Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Оброблені овочі ( квашена капуста, квашені огірки, консервований зелений горошок, томатна паста, горох колений)
Очікувана вартість
679 400,00 UAH
UA-2020-02-07-003904-a 81a1efbe6d744283a45f67411833a63f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хонько Зоряна Михайлівна

380322546425 sl_osvitalviv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Сихівського та Личаківського районів управління освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41321310
Місцезнаходження: 79049, Україна , Львівська обл., Львів, проспект Червоної Калини,66
Контактна особа: Хонько Зоряна Михайлівна
380322546425
sl_osvitalviv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 лютого 2020 20:13
Звернення за роз’ясненнями: до 14 лютого 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 лютого 2020 00:00
Очікувана вартість: 679 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Незаконні вимоги Замовника
Дата подання: 08 лютого 2020 22:06
Дата відповіді: 12 лютого 2020 15:44
Прошу перенести дату розкриття і внести зміни в документацію по овочах і картоплі, яловичині і по курятині https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-17-002882-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-001432-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003867-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003878-a Адже вони не відповідають вимогам законодавства. Ви вимагаєте від учасників аналогічні договори від державних та комунальних установ. А це є відкрите порушення вимог чинного законодавства. Відповідне звернення вже зареєстроване в Держаудитслужбі зі скаргою на ваших посадових осіб. На членів комітету буде накладено штраф і притягнено до дисциплінарної відповідальності. В Антимонопольному комітеті є подібна скарга на вашу установу і вас зобов’язали внести зміни в документацію, а ви знову порушуєте закон. Ви програли таку скаргу. Так що чекаємо на внесення змін і перенесення дати розкриття
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до п. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична /юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Притому, такі звернення прикріпляються учасником у розділі «Питання», «Вимоги/скарги» відповідної процедури. Тендерний комітет відділу ознайомився із змістом Вашого звернення, на що повідомляє наступне. Предмет даної закупівлі не відповідає вказаним Вами у зверненні. Відтак, не може бути розглянутий. Період звернень за вказаними Вами у зверненні процедурами завершився.
02
Дата подання: 12 лютого 2020 15:54
Дата відповіді: 14 лютого 2020 18:54
Повторно ! Повідомляємо про порушення Вами чинного законодавства ! З приводу ваших дій буде прийнято рішення правоохоронними органами. Те, що строк уточнень завершився не означає, що ви не повинні ігнорувати з приводу звернень щодо порушення законодавства. Прошу перенести дату розкриття і внести зміни в документацію по овочах і картоплі, яловичині і по курятині https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-17-002882-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-27-001432-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003867-a https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-01-24-003878-a Адже вони не відповідають вимогам законодавства. Ви вимагаєте від учасників аналогічні договори від державних та комунальних установ. А це є відкрите порушення вимог чинного законодавства. Відповідне звернення вже зареєстроване в Держаудитслужбі зі скаргою на ваших посадових осіб. На членів комітету буде накладено штраф і притягнено до дисциплінарної відповідальності. В Антимонопольному комітеті є подібна скарга на вашу установу і вас зобов’язали внести зміни в документацію, а ви знову порушуєте закон. Ви програли таку скаргу. Так що чекаємо на внесення змін і перенесення дати розкриття
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Відповідно до п. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», фізична /юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі. Притому, такі звернення прикріпляються учасником у розділі «Питання», «Вимоги/скарги» відповідної процедури. Тендерний комітет відділу ознайомився із змістом Вашого звернення, на що повідомляє наступне. Предмет даної закупівлі не відповідає вказаним Вами у зверненні. Відтак, не може бути розглянутий. Період звернень за вказаними Вами у зверненні процедурами завершився.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Оброблені овочі ( квашена капуста, квашені огірки, консервований зелений горошок, томатна паста, горох колений)
Опис предмету закупівлі:
місце поставки - заклади дошкільної освіти Сихівського району м. Львова
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 375 800,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 375,80 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 лютого 2020 12:40
Закінчення: 24 лютого 2020 13:01
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 лот
Оброблені овочі ( квашена капуста, квашені огірки, консервований зелений горошок, томатна паста, горох колений)
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79049, Україна, Львівська область, Львів, проспект Червоної Калини, 66
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Качмарик Тарас Степанович 358 000,00
UAH з ПДВ
358 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дорош Роман Володимирович 375 250,00
UAH з ПДВ
374 874,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2020 17:36
Плата за оренду.jpg
22 лютого 2020 17:36
Інформація про Статут.jpg
22 лютого 2020 17:36
Гарантія постачання,2.jpg
22 лютого 2020 17:36
33- Якісні.rar
22 лютого 2020 17:36
31- Копії договорів.rar
22 лютого 2020 17:36
Гарантія поставки.jpg
22 лютого 2020 17:36
23-Договір оренди авто.rar
22 лютого 2020 17:36
ТЕХ паспорт авто.jpg
22 лютого 2020 17:36
21- Оренда приміщення.rar
22 лютого 2020 17:36
20- Експлуатацій.rar
22 лютого 2020 17:36
19- Медкнижка.rar
22 лютого 2020 17:36
ІПН 001.jpg
22 лютого 2020 17:36
17- Паспорт.rar
22 лютого 2020 17:36
Витяг платника ЄП.jpg
22 лютого 2020 17:36
Лист по 1-ДФ.jpg
22 лютого 2020 17:36
5-Інформація по СТ 17.rar
22 лютого 2020 17:36
Довідка про учасника.jpg
22 лютого 2020 17:35
1-Пропозиція.rar

Публічні документи

22 лютого 2020 10:55
2 оброблені 2020.rar
22 лютого 2020 10:55
1 оброблені 2020.rar
22 лютого 2020 10:55
1. Пропозиція 001.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Качмарик Тарас Степанович

ФОП Дорош Роман Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Качмарик Тарас Степанович
#2543900210
Переможець 358 000,00
UAH з ПДВ
27 лютого 2020 19:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 лютого 2020 19:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Качмарик Тарас Степанович
#2543900210
358 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 березня 2021 18:09
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 18:07
звіт про виконання договору.pdf зміни до договору
12 березня 2021 18:07
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2021 13:05
додаткова угода.pdf зміни до договору
18 січня 2021 13:05
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2021 13:20
додаткова угода 3.pdf зміни до договору
04 січня 2021 13:19
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 16:51
додаткова угода на зменшення суми.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
02 листопада 2020 14:13
ДУ на збільшення ціни.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 14:13
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:26
договір Оброблені овочі(соління).pdf укладений
11 березня 2020 17:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінена ціна за одиницю товару у зв`язку із зміною ціни такого товару на ринку
Номер договору про закупівлю: №25
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість договору скореговано відповідно до потреб Замовника.
Номер договору про закупівлю: №25
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік
Номер договору про закупівлю: №25
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік із збільшення вартості договору, що не перевищує 20% від суми договору.
Номер договору про закупівлю: №25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнено вартість поставленого товару
Номер договору про закупівлю: №25
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 17 березня 2021
Сума оплати за договором: 290 355,30
UAH