Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запчастини до комп’ютерної техніки
Очікувана вартість
217 000,00 UAH
UA-2020-02-20-001285-a ● 03f269b7697b45828df94b3322a9a5b4
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАВОД "ЕЛЕКТРОВАЖМАШ" |
Код ЄДРПОУ: | 00213121 |
Місцезнаходження: | 61089, Україна , Харківська обл., Харків, ПРОСПЕКТ МОСКОВСЬКИЙ, будинок 299 |
Контактна особа: |
Бусько Віктор Михайлович +380577275001 artem.kravets@spetm.com.ua |
Категорія: | Підприємство, установа або організація, в тому числі міжнародна, що не належить до замовників |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 лютого 2020 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 лютого 2020 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 березня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 217 000,00 UAH без ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Код 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання (запчастини до комп’ютерної техніки) відповідно до «Єдиного закупівельного словника» ДК 021:2015 (CPV:2008)
Тендерна документація
20 лютого 2020 14:54 |
ТД.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Запчастини |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 117 000,00 UAH без ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 755,00 UAH без ПДВ |
Аукціон
Позиції
38 лот
Запчастини
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
16 березня 2020
—
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 21 лютого 2020 11:05
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:40
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за питання!
- Згідно тендерної документації передбачені еквіваленти.
У випадку, якщо Учасник торгів запропонує еквівалент товару, Він додатково повинен надати у складі Тендерної пропозиції: опис товару; відомості про виробника Товару, документальне підтвердження (документ про якість на товар (сертифікат або паспорт) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленому товарі.
- До участі допускаються як платникі так і неплатникі ПДВ. Торги та оцінка відбуваються без урахування ПДВ. При укладенні договору для платників ураховується ПДВ.
- Згідно тендерної документації передбачені еквіваленти.
У випадку, якщо Учасник торгів запропонує еквівалент товару, Він додатково повинен надати у складі Тендерної пропозиції: опис товару; відомості про виробника Товару, документальне підтвердження (документ про якість на товар (сертифікат або паспорт) повної відповідності технічних характеристик запропонованого товару з характеристиками замовленого товару та обов′язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик.
Всі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленому товарі.
- До участі допускаються як платникі так і неплатникі ПДВ. Торги та оцінка відбуваються без урахування ПДВ. При укладенні договору для платників ураховується ПДВ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2020 13:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" |
112 859,96
UAH
|
105 838,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" |
107 594,00
UAH
|
104 084,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
110 100,00
UAH
|
105 837,00
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" |
116 980,00
UAH
|
116 980,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Рішення скасоване |
104 084,00
UAH
|
14 квітня 2020 08:59
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОФІС КОМФОРТ" #43160066 |
Відхилено |
104 084,00
UAH
|
14 квітня 2020 08:59
|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Відхилено |
105 837,00
UAH
|
14 квітня 2020 09:06
|
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" #31091208 |
Переможець |
105 838,00
UAH
|
22 квітня 2020 12:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договор Інтегратор.pdf | укладений |
26 травня 2020 10:21
|