Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
33140000-3 «Медичні матеріали»(НК 024-2019 - 48126 рулон марлевий, нестерильний; 58234 стрічка ватяна; 34655 марля, неткана; 44990 лейкопластир для поверхневих ран; 63095 шприц/голка загального призначення; 63096 шприц/голка для туберкуліну/ алергії, основний; 47017 шприц загального призначення, одноразового використання; 34920 катетер для периферійного судинного вливання;13905 шво, нейлон;13908 полигліколеве кислотне шво;13910 стерильна хірургічна нитка з натурального шовку; 40548 хірургічна рукавичка, латекс :
- лот №1 за адресою: площа Соборна будинок 14, місто Дніпро;
- лот №2 за адресою: вулиця Володимира Великого будинок 21, місто Кривий Ріг).
Очікувана вартість
424 776,00 UAH
UA-2020-02-25-001410-c ● a931dfe733a94809b4e684021499652a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ОФТАЛЬМОЛОГІЧНА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 26508184 |
Місцезнаходження: | 49005, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пл. Соборна, 14 |
Контактна особа: |
Галина Горова +380562397629 tenderdokol@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 лютого 2020 14:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 березня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 березня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 424 776,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Вироби медичного призначення
Тендерна документація
25 лютого 2020 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-25-001410-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ПРОМБЕТОНРЕСУРС, Код ЄДРПОУ:35460034
Дата подання: 29 березня 2020 11:36
ВИМОГА ПРО ВІДМІНУ ДИСКВАЛІФІКАЦІЇ
Вих. № 256
від «27» березня 2020 р.
Голові тендерного комітету Комунального підприємства
«Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
Магдич С.Ю.
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось до Вас з вимогою
скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБЕТОНРЕСУРС» (протокол №48 від 19 березня 2020 року) з нижченаведених підстав.
1. В складі нашої тендерної пропозиції в довідці про досвід виконання аналогічного договору (вих №217 від 13 березня 2020 року) відсутність термінів виконання договорів – технічна помилка, яка не впливає на зміст нашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що до складу нашої пропозиції долучено копії аналогічних договорів, терміни виконання яких зазначено в відповідних розділах цих договорів, зокрема:
-договір №79 від 07.07.2017 – строк дії до 31.12.2017 (розділ X, п. 10.1 договору);
-договір №131ц від 08.10.2018 – строк дії до 31.12.2018 (розділ X, п. 10.1 договору);
-договір №69 від 28.02.2020 – строк дії до 31.12.2020 (розділ 10, п. 10.1 договору).
Таким чином, умови ст. 16 закону України про публічні закупівлі нами виконано і Ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, що визначені Вами згідно статті 16, вважаємо безпідставним.
2. Відсутність підстав для відхилення нашої пропозиції, які встановлено ст. 17 закону України про публічні закупівлі нами наведено в листі-довідці (вих №218 від 13 березня 2020 року).
Таким чином, умови ст. 17 закону України про публічні закупівлі та умови тендерної документації нами виконано і Ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, як такої, що не містить інформації про відсутність підстав для відхилення нашої пропозиції, які встановлено ст. 17 закону України про публічні закупівлі, вважаємо безпідставним.
3. Стосовно відсутності «проекту договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчується підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та за бажанням учасника завіряється його печаткою (у разі наявності), відповідно до Додатку № 5 (лот №1) та додатку №5а (лот №2) цієї тендерної документації, які прикріплено до електронної системи в окремих файлах» (витяг із тендерної документації) повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБЕТОНРЕСУРС» є в наявності ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЗГОДА З ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (вих. №222 від 13 березня 2020 року), в якому саме засвідчена підписом директора ТОВ «ПРОМБЕТОНРЕСУРС» згода на виконання умов договору, що наведений у тендерній документації. Безпосередньо сам проект договру, який прикріплено Вами до електронної системи в окремому файлі, засвідчування підписом не потребує.
Отже, безпосередньо сам проект договору долучено Вами до складу тендерної документації, а нами надано згоду на його виконання засвідчену підписом уповноваженої особи, умови тенденої документації нами виконано, а привід для відхилення нашої пропозиції вважаємо безпідставним.
З повагою,
Директор ТОВ "ПРОМБЕТОНРЕСУРС"
Передерій В.В.
Розгорнути
Згорнути
від «27» березня 2020 р.
Голові тендерного комітету Комунального підприємства
«Дніпропетровська обласна клінічна офтальмологічна лікарня»
Магдич С.Ю.
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Висловлюємо Вам свою повагу та звертаємось до Вас з вимогою
скасувати рішення тендерного комітету про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБЕТОНРЕСУРС» (протокол №48 від 19 березня 2020 року) з нижченаведених підстав.
1. В складі нашої тендерної пропозиції в довідці про досвід виконання аналогічного договору (вих №217 від 13 березня 2020 року) відсутність термінів виконання договорів – технічна помилка, яка не впливає на зміст нашої пропозиції.
Звертаємо Вашу увагу, що до складу нашої пропозиції долучено копії аналогічних договорів, терміни виконання яких зазначено в відповідних розділах цих договорів, зокрема:
-договір №79 від 07.07.2017 – строк дії до 31.12.2017 (розділ X, п. 10.1 договору);
-договір №131ц від 08.10.2018 – строк дії до 31.12.2018 (розділ X, п. 10.1 договору);
-договір №69 від 28.02.2020 – строк дії до 31.12.2020 (розділ 10, п. 10.1 договору).
Таким чином, умови ст. 16 закону України про публічні закупівлі нами виконано і Ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, як такої, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, що визначені Вами згідно статті 16, вважаємо безпідставним.
2. Відсутність підстав для відхилення нашої пропозиції, які встановлено ст. 17 закону України про публічні закупівлі нами наведено в листі-довідці (вих №218 від 13 березня 2020 року).
Таким чином, умови ст. 17 закону України про публічні закупівлі та умови тендерної документації нами виконано і Ваше рішення про відхилення нашої тендерної пропозиції, як такої, що не містить інформації про відсутність підстав для відхилення нашої пропозиції, які встановлено ст. 17 закону України про публічні закупівлі, вважаємо безпідставним.
3. Стосовно відсутності «проекту договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчується підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та за бажанням учасника завіряється його печаткою (у разі наявності), відповідно до Додатку № 5 (лот №1) та додатку №5а (лот №2) цієї тендерної документації, які прикріплено до електронної системи в окремих файлах» (витяг із тендерної документації) повідомляємо, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПРОМБЕТОНРЕСУРС» є в наявності ГАРАНТІЙНИЙ ЛИСТ ЗГОДА З ІСТОТНИМИ УМОВАМИ ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ (вих. №222 від 13 березня 2020 року), в якому саме засвідчена підписом директора ТОВ «ПРОМБЕТОНРЕСУРС» згода на виконання умов договору, що наведений у тендерній документації. Безпосередньо сам проект договру, який прикріплено Вами до електронної системи в окремому файлі, засвідчування підписом не потребує.
Отже, безпосередньо сам проект договору долучено Вами до складу тендерної документації, а нами надано згоду на його виконання засвідчену підписом уповноваженої особи, умови тенденої документації нами виконано, а привід для відхилення нашої пропозиції вважаємо безпідставним.
З повагою,
Директор ТОВ "ПРОМБЕТОНРЕСУРС"
Передерій В.В.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 березня 2020 15:31
Шановний Учасник! Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до абз.1 статті 25 Закону України №922-VIII від 25.12.2015 року "Про публічні закупівлі" :"1. Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.", а також відповідно до статті 30 Закону : " 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, розділом ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" Тендерної документації Замовника вимагалось завантаження файлу з "проектом договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчується підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та за
бажанням учасника завіряється його печаткою (у разі наявності), відповідно до Додатку № 5 (лот №1) та додатку №5а (лот №2) цієї тендерної документації, які прикріплено до електронної системи в окремих файлах;" - Учасником не надано проект договору про закупівлю. А також, відсутність інформації в Довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з постачання виробів медичного призначення не підпадає під перелік технічних та несуттєвих помилок, зазначених в розділі ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" Тендерної документації. Крім того, звертаємо вашу увагу, що в протоколі засідання тендерного комітету №48 від19.03.2020 року зазначено, що "відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, які встановлено статтею 17 Закону".
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
2) переможець:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;
3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;
4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, розділом ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" Тендерної документації Замовника вимагалось завантаження файлу з "проектом договору про закупівлю, згода на виконання якого, засвідчується підписом уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі та за
бажанням учасника завіряється його печаткою (у разі наявності), відповідно до Додатку № 5 (лот №1) та додатку №5а (лот №2) цієї тендерної документації, які прикріплено до електронної системи в окремих файлах;" - Учасником не надано проект договору про закупівлю. А також, відсутність інформації в Довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів з постачання виробів медичного призначення не підпадає під перелік технічних та несуттєвих помилок, зазначених в розділі ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної документації" Тендерної документації. Крім того, звертаємо вашу увагу, що в протоколі засідання тендерного комітету №48 від19.03.2020 року зазначено, що "відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції, які встановлено статтею 17 Закону".
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ДК України 021-2015: 33140000-3 «Медичні матеріали»(НК 024-2019 - 48126 рулон марлевий, нестерильний; 58234 стрічка ватяна; 34655 марля, неткана; 44990 лейкопластир для поверхневих ран; 63095 шприц/голка загального призначення; 63096 шприц/голка для туберкуліну/ алергії, основний; 47017 шприц загального призначення, одноразового використання; 13905 шво, нейлон;13908 полигліколеве кислотне шво;13910 стерильна хірургічна нитка з натурального шовку; 40548 хірургічна рукавичка, латекс: - лот №1 за адресою: площа Соборна будинок 14, місто Дніпро; |
Опис предмету закупівлі: |
Вироби медичного призначення
|
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 229 149,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 200,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
35258 шт
33140000-3 «Медичні матеріали» (вироби медичного призначення)
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, Площа Соборна,14
Дата доставки:
31 березня 2020
—
15 квітня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного Кодексу України згідно рахунків та накладних на умовах відстрочки платежу до 14 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 лютого 2020 14:03 |
Додаток № 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ(лот №1).doc |
25 лютого 2020 14:03 |
Тендерна документація (медичні матеріали).doc |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Пріоритет-Л #40717358 |
Переможець |
227 598,16
UAH з ПДВ
|
20 березня 2020 12:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 13:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 липня 2020 12:15
|
Доп.угода 2.pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 11:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 травня 2020 11:15
|
ДУ №1 Лот №1.rar | зміни до договору |
21 травня 2020 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 квітня 2020 15:19
|
6103-20.jpg | зміни до договору |
13 квітня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2020 15:35
|
Договор Пріоритет-Л Днепр.pdf | укладений |
31 березня 2020 15:00
|
Договор Пріоритет-Л Днепр.pdf | укладений |
31 березня 2020 14:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку поставки |
Номер договору про закупівлю: | 61/03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 травня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 61/03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 61/03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |