Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Transformers of a voltage and current for the ZNPP, RNPP, KhNPP
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська область обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Контактна особа: |
Скубрій Наталія Вікторівна 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бодяківський О. М. (Начальник ВКУ УВТК) +38(03636) 62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua Чорний Р.В. (Інженер УВТК ВП ЗАЕС) +38(06139) 5-57-71 uptk35028@mgw.npp.zp.ua Охай О.С. (Інженер ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 e.ohay@ak.atom.gov.ua Овчінніков В.А. (начальник УВТК ВП ХАЕС) +38(038-48) 6-33-12 ovchinnikov.vitaliy@khnpp.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “National Nuclear Energy Generating Company ‘Energoatom’ ” (Detached subdivision SU NPP) |
National ID: | 24584661 |
Contact point: |
Skubrii Nataliia 206-97-67 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Additional contacts: |
Бодяківський О. М. (Начальник ВКУ УВТК) +38(03636) 62-314 BodAN@rnpp.atom.gov.ua Чорний Р.В. (Інженер УВТК ВП ЗАЕС) +38(06139) 5-57-71 uptk35028@mgw.npp.zp.ua Охай О.С. (Інженер ВП «Атомкомплект») +38(044) 201-09-62 e.ohay@ak.atom.gov.ua Овчінніков В.А. (начальник УВТК ВП ХАЕС) +38(038-48) 6-33-12 ovchinnikov.vitaliy@khnpp.atom.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 05 лютого 2020 11:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 березня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2020 11:00 |
Очікувана вартість: | 100 312 450,12 UAH з ПДВ |
Publication date: | 05 лютого 2020 11:31 |
Enquiries until: | 22 березня 2020 11:00 |
Complaints submission until: | до 28 березня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 квітня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 100 312 450 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31170000-8: Трансформатори
Тендерна документація
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Враховуючи оформлені ВП АЕС заявки на закупівлю, відсутність інформації про постачальника, яким було надано запитання у системі ProZorro, наявність бюджету фінансування на 2020-2021 роки та терміни поставки: Лот 1 - трансформатори напруги 750 кВ для ВП ЗАЕС - до 31.07.2020 (6 шт.) та до 31.01.2021 (15 шт.), ВП РАЕС – до 31.07.2020, для ВП ХАЕС – до 31.01.2021, Лот 2 - трансформатори струму на напругу 750 кВ для ВП РАЕС – 27.12.2020, лот 3 - трансформатор струму на напругу 330 кВ для ВП ХАЕС – до 30.06.2020, вважаємо недоцільним прийняття рішення щодо виробничої необхідності попередньої оплати у розмірі 50% на закупівлю трансформаторів для ВП АЕС через відсутність бюджету фінансування у 2020 році для поставки трансформаторів з терміном 2021 рік та терміном оплати протягом 150 робочих днів.
Внесення змін в ТД недоцільно.
Учасник торгів має керуватися вимогами забезпечення існуючої висоти приєднання обладнання. Висота перехідної конструкції повинна вибиратися відповідно до висоти запропонованого трансформатора напруги, який не повинен перевищувати висоти 6764 мм.
Для забезпечення приєднання перехідної конструкції до стійок УСО, вона повинна вибиратися з урахуванням посадочних місць під болти, що розташовані на відстані 1000х600 мм.
Тому розміри перехідної конструкції вибираються виробником відповідно до конструкторської документації з урахуванням обмежень компоновки ВРП-750.
Внесення змін в ТВтаУП недоцільно.
Дана вимога враховує існуючі габарити ВРП і тому не може бути змінена без змін компоновки ВРП-750.
Внесення змін в ТВтаУП недоцільно.
- Показник «6» першої характеристики вибрано з врахуванням досвіду роботи трансформаторів типу ТФРМ, в результаті експлуатації яких при попадання пилу в коробки вторинних кіл, останні значно забруднювались.
- Показник «5» другої характеристики IP вибрано зважаючи на необхідність змивання бруду з трансформаторів струменями води.
Внесення змін в ТД не доцільно.
Запропонована пропозиція потенційного учасника може привести до звуження кола учасників торгів
З урахуванням наявного досвіду ДП «НАЕК «Енергоатом» з проведення закупівель високотехнологічної продукції для АЕС України «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» вимагається у складі тендерної пропозиції учасника з метою отримання підтвердження від виробника щодо наявності у нього необхідного обладнання та виробничих потужностей для виготовлення продукції, що закуповується.
Додатково наголошуємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»:
- Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Статтею 16 Закону передбачена можливість встановлення кваліфікаційного критерію, одним із яких є «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази».
Отже, оскільки дана вимога тендерної документації не є дискримінаційною, не суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі» та не обмежує конкуренцію, внесення змін недоцільно.
Внесення змін до ТД недоцільно.
Тип стійки УСО-1А
Внесення змін до ТД недоцільно.
Відповідно до Лоту 2 до ТД 15 од. трансформаторів струму на напругу 750 кВ не закуповуються
Внесення змін до ТД недоцільно.
В лотах 2 та 3 відсутні посилання на Додатки 9, 10 та 12 ТД та технічні вимоги ТВ-П.003.020-19.
Внесення змін в ТД не доцільно.
