Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Медичні матеріали 2 лота ( ЛОТ № 1 : катетери уретральні , набори для нефростомії )ЛОТ № 2: хірургічний шовний матеріал , вироби медичного призначення для анестезії , вироби медичного призначення різні ).
Очікувана вартість
525 000,00 UAH
UA-2020-02-21-001330-c ● ca7f3855402e4a3ea770b8e80b46017b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ЛІКАРНЯ № 2" КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01990795 |
Місцезнаходження: | 84306, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, вул. Дніпровська, 14 |
Контактна особа: |
Оксана Лисицька +380626468567,+380671527720 oksana2005lisa@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 лютого 2020 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 лютого 2020 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 березня 2020 16:00 |
Очікувана вартість: | 525 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
Тендерна документація
24 лютого 2020 13:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 лютого 2020 13:49 |
оголошення нове.docx | |
24 лютого 2020 13:49 |
Лист зі змінами шовний.doc | |
24 лютого 2020 13:49 |
ТД_ШОВНИЙ 21-02-2020.doc | |
24 лютого 2020 13:49 |
Додаток 2 нова ред.docx | |
24 лютого 2020 13:49 |
Таблиця 2.2. Додатку 2 Нова ред.docx | |
21 лютого 2020 17:01 |
Додаток 2 до тд.docx | |
21 лютого 2020 17:01 |
Додаток_3 до ТД.docx | |
21 лютого 2020 17:01 |
оголошення.docx | |
21 лютого 2020 17:01 |
Додаток_1 до ТД.docx | |
21 лютого 2020 17:00 |
ТД_ШОВНИЙ 21-02-2020.doc |
24 лютого 2020 13:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 лютого 2020 13:49 |
оголошення нове.docx
|
|||
24 лютого 2020 13:49 |
Лист зі змінами шовний.doc
|
|||
24 лютого 2020 13:49 |
ТД_ШОВНИЙ 21-02-2020.doc
|
|||
24 лютого 2020 13:49 |
Додаток 2 нова ред.docx
|
|||
24 лютого 2020 13:49 |
Таблиця 2.2. Додатку 2 Нова ред.docx
|
|||
21 лютого 2020 17:01 |
Додаток 2 до тд.docx
|
|||
21 лютого 2020 17:01 |
Додаток_3 до ТД.docx
|
|||
21 лютого 2020 17:01 |
оголошення.docx
|
|||
21 лютого 2020 17:01 |
Додаток_1 до ТД.docx
|
|||
21 лютого 2020 17:00 |
ТД_ШОВНИЙ 21-02-2020.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001330-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 24 лютого 2020 16:58
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c, ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c
ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 ЛОТ№ 1 катетери уретральні , набори для нефростомії Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- Виокремити позиції № 5 та №7 ЛОТУ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії в окремий лот.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути
Згорнути
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c
ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 ЛОТ№ 1 катетери уретральні , набори для нефростомії Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- Виокремити позиції № 5 та №7 ЛОТУ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії в окремий лот.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Скасована
Дата: 24 лютого 2020 17:00
Причина: додавання файлу
Номер вимоги: UA-2020-02-21-001330-c.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Амаркорд", Код ЄДРПОУ:21626927
Дата подання: 24 лютого 2020 17:01
Приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України
Шановний Замовнику! Ознайомившись із тендерною документацією по закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c, ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії нами виявлено дискримінаційні вимоги, які не відповідають чинному законодавству про публічні закупівлі та обмежують вільну конкуренцію серед учасників, а саме: технічні характеристики предмету закупівлі сформовані таким чином, що штучно звужують коло можливих потенційних учасників та встановлюють обмеження для участі у торгах.
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c
ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 ЛОТ№ 1 катетери уретральні , набори для нефростомії Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- Виокремити позиції № 5 та №7 ЛОТУ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії в окремий лот.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Розгорнути
Згорнути
При проведенні закупівлі Замовник повинен керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Медико-технічні вимоги закупівлі ID: UA-2020-02-21-001330-c
ЛОТ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії чітко прописані з каталогу або сайту одного виробника без можливості участі інших виробників. Внесення змін до даних медико-технічних вимог дозволило б більшій кількості виробників прийняти участь у закупівлі, що в свою чергу сприяло би прояву конкуренції та, як наслідок, економії бюджетних коштів.
Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто, чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги.
Виходячи з наведеного вище, з метою уникнути порушення основних принципів державних закупівель та розширити коло учасників, створити конкурентне середовище та уникнути зловживань та корупції, звертаємося до Вас з проханням внести зміни в документацію відкритих торгів:
- переглянути медико-технічні вимоги Додатку 2 ЛОТ№ 1 катетери уретральні , набори для нефростомії Тендерної документації, взявши за основу аргументовані медико-технічні вимоги, та привести їх у відповідність до норм чинного законодавства України.
