Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
дрібне канцелярське приладдя, папір для друку, конверти
Очікувана вартість
734 000,00 UAH
UA-2020-02-13-002240-b ● 705e7705dc1246d6bec6937c83e8eecc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00032945 |
Вебсайт: | http://www.spfu.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ ГЕНЕРАЛА АЛМАЗОВА, будинок 18/9 |
Контактна особа: |
Литвинова Катерина Сергіївна (044)200-31-36 KATE@SPFU.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2020 18:00 |
Очікувана вартість: | 734 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
13 лютого 2020 16:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 лютого 2020 16:08 |
ОГОЛОШЕННЯ.FR12.pdf | |
13 лютого 2020 16:08 |
ТД.doc |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 2. дрібне канцелярське приладдя |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 238 500,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 385,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
13110 шт
дрібне канцелярське приладдя
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
31 березня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | видаткова накладна | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 12:18
Дата відповіді: 17 лютого 2020 14:28
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У технічних вимогах до предметів (лотів) закупівлі зазначено можливість надання еквівалентів. Замовнику не принципово зазначення конкретної торгової марки. На торги допускаються торгові марки які відрізняються від торгових марок, вказаних в тендерній документації. Головне - дотримання технічних вимог та характеристик товару.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 березня 2020 12:42
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Парус Плюс" |
178 871,65
UAH з ПДВ
|
178 871,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
147 978,00
UAH з ПДВ
|
137 244,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Бумвест" |
219 942,66
UAH з ПДВ
|
137 292,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
152 146,92
UAH з ПДВ
|
143 648,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНіСТЮ "ГОРУС" |
229 680,00
UAH з ПДВ
|
229 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Ромус-Поліграф" |
217 162,25
UAH з ПДВ
|
217 162,25
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" #38402792 |
Відхилено |
137 244,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 18:26
|
ТОВ "Бумвест" #23702466 |
Переможець |
137 292,90
UAH з ПДВ
|
05 березня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 квітня 2020 14:58
|
Договір про внесення змін до договору.FR12 (1).pdf | зміни до договору |
01 квітня 2020 14:58
|
Електронний підпис | укладений |
23 березня 2020 11:11
|
77.pdf | укладений |
23 березня 2020 11:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 01 квітня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. У зв`язку зі зменшенням обсягів закупівлі, та відповідно до пункту 1 частини четвертої статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі", викласти пункт 3.1. Договору у наступній редакції: "3.1. Ціна цього договору становить 111432,90 грн. (сто одинадцять тисяч чотириста тридцять дві гривні 90 копійок) з урахуванням ПДВ - 18572, 15 грн. 2. Викласти додаток №1 до Договору у редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | 77 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 80 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |