Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лот1 - Папір для друку, письма та самоклейний, Лот 2 - Конверти поштові, Лот 3 - Канцелярські вироби різні
Очікувана вартість
1 645 000,00 UAH
UA-2020-02-05-000742-c 29d03b584e65413a869d3e650e1e5293
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соловйова Ольга Олександрівна

+380472370113 inbox@ck.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України у Черкаській області
Код ЄДРПОУ: 26261092
Вебсайт: https://court.gov.ua
Місцезнаходження: 18015, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Гоголя, 316
Контактна особа: Соловйова Ольга Олександрівна
+380472370113
inbox@ck.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 05 лютого 2020 14:39
Звернення за роз’ясненнями: до 11 лютого 2020 14:44
Оскарження умов закупівлі: до 17 лютого 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 лютого 2020 14:44
Очікувана вартість: 1 645 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо розміру конверту С4 з розширенням
Дата подання: 10 лютого 2020 16:21
Дата відповіді: 11 лютого 2020 14:46
Відповідно до ДСТУ 3876-99 «Зв’язок поштовий. Конверти поштові. ТУ» конверт з розширенням С4 формату має розмір 229*324 мм. В Інформації про вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі в Додатку № 5 до тендерної документації Лот№2 -Конверти поштові без логотипа вказано розмір 330*230 мм. Очевидно допущено помилку. Просимо внести зміну.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до рішення тендерного комітету від 11.02.2020, оформленого протоколом №18 внесено зміни до тендерної документації в частині технічних характеристик Лоту 2 - Конверти поштові.
Товар
Дата подання: 11 лютого 2020 10:29
Дата відповіді: 11 лютого 2020 14:52
Чи можливо запропонувати Ручку кулькову масляну 0,06 мм поштучно. а не в упаковці по 10 шт? Стержні 142 мм, а не 140 мм? скотч 24мм не поштучно, а в упаковці по 6 шт?
Відповідь: Замовником в Додатку 5 до Тендерної документації визначені технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до яких повинна здійснюватися поставка. При цьому, в технічних характеристиках щодо скотчу не встановлено вимоги з його комплектування, тому і поставка може здійснюватися в будь-якій комплектації. В зв’язку з чим, за результатами відкритих торгів переможцю необхідно поставити товар відповідно до вимог, встановлених у Додатку 5 до Тендерної документації.
Товар
Дата подання: 11 лютого 2020 11:04
Дата відповіді: 11 лютого 2020 14:53
Подушка штемпельна з яким чорнилом повинна бути синім чи чорним? Чи взагалі без чорнила?
Відповідь: Відповідно до Додатку 5 до Тендерної документації не встановлено вимоги щодо наявності чорнила у штемпельній подушці, а тому штемпельна подушка поставляється без чорнила.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Канцелярські вироби різні
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 750,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 24 лютого 2020 13:02
Закінчення: 24 лютого 2020 13:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1500 шт
Кулькові ручки 0,6мм (синя, 10шт. в упаковці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
4400 шт
Стержні 140мм (сині)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
1000 шт
Олівці НВ(з гумкою, чорно-графітний)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
280 шт
Фломастери для дисків (двохстронній, 4мм)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
140 шт
Маркери (1-4,5мм, набір 4 шт.)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
140 шт
Коректори, 6мл(ручка з металевим наконечником)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
140 шт
Коректори 20мл (з пензликом)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
140 шт
Коректори, 5ммx5м (стрічковий)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
140 шт
Гумки, 30x30мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
100 шт
Канцелярські ножі, 180мм (з металевою направляючою і гумовими вставками)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
500 шт
Канцелярські скріпки нікельовані, 28 (100 штук у картонній упаковці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
100 шт
Канцелярські скріпки, 50мм(нікельовані, 100 штук в упаковці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
200 шт
Біндер, 25мм(12шт. в упаковці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
200 шт
Біндер, 32мм(12шт. в упаковці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
200 шт
Біндер, 51мм(12шт. в упаковці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
300 шт
Скоби, 24/6(до степлера, металева, 1000шт. в упаковці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
400 шт
Скотч, 24мм(канцелярський, 30м)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
400 шт
Скотч, 45мм(канцелярський, 25м)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
300 шт
Файли, А4 30мкм(для документів, 100шт. в упаковці)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
800 шт
Клей ПВА, 200мл(з дозатором)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
400 шт
Клей-олівець, 25г
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
100 шт
Сегрегатори А4, 50мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
100 шт
Сегрегатори А4, 70мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
110 шт
Чорнила, 30мл(штемпельні, сині, флакон)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
50 шт
Чорнила, 30мл, (штемпельні, червоні, флакон)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
50 шт
Штемпельна подушка, 70x110мм
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020
150 шт
Індекс самоклейний (5 кольорів)
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18015, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Гоголя, 316
