Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»
Очікувана вартість
3 276 000,00 UAH
UA-2020-02-21-003278-b 90a27125c04441ba8039985532492e44
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бобенчик Уляна Богданівна

+380322951265 ulana.0505@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321682
Місцезнаходження: 79022, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Виговського, 34
Контактна особа: Бобенчик Уляна Богданівна
+380322951265
ulana.0505@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 22:01
Звернення за роз’ясненнями: до 28 лютого 2020 22:05
Оскарження умов закупівлі: до 05 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 березня 2020 22:05
Очікувана вартість: 3 276 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15220000-6: Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені


Тендерна документація

21 лютого 2020 22:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 22:01
ТД Риба 2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 лютого 2020 12:42
Дата відповіді: 03 березня 2020 21:54
На підставі чого замовник штучно обмежує коло суб'єктів постачання , та вимагає від Учасників не менше однієї копії або оригіналу виконаного договору на поставку риби укладеного з установами державної або комунальної форм власності, а також оригінал позитивного листа – відгуку виконання договору поданих в складі пропозиції.
Відповідь: Добрий вечір. Повідомляємо, що ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі”(далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 28 лютого 2020 14:28
Дата відповіді: 03 березня 2020 22:10
Чому подання учасником у складі тендерної пропозиції аналогічного договору з ФОП чи ЮР - особами на здійснення систематичних (неодноразових) поставок риби, не є підтвердженням досвіду виконання аналогічного договору?
Відповідь: Добрий вечір. Повідомляємо, що,згідно вимог документації на закупівлі за
UA-2020-02-21-003278-b для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору : «Учасник повинен надати (завірених печаткою Учасника, у разі її використання і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)не менше однієї копії або оригіналу виконаного договору на поставку риби укладеного з установами державної або комунальної форми власності, а також оригінал позитивного(х) листа – відгуку виконання договору(ів) поданих в складі пропозиції.»

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-27-000131 ● 0a2e7f64b3804bda8bce77edc17fc413
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2020 16:35
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

27.03.2020 № 60

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-02-21-003278-b 21.02.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-01 17:37:51

Про надання пояснення

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за предметом: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)» (ID: UA-2020-02-21-003278-b), що здійснювалась відділом освіти Шевченківського та Залізничного районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Так, у відповідності до частини 3 статті 17 Закону та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону та тендерної документації. У разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
Під час моніторингу закупівлі встановлено, що ФОП Лівіцькою Маряною Романівною (переможець торгів за Лотом 1) у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти з ним договір, не надано (не опубліковано в електронній системі закупівель) документи, що вимагались Замовником від переможця торгів за пунктами 1 та 2 Додатку 2 до тендерної документації на виконання вимоги ст. 17 Закону.
Водночас, Замовником тендерну пропозицію ФОП Лівіцької Маряни Романівни не відхилено та укладено з нею договір за результатами торгів за Лотом 1.
Слід зазначити, що тендерну пропозицію ФОП Штеюк Володимир Романович Замовником відхилено саме з підстави не надання вказаним учасником у визначений строк Замовникові документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених ст. 17 Закону та перелік яких був зазначений в Додатку 2 тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Вказати підстави та причини не відхилення тендерної пропозиції учасника-переможця процедури закупівлі за Лотом 1 - ФОП Лівіцької Маряни Романівни при не поданні нею (не опублікуванні в електронній системі закупівель) документів, що вимагались Замовником від переможця торгів за пунктами 1 та 2 Додатку 2 до тендерної документації на виконання вимоги ст.17 Закону.
Пояснення необхідно надати через інформаційно – телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Начальник Роман КРОЛЯК

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-04-03 15:38:46

Пояснення з власної ініціативи

На Ваш запит від 01.04.2020 про надання пояснення з приводу рішення про моніторинг до закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)» (UA-2020-02-21-003278-b) Шевченківсько-Залізничний відділ освіти надає наступну інформацію:
- відповідності до частини 3 статті 17 Закону та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону та тендерної документації. У разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону.
- 18.03.2020 замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Лівіцькою М.Р. на закупівлю «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»
- ФОП Лівіцькою М.Р. супровідним листом від 19.03.2020 надано безпосередньо замовнику документи, що вимагались вимогами додатку 2 до тендерної документації від переможця торгів (копія супровідного листа та документи додаються ).
- У зв’язку з цим тендерний комітет не відхилив пропозицію учасника ФОП Лівіцької М.Р. та уклав з ним договір, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.3 ст. 17) та вимогами документації (Додаток 2) в якій не було передбачено форми подання документів. Тобто, документи переможця торгів могли бути надані замовнику, як шляхом опублікування в електронній системі, так і в інший спосіб (поштою або особисто).

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Розглянувши висновок від 06.04.2020 з приводу моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)» (UA-2020-02-21-003278-b) в якому зазначається, що: «За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій по ЛОТу 1, встановлено порушення вимог пункту 2 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, укладення договору закупівлі (по обох ЛОТах) та розгляду тендерної пропозиції учасника по ЛОТу 2 – порушень не встановлено. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій), а саме, що на порушення абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Лівіцька Маряна Романівна, а укладено договір № 61/2020 від 30.03.2020 на суму 1 625 310,00 гривень. Аналізом дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель по ЛОТу 2 щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції учасника, оприлюднення інформації про закупівлю, укладення договору закупівлі порушень не встановлено.» відділ освіти повідомляє, що: - Замовником не порушено вимоги абзацу 2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону (не відхилено тендерну пропозицію переможця ФОП Лівіцька Маряна Романівна), оскільки ФОП Лівіцькою М.Р., супровідним листом від 19.03.2020 надано безпосередньо замовнику документи, що вимагались вимогами додатку 2 до тендерної документації від переможця торгів, а саме: довідка відповідного податкового органу про відсутність заборгованості (чинна до 20.03.20 р.), довідка МВС, що станом на 12.03.2020 Лівіцька М.Р. до кримінальної відповідальності не притягалася та в розшуку не перебуває, остаточна цінова пропозиція (сканкопії зазначених документів було надано в поясненні замовника від 03.04.2020 та оприлюднені через електронну систему). Отже, дані документи надано з дотриманням вимог ст..17 Закону, так як 18.03.2020 замовником опубліковано повідомлення про намір укласти договір з ФОП Лівіцькою М.Р. на закупівлю «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)», а документи надані 19.03.20 р. (до п’яти днів), і дані документи відповідають вимогам документації. У зв’язку з цим тендерний комітет не відхилив пропозицію учасника ФОП Лівіцької М.Р. та уклав з ним договір, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» (ч.3 ст. 17) та вимогами документації (Додаток 2) в якій не було передбачено форми подання документів. Тобто, документи переможця торгів могли бути надані замовнику, як шляхом опублікування в електронній системі, так і в інший спосіб (поштою або особисто).Відповідності до частини 3 статті 17 Закону та пункту 3 Додатку 2 до тендерної документації Замовника передбачено, що переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати Замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частиною першою статті 17 Закону та тендерної документації. У разі ненадання переможцем торгів документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону, відповідно до всіх вимог документації в зазначені строки, Замовник відхиляє тендерну пропозицію відповідно до абз.2 пункту 2 частини 1 статті 30 Закону. Крім того Департаментом сфери публічних закупівель Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України у відповіді на запит 61/2016 «Подання Переможцем документів відповідно до вимог ст. 17 Закону України "Про пубічні закупівлі". Яким чином здійснюється надання даних документів (за допомогою електронної системи чи у вигляді паперових документів)?» зазначено: «Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Відповідно до статті 25 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. При цьому подання учасниками документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, у паперовій формі Законом не передбачено. У свою чергу, статтею 21 Закону встановлено, що в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначається кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Водночас, виходячи зі змісту статті 25 Закону, учасник має право подавати тендерну пропозицію, вносити до неї зміни або відкликати свою тендерну пропозицію лише до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Таким чином, завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, здійснюється учасниками саме до закінчення строку подання тендерних пропозицій. Поряд з цим відповідно до частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Таким чином, перелік документів, які підтверджують згідно із законодавством відсутність підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а також форма надання такого підтвердження переможцем процедури закупівлі визначається замовником. Варто також зазначити, що замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.». Враховуючи наведене договір укладено відповідно до вимог чинного законодавства та може бути розірваним з підстав передбачених самим договором: « п.10.2. Дострокове розірвання договору допускається в разі: - постачання недоброякісної продукції; - порушення терміну постачання - у разі невиконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його у строк 20 днів; - за взаємною згодою Сторін.» Ст. 37 Закону про публічні закупівлі зазначає підстави недійсності договору про закупівлю 1. Договір про закупівлю є нікчемним у разі: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Враховуючи вищенаведене та висновок Вашого моніторингу, зобов’язуємося в подальшому в тендерних документаціях прописувати, що переможець торгів зобов’язується опубліковувати документи через електронну систему закупівель.

2020-04-13 17:46:53


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 21 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK2-17_2

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»Поставка в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 638 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 8 190,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 11:19
Закінчення: 10 березня 2020 11:40
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

19500 кг
Лот 2: «ДК 021:2015: (CPV) Риба, рибне філе та інше м'ясо риби морожені (15220000-6) (Риба свіжоморожена, філе свіжоморожене)»Поставка в навчальні заклади Залізничного району: ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 15220000-6 — Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, Львів, ЗДО №1, вул. О. Степанівни,48а; ЗДО №2, вул. Широка,78, вул.. Чижевського,43; ЗДО №6, вул. Левандівська,30; ЗДО №23, вул. Вернигори,7; ЗДО №26, вул. Гушалевича,5; ЗДО №30, вул. Низинна, 29; ЗДО №51, вул. Виговського, 43а; ЗДО №75, вул. Виговського,75; ЗДО №86, вул. Садова, 20; ЗДО №114, вул. Караджича,20; ЗДО №127, вул. С. Петлюри,19; ЗДО №136, вул. Каховська,10; ЗДО №139, вул. Ряшівська,25; ЗДО №160, вул. Роксоляни,27; ЗДО №166, вул. Кульчицької,10а; ЗДО «Казка», вул. Патона,24; ЗДО № 180, с.м.т. Рудно вул. Грушевського,56; ЗДО №168, вул. Кульпарківська, 182
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару „Замовник" оплачує вартість кожної партії поставленого товару за умови наявності відповідного бюджетного фінансування протягом 30 днів після отримання товару згідно накладних та рахунків Пiсляоплата 30 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" 1 637 640,00
UAH з ПДВ
1 637 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА" 1 637 700,00
UAH з ПДВ
1 637 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 16:27
Електронний підпис
13 березня 2020 16:26
Довідка МВС БЦ 10.03.pdf
09 березня 2020 17:34
Електронний підпис
09 березня 2020 16:33
Філе хека.jpg
09 березня 2020 16:33
Техпаспорт авто.pdf
09 березня 2020 16:33
Технічна специфікація.pdf
09 березня 2020 16:33
Тендерна пропозиція.pdf
09 березня 2020 16:33
Статут.pdf
09 березня 2020 16:33
Рішення учасника ТОВ.pdf
09 березня 2020 16:33
Проект договору.pdf
09 березня 2020 16:33
Опис документів.pdf
09 березня 2020 16:33
Медична книжка ВОДІЙ.pdf
09 березня 2020 16:33
Лист про код доступу.pdf
09 березня 2020 16:33
ІСО.pdf
09 березня 2020 16:33
Експлуатаційний дозвіл.pdf
09 березня 2020 16:33
Дослідження змивів 26.02.pdf
09 березня 2020 16:33
Договір оренди ТЗ.pdf
09 березня 2020 16:33
Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
09 березня 2020 16:33
Відгук свіжий.jpg
09 березня 2020 16:33
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
09 березня 2020 16:33
Витяг ЄДР 06.03.pdf
09 березня 2020 16:33
Виписка з ЄДР.pdf
09 березня 2020 16:33
Акти дезинфекції авто.pdf
09 березня 2020 16:33
1 ДФ завірений.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 11:13
Проект договору.pdf
06 березня 2020 11:13
Цінова пропозиція.pdf
06 березня 2020 11:13
Технічні вимоги.pdf
06 березня 2020 11:13
РЕЄСТР ДОКУМЕНТІВ.pdf
06 березня 2020 11:13
Паспорт і код Кононович.pdf
06 березня 2020 11:13
Опис документів ДР.pdf
06 березня 2020 11:13
довідка ст.17.pdf
06 березня 2020 11:13
Витяг з РПЄП.pdf
06 березня 2020 11:13
Витяг ЄДР.pdf
06 березня 2020 11:13
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"

ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"
#43272454
Переможець 1 637 640,00
UAH з ПДВ
11 березня 2020 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР"
#43272454
1 637 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:35
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 15:17
Додаткова угода _4.pdf зміни до договору
16 січня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 12:07
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2020 17:22
риба.pdf зміни до договору
28 жовтня 2020 17:21
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 17:05
риба.pdf зміни до договору
12 червня 2020 17:04
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 15:13
договір укладений
25 березня 2020 15:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшено суму договору та відповідно обсяг закупівлі відповідно до зменшеної суми договору та потреб закладів освіти
Номер договору про закупівлю: 60/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшено суму договору
Номер договору про закупівлю: 60/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжено дію договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі у 2021 році, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у даному договорі
Номер договору про закупівлю: 60/2020
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Обсяг закупівлі продовженого договору у сумі, що не перевищує 20%
Номер договору про закупівлю: 60/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 802 250,40
UAH (в тому числі ПДВ 133 708,40 UAH)