Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки (Молоко коров’яче питне пастеризоване 3,2% жирності та молоко незбиране згущене з цукром 8,5%)
Очікувана вартість
884 110,00 UAH
UA-2020-02-20-003674-b 23d8d3959f664465b44d2a7acf9ef252
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Заплитнюк

+380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Хмільницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04544464
Вебсайт: http://khmuo.mkhedu.vn.ua
Місцезнаходження: 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3
Контактна особа: Андрій Заплитнюк
+380974513286
andriizaplytniuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 лютого 2020 18:35
Звернення за роз’ясненнями: до 25 лютого 2020 19:30
Оскарження умов закупівлі: до 02 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 березня 2020 19:30
Очікувана вартість: 884 110,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Тендерна документація

20 лютого 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 лютого 2020 18:35
Тендерна документація - молоко 2020.doc

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Молоко незбиране згущене з цукром 8,5%
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 136 110,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 680,55 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2000 UAH

Аукціон

Початок: 10 березня 2020 13:40
Закінчення: 10 березня 2020 14:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1745 кг
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5%
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 березня 2020 14:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ" 114 821,00
UAH з ПДВ
114 821,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Мир-Продуктів 136 000,00
UAH з ПДВ
136 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 березня 2020 20:54
Електронний підпис
19 березня 2020 20:53
дов ДПІ.pdf
19 березня 2020 20:53
Dovidka_20050476170180267666.pdf.p7s
19 березня 2020 20:53
Dovidka_20050476170180267666.pdf
19 березня 2020 20:52
Електронний підпис
19 березня 2020 20:51
дов ДПІ.pdf
19 березня 2020 20:51
Dovidka_20050476170180267666.pdf.p7s
19 березня 2020 20:51
Dovidka_20050476170180267666.pdf
05 березня 2020 14:36
Електронний підпис
05 березня 2020 14:35
Банківська ліцензія.pdf
05 березня 2020 14:35
20162_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
05 березня 2020 14:35
20162_DKBO_Гарантия.pdf
05 березня 2020 14:35
033 додаток 4.pdf
05 березня 2020 14:35
032 додвіка довкілля.pdf
05 березня 2020 14:35
031Довідка санобробки 1.pdf
05 березня 2020 14:35
031 Довідка санобробки 2.pdf
05 березня 2020 14:35
030 Договір санобробки 2.pdf
05 березня 2020 14:35
030 Договір санобробки 1.pdf
05 березня 2020 14:35
029 Потужності Будків.pdf
05 березня 2020 14:35
028 Декларація виробника.pdf
05 березня 2020 14:35
025 додаток 2.pdf
05 березня 2020 14:35
024 пояснення потужності.pdf
05 березня 2020 14:35
024 ліцензування.pdf
05 березня 2020 14:35
023 додаток 3 договір.pdf
05 березня 2020 14:35
022 лист повноваження.pdf
05 березня 2020 14:35
021 довідка про товар.pdf
05 березня 2020 14:35
020 довідка досвід 2019.pdf
05 березня 2020 14:35
019 Витяг Єдинщик.pdf
05 березня 2020 14:35
017 стаття 17.pdf
05 березня 2020 14:35
016 лист відгук 2.pdf
05 березня 2020 14:35
016 лист відгук 1.pdf
05 березня 2020 14:35
015 аналогічний договір 2.pdf
05 березня 2020 14:35
015 аналогічний договір 1.pdf
05 березня 2020 14:35
013 мед книжка1.pdf
05 березня 2020 14:35
013 мед книжка 2.pdf
05 березня 2020 14:35
011 Витяг нерухомість.pdf
05 березня 2020 14:35
010 Договір оренди 2.pdf
05 березня 2020 14:35
010 Договір оренди 1.pdf
05 березня 2020 14:35
009 довідка мтб.pdf
05 березня 2020 14:35
008 довідка рахунки.pdf
05 березня 2020 14:35
005 довідка від банку.pdf
05 березня 2020 14:35
002 паспорт.pdf
05 березня 2020 14:35
002 код.pdf
05 березня 2020 14:35
002 Document_USR_1006321348.rtf
05 березня 2020 14:35
001 Пропозиція.pdf

Публічні документи

06 березня 2020 11:49
мир прод рахунок.pdf
06 березня 2020 11:49
довідка працівники квал.pdf
06 березня 2020 11:49
витяг пдв завірений.pdf
06 березня 2020 11:49
Витяг 14.01.20.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ"

ТОВ Мир-Продуктів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ"
#2663602951
Переможець 114 821,00
UAH з ПДВ
18 березня 2020 17:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 березня 2020 17:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КІРГАН ОЛЕКСАНДР ВЛАДИСЛАВОВИЧ"
#2663602951
114 821,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 21:37
Електронний підпис зміни до договору
03 квітня 2021 21:35
Дод. угода №4 до договору №122 - ФОП Кірган.pdf зміни до договору
03 квітня 2021 21:31
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 22:34
Дод. угода №3 до договору №122.pdf зміни до договору
15 січня 2021 22:32
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 20:00
Дод. угода №2 до договору №122 - ФОП Кірган.pdf зміни до договору
03 січня 2021 19:58
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2021 19:56
Дод. угода №1 до договору №122 - ФОП Кірган.pdf зміни до договору
03 січня 2021 19:54
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:58
Договір №122 на молоко згущене - ФОП Кірган О.В..pdf укладений
01 квітня 2020 12:57

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року), дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару, зменшити суму Договору на 168,85 грн. та у зв’язку із цим внести зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1.Сума, визначена в Договорі, становить 114 652,15 грн. (сто чотирнадцять тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні п’ятнадцять копійок) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 631, ст. 651 Цивільного кодексу України, ч. 5 ст. 36 Закону України « Про публічні закупівлі» (в редакції до 19.04.2020р.) дійшли згоди про наступне: 1. Укласти цю додаткову угоду на продовження строку дії Договору №122 від 31 березня 2020 року на строк достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в даному Договорі. 2. Внести зміни до пункту 10.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «10.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 березня 2020 року, але не менш ніж до повного виконання зобов’язань Сторонами.»
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із зміною назви Замовника, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Змінити в преамбулі Договору назву Замовника з «Управління освіти Хмільницької міської ради» на «Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради». 1.2. Внести зміни до розділу ХІІІ Договору, виклавши інформацію про місцезнаходження та банківські реквізити Замовника у наступній редакції: «ЗАМОВНИК: Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради 22000, Вінницька обл., м. Хмільник, вул. Шевченка, 3 Код ЄДРПОУ 04544464 р/р UA748201720344250005000034541, UA328201720344240002000034541 УДКСУ у Хмільницькому районі та м. Хмільнику, МФО 820172 Тел. (04338) 2-26-11, 2-32-05» 2. Керуючись ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року) та умовами Договору Сторони домовились внести наступні зміни до Договору: 2.1. Внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1.Сума, визначена в Договорі, становить 137 550,55 грн. (сто тридцять сім тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень п’ятдесят п’ять копійок) без ПДВ, з них: у 2020 році - 114 652,15 грн. (сто чотирнадцять тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні п’ятнадцять копійок) без ПДВ; у 2021 році – 22 898,40 грн. (двадцять дві тисячі вісімсот дев’яносто вісім гривень сорок копійок) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст. 654, ч.1 ст. 651 Цивільного кодексу України, п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції до 19 квітня 2020 року), Сторони дійшли згоди зменшити обсяг закупівлі товару, зменшити суму Договору на 461,00 грн. та у зв’язку із цим внести зміни до Договору, а саме: 1. Внести зміни до п. 3.1. Договору, виклавши його у наступній редакції: «3.1.Сума, визначена в Договорі, становить 137 089,55 грн. (сто тридцять сім тисяч вісімдесят дев’ять гривень п’ятдесят п’ять копійок) без ПДВ, з них: у 2020 році - 114 652,15 грн. (сто чотирнадцять тисяч шістсот п’ятдесят дві гривні п’ятнадцять копійок) без ПДВ; у 2021 році – 22 437,40 грн. (двадцять дві тисячі чотириста тридцять сім гривень сорок копійок) без ПДВ.»
Номер договору про закупівлю: 122
Договір:
Номер додаткової угоди: 04
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 березня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 137 089,55
UAH