Дата доставки: 01 травня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дня поставки Товару Учасником на підставі рахунку фактури та накладної.Кошти Державного бюджету України. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 06 лютого 2020 10:48
Дата відповіді: 10 лютого 2020 17:04
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? - Просимо розтлумачити поняття «очікувана вартість… з ПДВ», «бюджет закупівлі.. .з ПДВ». Ви вимагаєте подавати пропозиції виключно з ПДВ чи мається на увазі – цінова пропозиція з усіма податками і зборами, включаючи пропозиції суб»єктів підприємницької діяльності неплатників ПДВ, які можуть подавати свої пропозиції з усіма податками і зборами, які передбачені для виплат законодавством України для неплатників ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо зазначення еквіваленту товару замовника.
На підставі ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; не дискримінації учасників; об'єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Згідно вимог п.3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити у тому числі, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
У Додатку № 5 до тендерної документації замовником зазначено, що у разі посилання на торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то читати з виразом «або еквівалент», тобто учасники можуть поставити аналогічний, зазначеним у документації замовника характеристикам, товар інших виробників.
Таким чином, замовник не може зобов’язати учасників відкритих торгів зазначити у своїх пропозиціях «конкретну торгову марку та модель (модифікацію) запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам замовника», оскільки такі дії є порушенням принципу не дискримінації учасників.
Щодо можливості участі у процедурі відкритих торгів фізичних осіб-підприємців не платників ПДВ, зазначаємо наступне.
Згідно п.35 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі можуть бути: фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Крім цього, замовником також у тендерній документації, зокрема у п.5 Недискримінація учасників розділу 1. Загальні положення визначено, що у процедурах закупівель на рівних умовах беруть участь вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм.
Щодо визначення поняття «очікувана вартість», зазначаємо наступне.
Відповідно до ч. 2 с. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів замовником обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі товарів, робіт або послуг разом з інформацією про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Очікувана вартість - сума, яку фактично планує витратити замовник на закупівлю товарів і послуг, для яких існує постійно діючий ринок, з урахуванням податків і зборів.
Щодо ціни пропозиції учасника, зазначаємо наступне.
Відповідно до п. 1 Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію розділу V. Оцінка тендерної пропозиції тендерної документації, учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за договором, з урахуванням податків і зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ), що сплачуються або мають бути сплачені, витрат на транспортування, страхування, навантаження, розвантаження, сплату митних тарифів, усіх інших витрат передбачених для товару даного виду.
Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Відповідь затверджена відповідно до протоколу тендерного комітету №17 від 10.02.2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 лютого 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" 68 181,60
UAH з ПДВ
68 181,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" 78 718,80
UAH з ПДВ
75 356,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПЕРОВА" 81 142,80
UAH з ПДВ
75 356,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 березня 2020 10:17
Електронний підпис
02 березня 2020 10:15
документи переможця.zip
25 лютого 2020 10:02
Електронний підпис
25 лютого 2020 10:01
Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 10:09
Електронний підпис
20 лютого 2020 10:08
СЕС2.zip
20 лютого 2020 10:08
СЕС.zip
20 лютого 2020 10:08
Тендерна пропозиція.pdf
20 лютого 2020 10:08
Статут та опис (к).pdf
20 лютого 2020 10:08
Протокол, наказ (к).pdf
20 лютого 2020 10:08
Проект договору.pdf
20 лютого 2020 10:08
Обробка перс. даних.pdf
20 лютого 2020 10:08
НАЗК дог+вн завірений.pdf
20 лютого 2020 10:08
Мат-тех база.pdf
20 лютого 2020 10:08
Захист довкилля.pdf
20 лютого 2020 10:08
Дозволи та ліцензії.pdf
20 лютого 2020 10:08
Д-ка з банку.pdf
20 лютого 2020 10:08
Відгук НАЗК.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 12:54
Реестр.pdf
21 лютого 2020 12:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
20 лютого 2020 22:31
Лист - згода.pdf
20 лютого 2020 22:31
Лист-згода_ договір.pdf
20 лютого 2020 22:31
Довідка_ право підпису.pdf
20 лютого 2020 22:13
Довідка щодо ст.17.pdf
20 лютого 2020 22:13
Досвід виконання.rar
20 лютого 2020 22:13
Відомості Учасника.pdf
20 лютого 2020 22:13
Протокол зборів.pdf
20 лютого 2020 22:13
Витяг 04.02.2020.pdf
20 лютого 2020 22:13
Статут_2019.pdf

Публічні документи

21 лютого 2020 12:09
Електронний підпис
20 лютого 2020 21:53
Електронний підпис
20 лютого 2020 21:53
Електронний підпис
20 лютого 2020 21:51
Висновок СЕС_канци.pdf
20 лютого 2020 21:51
ПКТ_ЛОТ3.pdf
20 лютого 2020 21:51
реєстр.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"

ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАПЕРОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
Переможець 68 181,60
UAH з ПДВ
28 лютого 2020 12:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2020 12:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ"
#42227163
68 181,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 квітня 2020 14:56
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 12:56
Договір 53-20.pdf укладений
13 березня 2020 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 березня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 68 181,60
UAH (в тому числі ПДВ 11 363,60 UAH)