Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Катриджі
Очікувана вартість
55 750,00 UAH
UA-2020-02-17-000106-b 11c43ec121074533a6295a47029bae31
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Микитчик Ольга Семенівна

+380673895305 prozorro@novator-tm.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НОВАТОР"
Код ЄДРПОУ: 22987900
Вебсайт: http://www.novator-tm.com
Місцезнаходження: 29016, Україна , Хмельницька обл., Хмельницький, вул. Тернопільська, 17,
Контактна особа: Микитчик Ольга Семенівна
+380673895305
prozorro@novator-tm.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 17 лютого 2020 09:40
Звернення за роз’ясненнями: до 20 лютого 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2020 10:00
Очікувана вартість: 55 750,00 UAH без ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

17 лютого 2020 09:39
Проект договору 2020.docx
17 лютого 2020 09:39
Шаблон КД (1)картриджі (1).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-02-17-000106-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:1974306055
Дата подання: 19 лютого 2020 13:34
Анулювання закупівлі.
Шановний замовнику!
Вами оголошена закупівля з некоректною структурою і розбивкою по сумам. Ви привикли працювати зі Смарт.біз. І зробили по аналогії. Насправді потрібно оголосити однолотову закупівлю, так як всі позиції з одинаковим кодом ДК 021:2015: . Крім того зважте на те, що затрати на подачу пропозиції і доставку товару по лотам з маленькими сумами будут в декілька разів більші ніж дохід від виграшу. Тому по ним не слід очікувати пропозицій.
Бажано відмінити закупівлю і внести коректировку згідно вище викладеного - закупівля в 1-3 лоти. Це буде оптимальний варіант.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 лютого 2020 09:38
Доброго дня.
Дякуємо за зауваження.
Проте, на даній стадії ми не можемо внести коррективи. А оскільки дана продукція необхідна терміново, то і відміна тендеру є недоцільною. Після закінчення процедури закупівлі, по лотам, які не відбудуться, буде оголошено новий тендер з врахуванням Ваших зауважень.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 19.Тонер SAMSUNG Universal №2 PATRON (PN-SU2-100) 100гр.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 648,00 UAH без ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 6,48 UAH без ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

12 шт
Тонер SAMSUNG Universal №2 PATRON (PN-SU2-100) 100гр.
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 06 березня 2020  —  20 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 18 лютого 2020 09:19
Дата відповіді: 18 лютого 2020 09:34
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
- Так, приймаємо.
- Учасники закупівлі, згідно тендерної документації, повинні вкладати документи, де прописуються торгова марка та модель.
- Так, допускаємо. Ціни всіх учасників порівнюються без ПДВ.
Надішліть, будь ласка, на електронну пошту prozorro@novator-tm.com Ваші контакти.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ОФОРТ" 620,04
UAH
620,04
UAH
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ОФОРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ОФОРТ"
#13322685
Переможець 620,04
UAH
03 березня 2020 15:06

Документи

03 березня 2020 15:06
Рішення №171.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 березня 2020 15:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ОФОРТ"
#13322685
620,04
UAH
Документи

Документи

03 березня 2020 15:06
Рішення №171.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Офорт.PDF укладений
12 березня 2020 16:22