Оскільки товар, що закуповується, є таким, що виготовляється під замовлення та не є складською позицією, дана вимога встановлена з метою підтвердження виробником товару спроможності виконання постачальником договірних зобов’язань. Постачальник також повинен надати замовнику супутні послуги (гарантійні та постгарантійні зобов’язання, навчання персоналу замовника, шеф-супровід при монтажі та наладці) та організувати проведення приймальних та/або приймально-здавальних випробувань товару. Ці послуги можуть бути надані лише виробником обладнання і, якщо учасник торгів не матиме договірних відносин з виробником обладнання, вони не можуть бути гарантовано виконаними.
На підставі вищевикладеного замовник вважає обгрунтованим встановлення даної вимоги у ТД.
Внесення змін до ТД недоцільно.
У лотах 2 та 3 відсутні посилання на Додатки 9, 10 та 12 до ТД та технічні вимоги ТВ-П.003.020-19.
Внесення змін до ТД недоцільно.
Інший документ може бути будь яким, але він повинен підтверджувати позитивний досвід експлуатації ТН.
Внесення змін до ТД недоцільно.
В Лоті 1 та Лоті 3 відсутні терміни постачання, які зазначені в запиті потенційного учасника.
Внесення змін в ТД недоцільно.
Під час розробки опитувальних аркушів було враховано негативний досвід експлуатації елегазових трансформаторів струму, на які встановлено підвісні роз’єднувачі в інших країнах, а також необхідність додаткового контролю за тиском елегазу в трансформаторах.
Тому, закуповуються маслонаповнені трансформатори струму.
Внесення змін в ТД недоцільно.
Під час розробки опитувальних аркушів було враховано негативний досвід експлуатації елегазових трансформаторів струму, на які встановлено підвісні роз’єднувачі в інших країнах, а також необхідність додаткового контролю за тиском елегазу в трансформаторах.
Тому, закуповуються маслонаповнені трансформатори струму.
Внесення змін в ТД недоцільно.
В ТД встановлені терміни постачання достатні для виготовлення обладнання з врахуванням наявності форс мажорних обставин.
Скарги до процедури
Дата подання: 17 березня 2020 20:12
Дата подання: 28 квітня 2020 16:04
Дата подання: 28 квітня 2020 16:06
Дата подання: 28 квітня 2020 16:34
Дата подання: 28 квітня 2020 16:32
Дата подання: 28 квітня 2020 17:07
Дата подання: 28 квітня 2020 00:04
Дата подання: 28 квітня 2020 23:26
Дата подання: 28 квітня 2020 20:06
Дата подання: 28 квітня 2020 23:30
Дата подання: 28 квітня 2020 20:16
Дата подання: 28 квітня 2020 20:20
Дата подання: 28 квітня 2020 20:24
Дата подання: 28 квітня 2020 22:44
Дата подання: 28 квітня 2020 22:46
Дата подання: 28 квітня 2020 22:48
Дата подання: 28 квітня 2020 22:50
Дата подання: 28 квітня 2020 22:52
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-24-000098 ● a285a2fec48a4344b9fcd85d23b8b37f
- Статус: завершено ● Дата: 12 серпня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 квітня 2020 18:17 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
28.04.2020 № 101
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
28.04.2020 № 101
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
36 UA-2020-02-05-001182-b 05.02.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-05-06 10:03:18
наказ про призупинення моніторингу процедури закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.05.2020 № 109
Київ
Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарг за номерами в електронній системі закупівель UA-2020-02-05-001182-b.b2, UA-2020-02-05-001182-b.a3, UA-2020-02-05-001182-b.c4, UA-2020-02-05-001182-b.b5, UA-2020-02-05-001182-b.b6, UA-2020-02-05-001182-b.b7, UA-2020-02-05-001182-b.b8, UA-2020-02-05-001182-b.a9, UA-2020-02-05-001182-b.a10, UA-2020-02-05-001182-b.a11, UA-2020-02-05-001182-b.c12, UA-2020-02-05-001182-b.a13, UA-2020-02-05-001182-b.b14, UA-2020-02-05-001182-b.b15, UA-2020-02-05-001182-b.c16, UA-2020-02-05-001182-b.a17 та UA-2020-02-05-001182-b.c18,
НАКАЗУЮ:
Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівель UA-2020-02-05-001182-b (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 05 лютого 2020 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 28 квітня 2020 року № 101 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішень органу оскарження.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-05-06 14:39:49
Про надання відповіді
Законом України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII не передбачено надання замовником відповіді (пояснень) на опубліковане в електронній системі закупівлі повідомлення Державної аудиторської служби України про зупинення рішення про початок моніторингу.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 06 червня 2020 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK2-14_1
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 5. |
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 1 042 190,78 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 042,19 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10421.9 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | якщо учасник є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару. якщо учасник не є резидентом – оплата товару проводиться Замовником шляхом перерахування коштів протягом 150-ти робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідних контролів (ВК), що підтверджується відповідними актами та ярликом на придатну продукцію. | Пiсляоплата | 150 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Скарги до лоту
Дата подання: 28 квітня 2020 20:24
Дата подання: 28 квітня 2020 22:52
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна, Київська область обл., Київ, м. Київ-32, вул. Жилянська, 108 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "ВТФ "ЕЛІЗ" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВ "АЛАМАК" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
AUSGA UAB | Документи |
Рішення скасоване
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕЛЕКТРОСЕРВІС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Zentrum Solutions AG | Документи |
Рішення скасоване
|
IEC Industrie Export GmbH | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 10 червня 2020 18:47 |
Коментар щодо відміни: | визнати торги такими, що не відбулися відповідно до абз. 4 ч. 2 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII – скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів |
10 червня 2020 18:47
|
6476_витяг з протоколу ТК_10.06.2020.pdf |