Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2283 Реєстраційні журнали з охорони праці та ін., бланки подорожніх листів, складських накладних, тощо.
Очікувана вартість
4 000,00 UAH
UA-2020-02-25-003004-c 707707bb993948fa8cc9781c702d5261
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Володимир Юшкевич

+380482673408 odessa@ucrf.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Південна філія Державного підприємства Український державний центр радіочастот"
Код ЄДРПОУ: 23211596
Вебсайт: http://pv.ucrf.gov.ua/
Місцезнаходження: 65059, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 14, к.33
Контактна особа: Володимир Юшкевич
+380482673408
odessa@ucrf.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 лютого 2020 17:20
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 10:00
Очікувана вартість: 4 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22830000-7: Зошити


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 26 лютого 2020 08:30
Дата відповіді: 26 лютого 2020 14:08
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни ще й суму ПДВ, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: - Так.
- ч.10 Тендерної документації допорогової закупівлі: "...Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами надання послуг, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі»".
Лот 2. Технічний опис товару
Дата подання: 27 лютого 2020 09:38
Дата відповіді: 27 лютого 2020 11:02
Скільки яких журналів? Технічний опис: обкладинка, кількість листів, папір?
Відповідь: Готові, стандартні, друковані журнали, по 50 листів, а саме:
журнал реєстрації довіреностей, 50 листів - 2 одиниці;
прибутково-видаткова книга, 50 листів - 2 одиниці;
журнал обліку авізо, 50 листів - 2 одиниці;
журнал реєстрації договорів, 50 листів - 2 одиниці;
журнал реєстрації інструктажів з питань охорони праці на робочому місці (згідно додатку 6 до п.6.10. Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці) - 2 одиниці;
журнал обліку занять з охорони праці працівників - 2 одиниці;
технічний журнал по експлуатації будівель (споруд), згідно додатку 3 до п.3.2. Положення про беспечну та надійну експлуатацію виробничих будівель та споруд.
Звертаю вашу увагу на те, що в документації вказано: "...закуповуються у разі виникнення потреби, в строки та об’ємах, замовлених Південною філією УДЦР."
Тех опис
Дата подання: 27 лютого 2020 10:49
Дата відповіді: 27 лютого 2020 12:18
Лот 2, що саме виготовляти?
Відповідь: Лот 2, В документації по лоту 2 не вимагається щось виготовляти.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 2283 реєстраційні журнали з охорони праці, бухгалтерського обліку, тощо.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 20,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 шт
2283 реєстраційні журнали з охорони праці, бухгалтерського обліку, тощо.
ДК 021:2015: 22830000-7 — Зошити
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65059, Україна, Одеська область, м. Одеса, провулок Олександра Юрженка, 20
Дата доставки: 16 березня 2020  —  31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару здійснюється після підписання уповноваженими особами Сторін видаткової накладної на Товар протягом 10 робочих днів. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 1 800,00
UAH з ПДВ
1 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Переможець 1 800,00
UAH з ПДВ
12 березня 2020 17:21

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 березня 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
1 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 12:40
ПФ_Дог_Зошити_Бердник_12_05_2020.pdf укладений
12 травня 2020 08:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 травня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0,00
UAH