Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги щодо очищування
Очікувана вартість
3 322 397,26 UAH
UA-2020-03-02-002374-a 487c552e79ca4850bd760278d71248b2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юрий Вікторович Єременко

0552496092
+380552491257
gupzm@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово - комунального господарства Херсонської міської ради
Код ЄДРПОУ: 37465590
Місцезнаходження: 73000, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул. Ярослава Мудрого (Радянська),45
Контактна особа: Юрий Вікторович Єременко
0552496092, +380552491257
gupzm@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 березня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 березня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 березня 2020 12:00
Очікувана вартість: 3 322 397,26 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90610000-6: Послуги з прибирання та підмітання вулиць


5 лотів

Тендерна документація

02 березня 2020 14:29
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 березня 2020 14:18
Додаток 9 до ТД -п.80-2020.docx
02 березня 2020 14:18
Додаток 8 до ТД - п. 80- 2020.docx
02 березня 2020 14:17
Додаток 7 до ТД п.80-2020.docx
02 березня 2020 14:17
Додаток 6 до ТД п. 80-2020.doc
02 березня 2020 14:16
Додаток 5 до ТД - п.80 - 2020.docx
02 березня 2020 14:15
Додаток 4.5 до ТД п.80 - 2020.doc
02 березня 2020 14:15
Додаток 4.4 до ТД п. 80- 2020.doc
02 березня 2020 14:14
Додаток 4.3 до ТД п. 80- 2020.doc
02 березня 2020 14:13
Додаток 4.2 до ТД п.80- 2020.doc
02 березня 2020 14:13
Додаток 4.1 до ТД п. 80- 2020.doc
02 березня 2020 14:10
Додаток 3 до ТД п. 80-2020.doc
02 березня 2020 14:09
Додаток 2 до ТД - п.80 -2020.docx
02 березня 2020 14:09
Додаток 1до ТД п.80-2020.doc
02 березня 2020 14:07
прибирання вулиць- ДЖКГ- ТД-п. 80- 2020.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №3 – Послуги щодо очищування: ділянка №3 (Таврійський мікрорайон)
Опис предмету закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі – місцевий (міський) бюджет
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 608 907,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 044,54 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 березня 2020 11:03
Закінчення: 24 березня 2020 11:25
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 посл
Лот №3 – Послуги щодо очищування: ділянка №3 (Таврійський мікрорайон)
ДК 021:2015: 90610000-6 — Послуги з прибирання та підмітання вулиць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73000, Україна, Херсонська область, місто Херсон, згідно з експлікацією об’єктів благоустрою м. Херсона (закріплена територія)
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунок за послуги здійснюється в безготівковому порядку, в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця послуг протягом 30 календарних днів - по факту надання послуг на підставі акта наданих послуг, підписаного Сторонами, в залежності від фінансування з міського бюджету, а також по мірі надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника на відповідні цілі. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 березня 2020 11:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кіріяк 600 739,26
UAH з ПДВ
600 739,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНСБУД ГРУП" 608 749,99
UAH з ПДВ
608 749,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 квітня 2020 14:53
Електронний підпис
02 квітня 2020 14:51
Документи переможця.PDF
20 березня 2020 13:12
Електронний підпис
20 березня 2020 12:44
Калькуляції.PDF
20 березня 2020 12:43
Проект договору.PDF
20 березня 2020 12:42
Довідки.PDF
20 березня 2020 12:41
Тендерна пропозиція.PDF
20 березня 2020 12:41
Аналогічний договір.PDF
20 березня 2020 12:40
Реестр та відомості.PDF

Публічні документи

02 квітня 2020 17:42
Електронний підпис
20 березня 2020 19:07
Електронний підпис
20 березня 2020 19:06
Тенд.пропозиц. лот 3, ч.3.pdf
20 березня 2020 19:06
Тенд.пропозиц. лот 3, ч.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кіріяк

ТОВ "АЛЬЯНСБУД ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кіріяк
#2179902949
Переможець 600 739,26
UAH з ПДВ
31 березня 2020 14:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2020 14:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кіріяк
#2179902949
600 739,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 липня 2021 14:54
Договор 561 ду №4.pdf зміни до договору
07 липня 2021 14:43
Повідомлення про зміни.pdf зміни до договору
07 липня 2021 14:42
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 15:07
ДУ дог.- 561.PDF зміни до договору
24 лютого 2021 15:06
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:47
561 повідомлення.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:44
ДР№561 -.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:42
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 12:56
561 повідомлення.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:54
ДР№561.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:53
Електронний підпис укладений
13 квітня 2020 16:07
№ 561.pdf укладений
13 квітня 2020 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.5 статті 36 розділу ІV Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно з п.11.2., Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: "11.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків та фінансових зобов’язань до повного його виконання". 13. Номер додаткової угоди. 2 14. Сума договору після внесення змін. 600739,26 грн без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 4 послуги.
Номер договору про закупівлю: № 561
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до п.5 статті 36 розділу ІV Закону України "Про публічні закупівлі" та згідно з п.11.2., Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 11.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: "11.1. Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє до 31 березня 2021 року, а в частині розрахунків та фінансових зобов’язань до повного його виконання". 13. Номер додаткової угоди. 1 14. Сума договору після внесення змін. 600739,26 грн без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 4 послуги.
Номер договору про закупівлю: № 561
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
24 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 5 статті 36 розділу VII Закону України “Про публічні закупівлі» та згідно з пп. 8 п. 12.4, п. 11.2. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. Ціна цього договору становить 720885,84 грн. (сімсот двадцять тисяч вісімсот вісімдесят п’ять грн. 84 коп.), без ПДВ» в т.ч. сума по даній Угоді, що не перевищує 20 відсотків суми визначеної у Договорі, складає 120146,58 грн. (сто двадцять тисяч сто сорок шість грн. 58 коп.), без ПДВ. 13. Номер додаткової угоди. 3 14. Сума договору після внесення змін. 720885,84 грн без ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. 4 послуги.
Номер договору про закупівлю: № 561
Договір:
Номер додаткової угоди: № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору. Відповідно до пп. 1 пункту 4 статті 36 розділу VII закону України «Про публічні закупівлі» та згідно з пп. 1 п. 12.4, п. 1.4 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1. ціна цього договору становить 720 019,62 грн. (сімсот двадцять тисяч дев’ятнадцять грн. 62 коп.), без ПДВ» в т.ч. сума по даній Угоді на яку зменшена ціна договору складає 866,22 грн. (вісімсот шістдесят шість грн. 22 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: № 561
Договір:
Номер додаткової угоди: № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 квітня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 720 019,62
UAH