Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Папір офісний 2 Лоти
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-02-19-004485-b ● 0bbd01f6f52a440d9c65341284669f1d
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М. ЛЬВІВ) |
Код ЄДРПОУ: | 43317547 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., м. Львів, площа Шашкевича, буд. 1 |
Контактна особа: |
Оксана Тимощук +380322350293 vmtz@lv.minjust.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 лютого 2020 18:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 лютого 2020 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 березня 2020 19:00 |
Очікувана вартість: | 3 200 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
21 лютого 2020 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
21 лютого 2020 15:22 |
Рішення про внесення змін 21.02.docx | |
21 лютого 2020 15:22 |
Тендерна документація 21.02.doc | |
19 лютого 2020 18:05 |
Технічні вимоги.doc | |
19 лютого 2020 18:05 |
Проект договору.docx |
21 лютого 2020 15:35 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
21 лютого 2020 15:22 |
Рішення про внесення змін 21.02.docx
|
|||
21 лютого 2020 15:22 |
Тендерна документація 21.02.doc
|
|||
19 лютого 2020 18:05 |
Технічні вимоги.doc
|
|||
19 лютого 2020 18:05 |
Проект договору.docx
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1 Папір А4, клас «С» |
Опис предмету закупівлі: |
Під місцем поставки:
пл. Шашкевича, 1, м.Львів, 79000; м. Рівне, вул. Замкова 29, 33001; м. Луцьк, вул. Володимирська, 1, 43006 |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 600 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 000,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
17600 стоп.пап
Лот №1 Папір А4, клас «С»
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79000, Україна, Львівська область, м.Львів, пл. Шашкевича, 1
Дата доставки:
31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти державного бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 20 лютого 2020 11:38
Дата відповіді: 21 лютого 2020 18:12
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Тендерний комітет ознайомлений із змістом Вашого звернення, про що повідомляємо наступне: ми
будемо розглядати всі надані пропозиції. Товар, передбачений тендерною документацією, за своїми
технічними та якісними характеристиками повинен відповідати характеристикам вказаним в
документації. Форма цінової пропозиції, яку надають учасники, передбачає зазначення конкретної
марки товару. До участі допускаються будь-які Учасники, зареєстровані в електронній системі
закупівель в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції
визначається за результатами аукціону системою автоматично, не залежно від системи
оподаткування Учасника.
будемо розглядати всі надані пропозиції. Товар, передбачений тендерною документацією, за своїми
технічними та якісними характеристиками повинен відповідати характеристикам вказаним в
документації. Форма цінової пропозиції, яку надають учасники, передбачає зазначення конкретної
марки товару. До участі допускаються будь-які Учасники, зареєстровані в електронній системі
закупівель в т.ч. фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Остаточна найнижча ціна пропозиції
визначається за результатами аукціону системою автоматично, не залежно від системи
оподаткування Учасника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ромус-Поліграф" #25551379 |
Переможець |
1 581 888,00
UAH з ПДВ
|
13 березня 2020 18:13
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 10:52
|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2020 13:55
|
ромус поліграф.pdf | укладений |
27 березня 2020 13:14
|