Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги їдалень (згідно технічного завдання)
Очікувана вартість
2 301 826,14 UAH
UA-2020-02-21-002084-b 19e609563bd048c2a9284e160b2a2417
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соколенко

+380473340183 osvitasmilaprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38627941
Вебсайт: http://www.osvita.smila.com
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18
Контактна особа: Ірина Соколенко
+380473340183
osvitasmilaprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 лютого 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 29 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 березня 2020 00:00
Очікувана вартість: 2 301 826,14 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Тендерна документація

21 лютого 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 14:35
проект договору послуги їдалень.docx
21 лютого 2020 14:21
ТД послуги їдалень.doc
21 лютого 2020 14:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 14:35
проект договору послуги їдалень.docx
21 лютого 2020 14:21
проект договору послуги їдалень.docx
21 лютого 2020 14:21
ТД послуги їдалень.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги їдалень (Дошкільний навчальний заклад №17)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 356 179,46 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 780,90 UAH без ПДВ

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 12:49
Закінчення: 10 березня 2020 13:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2232 д
3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в ясельних групах (12-24 год. перебуванням) - загальна вартість 50554,80 грн.
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Ротондівська, 50
Дата доставки: 31 грудня 2020
12023 д
3-х разове харчування (сніданок, обід, вечеря) дітей в дошкільних групах (10,5 год. перебуванням) - загальна вартість 305624,66 грн.
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м.Сміла, вул. Ротондівська, 50
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 13:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГОЛУБ МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА" 356 157,14
UAH
356 157,14
UAH
Документи
ФОП "НОВОЧУБ ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА" 356 179,46
UAH
356 179,46
UAH
Документи

Публічні документи

13 березня 2020 14:04
Електронний підпис
13 березня 2020 14:03
Голуб-справка.pdf
12 березня 2020 19:50
ч.2 ст.17.pdf
11 березня 2020 16:25
Електронний підпис
08 березня 2020 02:29
Електронний підпис
08 березня 2020 02:28
сад 17.jpg
08 березня 2020 02:28
тендерна док-ція ДНЗ.pdf

Публічні документи

09 березня 2020 05:44
Електронний підпис
09 березня 2020 05:40
td dnz.pdf
09 березня 2020 05:40
ЦП 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГОЛУБ МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА"

ФОП "НОВОЧУБ ЛЮДМИЛА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ГОЛУБ МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА"
#2307229384
Переможець 356 157,14
UAH
11 березня 2020 14:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 14:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ГОЛУБ МАРИНА В'ЯЧЕСЛАВІВНА"
#2307229384
356 157,14
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 10:03
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 10:01
ДУ№ 4 до ДОГ№93 від 2021-02-18.pdf зміни до договору
18 лютого 2021 09:59
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:09
ДУ_3_ДОГ_93.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:04
ДУ_2_ДОГ_93.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:03
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 10:29
ДУ№1до дог№93 від 15.12.20 15122020.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 10:22
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 11:42
договир_93 24032020.pdf укладений
24 березня 2020 11:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника (відповідно до п.1 ч.4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII), відповідно до п. 3.2 розділу III Договору, сторони домовились внести наступні зміни до Договору від 23.03.2020 №93: 1. Сума договору зменшується на 201159,90 грн. та після внесення змін складає 154997,24 грн. 2. Зменшити кількість дітоднів в ясельних групах на 1020, після перерахунку кількість дітоднів в ясельних групах за договором становить 1212. 3. Зменшити кількість дітоднів в дошкільних групах (10.5 год. передування) на 7005, після перерахунку кількість дітоднів в дошкільних групах за договором становить 5018. 4. Додаток №1 до договору "Розрахунок вартості послуг Дошкільний навчальний заклад №1 викласти в новій редакції" (додається). 5. Дана додоткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.12.2020. 6. Всі інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума договору зменшується на 10319,34 та, після внесення змін складає 144677,90 грн. 2. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.12.2020. 3.Всі інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сума договору складає 28933,58 грн. без ПДВ. 2. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 31.03.2021 року. 3. Всі інші пункти Дорговору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’зку зі зменшенням обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків- замовника (відповідно до п. 1 ч.4 ст. 36 Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII), відповідно до п. 3.2 розділу III Договору, сторони домовились внести наступні зміни до Договору від 23.03.2020 №93: 1. Сума договору зменшується на 7,56 грн. (сім гривень, 56 копійок) та, після внесення змін складає 28926,02 грн. (двадцять вісім тисяч дев’ятсот двадцять шість гривень, 02 копійки). 2. Дана додаткова угода вступає в дію з дати підписання та діє до 01.12.2021. 3. Договір вважати виконаним. 4. Всі інші пункти Договору залишити без змін.
Номер договору про закупівлю: 93
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 28 926,02
UAH