- Виокремити позиції № 5 та №7 ЛОТУ №1 катетери уретральні , набори для нефростомії в окремий лот.
У випадку відмови та не приведення Документації тендерних закупівель у відповідність до норм чинного законодавства України, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету України.
Таблиця МТВ зі змінами додається
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 лютого 2020 15:02
Шановний Учасник
Розглянувши Вашу вимогу , тендерний комітет повідомляє наступне :
- створення технічних вимог базується на пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме : «тендерна документація повинна… містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"» , що підтверджує тендерна документація . До того ж Замовники закупівель самостійно визначать перелік характеристик/параметрів товарів та вимоги до них, виходячи з потреб та особливостей роботи підпрємства .Крім того, слід зазначити, що Закон та нормативні документи органів влади (МОЗ, Мінекономіки, Антимонопольний комітет України, інші) не регламентують які саме характеристики/параметри товарів та вимоги до них мають бути прописані в тендерній документації .Медико- технічні вимоги предмета закупівлі не унікальні та не ексклюзивні та можуть постачатися багатьма Учасниками. Також вимогами тендерної документації передбачена можливість надання еквіваленту.До того ж Замовник поділяє предмет закупівлі на лоти відповідно до вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (у редакції від 09.01.2020 р.) (далі - Наказ). Згідно п.1 Наказу затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), а саме (абз. четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку (з урахуванням п.2 Наказу) : «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг» .
Розглянувши Вашу вимогу , тендерний комітет повідомляє наступне :
- створення технічних вимог базується на пункті 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» , а саме : «тендерна документація повинна… містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент"» , що підтверджує тендерна документація . До того ж Замовники закупівель самостійно визначать перелік характеристик/параметрів товарів та вимоги до них, виходячи з потреб та особливостей роботи підпрємства .Крім того, слід зазначити, що Закон та нормативні документи органів влади (МОЗ, Мінекономіки, Антимонопольний комітет України, інші) не регламентують які саме характеристики/параметри товарів та вимоги до них мають бути прописані в тендерній документації .Медико- технічні вимоги предмета закупівлі не унікальні та не ексклюзивні та можуть постачатися багатьма Учасниками. Також вимогами тендерної документації передбачена можливість надання еквіваленту.До того ж Замовник поділяє предмет закупівлі на лоти відповідно до вимог Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України № 454 від 17.03.2016 року (у редакції від 09.01.2020 р.) (далі - Наказ). Згідно п.1 Наказу затверджено Порядок визначення предмета закупівлі (далі – Порядок), а саме (абз. четвертий пункту 1 розділу ІІ Порядку (з урахуванням п.2 Наказу) : «замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг» .
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ № 1 : катетери уретральні , набори для нефростомії |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 125 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 625,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
7 measures.name.symbol
катетери уретральні , набори для нефростомії
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84306, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Дніпровська ,14
Дата доставки:
31 березня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться по факту поставки Товару шляхом оплати Замовником вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку на підставі видаткових накладних протягом 30 календарних днів з дати отримання Товару.У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 3-х банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення па фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 лютого 2020 17:01 |
Додаток_1 до ТД.docx |
21 лютого 2020 17:01 |
Таблиція1.2. додатку 2 до тд.docx |
21 лютого 2020 17:01 |
ТД_ШОВНИЙ 21-02-2020.doc |
21 лютого 2020 17:01 |
Додаток_3 до ТД.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ ЕКОМЕД #22922786 |
Переможець |
124 735,25
UAH з ПДВ
|
12 березня 2020 14:41
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2021 09:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2020 15:37
|
Дод уг до дог 2019.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 15:32
|
П_101_внесення змін до дог 2019.pdf | зміни до договору |
27 березня 2020 15:32
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 09:33
|
Д_2019_лот 1.pdf | укладений |
23 березня 2020 09:31
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | в результаті описки було допущено механічну помилку в п.3.1. Договору поставки, а саме в сумі договору прописом замість «сто двадцять чотири тисячі…» зазначено «сто двадцять п’ять тисяч…», а цифрами сума зазначена правильно . Тому було прийнято рішення внести зміни до договору та викласти п. 3.1. в наступній редакції : « 3.1. Ціна цього Договору становить 124 735,25 грн. ( сто двадцять чотири тисячі сімсот тридцять п’ять гривень 25 коп.), в т.ч. ПДВ – 8 160,25 грн.* (або без ПДВ якщо учасник не є платником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ)» . Зміни оформлені додатковою угодою . |
Номер договору про закупівлю: | 2019 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |