Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Канцелярські товари в асортименті
Очікувана вартість
162 800,00 UAH
UA-2020-02-13-000658-b ● f4799bc8c01140d783c4f0b1a3b33146
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Київський міський центр соціальних служб для сім`ї, дітей та молоді виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
Код ЄДРПОУ: | 19137032 |
Вебсайт: | http://ssm.kiev.ua/ |
Місцезнаходження: | 03057, Україна , Київська обл., Київ, вул. Олександра Довженка,2 |
Контактна особа: |
Перетятько Юлія Вікторівна 380444561599 julya4561599@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 13 лютого 2020 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2020 12:20 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 лютого 2020 12:30 |
Очікувана вартість: | 162 800,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Канцелярські товари в асортименті по Лотам. Згідно вимог Документації.
Тендерна документація
13 лютого 2020 11:34 |
Документація на канцтовари 2020.docx |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №6: Канцелярські товари в асортименті |
Опис предмету закупівлі: |
Лот №6: Канцелярські товари в асортименті. Згідно вимог Документації.
|
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 35 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 350,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
1 комп
Лот №6: Канцелярські товари в асортименті. Згідно вимог Документації.
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03057, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Довженка, 2
Дата доставки:
31 березня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | з дати підписання Видаткової накладної | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 14 лютого 2020 11:56
Дата відповіді: 14 лютого 2020 13:29
- Чи приймаєте Ви пропозиції, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
- Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Ми приймоємо пропозиції з торговими марками та моделями не гіршої якості. Зобов'язуємо всіх Учасників закупівлі вказувати торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає усім вимогам Замовника. До торгів допускаємо ФОП неплатників податку ПДВ. Пропозиція без ПДВ буде розглядатися, як остаточна. Очікувана вартість з ПДВ так і без ПДВ включає в себе всі податки та збори. В нашій закупівлі мають право подавати пропозиції Учасники платники податку ПДВ так і неплатники.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2020 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ |
27 920,00
UAH з ПДВ
|
19 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНОЮГ" |
21 673,08
UAH з ПДВ
|
19 989,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" |
21 916,68
UAH з ПДВ
|
19 989,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТЕХНОЮГ" #23863399 |
Відхилено |
19 989,00
UAH з ПДВ
|
28 лютого 2020 11:39
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДИРЕКТ ОФІС СЕРВІС" #41136522 |
Відхилено |
19 989,96
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 14:18
|
БЕРДНИК ОЛЕКСАНДР АНАТОЛІЙОВИЧ #3054208417 |
Відхилено |
19 990,00
UAH з ПДВ
|
04 березня 2020 11:37
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій