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 березня 2020 15:00 |
Очікувана вартість: | 25 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Тендерна документація
03 березня 2020 13:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 березня 2020 13:41 |
ТД 2020.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-03-03-002500-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 16 березня 2020 17:37
НЕЗАКОННА ДИСКВАЛІФІКАЦІЯ
Після закінчення аукціону Учасник-переможець (згідно Доручення Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19 «Про посилення заходів з підвищення якості організації та проведення процедур закупівель через електронну систему закупівель») повинен протягом 1 наступного робочого дня після аукціону (або після відхилення пропозиції попереднього учасника) викласти у систему (в сканованому вигляді) усі кваліфікаційні документи.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 10:54
Доброго дня!
Згідно п. 10 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція Учасника, оформлюється на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку № 1 до цієї документації.
У графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції (у разі закупівлі товару), що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації.»
Згідно п. 13 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо .»
Центральна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" проводить закупівлв згідно Порядку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, придбання яких не потребує проведення процедур закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі ", через систему електронних державних закупівель Рго£огго (далі Порядок).
Відповідно до 2.14. Порядку:
«У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та вимогам до кваліфікації учасників, Комісія відхиляє (дискваліфікує) таку пропозицію Учасника. Підстави відхилення зазначаються Комісією у Висновку та протоколі що оприлюднюється в ProZorro.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Пропозиція ФОП Кутенкової О.О. разом деякими файлами з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо завантажені після кінцевого строку подання пропозмцій, довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору.відсутня, тому пропозиція не відповідає умовам Документації електронних торгів в системі ProZorro. Учасник не може бути визнаним Переможцем.
Згідно п. 10 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція Учасника, оформлюється на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку № 1 до цієї документації.
У графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції (у разі закупівлі товару), що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації.»
Згідно п. 13 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо .»
Центральна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" проводить закупівлв згідно Порядку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, придбання яких не потребує проведення процедур закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі ", через систему електронних державних закупівель Рго£огго (далі Порядок).
Відповідно до 2.14. Порядку:
«У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та вимогам до кваліфікації учасників, Комісія відхиляє (дискваліфікує) таку пропозицію Учасника. Підстави відхилення зазначаються Комісією у Висновку та протоколі що оприлюднюється в ProZorro.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Пропозиція ФОП Кутенкової О.О. разом деякими файлами з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо завантажені після кінцевого строку подання пропозмцій, довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору.відсутня, тому пропозиція не відповідає умовам Документації електронних торгів в системі ProZorro. Учасник не може бути визнаним Переможцем.
Номер вимоги: UA-2020-03-03-002500-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Кутенкова О.О., Код ЄДРПОУ:2974300628
Дата подання: 17 березня 2020 15:50
ЗВЕРНЕННЯ ДО ВІДДІЛУ АУДІТОРСЬКОГО КОНТРОЛЮ
ДОРУЧЕННЯ ВИКОНУЮТЬ УСІ ЗАМОВНИКИ НАШОІ ОБЛАСТІ, НЕЗАЛЕЖНО ВІД ТОГО, ЩО ВИ НАПИСАЛИ. МЕТА -ЕКОНОМІЯ БЮДЖЕТУ ОЛАСТІ.
ТОМУ АУДІТ НАШОГО РЕГІОНУ, ЯКИЙ ПРОДИВЛЯЄТЬСЯ УСІ ОСКАРЖЕННЯ НАШОГО РЕГІОНУ, НЕХАЙ ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО ВАС ЩОДО НЕЕКОНОМІІ НАШИХ КОШТІВ.
ПРОЧИТАЙТЕ ОРИГІНАЛ ДОРУЧЕННЯ. НЕЗАЛЕЖНО ВІД ВАШИХ ВИМОГ У ТД, ВИ ПОВИННІ СЛІДКУВАТИ ДОРУЧЕННЯМ. МЕНІ У НАШІЙ МІСЬКРАДІ ДОВОДИЛИ ЦЕ БЕЗЛІЧ РАЗІВ.
ТОМУ Я ПИШУ ЗАЯВУ ЩОДО НЕВИКОНВННЯ ДОРУЧЕННЯ :
Доручення Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19
ДО МІСЬКРАДИ ВІДНОСНО ВАШОІ ОРГАНІЗАЦІІ.
БО ТАК НЕ МОЖНА-ПІВОБЛАСТІ ВИКОНУЮТЬ, А ПІВОБЛАСТІ-НІ
Розгорнути
Згорнути
ТОМУ АУДІТ НАШОГО РЕГІОНУ, ЯКИЙ ПРОДИВЛЯЄТЬСЯ УСІ ОСКАРЖЕННЯ НАШОГО РЕГІОНУ, НЕХАЙ ЗВЕРТАЄТЬСЯ ДО ВАС ЩОДО НЕЕКОНОМІІ НАШИХ КОШТІВ.
ПРОЧИТАЙТЕ ОРИГІНАЛ ДОРУЧЕННЯ. НЕЗАЛЕЖНО ВІД ВАШИХ ВИМОГ У ТД, ВИ ПОВИННІ СЛІДКУВАТИ ДОРУЧЕННЯМ. МЕНІ У НАШІЙ МІСЬКРАДІ ДОВОДИЛИ ЦЕ БЕЗЛІЧ РАЗІВ.
ТОМУ Я ПИШУ ЗАЯВУ ЩОДО НЕВИКОНВННЯ ДОРУЧЕННЯ :
Доручення Голови ДОДА від 08.08.2019 року № 08-52/0/35-19
ДО МІСЬКРАДИ ВІДНОСНО ВАШОІ ОРГАНІЗАЦІІ.
БО ТАК НЕ МОЖНА-ПІВОБЛАСТІ ВИКОНУЮТЬ, А ПІВОБЛАСТІ-НІ
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 березня 2020 16:15
Згідно п. 10 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція Учасника, оформлюється на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку № 1 до цієї документації.
У графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції (у разі закупівлі товару), що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації.»
Згідно п. 13 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо .»
Центральна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" проводить закупівлв згідно Порядку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, придбання яких не потребує проведення процедур закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі ", через систему електронних державних закупівель Рго£огго (далі Порядок).
Відповідно до 2.14. Порядку:
«У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та вимогам до кваліфікації учасників, Комісія відхиляє (дискваліфікує) таку пропозицію Учасника. Підстави відхилення зазначаються Комісією у Висновку та протоколі що оприлюднюється в ProZorro.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Пропозиція ФОП Кутенкової О.О. разом деякими файлами з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо завантажені після кінцевого строку подання пропозмцій, довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору.відсутня, тому пропозиція не відповідає умовам Документації електронних торгів в системі ProZorro. Учасник не може бути визнаним Переможцем.
«Пропозиція Учасника, оформлюється на фірмовому бланку у відповідності до вимог Додатку № 1 до цієї документації.
У графі «Вартість пропозиції» зазначається загальна вартість предмету закупівлі.
Пропозиція повинна містити загальну вартість предмету закупівлі та вартість за одиницю (одиниці) продукції (у разі закупівлі товару), що відповідають ціновій пропозиції, поданій учасником через систему електронних закупівель до початку аукціону.
Загальна вартість пропозиції зазначається з урахуванням всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цієї Документації.»
Згідно п. 13 ДОКУМЕНТАЦІЇ НА ПРОВЕДЕННЯ АУКЦІОНУ ЧЕРЕЗ СИСТЕМУ ЕЛЕКТРОННИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (допорогові закупівлі) до закупівлі меблів офісних (код за ДК 021:2015 - 39130000-2 Офісні меблі) для Центральної філії УДЦР :
«Пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо .»
Центральна філія Державного підприємства "Український державний центр радіочастот" проводить закупівлв згідно Порядку проведення процедур закупівель товарів, робіт та послуг, придбання яких не потребує проведення процедур закупівель згідно Закону України "Про публічні закупівлі ", через систему електронних державних закупівель Рго£огго (далі Порядок).
Відповідно до 2.14. Порядку:
«У разі, якщо пропозиція Учасника не відповідає технічним вимогам та вимогам до кваліфікації учасників, Комісія відхиляє (дискваліфікує) таку пропозицію Учасника. Підстави відхилення зазначаються Комісією у Висновку та протоколі що оприлюднюється в ProZorro.
Виключними підставами дискваліфікації є:
- пропозиція Учасника, який запропонував найменшу ціну, не відповідає умовам Закупівлі;
- Учасник, який запропонував найменшу ціну, відмовився від підписання договору.
Пропозиція ФОП Кутенкової О.О. разом деякими файлами з документами та інформацією, що вимагається цією документацією, у вигляді сканованих копій з оригіналів документів або з копій документів, завірених належним чином, у форматі pdf. або jpeg, або png, або ppt тощо завантажені після кінцевого строку подання пропозмцій, довідка у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору.відсутня, тому пропозиція не відповідає умовам Документації електронних торгів в системі ProZorro. Учасник не може бути визнаним Переможцем.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Меблі офісні |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 5 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 50,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 од
Меблі офісні для Кіровоградського обласного відділу Центральної філії УДЦР (власні кошти підприємства)
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25000, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Ростислава Черноморченка, 5
Дата доставки:
30 квітня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 березня 2020 13:41 |
ТД 2020.doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Переможець |
4 508,00
UAH з ПДВ
|
16 березня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 11:05
|
d422.pdf | укладений |
27 березня 2020 11:05
|