Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33690000-3 Лікарські засоби різні (хімічні, лабораторні реактиви; витратні матеріали) лот № 1 – реактиви та витратні матеріали для газового аналізатора, та аналізатору електролітів; лот № 2 – хімічні реактиви для реанімаційних відділень лікарні; лот № 3 - хімічні реактиви для структурних підрозділів лікарні; лот № 4 – реактиви та витратні матеріали для гематологічного аналізатора.
Очікувана вартість
1 564 044,00 UAH
UA-2020-02-14-003441-c 3217e35f180a481a903d196f29e067cb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюжник Ірина Олександрівна

+380612249414 ekonomist0708@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ № 5" ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 05498789
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Новгородська, 28-А
Контактна особа: Дюжник Ірина Олександрівна
+380612249414
ekonomist0708@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 14 лютого 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 22 лютого 2020 17:26
Оскарження умов закупівлі: до 28 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 березня 2020 17:26
Очікувана вартість: 1 564 044,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Детальніше опис та кількіть товару наведено в тендерній документації

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: реактиви та витратні матеріали для гематологічного аналізатора.
Опис предмету закупівлі:
Детальніше опис та кількіть товару наведено в тендерній документації
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 316 009,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 580,05 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 04 березня 2020 15:49
Закінчення: 04 березня 2020 16:16
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4 measures.name.symbol
реактиви та витратні матеріали для гематологічного аналізатора.
ДК 021:2015: 33690000-3 — Лікарські засоби різні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, вулиця Новгородська, 28 А
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Здійснюється за фактом постачання товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 березня 2020 16:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБСВІТ" 188 805,78
UAH з ПДВ
188 805,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮВІС" 212 831,90
UAH з ПДВ
212 831,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАБІКС" 203 272,18
UAH з ПДВ
203 272,18
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 березня 2020 11:59
Електронний підпис
12 березня 2020 11:59
Довідка МВС.pdf
12 березня 2020 11:59
ГЛ якість товарів.pdf
12 березня 2020 11:59
Довідка ДФС.pdf
28 лютого 2020 14:13
Електронний підпис
28 лютого 2020 14:12
HXL321 92042A1B_UA.pdf
28 лютого 2020 14:12
HXC302 92041A1B_UA.pdf
28 лютого 2020 14:12
HXD320 92421A1B_UA.pdf
28 лютого 2020 14:12
BT3D SFB0220_UA.pdf
28 лютого 2020 14:12
HXD320 92421A1B.pdf
28 лютого 2020 14:12
HXC302 92041A1B.pdf
28 лютого 2020 14:12
HXL321 92042A1B.pdf
28 лютого 2020 14:12
BT3D SFB0220.pdf
28 лютого 2020 14:12
ГЛ виробника.pdf
28 лютого 2020 14:12
Таблиця МТВ.pdf
28 лютого 2020 14:12
SFB1118 BloodTrol 3D.pdf
28 лютого 2020 14:12
HXL321_Horiba Abx_Micros.pdf
28 лютого 2020 14:12
HXD320_Horiba Abx_Micros.pdf
28 лютого 2020 14:12
HXC302_Horiba Abx_Micros.pdf
28 лютого 2020 14:12
Статут - оригінал.pdf
28 лютого 2020 14:12
ГЛ Санкціїї 2.pdf
28 лютого 2020 14:12
Довідка довкілля.pdf
28 лютого 2020 14:12
Витяг з РПП - оригінал.pdf
28 лютого 2020 14:12
Довідка МТБ.pdf
28 лютого 2020 14:11
Довідка ДПІ ч.2, ст.17.pdf
28 лютого 2020 14:11
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

03 березня 2020 15:48
Електронний підпис
03 березня 2020 15:16
ЛАБИКС техника л4.pdf
03 березня 2020 15:16
ЛАБІКС кваліф.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛАБСВІТ"

ТОВ "ЮВІС"

ТОВ "ЛАБІКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛАБСВІТ"
#41139172
Переможець 188 805,78
UAH з ПДВ
11 березня 2020 16:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 березня 2020 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛАБСВІТ"
#41139172
188 805,78
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 квітня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
17 березня 2021 13:47
Додаткова угода 4 до договору поставки товару 20Т-2220 від 24.03.2020 р.PDF зміни до договору
17 березня 2021 13:00
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:11
Додаткова_угода_3_до_договору_20Т-2220_вiд_24.03.2020.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:08
Електронний підпис укладений
18 вересня 2020 14:28
Додаткова угода 2 до договору 20Т-2220 від 24.03.2020.pdf зміни до договору
18 вересня 2020 14:23
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 16:35
дод. угода _1 дог. _20Т-2220 від 23.06.2020.pdf зміни до договору
23 червня 2020 16:31
Електронний підпис укладений
23 червня 2020 16:27
Електронний підпис укладений
24 березня 2020 13:51
договір укладений
24 березня 2020 13:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп3 п4 Закону покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 20Т-2220
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): пп3 п.4 ст. 36 Закону покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі;
Номер договору про закупівлю: 20Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною джерел фінансування
Номер договору про закупівлю: 20Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяв до 19.04.2020), а саме: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку».
Номер договору про закупівлю: 20Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону, що діяв до 19.04.2020), а саме: «Дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку». Ціна договору збільшується на суму 37 187,85 грн., у т.ч. ПДВ 2 432,85 грн. Загальна ціна договору становить 225 993,63 грн. у т.ч. ПДВ 14 784,63 грн.. Дату завершення дії договору вважати 31.03.2021, дату завершення дії договору в системі зазначено, враховуючи технічну можливість розміщення інформації.
Номер договору про закупівлю: 20Т-2220
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 березня 2020 — 01 квітня 2021
Сума оплати за договором: 225 993,63
UAH (в тому числі ПДВ 14 784,63 UAH)