Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот №1 - Комп’ютерне обладнання (Придбання комп'ютерного обладнання) (Комп'ютери в комплекті). Лот №2 - Комп’ютерне обладнання (Придбання комп'ютерного обладнання) (Принтери).
Очікувана вартість
650 000,00 UAH
UA-2020-02-19-004658-b d68df1ec6d4f454aa3cb775905bcad6e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Синько

+380958920132 ktmo.kmr2018@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Куп`янське територіальне медичне об`єднання" Куп`янської міської ради Харківської області
Код ЄДРПОУ: 42582687
Місцезнаходження: 63701, Україна , Харківська обл., м. Куп'янськ, вул. Лікарняна, буд. 2
Контактна особа: Наталія Синько
+380958920132
ktmo.kmr2018@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 лютого 2020 22:10
Звернення за роз’ясненнями: до 24 лютого 2020 22:50
Оскарження умов закупівлі: до 01 березня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 березня 2020 22:50
Очікувана вартість: 650 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Тендерна документація

21 лютого 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 лютого 2020 22:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 лютого 2020 15:38
Додаток 2 Технічне завдання.docx
21 лютого 2020 15:28
Додаток 2 Технічне завдання (ЗМІНИ).docx
21 лютого 2020 15:22
Додаток 2 Технічне завдання.docx
19 лютого 2020 22:10
Додаток 2 Технічне завдання.docx
21 лютого 2020 15:28
ПРОТОКОЛ №20 від 21.02.2020р.pdf
21 лютого 2020 15:28
ТД комп΄ютери, принтери.doc
21 лютого 2020 15:22
ТД комп΄ютери, принтери.doc
19 лютого 2020 22:10
ТД комп΄ютери, принтери.doc
21 лютого 2020 15:22
ПРОТОКОЛ №20 від 21.02.2020р.pdf
19 лютого 2020 22:10
Додаток 3 Проект договору Лот №2.docx
19 лютого 2020 22:10
Додаток 3 Проект договору Лот №1.docx
19 лютого 2020 22:10
Додаток №4 до ТД.docx
19 лютого 2020 22:10
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-19-004658-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 10 березня 2020 15:27
Неправомірна дискваліфікація
Шановний Замовнику!

Ознайомившись з Протоколом № 35 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Куп’янське територіальне медичне об’єднання Куп’янської міської ради Харківської області» від 10.03.2020.р (далі-протокол), вважаємо неправомірним рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, від ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна».
В протоколі Вами, зазначено, що пропозиція ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» містить недостовірні дані, а саме: «в довідці (у довільній формі) зазначено, що суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини 2 статті 6. пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), але дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи була проведена після набрання чинності Законом України «Про державну реєстрацію юридичних та фізичних осіб-підприємців» - 10.01.2018 р. – 2 роки 2 місяці., в зв’язку з цим наша тендерна пропозиція була неправомірно відхилена, оскільки для підтвердження відсутності підстав відмови в участі у процедурі закупівлі, учаснику необхідно з поміж інших документів, що вимагаються Замовником надати гарантійний лист про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
У учасника ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» вищезазначений документ у складі тендерної пропозиції є в наявності, в якому зазначено, що «Суб’єкт господарювання ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів);»
Вважати, що надана у складі тендерної пропозиції інформація є недостовірною не є вірним, оскільки вищезазначена довідка Замовником вимагалася в довільній формі.
Хоча ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» здійснює свою діяльність з дати реєстрації у Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, а саме з 10.01.2018 р., що складає 2 роки 2 місяці, але за весь цей час з моменту реєстрації не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
До того ж, ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», не встановлено вимог,щодо строків діяльності самого Учасника.
Також, звертаємо увагу, що на веб–порталі АМКУ за адресою: http://www.amc.gov.ua розміщено Зведені відомості про рішення органів Комітету щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій.
Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Рішення про наявність підстав для застосування норми пункту 3 частини першої статті 17 Закону приймає замовник. У той же час, розміщені на веб-порталі АМКУ відомості можуть бути враховані замовниками під час прийняття відповідних власних рішень та учасниками під час участі в процедурах закупівель.

Вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
-об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
-максимальна економія та ефективність
Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна», оскільки тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам зазначеним Замовником на закупівлю
Залишаємо за собою право у разі не задовільного рішення звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель до АМКУ.
З повагою, ТОВ «Протех-ІТ-Україна».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 березня 2020 17:36
Гарантійним листом від 04.03.2020 року про відсутність підстав для відмови в участі ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» по п. 4 ч.1 ст. 17 Учасником визначено, що ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» протягом останніх трьох років не притягався до відповідальності за порушення передбачені п.4 ч.1. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена інформація є недостовірною, оскільки згідно Виписки з Єдиного державного реєстру, наданої Учасником у тендерній пропозиції, ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» фактично зареєстрований 10.01.2018 року, що свідчить про те, що діяльність суб’єкта господарювання ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» не перевищує 2 роки та 2 місяці з дати державної реєстрації.

ІІ. Відповідно до вимог тендерної документації Учасником ТОВ «ПРОТЕХ-ІТ-Україна» у складі пропозиції не надано підтвердження відповідності технічним характеристикам запропонованого товару, при чому в графі «Характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі» зазначається конкретна назва та характеристики запропонованого товару та/або його частини, тоді як Учасник зазначив лише характеристики корпусу, материнської плати, процесора, оперативної пам’яті та накопичувача, не зазначивши їх конкретної назви, що унеможливлює перевірку та підтвердження відповідності запропонованого товару вимогам Замовника.
Номер вимоги: UA-2020-02-19-004658-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 12 березня 2020 13:00
Вимога щодо неправомірної дискваліфікації
Шановний Замовнику! Ознайомившись з Протоколом № 36 засідання тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства «Куп’янське територіальне медичне об’єднання Куп’янської міської ради Харківської області» від 10.03.2020.р, вважаємо неправомірним рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції, від ТОВ «ЮДІТРЕЙД». .ТОВ «ЮДІТРЕЙД» здійснює свою діяльність з дати реєстрації у Єдиному державному реєстрі про проведення державної реєстрації юридичної особи, а саме з 02.04.2018 р. За весь цей час з моменту реєстрації тов "ЮДІТРЕЙД" не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). До того ж, ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі», не встановлено вимог,щодо строків діяльності самого Учасника. Також, звертаємо увагу, що на веб–порталі АМКУ за адресою: http://www.amc.gov.ua розміщено Зведені відомості про рішення органів Комітету щодо визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції у вигляді антиконкурентних узгоджених дій. Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Рішення про наявність підстав для застосування норми пункту 3 частини першої статті 17 Закону приймає замовник. У той же час, розміщені на веб-порталі АМКУ відомості можуть бути враховані замовниками під час прийняття відповідних власних рішень та учасниками під час участі в процедурах закупівель. Вважаємо що Замовник порушив принцип здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: -об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; -максимальна економія та ефективність Враховуючи вищевикладене, просимо переглянути рішення про дискваліфікацію ТОВ «ЮДІТРЕЙД», оскільки тендерна пропозиція відповідає кваліфікаційним та іншим вимогам зазначеним Замовником на закупівлю Залишаємо за собою право у разі не задовільного рішення звернутися за захистом своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель до АМКУ. .
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 березня 2020 10:54
Гарантійним листом, наданим учасником ТОВ «ЮДІТРЕЙД», без вихідного номера та дати, про відсутність підстав для відмови в участі ТОВ «ЮДІТРЕЙД» у процедурі закупівлі відповідно до ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» по п. 4 ч.1 ст. 17 Учасником визначено, що ТОВ «ЮДІТРЕЙД» протягом останніх трьох років не притягався до відповідальності за порушення передбачені п.4 ч.1. ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначена інформація є недостовірною, оскільки згідно Виписки з Єдиного державного реєстру, наданої Учасником у тендерній пропозиції, ТОВ «ЮДІТРЕЙД» фактично зареєстрований 02.04.2018 року, що свідчить про те, що діяльність суб’єкта господарювання ТОВ «ЮДІТРЕЙД» не перевищує 1 ріки та 11 місяців 11 днів з дати державної реєстрації.

ІІ. Відповідно до частини сьомої статті 28 Закону замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Виходячі із зазначеного голова тендерного комітету КНП Куп΄янське ТМО Сінько Є.О звернувся до адміністрації Комунального некомерційного підприємства «Вовчанська центральна районна лікарня» Вовчанської районної ради Харківської області, з яким ТОВ «ЮДІТРЕЙД» також проводило закупівлю в 2019 році (ІD : UA-2019-04-22-001343-c), але не вказав це у своїй довідці щодо виконання аналогічних договорів, яка теж надана без вихідного номера та дати. Розміщуємо лист, що надіслало Комунальне некомерційне підприємство «Вовчанська центральна районна лікарня» Вовчанської районної ради Харківської області, який містить негативний відгук (сторінка 3).
Виходячі із зазначеного пропозиція ТОВ «ЮДІТРЕЙД» код ЄДРПОУ 42036301, НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ Тендерної Документації на закупівлю товарів за державні кошти за процедурою закупівлі «Відкриті торги» внаслідок невідповідності вимогам тендерної документації.

Документи

11 березня 2020 17:36
Протокол №39 від 11.03.2020р.pdf

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №2 - Комп’ютерне обладнання (Придбання комп'ютерного обладнання) (Принтери).
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 128 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 280,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 06 березня 2020 15:12
Закінчення: 06 березня 2020 15:51
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

40 шт
Лот №2 - Комп’ютерне обладнання (Придбання комп'ютерного обладнання) (Принтери).
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63701, Україна, Харківська область, м.Куп`янськ, вул.Лікарняна, буд.2
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:39
Дата відповіді: 21 лютого 2020 12:14
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за ваше запитання.Учасник повинен подати пропозицію відповідно додатку 2 до тендерної документації у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого товару згідно з формою, що наведена у данному додатку.У графі "Характеристики товару запропоновані учасником процедури закупівлі" Учасником зазначаються характеристики запропонованого товару та /або його частини. При цьому відповідно до примітки додатку 2 до Тендерної документації у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Відповідь на друге запитання міститься у розділі V Тендерної документації, згідно якого Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону, Єдиним критерієм оцінки є ціна, оскільки здійснюється закупівля товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою спеціфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок. Оцінка за критерієм "ціна" враховує податок на додану вартість. Іншими словами, всі учасники допускаються до участі в торгах на рівних умовах. Запропонована учасником ціна розцінюється як остаточна, що включає у себе всі витрати, в тому числі ПДВ, за наявності. З повагою, голова тендерного комітету Сінько Є.О.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 березня 2020 15:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс" 89 760,00
UAH з ПДВ
89 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕРНА" 96 048,00
UAH з ПДВ
96 048,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 100 320,00
UAH з ПДВ
100 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА" 126 480,00
UAH з ПДВ
125 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКОМ-2000" 127 560,00
UAH з ПДВ
126 280,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 березня 2020 10:14
Електронний підпис
03 березня 2020 10:13
Xerox_Лист авторизації.pdf
28 лютого 2020 17:11
Електронний підпис
28 лютого 2020 17:09
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
28 лютого 2020 17:09
Проект Договору.pdf
28 лютого 2020 17:09
2. Витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 20:41
Електронний підпис
04 березня 2020 20:34
Пропозиція.pdf
04 березня 2020 20:34
Установчі Документи.pdf
04 березня 2020 20:34
Документи з Довідками.pdf

Публічні документи

04 березня 2020 17:35
Електронний підпис
04 березня 2020 17:34
Declaration-NVO-AOC-2015-07_signed.pdf
04 березня 2020 17:34
Declaration-EMS-AOC-2015-07_signed.pdf
04 березня 2020 17:23
Декларація HP Laser 107a.pdf
04 березня 2020 17:06
Досвід 2000.rar
04 березня 2020 17:06
Новий витяг від 03_03_20.rtf
04 березня 2020 17:06
Авторизаційний лист (3).pdf
04 березня 2020 17:06
Документы Компаком 2000_1.rar
04 березня 2020 17:06
Сервіс_центри.pdf
04 березня 2020 17:06
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
04 березня 2020 17:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 березня 2020 17:06
Гарантійний лист_1.pdf
04 березня 2020 17:06
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
04 березня 2020 17:06
Досвід 2000.rar
04 березня 2020 17:06
Новий витяг від 03_03_20.rtf
04 березня 2020 17:06
Авторизаційний лист (3).pdf
04 березня 2020 17:06
Документы Компаком 2000_1.rar
04 березня 2020 17:06
Сервіс_центри.pdf
04 березня 2020 17:06
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
04 березня 2020 17:06
Гарантійний лист_1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"

ТОВ "ВЕРНА"

ТОВ "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

ФОП "ПАВЛОВА ІРИНА ЮРІЇВНА"

ТОВ "КОМПАКОМ-2000"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мегапринт Сервіс"
#31867934
Очікує рішення 89 760,00
UAH з ПДВ
06 березня 2020 15:51

Документи

06 березня 2020 15:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 13 березня 2020 11:09
Коментар щодо відміни: Згідно з частиною 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) замовник відміняє торги у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом, а також торги може бути відмінено частково за лотом.
Документи:
13 березня 2020 11:09
Електронний підпис
13 березня 2020 11:04
Протокол №43 від 13.03.2020.pdf