Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені овочі ( квашена капуста, квашені огірки, консервований зелений горошок, томатна паста, горох колений)
Очікувана вартість
679 400,00 UAH
UA-2020-02-07-003904-a 81a1efbe6d744283a45f67411833a63f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хонько Зоряна Михайлівна

380322546425 sl_osvitalviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321310
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, проспект Червоної Калини,66
Контактна особа: Хонько Зоряна Михайлівна
380322546425
sl_osvitalviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 679 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконні вимоги Замовника
Дата подання: 08 лютого 2020 22:06
Дата відповіді: 12 лютого 2020 15:44
Прошу перенести дату розкриття і внести зміни в документацію по овочах і картоплі, яловичині і по курятині https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-17-002882-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-001432-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003867-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003878-a Адже вони не відповідають вимогам законодавства. Ви вимагаєте від учасників аналогічні договори від державних та комунальних установ. А це є відкрите порушення вимог чинного законодавства. Відповідне звернення вже зареєстроване в Держаудитслужбі зі скаргою на ваших посадових осіб. На членів комітету буде накладено штраф і притягнено до дисциплінарної відповідальності. В Антимонопольному комітеті є подібна скарга на вашу установу і вас зобов’язали внести зміни в документацію, а ви знову порушуєте закон. Ви програли таку скаргу. Так що чекаємо на внесення змін і перенесення дати розкриття
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до п. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична /юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Притому, такі звернення прикріпляються учасником у розділі «Питання», «Вимоги/скарги» відповідної процедури. Тендерний комітет відділу ознайомився із змістом Вашого звернення, на що повідомляє наступне. Предмет даної закупівлі не відповідає вказаним Вами у зверненні. Відтак, не може бути розглянутий. Період звернень за вказаними Вами у зверненні процедурами завершився.
02
Дата подання: 12 лютого 2020 15:54
Дата відповіді: 14 лютого 2020 18:54
Повторно ! Повідомляємо про порушення Вами чинного законодавства ! З приводу ваших дій буде прийнято рішення правоохоронними органами. Те, що строк уточнень завершився не означає, що ви не повинні ігнорувати з приводу звернень щодо порушення законодавства. Прошу перенести дату розкриття і внести зміни в документацію по овочах і картоплі, яловичині і по курятині https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-17-002882-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-001432-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003867-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003878-a Адже вони не відповідають вимогам законодавства. Ви вимагаєте від учасників аналогічні договори від державних та комунальних установ. А це є відкрите порушення вимог чинного законодавства. Відповідне звернення вже зареєстроване в Держаудитслужбі зі скаргою на ваших посадових осіб. На членів комітету буде накладено штраф і притягнено до дисциплінарної відповідальності. В Антимонопольному комітеті є подібна скарга на вашу установу і вас зобов’язали внести зміни в документацію, а ви знову порушуєте закон. Ви програли таку скаргу. Так що чекаємо на внесення змін і перенесення дати розкриття
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до п. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична /юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Притому, такі звернення прикріпляються учасником у розділі «Питання», «Вимоги/скарги» відповідної процедури. Тендерний комітет відділу ознайомився із змістом Вашого звернення, на що повідомляє наступне. Предмет даної закупівлі не відповідає вказаним Вами у зверненні. Відтак, не може бути розглянутий. Період звернень за вказаними Вами у зверненні процедурами завершився.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 2 - Оброблені овочі ( квашена капуста, квашені огірки, консервований зелений горошок, томатна паста, горох колений)
Опис предмету закупівлі:
місце поставки - заклади дошкільної освіти Личаківського району м. Львова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 303 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 303,60 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 лютого 2020 13:05
Закінчення: 24 лютого 2020 13:26
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2 лот
Оброблені овочі ( квашена капуста, квашені огірки, консервований зелений горошок, томатна паста, горох колений)
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, проспект Червоної Калини, 66
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "РОМАНИШИН ДМИТРО ТЕОДОРОВИЧ" 302 400,00
UAH з ПДВ
302 070,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОНА ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ" 303 550,00
UAH з ПДВ
302 310,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2020 16:42
Якісні.rar
22 лютого 2020 16:42
Ст. 17.rar
22 лютого 2020 16:42
Пропозиція.rar

Публічні документи

21 лютого 2020 18:40
Документ_ЄДР_1006373707.zip
21 лютого 2020 18:40
сертифікати.PDF
21 лютого 2020 18:40
Паспорт та інше.PDF
21 лютого 2020 18:40
Кваліфікаційні вимоги.PDF
21 лютого 2020 18:40
Довідки.PDF
21 лютого 2020 18:40
Дезінфекція.PDF
21 лютого 2020 18:40
Гарантійні листи.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "РОМАНИШИН ДМИТРО ТЕОДОРОВИЧ"

ФОП "ПОНА ЯРОСЛАВ МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "РОМАНИШИН ДМИТРО ТЕОДОРОВИЧ"
#1983209197
Переможець 302 070,00
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 16:29

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 16:29

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "РОМАНИШИН ДМИТРО ТЕОДОРОВИЧ"
#1983209197
302 070,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 13:26
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 13:26
додаткова угода.pdf зміни до договору
15 березня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
16 січня 2021 15:52
додаткова угода.pdf зміни до договору
16 січня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:18
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:17
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:37
додаткова угода на зменшення суми.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:36
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 15:52
договір соління лот2.pdf укладений
13 березня 2020 15:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до потреб замовника
Номер договору про закупівлю: № 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: № 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік із збільшення вартості договору, що не перевищує 20% від суми договору.
Номер договору про закупівлю: № 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до вартості поставленого товару
Номер договору про закупівлю: № 29
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 109 988,48
UAH