Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Львівський національний університет імені Івана Франка |
Код ЄДРПОУ: | 02070987 |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Іваночко +380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 лютого 2020 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 лютого 2020 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 лютого 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 лютого 2020 23:00 |
Очікувана вартість: | 1 763 500,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
06 лютого 2020 16:41 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 лютого 2020 16:40 |
ТД- М`ЯСО за двома лотами (курятина, свинина)_ 2020.doc | |
06 лютого 2020 16:40 |
ТД- М`ЯСО за двома лотами (курятина, свинина)_ 2020.doc | |
06 лютого 2020 16:40 |
ТД- М`ЯСО за двома лотами (курятина, свинина)_ 2020.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-02-000028 ● 579990e5b5bd4a62af425bdf20ec81b0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 квітня 2020 18:10 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.04.2020 № 83
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
до наказу Державної аудиторської служби України
08.04.2020 № 83
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
28 UA-2020-02-06-001949-a 06.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
За наслідками проведеного моніторингу Державна аудиторська служба України зобов’язала вжити заходів щодо розірвання договору відповідно до законодавства та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. Після обговорення членами тендерного комітету висновку Державної аудиторської служби України секретар тендерного комітету Іваночко І. Б. узагальнила висловлені позиції та повідомила, що за наслідками обговорення висновку Державної аудиторської служби України (ID моніторингу: UA-M-2020-04-02-000028) встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» учасником фактично було допущено технічну описку, що є формальною опискою, і до додатку 3 «Проект договору» завантажено специфікацію із характеристиками щодо лоту №1. Тендерним комітетом вказаний недолік було розцінено у якості технічної помилки та віднесено до формальної (несуттєвої) помилки, оскільки Додаток 4 до тендерної документації замовника під назвою «Опис товару, їх технічні, якісні та кількісні характеристики М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2» та додаток 1 – «Тендерна пропозиція» подані учасником із урахуванням усіх технічних вимог і характеристик до товару, що висвітлені замовником у тендерній документації. Відтак, наявність двох документів із правильними характеристиками і одного, де учасником випадково завантажено документ із іншого лоту, дозволяє зробити висновок про присутність технічної помилки – формально помилки, що відповідно до Закону не може трактуватись як однозначна невідповідність вимогам тендерної документації. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (ч. 3 ст. 22 Закону № 922). Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме — технічні помилки та описки. Щодо висновку Державної аудиторської служби України про необхідність розірвання договору через порушення вимог пункту 4 частини першої статті 30 Закону необхідно врахувати наступне. ЗУ «Про публічні закупівлі» у редакції, яка діяла на момент оголошення (підлягає застосуванню згідно перехідних положень нової редакції закону) у статтях 36 та 37 передбачені лише основні вимоги до договору про закупівлю та підстави визнання його недійсним, водночас вказаний закон не регулює питання щодо можливості розірвання укладеного договору через підстави наведені у статті 30 закону. Відтак, згідно статті 37 закону підставами для визнання договору про закупівлю нікчемним є: його укладення з порушенням вимог частини четвертої статті 36 цього Закону; його укладення в період оскарження процедури закупівлі відповідно до статті 18 цього Закону; його укладення з порушенням строків, передбачених частиною другою статті 32 та абзацом восьмим частини третьої статті 35 цього Закону, крім випадків зупинення перебігу строків у зв’язку з розглядом скарги органом оскарження відповідно до статті 18 цього Закону. Однак у випадку із договором, що укладений із учасником ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» не підлягає застосуванню жодна із вказаних підстав. Статтею 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відтак, враховуючи відсутність у спеціальному законі положень, що регулюють відносини пов’язані із процедурою розірвання укладеного із учасником договору про закупівлю, застосуванню підлягають загальні правила визначені ЦК України та ГК України. Відповідно до статті 188 ГК України зміна та розірвання господарських договорів в односторонньому порядку не допускається, якщо інше не передбачено законом або договором. П. 6.2 та п 6.4 Договору №08/04-Л2 від 08.04.2020 року передбачена лише одна підстава за якої кожна сторона вправі достроково в односторонньому порядку розірвати цей Договір, а саме - у разі невиконання зобов'язань іншою стороною. Відтак, у замовника відсутні підстави для одностороннього розірвання договору №08/04-Л2 про закупівлю М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2 від 08.04.2020 року. У вказаному випадку замовник керуючись статтею 188 ГК України з метою виконання рішення Державної аудиторської служби України взмозі лише направити ТОВ «ТД «БІЗНЕС-ЦЕНТР» пропозицію розірвати договір. Враховуючи вищенаведене, згідно із вимогами Закону голова тендерного комітету Лозинський М. В. поставив на голосування питання про направлення Товариству з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" ЄДРПОУ: 43272454 пропозиції про надання відповіді про способи виконання рішення за результатами моніторингу та ініціювали розірвання Договору №08/04-Л2 про закупівлю від 08.04.2020 року.
2020-05-07 19:49:13
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-10-13-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
13.10.2020 м. Львів № 195
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 року № 631 зі змінами, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 15.10.2020 по 28.10.2020 перевірку закупівель UA-2020-02-06-001949-а, здійсненої Львівським національним університетом імені Івана Франка.
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Ірину ЯРОПУД.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2020-10-13 14:03:12
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
RISK2-13
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | М'ясо (Курятина та свинина охолоджена) за двома лотами за ДК 021:2015 код 15110000-2: Лот 2 Свинина охолоджена |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 1 028 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 5 140,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться Покупцем в 10-ний термін, у безготівковому порядку, після отримання товару на склад, на банківський рахунок Продавця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлену продукцію здійснюється протягом 10-ти банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 лютого 2020 16:40 |
ТД- М`ЯСО за двома лотами (курятина, свинина)_ 2020.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГПК- М'ЯСО" |
883 920,00
UAH з ПДВ
|
746 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Поронюк Богдан Юрійович |
800 040,00
UAH з ПДВ
|
751 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА" |
1 028 000,00
UAH з ПДВ
|
751 723,34
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" |
1 027 680,00
UAH з ПДВ
|
1 027 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ГПК- М'ЯСО" #31789715 |
Відхилено |
746 000,00
UAH з ПДВ
|
02 березня 2020 22:33
|
ФОП Поронюк Богдан Юрійович #2189819676 |
Рішення скасоване |
751 720,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 18:48
|
ФОП Поронюк Богдан Юрійович #2189819676 |
Відхилено |
751 720,00
UAH з ПДВ
|
24 березня 2020 18:52
|
ФОП "КОНОНОВИЧ ХРИСТИНА АНДРІЇВНА" #3353301265 |
Відхилено |
751 723,34
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 21:16
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БІЗНЕС-ЦЕНТР" #43272454 |
Переможець |
1 027 680,00
UAH з ПДВ
|
26 березня 2020 21:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2020 18:15
|
Договір_розірвання_свинина .FR12.pdf | укладений |
16 жовтня 2020 18:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 жовтня 2020 18:07
|
Договір_розірвання_свинина .FR12.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2020 18:07
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2020 14:48
|
Договір_свинина_Лот 2.pdf | укладений |
08 квітня 2020 14:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони погодили розірвати Договір за згодою сторін та припинити зобов'язання з 12.10.2020 р. |
Номер договору про закупівлю: | 08/04-Л2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 квітня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
4 802,40
UAH (в тому числі ПДВ 800,40 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони погодили розірвати Договір та припинити зобов'язання за ним. |