Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Канцелярські товари в асортименті
Очікувана вартість
162 800,00 UAH
UA-2020-02-13-000658-b f4799bc8c01140d783c4f0b1a3b33146
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Перетятько Юлія Вікторівна

380444561599 julya4561599@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 19137032
Вебсайт: http://ssm.kiev.ua/
Місцезнаходження: 03057, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Довженка,2
Контактна особа: Перетятько Юлія Вікторівна
380444561599
julya4561599@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 13 лютого 2020 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 18 лютого 2020 12:20
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 лютого 2020 12:30
Очікувана вартість: 162 800,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Канцелярські товари в асортименті по Лотам. Згідно вимог Документації.

Тендерна документація

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №6: Канцелярські товари в асортименті
Опис предмету закупівлі:
Лот №6: Канцелярські товари в асортименті. Згідно вимог Документації.
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 35 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 350,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 21 лютого 2020 11:48
Закінчення: 21 лютого 2020 12:15
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Лот №6: Канцелярські товари в асортименті. Згідно вимог Документації.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Довженка, 2
Дата доставки: 31 березня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару з дати підписання Видаткової накладної Пiсляоплата 20 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:56
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:29
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми приймоємо пропозиції з торговими марками та моделями не гіршої якості. Зобов'язуємо всіх Учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. До торгів допускаємо ФОП неплатників податку ПДВ. Пропозиція без ПДВ буде розглядатися, як остаточна. Очікувана вартість з ПДВ так і без ПДВ включає в себе всі податки та збори. В нашій закупівлі мають право подавати пропозиції Учасники платники податку ПДВ так і неплатники.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ 27 920,00
UAH з ПДВ
19 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 21 673,08
UAH з ПДВ
19 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" 21 916,68
UAH з ПДВ
19 989,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 лютого 2020 11:56
Скан_СЭС.pdf
20 лютого 2020 11:56
УБВ СЕС.PDF
20 лютого 2020 11:56
висновок Buromax,3926,22962.pdf
20 лютого 2020 11:56
2703 скотч_ИОУ.pdf
20 лютого 2020 11:56
Файл2cт.jpg
20 лютого 2020 11:56
Файл 1cт.jpg
20 лютого 2020 11:56
Ластик CFS,F,Е,О.pdf
20 лютого 2020 11:56
Скоби,біндери, скріпки.pdf
20 лютого 2020 11:56
Ножиці(CFS,F,Е,О).pdf
20 лютого 2020 11:56
Коректор-рідина(F,О,Е,К).pdf
20 лютого 2020 11:56
Вироби з пластику.PDF
20 лютого 2020 11:56
Договір і видаткова3.pdf
20 лютого 2020 11:56
Договір і видаткова.pdf
20 лютого 2020 11:56
Договір і видаткова2.pdf
20 лютого 2020 11:56
Довідка щодо підпису.pdf
20 лютого 2020 11:56
Довідка Статут.pdf
20 лютого 2020 11:56
Довідка ліцензування.pdf
20 лютого 2020 11:56
Dovidka_20036590710960895986.pdf
20 лютого 2020 11:56
ВИПИСКА З ЄДРЮ.pdf
20 лютого 2020 11:56
Витяг з ЄДРЮО ФОП.pdf
20 лютого 2020 11:56
Гарантійний лист.pdf
20 лютого 2020 11:56
довідка Саша.pdf

Публічні документи

20 лютого 2020 10:29
Цінова пропозиція.pdf
20 лютого 2020 10:29
Тех. характеристика.pdf
20 лютого 2020 10:29
Статутні документи.7z
20 лютого 2020 10:29
Сертифікат.pdf
20 лютого 2020 10:29
Сертифікат папір.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 9.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 8.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 7.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 6.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 5.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 4.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 3.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 2.pdf
20 лютого 2020 10:29
Висновок 1.pdf
20 лютого 2020 10:29
Видаткова накладна.pdf
20 лютого 2020 10:29
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

24 лютого 2020 10:54
Електронний підпис
24 лютого 2020 10:50
Електронний підпис
24 лютого 2020 10:48
Електронний підпис
19 лютого 2020 15:48
Електронний підпис
19 лютого 2020 15:48
Цінова пропозиція.pdf
19 лютого 2020 15:48
СЄС.rar
19 лютого 2020 15:47
Статут.pdf
19 лютого 2020 15:47
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
19 лютого 2020 15:47
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
18 лютого 2020 17:40
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕХНОЮГ"
#23863399
Відхилено 19 989,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 11:39
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС"
#41136522
Відхилено 19 989,96
UAH з ПДВ
02 березня 2020 14:18
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ
#3054208417
Відхилено 19 990,00
UAH з ПДВ
04 березня 2020 11:37

Документи

28 лютого 2020 11:39
34.pdf

Документи

02 березня 2020 14:17
рішення 38.pdf

Документи

04 березня 2020 11:36
рішення 40.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій