Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Comprehensive engineering services (certification of small rivers and reservoirs), including: lot 1 - 21 objects; lot 2 - 8 objects
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Вебсайт: | http://pleso.com.ua |
Місцезнаходження: | 04119, Україна , Київська область обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +380675493905 09876an@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Касяненко Лариса +38097-33-000-33 pleso_vtv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Komunalne pidpryiemtsvo VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVSKOYi MISKOYi RADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) PO OKhORONI, UTRYMANNYu TA EKSPLUATATsIYi ZEMEL VODNOGO FONDU M. KYYeVA «PLESO» |
National ID: | 23505151 |
Contact point: |
Yurchenko Anna +380675493905 09876an@gmail.com |
Additional contacts: |
Касяненко Лариса +38097-33-000-33 pleso_vtv@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 20:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 березня 2020 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 березня 2020 14:00 |
Очікувана вартість: | 9 504 370,37 UAH з ПДВ |
Publication date: | 13 лютого 2020 20:59 |
Enquiries until: | 05 березня 2020 14:00 |
Complaints submission until: | до 11 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 15 березня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 9 504 370 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Тендерна документація
13 лютого 2020 21:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 20:59 |
Основні умови договору паспорт.docx | |
13 лютого 2020 20:59 |
ТД_Паспорт.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-05-08-000070 ● 961e024a8af4455f8916599c97b031ad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2020 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.05.2020 № 122
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
14.05.2020 № 122
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2020-02-13-003686-c 13.04.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-22 12:51:09
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі комплексних інженерних послуг (паспортизація малих річок і водойм), в т. ч.: лот 1 - 21 об'єкт; лот 2 – 8 об’єктів (код ДК 021:2015: 71340000-3 — Комплексні інженерні послуги),
2 лота очікуваною вартістю 9 504 370,37 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-02-13-003686-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 19.04.2020), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
1. Чи укладений вами договір про закупівлю з товариством з обмеженою відповідальністю «Центр топографо-геодезичних технологій (далі – Переможець), яке визнано переможцем торгів за лотом 2?
2. Якщо договір не укладався, вказати причини його не укладання.
3. У разі відмови Переможця від підписання договору про закупівлю або неукладання договору про закупівлю з вини Переможця, або ненадання Переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 08.02.2020), просимо надати інформацію щодо повернення або неповернення забезпечення тендерної пропозиції Переможцю.
Пояснення та документальне підтвердження необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-27 20:55:00
Відповідь на запит
Договір неукладений, оскільки на останню дату його укладання замовнику не були доведені бюджетні призначення
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до статті 23 Бюджетного кодексу України (далі – Кодекс) будь-які бюджетні зобов'язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення, якщо інше не передбачено законом про Державний бюджет України. Згідно зі статтею 46 Кодексу взяття бюджетних зобов'язань є третьою стадією виконання бюджету за видатками, передумовою для чого є затвердження кошторисів, паспортів бюджетних програм, а також порядків використання бюджетних коштів. Стаття 48 Кодексу встановлює, що розпорядники бюджетних коштів беруть бюджетні зобов'язання та здійснюють платежі тільки в межах бюджетних асигнувань. Отже, у зв’язку з відсутністю на останню дату укладання договору (23.04.2020) доведених бюджетних призначень, підстави для укладання договору у замовника були відсутні. Частина друга стаття 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) передбачає, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Тобто, стаття регламентує окремо визначений порядок укладання договору про закупівлю. Будь-яких посилань на норми Кодексу стаття не містить, також стаття не містить норми щодо наявності чи відсутності бюджетних призначень. З висновку моніторинг не вбачається, що саме порушив замовник в розрізі статті 32 Закону і які саме замовник повинен виконати заходи, передбачені вказаною статтею, для усунення виявлених за результатами моніторингу «порушень». Ураховуючи викладене, замовник не може вжити заходів передбачених частиною першою статті 32 Закону (в редакції від 19.04.2020), оскільки замовник не порушив вимоги зазначеної статті Закону.
2020-06-10 23:33:37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності укладання договору про закупівлю за лотом 2 установлено порушення частини другої статті 32 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-8_2
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Комплексні інженерні послуги (паспортизація малих річок і водойм): лот 1 - 21 об'єкт |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 710 505,37 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 67 105,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 70000 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за фактично надані послуги здійснюється Замовником на підставі підписаних Сторонами Актів приймання наданих послуг за кожним з етапів на умовах відстрочки платежу на термін до 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання коштів на розрахунковий рахунок від головного розпорядника бюджетних коштів. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Комунальне підприємтсво ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ПО ОХОРОНІ, УТРИМАННЮ ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕМЕЛЬ ВОДНОГО ФОНДУ М. КИЄВА «ПЛЕСО» |
Код ЄДРПОУ: | 23505151 |
Місцезнаходження: | 04119, Україна, Київська область обл., м.Київ, вул. Сім'ї Хохлових, 15, корпус А, офіс 3 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ГЕОДЕЗИЧНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ГЕОДЕЗИЧНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЛАБОРАТОРНИЙ ЦЕНТР ЕКОЛОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2020 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій |
5 213 400,00
UAH з ПДВ
|
4 980 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ГЕОДЕЗИЧНА КОМПАНІЯ" |
6 200 000,00
UAH з ПДВ
|
5 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Центр топографо-геодезичних технологій #41398528 |
Переможець |
4 980 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2020 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2022 09:10
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2020 18:04
|
ДУ2 від 18.12.2020 до Дог 1386 14.04.2020.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 17:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 квітня 2020 21:40
|
ДУ1 17.04.2020 до дог 1386 від 14.04.2020(1).pdf | зміни до договору |
17 квітня 2020 21:38
|
Електронний підпис | укладений |
14 квітня 2020 19:42
|
договір 1386 від14.04.2020.pdf | укладений |
14 квітня 2020 19:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 17 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів виконавця |
Номер договору про закупівлю: | 1386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору. Зміна порядку проведення розрахунків (перерозподіл коштів – зменшення бюджетних зобов’язань на 29 880,00 грн.). Зміна реквізитів замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 1386 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |